wees blijquote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Thomas B. het volgende:
Serieus, wanneer schrappen ze nou eens 'woorden' als PF en BR en KS. Dat zijn geen woorden, maar klanken.
Ik maak me ook wel eens schuldig aan dingen als EH en OH, maar het voelt niet prettig. BRR... wat een gruwel... brrrr.quote:
Komt op het tablad Stand nog de volgorde van rang te staan? Dus degene met de meeste matchpunten bovenaan?quote:
Ik ga even kijken hoe dat moet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Komt op het tablad Stand nog de volgorde van rang te staan? Dus degene met de meeste matchpunten bovenaan?
Gewonnen eerste potjequote:Op maandag 2 april 2012 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
En deze is ook gestart
66 Faithy-Miranda - Elisabed
Sorry, even niet geaccepteerd. Heb al veel lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
3e winst op rij
# 8 EvertK Vonkie87 uitgenodigd. Ik hoop dat hij accepteert, heb ik dat ten minste gehad![]()
Het enige leuke woord wat ik kon leggen was zadel op tw en dw, verder zat het idd behoorlijk tegen!quote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef crv het volgende:
Gewonnen dus van Vonkie
Alles zat mee, dan kan ik niet zeggen voor Vonk
Succes verder Vonk
Doe jij een D.8 tje...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |