* OutOfThisWorld geniet van de paasgele truiquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:55 schreef WordFreud het volgende:
[..]
En weer gesorteerd. Tijdens het bijwerken door PB was OOTW virtueel zijn gele trui al weer even kwijt aan Maringo, maar aan het eind van deze etappe mag hij de trui toch nog even houden.
Ik slui aan bij middenmoot. Dat is in ieder geval iets.
#5 gestart tegen ZZZ.
429-340 dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:12 schreef peaceman het volgende:
Even wat uitslagen:
#48 Peace vs Skatespeare 440-335![]()
#51 Peace vs patrique 515-258![]()
#57 Peace vs Outofthisworld 514-313![]()
#60 Peace vs D.8 die eindstanden heb ik niet meer. Ik heb wel gewonnen. D, weet jij de eindstand nog?
Stand van potje tegen svk klopt niet, moet zijn:quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bijgewerkt tot hier dus.. Wil iedereen z'n eigen scores weer checken?
En die staan hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef crv het volgende:
2 Plekjes vrij dus kom maar op![]()
ToDo: patrique89, Wbr!!, djeep_64 en EvertK
Goh, Patrique, veel oefenen hoor voor de Mei competitie.quote:Op maandag 9 april 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gespeelde matches.
Heb niks lopen, sta open voor invites
Joh, vertel mij watquote:Op maandag 9 april 2012 12:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, Patrique, veel oefenen hoor voor de Mei competitie.![]()
Je hebt alles verloren deze maand.
Mij is niet duidelijk, waarom er op punten wordt gekeken tíjdens de comp.quote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
En weer bijgewerkt!De laatste stand kun je weer hier vinden!
Maringo en OOTW samen op kop, met op kleine afstand Crohnjurist, Elzass en Faithy. Alleen Patrique heeft nog 0 punten.
Ik heb overigens zelf per ongeluk bij iemand op decline gedrukt, maar dat ging zo rap dat ik ff niet kon zien wie het was. Mocht iemand zich hierin herkennen, kan deze speler mij opnieuw uitnodigen?
..en gewonnen!quote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef djeep_64 het volgende:
Kennelijk vergeten te melden, sorry:
#105 tegen PBwfeud is onderweg sinds 6 april.
Deze is nog niet ingevoerd. Anders stond ik gewoon alleen bovenaanquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef judith_73 het volgende:
En nog 1 op het nippertje verloren:
#153: MaringoDC - Judith_1973: 418 - 404
Die is ook niet geheel duidelijk. Kijk nu naar mij tegenover Djeep en Skate. Ik heb 77%, hun hebben 75%. Maar als wij alledrie alles gaan winnen van nu af, dan eindigen hun twee boven bij.quote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mij is niet duidelijk, waarom er op punten wordt gekeken tíjdens de comp.![]()
Dan kijk je toch eerder naar rangorde in % ? zou ik denken...
Overigens dank je voor het bijhouden van de scores.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze is nog niet ingevoerd. Anders stond ik gewoon alleen bovenaan
Dat is bittersweetquote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Bijgewerkt tot hier..
En ik snap niet precies hoe ik moet sorteren in Google docs en beng bang om het te vernaggelen, dus Evert moet dat maar even oppakken als hij zin en tijd heeft
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef crv het volgende:
2 Plekjes vrij dus kom maar op![]()
ToDo: patrique89, Wbr!!, djeep_64 en EvertK
zo kunnen we lang wachten natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gespeelde matches.
Heb niks lopen, sta open voor invites
Ik ook, want heb tentamensquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
zo kunnen we lang wachten natuurlijk![]()
Heb je geinvite, maar ben druk vandaag
#20: Elzass - patrique89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |