Yo. Je hebt gelijk een zevenletterwoord van me.quote:
Geaccepteerdquote:Op zondag 1 april 2012 08:05 schreef djeep_64 het volgende:
Patrique89 (#101) en Elisabed (#102) uitgenodigd.
Beide zijn gestart!quote:Op zondag 1 april 2012 08:05 schreef djeep_64 het volgende:
Patrique89 (#101) en Elisabed (#102) uitgenodigd.
Klopt, dat is mijn inmiddels vergeelde truiquote:Op zondag 1 april 2012 11:18 schreef Maringo het volgende:
Succes Allemaal!
Djeep zn getalletje is nog geel....
Ik heb het al aan Evert doorgegeven. We waren er net in aan het rommelen omdat er een aantal dingen niet klopte en dit is even misgegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:42 schreef Maringo het volgende:
De top drie uitgenodigd
Alles heeft Match nummer 1 hier
Row 6: EvertK - MaringoDC (Ook al begonnen)
Row 23: Elzass - MaringoDC
Row 39 SkateSpeare - MaringoDC
Kan gebeuren eh.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb het al aan Evert doorgegeven. We waren er net in aan het rommelen omdat er een aantal dingen niet klopte en dit is even misgegaan.
Row 39 is gestart iig
Uitgenodigd voor #26quote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef crv het volgende:
heb ff geen overzich, maar ik sta open voor invites
Geaccepteerd, succesquote:
Anne/Elisabed gaat weer voor de rode lantaarnquote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef AnneX het volgende:
En mijn eerste verloren potje mag worden gemeld.![]()
Djeep ging voortvarend te werk en maakte mij in![]()
Regel 102 : 322 - 531
quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef crv het volgende:
Ik begin met een verliespartij![]()
Alle lof voor OOTW, hij gaf me geen kans, wat ik ook probeerde![]()
#26: Elzass - OutOfThisWorld / 428 - 495
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bijgewerkt tot hier!
Oh en mocht je iets zien wat niet goed is, dan horen Skate en ik het graag!
En tóch win ik wel eens van jouquote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef crv het volgende:
[..]
Anne/Elisabed gaat weer voor de rode lantaarn
Ik zie het, maar dat is een dingetje weer in het spreadsheet ben ik bang, want in het spellenoverzicht staat het wel goed. Ik zal het Evert ff vragenquote:
Ik denk dat de einddatum nog ingevuld moet worden van de spellen die klaar zijnquote:Op zondag 1 april 2012 18:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie het, maar dat is een dingetje weer in het spreadsheet ben ik bang, want in het spellenoverzicht staat het wel goed. Ik zal het Evert ff vragen
Ow.. dat kan ookquote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik denk dat de einddatum nog ingevuld moet worden van de spellen die klaar zijn
quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ow.. dat kan ook
Ga ik ff doen..
Sorry jongens, ik moet nog ff wennen
Ja, ik haalde het net niet... We hebben er wel een mooi bord van gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Nipt gewonnen van 3xziggy![]()
#122 OOTW - ziggyziggyziggy: 465 - 452
Dus eigenlijk het gemiddelde maal aantal deelnames. Moet niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef WordFreud het volgende:
Nagekomen standen van Maart bijgewerkt.
Over de wiki: daarin zou je een kolom kunnen toevoegen met een totaal van alle maandscores (of met punten zoals in de formule 1). In ieder geval zou dan blijken dat Elzass/CRV weliswaar nog geen maand heeft gewonnen, maar wel het hoogste staat in het klassement over alle maanden heen.
Hij gaat voor het wereldbekerklassement !?(met de grote oren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |