denken dat je normaal bentquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Piye het volgende:
Mensen die facebook aanmaken om zich vervolgens te ergeren aan doodnormale gebruiken op facebook.
Nee wijsneus ik heb helemaal geen facebook, maar waar denken jullie dat facebook voor gemaakt is? Mensen die zich ergeren aan alle statusupdates die iemand doet, of mensen die lekker veel gebruik maken van de functionaliteiten, alles linken aan facebook en daadwerkelijk veel dingen liken?quote:
Paar voorbeelden van iemand uit mijn lijst:quote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan me hier even niets bij indenken, noem eens een voorbeeld.
R&R plaatsen, terugkrijgen op je spiegelfoto. Maat van mij heeft zodoende al legio's chicks binnengeharkt. Het betreft overigens wel een vrij specifieke doelgroep, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Gewoon random meisjes toevoegen?
Haha klopt... van die vrouwen die inderdaad niet knap/mooi zijn en dan overdreven sexy gaan kijken of van die kus lippen gaan makenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, nog een klacht is dat het altijd van die net niet wijven zijn die half naakt op de foto staan en geen schone dames
De fenomeen Duckfacesquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Haha klopt... van die vrouwen die inderdaad niet knap/mooi zijn en dan overdreven sexy gaan kijken of van die kus lippen gaan maken![]()
(om maar een beetje sexy over te komen)
Het gekke bij mij is dan weer dat ik juist hier op fok veel normaler overkom dan op facebook volgens mij.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het vervelende van FB is dat het geen mentaliteit als FOK! heeft. Een sarcastische post in de trant van 'wat een enerverend leven heb jij toch, tell me more' kan niet want dan krijg je tig mensen over je heen. En die neiging heb ik soms sterk bij sommige mensen.
Neiging niet onderdrukken, gewoon doen. Ik kan dat ook nooit laten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Soms heb ik ook de neiging om bij berichten als: 'vandaag is mijn lieve oma alweer drie jaar dood' om gewoon op 'vind ik leuk' te klikken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef FRseezu het volgende:
[..]
De fenomeen Duckfaces
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nu 300 mensen met foto's van hun paasontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |