Sorry, even niet geaccepteerd. Heb al veel lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
3e winst op rij
# 8 EvertK Vonkie87 uitgenodigd. Ik hoop dat hij accepteert, heb ik dat ten minste gehad![]()
Het enige leuke woord wat ik kon leggen was zadel op tw en dw, verder zat het idd behoorlijk tegen!quote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef crv het volgende:
Gewonnen dus van Vonkie
Alles zat mee, dan kan ik niet zeggen voor Vonk
Succes verder Vonk
Doe jij een D.8 tje...?quote:
ja want telkens inviten en rejected worden is ook niksquote:
Donequote:
En bezig met:quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Even voor het overzicht, nu bezig met:
-#41 Skatespeare - Vonkie87 nog bezig
#126 Vonkie87 - Judith_1973 gewonnen 478-328
#127 Vonkie87 - MaringoDC nog bezig
Hi, deze staat verkeerd om in de uitslagen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:24 schreef judith_73 het volgende:
[..]
En helaas verloren:
#148: Elisabed - Judith_1973 = 423 - 372
#151: patrique89 - Judith_1973 = 308 - 458quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef judith_73 het volgende:
#151: patrique89 - Judith_1973 is gestart
#126: Vonkie87 - Judith_1973 is gestart
je bent omkoopbaar ?quote:
en hoe, hij meteen bordje leeg met diefjesquote:
Ik was dus totaal kansloos tegen Maringo (#127 Vonkie87 - MaringoDC 245-449)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewonnen van Peace1111 in pot #50. Ik begon met een voorsprong, Peace kwam mooi terug en dat resulteerde in een thriller van een einde.
[ afbeelding ]
Gewonnen van Vonkie87 in pot #127: Kort en krachtig potje
Dusquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Gewonnen van Vonkie87
Match 70 Faithy-Miranda - Vonkie87 Stand 494 - 374
Hoe gaan jij en D. ooit tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef svk1985 het volgende:
open voor invites, dus als je niet te druk bent, ben ik beschikaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef Crohnjurist het volgende:
Uitgenodigd:
#8 EvertK – Vonkie87 (hopelijk heeft hij nu wel al plek!)
#83 Svk1985 – Vonkie87 gestart
En weer dik ingemaakt...quote:
Jaja ik kan ook nog winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:01 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#125 spannende pot verloren: OOTW - Vonkie87 372 - 394
Gefeliciteerd
Dusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef tomtomaat het volgende:
Verloren van Vonkie87![]()
FSTEO-Vonkie87 372-513
Proficiat
Haha ik wordt gewoon vermeldquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Stand Maart
OOTW nog steeds aan kop. Vonkie heeft haar negatieve spiraal aardig om weten te buigen en is bezig met een demarage. In de sprint staat djeep nog steeds ruim in het groen en het ziet er naar uit dat hij die voorsprong nog wel even behoudt met slechts 1 potje onder 500 punten en geen enkele verloren partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #149 tegen Elisabed gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #64 tegen Faithy verloren.. Dat was gewoon een rotpartij. Miranda had duidelijk alle leuke letters :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot #2 tegen EvertK gewonnen. Hele tijd achter gestaan, maar toch nog eroverheen als een sprinter die als vijfde rijd als de eindsprint begint.
[ Bericht 43% gewijzigd door Maringo op 04-04-2012 21:02:42 ]![]()
Misschien handiger als je het in het April schema doetquote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Stand Maart
OOTW nog steeds aan kop. Vonkie heeft haar negatieve spiraal aardig om weten te buigen en is bezig met een demarage. In de sprint staat djeep nog steeds ruim in het groen en het ziet er naar uit dat hij die voorsprong nog wel even behoudt met slechts 1 potje onder 500 punten en geen enkele verloren partij.![]()
![]()
Nou, het is al gezegd: met suiker en stroop ingemaakt.
Sjonge, wat telde dat op.
En het begon wel aardig hier en daar.
# 136 dus PBwfeud blij : hij won 487- 337
# 149 Maringo 493 - 288 ; dan maar trots dat hij onder de 500 bleef!
/ sip![]()
Het is om te huillen![]()
![]()
![]()
Zo ben je de winnaar, zo dreig je rechtstreeks te degraderen ..![]()
4 keer verloren:
#12 van D8: 354 - 469 Nooit de kans gehad om het gat te dichten.
#15 van Peace: 401 - 411 Ik had in het eindspel een kleine voorsprong, gaat P uit met 43 ptn ..
#14 van Miranda: 386 - 436 Geflatteerd, was ook spannend tot het eind.
#2 van Maringo: 433 - 471 Ook hier stond ik tot het eind voor. Gaat M er overheen met KROMBENEN.
(Met zo'n woord zou ik niet willen winnen)
![]()
bizar potje. Tot 5 beurten van het einde nog dicht bij elkaar, daarna 5 superbeurten van Miranda. Zij alle letters weg, ik nog 27 punten op mijn plankje... Meest dramatische einde ooit voor mij.quote:Echt bizar, maar ook gewonnen van Peace
Afgerond:
Match 62 Peace1111 - Faithy-Miranda Stand 319 - 524I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
scherpquote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het in het April schema doet![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Maringo het volgende:
En dan SEX nog steeds niet toelaten. Fucking hypocrites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#57 volkomen weggespeeld door Peaceman. Peace1111 - OOTW 514 - 313
Gefeliciteerd![]()
#107 nipt gewonnen: djeep_64 - OOTW 421 - 432![]()
#59 gewonnen van Peaceman
Peace1111-Djeep_64 360-389
Leuke en spannende pot maar opvallend weinig punten.
Twee andere partijen zijn gestart:
#100 tegen Maringo
#104 tegen Wbr!![]()
same herequote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?open voor invites
helaas hebben wij al gespeeldScience is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
En ik ben nu met mijn laatste 4 potten bezig. Mijn tegenspelers hebben alleen minder tijd als ik dat merk ik wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef svk1985 het volgende:
[..]
same hereopen voor invites
helaas hebben wij al gespeeld![]()
Ja ik!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?
Heb 2 plekjes vrij![]()
![]()
![]()
Gewonnen van PB
#24: Elzass - PBwfeud / 455 - 428 Start: 01.04.2012 / Eind: 05.04.2012
We gaven elkaar geen duimbreed toe en konden ook niet echt superwoorden neerleggen.
PB kon 1 keer demareren met een erg mooie DATERING, Ik had geluk dat ik die demarage kon pareren met GELIEERD.
Uiteindelijk had ik iets meer geluk met punten opleverende letters wat uiteindelijk de eindstand besliste in mijn voordeel.
Zware maar erg leuke pot![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Kom maar op.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef D. het volgende:
Nog iemand die nu actief is tijd voor een spelletje?
Overigens net finaal ingemaakt door Skate in match #38. Maar met woorden als RAPSONG en KERKPAD (148 punten!) mag dat.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Bij mooie en/ of creatieve woorden lijkt het minder erg om een potje tequote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kom maar op.
Overigens net finaal ingemaakt door Skate in match #38. Maar met woorden als RAPSONG en KERKPAD (148 punten!) mag dat.
[ afbeelding ]
verliezen.![]()
![]()
quote:Als ik dat nou eerder had gelezen...quote:
Invites gestuurd voor:
74 Faithy-Miranda - D.8.
92 D.8. - ziggyziggyziggy![]()
92 is gestart. Sorry dat ik nu even niet doorspeelde, ben aan het werk en moest even het treinverkeer stilleggen.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
En verloren van EvertK.
What else is new!
De mooiste woorden rolden van zn plankje.
# 4 EvertK - Elisabed 604 !!!- 368
Twee potjes zijn bezig. Al dagen.
# 150 patrique En # 142 Wbrrr!
Als dat opschiet , krijg ik ms. wel weer de Groene Trui.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compleet ingemaakt door svk in pot #77
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewonnen van FSTEO in pot #110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewonnen van D.8. in pot #89. Wat pareltje was dit zeg. werk - verwerken - verwerkend - verwerkende - overwerkende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens gewonnen van OOTW in pot #119.
[ Bericht 41% gewijzigd door Maringo op 05-04-2012 21:22:40 ]![]()
![]()
in een razendvreemde/spannende/belachelijke partij gewonnen van
We kregen beide continu kloteletters en konden geen fatsoenlijk woord leggen. vaak een of twee letters die gelegd werden.
Was geen leuk spel maar wel spannend tot ik uiteindelijk kon demareren met STENIGEN
#29: Elzass - D.8. / 463 - 355 Start: 05.04.2012 / Eind: 05.04.2012
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Voor een potje Wordfeud?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ben aan het werk en moest even het treinverkeer stilleggen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: