ik ben eigenlijk best wel bang dat er weer een nieuwe depressie aan zit te komen. Best lang zonder gedaan. Maar na 8 jaar met deze 'ziekte' rondgelopen te hebben weet ik precies hoe het voelt als het weer tijd is. Ik hoop heel heel erg dat ik het tegen kan houdenquote:Op zondag 1 april 2012 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah, lekkerquote:Op zondag 1 april 2012 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed verhaal
goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Was niet echt moeilijk om te vinden. Al hebben sommigen er flink wat problemen mee.quote:Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!
Gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was niet echt moeilijk om te vinden. Al hebben sommigen er flink wat problemen mee.
ik sluit me hierbij aan.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb em niet gevonden in drie minuten, en nu heb ik geen zin meer. Ik hoor binnenkort wel wat de grap was
Volgens mij was de grap dat er geen grap was. Ofzo. Maar ik heb ook geen 3 minuten gezocht.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb em niet gevonden in drie minuten, en nu heb ik geen zin meer. Ik hoor binnenkort wel wat de grap was
Dat zuigt behoorlijkquote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
voel me behoorlijk brak. Leuk feestje gehad gisteren met als thema club tropicana, dus we stonden allemaal exotisch gekleed met slippertjes aan te dansen
wat ik alleen niet snap is dat ik nauwelijks gedronken heb maar vanochtend wel moest kotsen
En ik voel me alsof ik echt als een gek heb lopen zuipen, maar dat is dus niet zo
Laat ik maar eens rustig wakker worden en ontbijten
Ja best wel, snap het ook niet. Heb over 8 uur tijd 4 biertjes gedronken, maar misschien is het slecht gevallen ofzoquote:
Of het meest logische: het ligt niet aan de alcohol?quote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best wel, snap het ook niet. Heb over 8 uur tijd 4 biertjes gedronken, maar misschien is het slecht gevallen ofzo
Doet me denken aan Zelda!quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie 1 april van Google
ga naar google maps en en klik rechtsboven op quest (of zoektocht in de NL uitvoering)
Zie je maps in 8 bit uitvoering
en zoom je in tot streetview dan is het ook in 8 bit
Ja, wie? Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van Vlaanderen?
Ik zag net wel een Nederlander gruwelijk op zijn bek gaan.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:18 schreef Etcetera het volgende:
https://www.google.com/intl/nl/chrome/multitask.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |