Yo. Je hebt gelijk een zevenletterwoord van me.quote:
Geaccepteerdquote:Op zondag 1 april 2012 08:05 schreef djeep_64 het volgende:
Patrique89 (#101) en Elisabed (#102) uitgenodigd.
Beide zijn gestart!quote:Op zondag 1 april 2012 08:05 schreef djeep_64 het volgende:
Patrique89 (#101) en Elisabed (#102) uitgenodigd.
Klopt, dat is mijn inmiddels vergeelde truiquote:Op zondag 1 april 2012 11:18 schreef Maringo het volgende:
Succes Allemaal!
Djeep zn getalletje is nog geel....
Ik heb het al aan Evert doorgegeven. We waren er net in aan het rommelen omdat er een aantal dingen niet klopte en dit is even misgegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:42 schreef Maringo het volgende:
De top drie uitgenodigd
Alles heeft Match nummer 1 hier
Row 6: EvertK - MaringoDC (Ook al begonnen)
Row 23: Elzass - MaringoDC
Row 39 SkateSpeare - MaringoDC
Kan gebeuren eh.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb het al aan Evert doorgegeven. We waren er net in aan het rommelen omdat er een aantal dingen niet klopte en dit is even misgegaan.
Row 39 is gestart iig
Uitgenodigd voor #26quote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef crv het volgende:
heb ff geen overzich, maar ik sta open voor invites
Geaccepteerd, succesquote:
Anne/Elisabed gaat weer voor de rode lantaarnquote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef AnneX het volgende:
En mijn eerste verloren potje mag worden gemeld.![]()
Djeep ging voortvarend te werk en maakte mij in![]()
Regel 102 : 322 - 531
quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef crv het volgende:
Ik begin met een verliespartij![]()
Alle lof voor OOTW, hij gaf me geen kans, wat ik ook probeerde![]()
#26: Elzass - OutOfThisWorld / 428 - 495
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bijgewerkt tot hier!
Oh en mocht je iets zien wat niet goed is, dan horen Skate en ik het graag!
En tóch win ik wel eens van jouquote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef crv het volgende:
[..]
Anne/Elisabed gaat weer voor de rode lantaarn
Ik zie het, maar dat is een dingetje weer in het spreadsheet ben ik bang, want in het spellenoverzicht staat het wel goed. Ik zal het Evert ff vragenquote:
Ik denk dat de einddatum nog ingevuld moet worden van de spellen die klaar zijnquote:Op zondag 1 april 2012 18:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie het, maar dat is een dingetje weer in het spreadsheet ben ik bang, want in het spellenoverzicht staat het wel goed. Ik zal het Evert ff vragen
Ow.. dat kan ookquote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik denk dat de einddatum nog ingevuld moet worden van de spellen die klaar zijn
quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ow.. dat kan ook
Ga ik ff doen..
Sorry jongens, ik moet nog ff wennen
Ja, ik haalde het net niet... We hebben er wel een mooi bord van gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nipt gewonnen van 3xziggy![]()
#122 OOTW - ziggyziggyziggy: 465 - 452
Dus eigenlijk het gemiddelde maal aantal deelnames. Moet niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef WordFreud het volgende:
Nagekomen standen van Maart bijgewerkt.
Over de wiki: daarin zou je een kolom kunnen toevoegen met een totaal van alle maandscores (of met punten zoals in de formule 1). In ieder geval zou dan blijken dat Elzass/CRV weliswaar nog geen maand heeft gewonnen, maar wel het hoogste staat in het klassement over alle maanden heen.
Hij gaat voor het wereldbekerklassement !?(met de grote oren)
quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef WordFreud het volgende:
Nagekomen standen van Maart bijgewerkt.
Over de wiki: daarin zou je een kolom kunnen toevoegen met een totaal van alle maandscores (of met punten zoals in de formule 1). In ieder geval zou dan blijken dat Elzass/CRV weliswaar nog geen maand heeft gewonnen, maar wel het hoogste staat in het klassement over alle maanden heen.
Hij gaat voor het wereldbekerklassement !?(met de grote oren)
Was zeker een leuk potjequote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef crv het volgende:
Verloren van Maringo
![]()
Alles uit de kast gehaald, maar de letterengel zat niet aan mijn kant.
Wel een heel erg leuke pot.
Gefeliciteerd Maringo![]()
#19: Elzass - MaringoDC / 485 - 521
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef crv het volgende:
Uitgenodigd door Vonkie en geaccepteerd
#25: Elzass - Vonkie87
done en donequote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik zie deze er nog niet bij staan? Vanmorgen gestart.
hoeft niet persé hoorquote:Op zondag 1 april 2012 23:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet dan ook het potje niet van Elzass en mij
Doe je het voor een maandje niet, of voor langer niet?quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef WordFreud het volgende:
Ja, ja, zeker de eerste dagen moet je er wel bijblijven.
Heerlijk dat ik dat even niet hoef ... :-)
Ik heb toevallig ook een screenshot,quote:
Ik was na 5/6 beurten al compleet kansloos, daarna de schade nog enigszins kunnen beperken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:07 schreef Crohnjurist het volgende:
#56 Peace1111 - Vonkie87 (01/04 begonnen): 374-522
#49 Gewonnen!quote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef judith_73 het volgende:
Match 49: Peace1111 - Judith_1973 is gestart.
En helaas verloren...quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik zie deze er nog niet bij staan? Vanmorgen gestart.
Ook gestart!quote:
3e winst op rijquote:Op maandag 2 april 2012 18:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#130 verloren van Vonkie met 396 - 359.
wees blijquote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Thomas B. het volgende:
Serieus, wanneer schrappen ze nou eens 'woorden' als PF en BR en KS. Dat zijn geen woorden, maar klanken.
Ik maak me ook wel eens schuldig aan dingen als EH en OH, maar het voelt niet prettig. BRR... wat een gruwel... brrrr.quote:
Komt op het tablad Stand nog de volgorde van rang te staan? Dus degene met de meeste matchpunten bovenaan?quote:
Ik ga even kijken hoe dat moet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Komt op het tablad Stand nog de volgorde van rang te staan? Dus degene met de meeste matchpunten bovenaan?
Gewonnen eerste potjequote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
En deze is ook gestart
66 Faithy-Miranda - Elisabed
Sorry, even niet geaccepteerd. Heb al veel lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
3e winst op rij
# 8 EvertK Vonkie87 uitgenodigd. Ik hoop dat hij accepteert, heb ik dat ten minste gehad![]()
Het enige leuke woord wat ik kon leggen was zadel op tw en dw, verder zat het idd behoorlijk tegen!quote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef crv het volgende:
Gewonnen dus van Vonkie
Alles zat mee, dan kan ik niet zeggen voor Vonk
Succes verder Vonk
Doe jij een D.8 tje...?quote:
ja want telkens inviten en rejected worden is ook niksquote:
Donequote:
En bezig met:quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Even voor het overzicht, nu bezig met:
-#41 Skatespeare - Vonkie87 nog bezig
#126 Vonkie87 - Judith_1973 gewonnen 478-328
#127 Vonkie87 - MaringoDC nog bezig
Hi, deze staat verkeerd om in de uitslagen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:24 schreef judith_73 het volgende:
[..]
En helaas verloren:
#148: Elisabed - Judith_1973 = 423 - 372
#151: patrique89 - Judith_1973 = 308 - 458quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef judith_73 het volgende:
#151: patrique89 - Judith_1973 is gestart
#126: Vonkie87 - Judith_1973 is gestart
je bent omkoopbaar ?quote:
en hoe, hij meteen bordje leeg met diefjesquote:
Ik was dus totaal kansloos tegen Maringo (#127 Vonkie87 - MaringoDC 245-449)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewonnen van Peace1111 in pot #50. Ik begon met een voorsprong, Peace kwam mooi terug en dat resulteerde in een thriller van een einde.
[ afbeelding ]
Gewonnen van Vonkie87 in pot #127: Kort en krachtig potje
Dusquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Gewonnen van Vonkie87
Match 70 Faithy-Miranda - Vonkie87 Stand 494 - 374
Hoe gaan jij en D. ooit tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef svk1985 het volgende:
open voor invites, dus als je niet te druk bent, ben ik beschikaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef Crohnjurist het volgende:
Uitgenodigd:
#8 EvertK – Vonkie87 (hopelijk heeft hij nu wel al plek!)
#83 Svk1985 – Vonkie87 gestart
En weer dik ingemaakt...quote:
Jaja ik kan ook nog winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#125 spannende pot verloren: OOTW - Vonkie87 372 - 394
Gefeliciteerd
Dusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef tomtomaat het volgende:
Verloren van Vonkie87![]()
FSTEO-Vonkie87 372-513
Proficiat
Haha ik wordt gewoon vermeldquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Stand Maart
OOTW nog steeds aan kop. Vonkie heeft haar negatieve spiraal aardig om weten te buigen en is bezig met een demarage. In de sprint staat djeep nog steeds ruim in het groen en het ziet er naar uit dat hij die voorsprong nog wel even behoudt met slechts 1 potje onder 500 punten en geen enkele verloren partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #149 tegen Elisabed gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #64 tegen Faithy verloren.. Dat was gewoon een rotpartij. Miranda had duidelijk alle leuke letters :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #2 tegen EvertK gewonnen. Hele tijd achter gestaan, maar toch nog eroverheen als een sprinter die als vijfde rijd als de eindsprint begint.
[ Bericht 43% gewijzigd door Maringo op 04-04-2012 21:02:42 ]![]()
Misschien handiger als je het in het April schema doetquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Stand Maart
OOTW nog steeds aan kop. Vonkie heeft haar negatieve spiraal aardig om weten te buigen en is bezig met een demarage. In de sprint staat djeep nog steeds ruim in het groen en het ziet er naar uit dat hij die voorsprong nog wel even behoudt met slechts 1 potje onder 500 punten en geen enkele verloren partij.![]()
![]()
Nou, het is al gezegd: met suiker en stroop ingemaakt.
Sjonge, wat telde dat op.
En het begon wel aardig hier en daar.
# 136 dus PBwfeud blij : hij won 487- 337
# 149 Maringo 493 - 288 ; dan maar trots dat hij onder de 500 bleef!
/ sip![]()
Het is om te huillen![]()
![]()
![]()
Zo ben je de winnaar, zo dreig je rechtstreeks te degraderen ..![]()
4 keer verloren:
#12 van D8: 354 - 469 Nooit de kans gehad om het gat te dichten.
#15 van Peace: 401 - 411 Ik had in het eindspel een kleine voorsprong, gaat P uit met 43 ptn ..
#14 van Miranda: 386 - 436 Geflatteerd, was ook spannend tot het eind.
#2 van Maringo: 433 - 471 Ook hier stond ik tot het eind voor. Gaat M er overheen met KROMBENEN.
(Met zo'n woord zou ik niet willen winnen)
![]()
bizar potje. Tot 5 beurten van het einde nog dicht bij elkaar, daarna 5 superbeurten van Miranda. Zij alle letters weg, ik nog 27 punten op mijn plankje... Meest dramatische einde ooit voor mij.quote:Echt bizar, maar ook gewonnen van Peace
Afgerond:
Match 62 Peace1111 - Faithy-Miranda Stand 319 - 524I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
scherpquote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het in het April schema doet![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Maringo het volgende:
En dan SEX nog steeds niet toelaten. Fucking hypocrites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#57 volkomen weggespeeld door Peaceman. Peace1111 - OOTW 514 - 313
Gefeliciteerd![]()
#107 nipt gewonnen: djeep_64 - OOTW 421 - 432![]()
#59 gewonnen van Peaceman
Peace1111-Djeep_64 360-389
Leuke en spannende pot maar opvallend weinig punten.
Twee andere partijen zijn gestart:
#100 tegen Maringo
#104 tegen Wbr!![]()
same herequote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?open voor invites
helaas hebben wij al gespeeldScience is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
En ik ben nu met mijn laatste 4 potten bezig. Mijn tegenspelers hebben alleen minder tijd als ik dat merk ik wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef svk1985 het volgende:
[..]
same hereopen voor invites
helaas hebben wij al gespeeld![]()
Ja ik!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?
Heb 2 plekjes vrij![]()
![]()
![]()
Gewonnen van PB
#24: Elzass - PBwfeud / 455 - 428 Start: 01.04.2012 / Eind: 05.04.2012
We gaven elkaar geen duimbreed toe en konden ook niet echt superwoorden neerleggen.
PB kon 1 keer demareren met een erg mooie DATERING, Ik had geluk dat ik die demarage kon pareren met GELIEERD.
Uiteindelijk had ik iets meer geluk met punten opleverende letters wat uiteindelijk de eindstand besliste in mijn voordeel.
Zware maar erg leuke pot![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Kom maar op.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?
Overigens net finaal ingemaakt door Skate in match #38. Maar met woorden als RAPSONG en KERKPAD (148 punten!) mag dat.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Bij mooie en/ of creatieve woorden lijkt het minder erg om een potje tequote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kom maar op.
Overigens net finaal ingemaakt door Skate in match #38. Maar met woorden als RAPSONG en KERKPAD (148 punten!) mag dat.
[ afbeelding ]
verliezen.![]()
![]()
quote:Als ik dat nou eerder had gelezen...quote:
Invites gestuurd voor:
74 Faithy-Miranda - D.8.
92 D.8. - ziggyziggyziggy![]()
92 is gestart. Sorry dat ik nu even niet doorspeelde, ben aan het werk en moest even het treinverkeer stilleggen.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
En verloren van EvertK.
What else is new!
De mooiste woorden rolden van zn plankje.
# 4 EvertK - Elisabed 604 !!!- 368
Twee potjes zijn bezig. Al dagen.
# 150 patrique En # 142 Wbrrr!
Als dat opschiet , krijg ik ms. wel weer de Groene Trui.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compleet ingemaakt door svk in pot #77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen van FSTEO in pot #110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewonnen van D.8. in pot #89. Wat pareltje was dit zeg. werk - verwerken - verwerkend - verwerkende - overwerkende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens gewonnen van OOTW in pot #119.
[ Bericht 41% gewijzigd door Maringo op 05-04-2012 21:22:40 ]![]()
![]()
in een razendvreemde/spannende/belachelijke partij gewonnen van
We kregen beide continu kloteletters en konden geen fatsoenlijk woord leggen. vaak een of twee letters die gelegd werden.
Was geen leuk spel maar wel spannend tot ik uiteindelijk kon demareren met STENIGEN
#29: Elzass - D.8. / 463 - 355 Start: 05.04.2012 / Eind: 05.04.2012
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Voor een potje Wordfeud?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ben aan het werk en moest even het treinverkeer stilleggen.![]()
![]()
ik heb 3 plekjes vrij, dus kom maar op met die invites
Ik denk niet dat dat me in dank zou worden afgenomen...quote:Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Afgerond:
Match 66 Faithy-Miranda - Elisabed Stand 565-327
Match 31 Elzass - Faithy-Miranda Stand 392 - 402
Match 68 Faithy-Miranda - Wbr!! Stand 493 - 454
Match 14 EvertK - Faithy-Miranda Stand 386 - 436
Match 69 Faithy-Miranda - PBwfeud Stand 649 - 375
Match 62 Peace1111 - Faithy-Miranda Stand 319 - 524
Match 64 Faithy-Miranda - MaringoDC Stand 527 - 410
Nog bezig
Match 63 Faithy-Miranda - Judith_1973
Match 74 Faithy-Miranda - D.8.
Match 71 Faithy-Miranda - OutOfThisWorld
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 22:50:48 ]![]()
Deze is nog niet verwerkt in de laatste updatequote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#107 nipt gewonnen: djeep_64 - OOTW 421 - 432![]()
gechecked en OK bevondenquote:
Dan maar zelf invites gestuurd naar FSTEO en svk1985quote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef crv het volgende:
ik heb 3 plekjes vrij, dus kom maar op met die invites
#27: Elzass - FSTEO -> Geaccepteerd
#30: Elzass - svk1985 -> Geaccepteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 06-04-2012 13:41:24 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
![]()
Ik heb net tegen svk BEMERKTE gelegd en 142 punten gescoord
![]()
Is dit een highscore ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door crv op 06-04-2012 11:35:26 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Helaas:quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:28 schreef crv het volgende:
Ik heb net tegen svk BEMERKTE gelegd en 142 punten gescoord
![]()
Is dit een highscore ?
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Skate is lekker bezig...
[ afbeelding ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
quote:shit op 6 puntjes
Maar in ieder geval wel een persoonlijk record
Ook mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef crv het volgende:
[..]shit op 6 puntjes
Maar in ieder geval wel een persoonlijk record
Je hebt trouwens een invite van me.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
![]()
invite van Z3 geaccepteerd
#22: Elzass - ziggyziggyziggy
[ Bericht 31% gewijzigd door crv op 06-04-2012 12:28:46 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef crv het volgende:
ik heb 3 plekjes vrij, dus kom maar op met die invitesquote:
Dus maar invite gestuurd![]()
#33: Elzass - SkatespeareThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ah zie het nu pas. Ik volg dit topic nooit zo goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dus maar invite gestuurd [ afbeelding ]
#33: Elzass - SkatespeareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah zie het nu pas. Ik volg dit topic nooit zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#92 gewonnen van D. met 424-329. Liep de halve match achter de feiten aan, maar aan het einde vielen de letters opeens de goede kant op.
Mijn voorlaatste potje gewonnen van WBR!
# 142 WBR - Elisabed 396 - 458
WBR had wel but letters.
Nu nog even wachten tot Patrique het laatste potje uitspeelt.
0 tiles left![]()
![]()
![]()
Gewonnen van svk
#30: Elzass - svk1985 / 551 - 358 Start: 06.04.2012 / Eind: 06.04.2012
Erg snel spelletje waar svk al direct moest swappen en ik begon met CO. Vervolgens legt svk een mooie OCHTEND neer en ik kon demareren met BEMERKTEN voor 142. langs bleef de afstand daarna gelijk en op het laatst kon ik nog een iets verder uitlopen. Die goede start heeft me de winst gebracht, anders was het best nog spannend geworden
ik ben nu bezig met
#22: Elzass - ziggyziggyziggy / - Start: 06.04.2012 Klaar
#27: Elzass - FSTEO / - Start: 06.04.2012
#33: Elzass - Skatespeare / - Start: 06.04.2012 Klaar
[ Bericht 11% gewijzigd door crv op 07-04-2012 11:21:08 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
![]()
verloren van Skate
![]()
#33: Elzass - Skatespeare / 390 - 476 Start: 06.04.2012 / Eind: 07.04.2012
Hij speelde erg sterk en ik kon van het begin af aan niet de woorden leggen die ik wilde.
Kreeg op zich aardige letters, maar op het verkeerde moment.
Verdiend gewonnen door Skate, gefeliciteerd![]()
![]()
Gewonnen van (Ziggy)3
#22: Elzass - ziggyziggyziggy / 458 - 351 Start: 06.04.2012 / Eind: 07.04.2012
Ik had hier alle geluk aan mijn zijde. Ondanks dat Z3 me in het begin dwarszat om gelijk te demareren, kon ik evenlater tog al wegkomen. Die voorsprong heb ik niet meer uit handen hoeven geven.
Bedankt Z3 voor de leuke pot![]()
2 Plekjes vrij dus kom maar op![]()
ToDo: patrique89, Wbr!!, djeep_64 en EvertKThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
En het laatste potje gewonnen van patrique.
;# 150 stand patrique - Elisabed 280 - 384
P had but letters en maakte korte woordjes, wat het spel lastig maakte, vooral in de eindfase.
Affijn, volgens mij is voor mij de April competitie afgelopen![]()
En beter / hoger ? gefinished dan vorige maand.![]()
![]()
Tja, nu moet je ook tegen de spelers die hun spellen wat beter (moeten) verdelen over de maand.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:32 schreef Crohnjurist het volgende:
#128 Vonkie87 – patrique89 398-302![]()
Die laatste potjes duren wel lang![]()
Maar tegen mij ben je nu ook klaar:
#8 EvertK - Vonkie 594 - 311 Tip: iets meer tijd nemen![]()
Ook klaar tegen PB:
#7 EvertK - PB 507 - 393![]()
#8 EvertK – Vonkie87 594-311![]()
Ook met iets meer tijd had ik niet gewonnen hoor, aan het eind had ik ook gewoon de hoop opgegeven en kreeg ik de letters niet meer...
Nu nog bezig met mijn laatste potje:
#131 Vonkie87 – Wbr!! Gestart: 04/04![]()
Ik kan het niet helemaal laten:
Stand even gesorteerd en OotW even de gele trui gegeven.
Kan hij er heel even van genieten ...![]()
Mag je straks weer doen, want zo te zien word ie nu bijgewerktquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:25 schreef WordFreud het volgende:
Ik kan het niet helemaal laten:
Stand even gesorteerd en OotW even de gele trui gegeven.
Kan hij er heel even van genieten ...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mag je straks weer doen, want zo te zien word ie nu bijgewerkt
Bijgewerkt tot hier dus.. Wil iedereen z'n eigen scores weer checken?
En die staan hier!![]()
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En die staan hier!![]()
![]()
Er stond een paar degen geleden een tip over de app Feudfan op het forum. Lijkt best aardig: kunnen we ook over een langere termijn bijhouden hoe we het onderling doen:![]()
![]()
En weer gesorteerd. Tijdens het bijwerken door PB was OOTW virtueel zijn gele trui al weer even kwijt aan Maringo, maar aan het eind van deze etappe mag hij de trui toch nog even houden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mag je straks weer doen, want zo te zien word ie nu bijgewerkt
Ik slui aan bij middenmoot. Dat is in ieder geval iets.
#5 gestart tegen ZZZ.![]()
* OutOfThisWorld geniet van de paasgele truiquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:55 schreef WordFreud het volgende:
[..]
En weer gesorteerd. Tijdens het bijwerken door PB was OOTW virtueel zijn gele trui al weer even kwijt aan Maringo, maar aan het eind van deze etappe mag hij de trui toch nog even houden.
Ik slui aan bij middenmoot. Dat is in ieder geval iets.
#5 gestart tegen ZZZ.![]()
![]()
(Nu het nog even kan)![]()
Even wat uitslagen:
#48 Peace vs Skatespeare 440-335![]()
#51 Peace vs patrique 515-258![]()
#57 Peace vs Outofthisworld 514-313![]()
#60 Peace vs D.8 die eindstanden heb ik niet meer. Ik heb wel gewonnen. D, weet jij de eindstand nog?I love music |Ajax forever
#146 gewonnen van Patrique met 408-260. Ik ga goed deze maand.
429-340 dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:12 schreef peaceman het volgende:
Even wat uitslagen:
#48 Peace vs Skatespeare 440-335![]()
#51 Peace vs patrique 515-258![]()
#57 Peace vs Outofthisworld 514-313![]()
#60 Peace vs D.8 die eindstanden heb ik niet meer. Ik heb wel gewonnen. D, weet jij de eindstand nog?I love music |Ajax forever
Stand van potje tegen svk klopt niet, moet zijn:quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En die staan hier!
#30: Elzass - svk1985 / 551 - 358 Start: 06.04.2012 / Eind: 06.04.2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef crv het volgende:
ToDo: patrique89, Wbr!!, djeep_64 en EvertKThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
#137 tegen PB gestart. Wbr!! ook uitgenodigd.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Goh, Patrique, veel oefenen hoor voor de Mei competitie.quote:Op maandag 9 april 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gespeelde matches.
Heb niks lopen, sta open voor invites![]()
Je hebt alles verloren deze maand.![]()
![]()
Joh, vertel mij watquote:Op maandag 9 april 2012 12:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, Patrique, veel oefenen hoor voor de Mei competitie.![]()
Je hebt alles verloren deze maand.![]()
![]()
En weer bijgewerkt!De laatste stand kun je weer hier vinden!
Maringo en OOTW samen op kop, met op kleine afstand Crohnjurist, Elzass en Faithy. Alleen Patrique heeft nog 0 punten.
Ik heb overigens zelf per ongeluk bij iemand op decline gedrukt, maar dat ging zo rap dat ik ff niet kon zien wie het was. Mocht iemand zich hierin herkennen, kan deze speler mij opnieuw uitnodigen?![]()
![]()
Mij is niet duidelijk, waarom er op punten wordt gekeken tíjdens de comp.quote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
En weer bijgewerkt!De laatste stand kun je weer hier vinden!
Maringo en OOTW samen op kop, met op kleine afstand Crohnjurist, Elzass en Faithy. Alleen Patrique heeft nog 0 punten.
Ik heb overigens zelf per ongeluk bij iemand op decline gedrukt, maar dat ging zo rap dat ik ff niet kon zien wie het was. Mocht iemand zich hierin herkennen, kan deze speler mij opnieuw uitnodigen?![]()
Dan kijk je toch eerder naar rangorde in % ? zou ik denken...
Overigens dank je voor het bijhouden van de scores.![]()
![]()
..en gewonnen!quote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef djeep_64 het volgende:
Kennelijk vergeten te melden, sorry:
#105 tegen PBwfeud is onderweg sinds 6 april.
#105 Djeep_64-PBwfeud 487-376![]()
Deze is nog niet ingevoerd. Anders stond ik gewoon alleen bovenaanquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef judith_73 het volgende:
En nog 1 op het nippertje verloren:
#153: MaringoDC - Judith_1973: 418 - 404![]()
![]()
Die is ook niet geheel duidelijk. Kijk nu naar mij tegenover Djeep en Skate. Ik heb 77%, hun hebben 75%. Maar als wij alledrie alles gaan winnen van nu af, dan eindigen hun twee boven bij.quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mij is niet duidelijk, waarom er op punten wordt gekeken tíjdens de comp.![]()
Dan kijk je toch eerder naar rangorde in % ? zou ik denken...
Overigens dank je voor het bijhouden van de scores.
Het beste kan je naar verliespunten kijken...![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze is nog niet ingevoerd. Anders stond ik gewoon alleen bovenaan![]()
Bijgewerkt tot hier..
En ik snap niet precies hoe ik moet sorteren in Google docs en beng bang om het te vernaggelen, dus Evert moet dat maar even oppakken als hij zin en tijd heeft![]()
![]()
Zo laatste potje zit er eindelijk op, heeft 6 dagen geduurd![]()
Gelukkig nog wel weten te winnen![]()
#131 Vonkie87 – Wbr!! 442-330![]()
Dat is bittersweetquote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Bijgewerkt tot hier..
En ik snap niet precies hoe ik moet sorteren in Google docs en beng bang om het te vernaggelen, dus Evert moet dat maar even oppakken als hij zin en tijd heeft
maar toch
Sorteren in Google Docs:
Alles selecteren wat gesorteerd moet worden. In dit geval van B4 naar V21.
Rechtermuisklik > "Sort Range..."
Bij 'Sort by' 'Column G' selecteren
Tevens Z -> A aanvinken
En dan op Sort klikken.
![]()
![]()
pot 46: skatespeare - svk1985 319-398 weer zo'n pot waarin het al best snel vastzat, gokte ik erop door het open te gooien, gelukkig had skate toen net geen klinkers en kon ik uitlopen
ondertussen ook begonnen tegen judith_1973Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef crv het volgende:
ToDo: patrique89, Wbr!!, djeep_64 en EvertKzo kunnen we lang wachten natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gespeelde matches.
Heb niks lopen, sta open voor invites![]()
Heb je geinvite, maar ben druk vandaag
#20: Elzass - patrique89There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik ook, want heb tentamensquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
zo kunnen we lang wachten natuurlijk![]()
Heb je geinvite, maar ben druk vandaag
#20: Elzass - patrique89![]()
![]()
Op verzoek gesorteerd op resultaat.
Tevens Maringo van gele trui voorzien, maar in deze ranking staan nu Djeep en vooral Miranda er beter voor.![]()
Invite gestuurd naar Wbr!!
#23: Elzass - Wbr!!There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Match Tegen Patrique is gestartThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
En weer even bijgewerkt.
Verloren van svk (46). Liep eigenlijk vanaf het begin al achter de feiten aan en nadat we vakkundig het bord hadden dichtgetimmerd was er helemaal weinig eer meer aan te behalen. 319 - 398.
Nog bezig: 45 tegen D.8, 34 tegen Judith en 16 tegen Evert.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 13:51:09 ]![]()
Ik ben bezig met de volgende potten;
#20: Elzass - patrique89 / - Start: 10.04.2012 / Eind: ?
#23: Elzass - Wbr!! / - Start: 10.04.2012 / Eind: ?
#27: Elzass - FSTEO / - Start: 06.04.2012 / Eind: ?
Toetje worden EvertK en Djeep
[ Bericht 13% gewijzigd door crv op 10-04-2012 21:40:57 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Is klaar, maar oefenpotjes zijn welkom. Volgende maand iets beter opletten peace, want er waren er toch een paar die onnodig verloren gingen![]()
Laatste scores volgen later!I love music |Ajax forever
Djeep en ik zijn ook bezig met onze match. Ik sta nog voor ook...
![]()
gewonnen van FSTEO
#27: Elzass - FSTEO / 532 - 439 Start: 06.04.2012 / Eind: 10.04.2012
Spel zat redelijk vast en we konden niet echt superwoorden neerleggen, of we gaven elkaar de ruimte niet.
puntje voor puntje uitgelopen, maar de stand is enigzins geflatteerd, ik had gewoon net wat meer geluk met de letters die ik kreeg.
Afgerond:
Match 71 Faithy-Miranda - OutOfThisWorld Stand 437 - 505
Nog bezig
Match 63 Faithy-Miranda - Judith_1973
Match 74 Faithy-Miranda - D.8.
Match 65 Faithy-Miranda - patrique89
Match 72 Faithy-Miranda - FSTEO
Match 67 Faithy-Miranda - ziggy-stardust2
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 18:08:36 ]![]()
#10 Gewonnen van FSTEO: 489 - 433![]()
en #5 ruim van Z3: 535 - 287![]()
#16 verloren van Skatespeare: 360 - 426![]()
(wel mooie pot, met de woorden CLAQUE en CROQUET op het bord.)
Nog bezig: #6 WBR en #9 OOTW![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#71 gewonnen![]()
Faithy-Miranda - OOTW 437 - 505
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wow - fijn gevoel. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Met grote trots kan ik melden dat ik #111 FSTEO-PatriQue89 heb gewonnen met 356-385![]()
![]()
![]()
![]()
Toch gewonnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Djeep en ik zijn ook bezig met onze match. Ik sta nog voor ook...
#103 Djeep_64-Ziggyziggyziggy 483-353![]()
80,81 en 82 geinvite ziggy, wbr en pbwfeud
verloren van judith_1963 (76) 382-398Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
# 1: EvertK - Judith_1973 is gestart
# 34: Skatespeare - Judith_1973 is nog bezig
# 63: Faithy-Miranda - Judith_1973 is nog bezig
# 76: svk1985 - Judith_1973 = 382 - 398 (GEWONNEN! NA SPANNEND EINDE)
# 109: FSTEO - Judith_1973 is nog bezig
# 133: PBwfeud - Judith_1973 invite gestuurd
# 139: Wbr!! - Judith_1973 is gestart en nog bezig
Rest van de spellen zijn klaar en verwerkt![]()
Gewonnen van D
En gewonnen van Judith
Afgerond:
Match 74 Faithy-Miranda - D.8. Stand 461 - 406
Match 63 Faithy-Miranda - Judith_1973 Stand 585 - 327
Nog bezig
Match 67 Faithy-Miranda - ziggy-stardust2
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 12:13:55 ]![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Gewonnen van D
En gewonnen van Judith
Afgerond:
Match 74 Faithy-Miranda - D.8. Stand 461 - 406
Match 63 Faithy-Miranda - Judith_1973 Stand 585 - 327
Nog bezig
Match 67 Faithy-Miranda - ziggy-stardust2dat wordt weer een troostprijs voor mij
Als je mij bedoelt: ik heb nog geen spel tegen je lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Match 67 Faithy-Miranda - ziggy-stardust2Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
![]()
Gewonnen van Patrique
#20: Elzass - patrique89 / 461 - 339 Start: 10.04.2012 / Eind: 12.04.2012
pat hield goed stant, tot ik met SANCTIESkwam, dat was meteen de doodslag. verder konden we geen van beiden echt punten leggen.
Wel leuke pot, Bedankt Pat![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door crv op 12-04-2012 16:50:21 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
jij bent geen ziggy-stardust2?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: ik heb nog geen spel tegen je lopen.
Dit ben jij niet?
ik dacht dat je je naam had veranderd ofzo
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 14:53:12 ]![]()
Blondquote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent geen ziggy-stardust2?
Dit ben jij niet?
[ afbeelding ]
ik dacht dat je je naam had veranderd ofzo
ja kijk me punten! Damn.... 81quote:
Ja maar ik kreeg die invite
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 14:54:48 ]![]()
ja maar dit is toch niet de eerste keer dat je tegen Z3 speeltquote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kijk me punten! Damn.... 81
Ja maar ik kreeg die invite![]()
ja maar ik herken het fotootje.... is die niet van Z3?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar dit is toch niet de eerste keer dat je tegen Z3 speelt![]()
Dat plaatje is Bowie inderdaad, maar je speelt niet met mij. Ik ben gewoon ziggyziggyziggy. Mijn plaatje is van mijn jongste kind dat de middelvinger opsteekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik herken het fotootje.... is die niet van Z3?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
En we zijn weer bijgewerkt!
Stand April
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 17:16:25 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: