Of foto's uit Australië waarbij ze met kerst op het strand liggenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Het.Beest het volgende:
[..]
De hoer.
Ik snap er sowieso geen fuck van, het laatste waar ik aan denk als ik ergens in New York zit is aan mijn statusupdate op Feestboek. Alhoewel, een klein beetje snappen doe ik het wel. Al die kutjes willen natuurlijk wel even aan hun bff's showen dat ze 'nu' in de Starbucks zitten of ze posten een foto van zichzelf op Times Square, inclusief twee volgepakte shoptassen. Soms lijkt dat ook het enige wat ze kunnen in het buitenland, een Starbucks opzoeken of elke willekeurige winkelzaak inlopen om van pappie's en mappie's centen hun zoveelste paartje schoenen te kopen. En daar vervolgens ons mee lastig vallen.
Klopt, achterlijke humorquote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef JApieman het volgende:
Mensen die allemaal 9gag plaatjes op facebook posten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef JApieman het volgende:
Mensen die allemaal 9gag plaatjes op facebook posten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Tienertieten op facebook
[ afbeelding ]
Zo terechte klacht, komt te veel voorquote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Tienertieten op facebook
[ afbeelding ]
Schande! Wij konden ons wel eens vergrijpen aan zulke meisjes!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Tienertieten op facebook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Gulmez het volgende:
mijn erger nis is dat als bv mijn ex mij heb geblokt dat ik haar niet terug kan blokken, dus als zij die blokkering opheft, wel stiekem op mijn profiel kan kijken want ik kan zodra ze me blokt haar niet meer blokken
Ja, nog een klacht is dat het altijd van die net niet wijven zijn die half naakt op de foto staan en geen schone damesquote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef PG18 het volgende:
Klacht 6 is zeer terecht. En dan ook nog van die hashtags in Facebook berichten zetten zonder spaties: #dankrijgjeeenhelezinachtereenhashtagopfacebookdatdannietmeertelezenis![]()
Of juist met spaties dat zelfs op Twitter niet eens werkt: #een zin met spaties
het gevoel welquote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
.........
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Sowieso mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Of mensen die tig polls gaan beantwoorden
Alleen als ik dronken benquote:2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
hahah ja iddquote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Mensen die gevoel en een geweten hebben
sinds wanneer heb jij daar problemen mee?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Tienertieten op facebook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |