bizar potje. Tot 5 beurten van het einde nog dicht bij elkaar, daarna 5 superbeurten van Miranda. Zij alle letters weg, ik nog 27 punten op mijn plankje... Meest dramatische einde ooit voor mij.quote:Echt bizar, maar ook gewonnen van Peace
Afgerond:
Match 62 Peace1111 - Faithy-Miranda Stand 319 - 524
scherpquote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het in het April schema doet
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Maringo het volgende:
En dan SEX nog steeds niet toelaten. Fucking hypocrites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same herequote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?
En ik ben nu met mijn laatste 4 potten bezig. Mijn tegenspelers hebben alleen minder tijd als ik dat merk ik wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef svk1985 het volgende:
[..]
same hereopen voor invites
helaas hebben wij al gespeeld
Ja ik!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Kom maar op.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Bij mooie en/ of creatieve woorden lijkt het minder erg om een potje tequote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kom maar op.
Overigens net finaal ingemaakt door Skate in match #38. Maar met woorden als RAPSONG en KERKPAD (148 punten!) mag dat.
[ afbeelding ]
quote:
Als ik dat nou eerder had gelezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compleet ingemaakt door svk in pot #77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen van FSTEO in pot #110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewonnen van D.8. in pot #89. Wat pareltje was dit zeg. werk - verwerken - verwerkend - verwerkende - overwerkende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens gewonnen van OOTW in pot #119.
[ Bericht 41% gewijzigd door Maringo op 05-04-2012 21:22:40 ]![]()
![]()
in een razendvreemde/spannende/belachelijke partij gewonnen van
We kregen beide continu kloteletters en konden geen fatsoenlijk woord leggen. vaak een of twee letters die gelegd werden.
Was geen leuk spel maar wel spannend tot ik uiteindelijk kon demareren met STENIGEN
#29: Elzass - D.8. / 463 - 355 Start: 05.04.2012 / Eind: 05.04.2012
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Voor een potje Wordfeud?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ben aan het werk en moest even het treinverkeer stilleggen.![]()
![]()
ik heb 3 plekjes vrij, dus kom maar op met die invites
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik denk niet dat dat me in dank zou worden afgenomen...quote:Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Afgerond:
Match 66 Faithy-Miranda - Elisabed Stand 565-327
Match 31 Elzass - Faithy-Miranda Stand 392 - 402
Match 68 Faithy-Miranda - Wbr!! Stand 493 - 454
Match 70 Faithy-Miranda - Vonkie87 Stand 494 - 374
Match 14 EvertK - Faithy-Miranda Stand 386 - 436
Match 69 Faithy-Miranda - PBwfeud Stand 649 - 375
Match 62 Peace1111 - Faithy-Miranda Stand 319 - 524
Match 64 Faithy-Miranda - MaringoDC Stand 527 - 410
Nog bezig
Match 63 Faithy-Miranda - Judith_1973
Match 74 Faithy-Miranda - D.8.
Match 71 Faithy-Miranda - OutOfThisWorld
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 22:50:48 ]![]()
Deze is nog niet verwerkt in de laatste updatequote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#107 nipt gewonnen: djeep_64 - OOTW 421 - 432![]()
gechecked en OK bevondenquote:
Dan maar zelf invites gestuurd naar FSTEO en svk1985quote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef crv het volgende:
ik heb 3 plekjes vrij, dus kom maar op met die invites
#27: Elzass - FSTEO -> Geaccepteerd
#30: Elzass - svk1985 -> Geaccepteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 06-04-2012 13:41:24 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
![]()
Ik heb net tegen svk BEMERKTE gelegd en 142 punten gescoord
![]()
Is dit een highscore ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door crv op 06-04-2012 11:35:26 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Helaas:quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:28 schreef crv het volgende:
Ik heb net tegen svk BEMERKTE gelegd en 142 punten gescoord
![]()
Is dit een highscore ?
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Skate is lekker bezig...
[ afbeelding ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: