Alles gaat vandaag van start en dus over drie weken ongeveer op de buis. Ben erg benieuwd naar de UK versie.quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
echt hequote:
Nee, ik zat bij Paul McCartney! (wat overigens magistraal was en ik ben nog steeds onder de indruk)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Cee keek je vorige week ook live mee? Ik weet het niet meer.. nee toch?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik zat bij Paul McCartney! (wat overigens magistraal was en ik ben nog steeds onder de indruk)
Ook niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kan goed zingen, maar geen prettige stem voor mij
Ja joh, vorige week zondag meteen al! Arme Sean, ik had 't 'm zo gegund met z'n keyboardje. Maar vocaal gewoon niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Heb je al teruggekeken? Die jongen van Five
ja dat snap ik ook niet zo goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
Waarom vragen ze of de ander gaat draaien?
Ik vind het een beetje flauw steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
Ja he, zielig iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja joh, vorige week zondag meteen al! Arme Sean, ik had 't 'm zo gegund met z'n keyboardje. Maar vocaal gewoon niet sterk genoeg.
Elke kandidaat kost geld en dan krijgen ze korting???? Gokjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
Zeg, spemmertquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, telkens 3 secondes van leuke liedjes
Ja was bij the Voice NL ook elke keer en dan zingen ze een stom nummer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, telkens 3 secondes van leuke liedjes
Kost niks heur, postenquote:
quote:
Daar kregen we steeds boybands of Britney, hier allemaal goeie oude of recentere muziekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was bij the Voice NL ook elke keer en dan zingen ze een stom nummer.
Je moet je zeikbroek wat losser doenquote:
Ik ga me zo omkledenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet je zeikbroek wat losser doen
Ik zit al in m'n losse broekquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Godsamme, sta je daar in Wales op een bouwsteiger terwijl je zo kan zingen.
En er komen nog zoveel goedequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Nu baal ik echt dat ik niet meer kan adopteren
Leuk! Wel type voor de laatste 5 ofzoquote:
Ik wacht tot iedereen klaar is en dan heb ik vrije keusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik te lang wacht en dan niemand heb
Ik heb na Vince expres het adoptie-topic-venster gesloten omdat ik anders vandaag al m'n kruit verschiet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik te lang wacht en dan niemand heb
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Wel type voor de laatste 5 ofzo
True, alleen vind ik deze nog beter dan Vince!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit een geweldig leuke aflevering vond? Geen gedoe, goede kandidaten, verrassingen, teleurstellingen, en Vince.
Waarschijnlijk word ze gevraagd om net te doen of ze aarzelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Weten ze van te voren exact welke juryleden er zijn? Oh wacht dit vraag ik elke weekJa toch dan zouden ze sneller moeten kunnen kiezen, van te voren bedenk je toch wie je kiest áls er 4 draaien?
2equote:
Ik ook, leuke charmante man EN met heel veel ervaring (in muziek dan).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Is die Jessie zo speciaal? Nee toch?Ik zou Tom kiezen
![]()
Nou ja, BEP zou ik ook niet kiezen, het is een rappertquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Jessie, alweer. Echt verbazingwekkend, ze kijken niet verder dan de charts van nu. Ergens ook wel logisch, maar toch.
Als man zijnde zou ik ook Jessie kiezen om mee te..ehh..werkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Jessie, alweer. Echt verbazingwekkend, ze kijken niet verder dan de charts van nu. Ergens ook wel logisch, maar toch.
Oh jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ze gevraagd om net te doen of ze aarzelen
quote:
Wakkere Harryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Nog 8 minuten, hop ff afsluiten met een goeie please
Op twitter van Jessie las ik dat ze er maar 10 mocht kiezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel. Het verschilt nogal met elkaar
Jessie is geweldig!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Jaaa, die ga ik ook kijken! En over een maand in 't echt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
Over een uurtje de avondshow van/in Disney op Youtube![]()
Ohw, kort seizoen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Op twitter van Jessie las ik dat ze er maar 10 mocht kiezen
Ja of Danny... maar omdatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou voor Danny kiezen maar de reden daarvoor slaat ook eigenlijk helemaal nergens op.
Volgens mij doen ze 't net als bij het eerste seizoen van de US versie, korte variant om te kijken of er überhaupt animo is voor het programma.quote:
10?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Op twitter van Jessie las ik dat ze er maar 10 mocht kiezen
Van haar twitter: RT @RealSirTomJones: It was tough not turning around for certain people but I could only choose 10quote:
Voor een eerste aflevering van een (voor UK viewers) nieuwe show is dit zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
8.4 miljoen kijkers tegenover 9.8 voor Britain's Got Talent (vorige week). Valt me tegen, had verwacht dat ze BGT zouden inpakken!
Hmm, okequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Van haar twitter: RT @RealSirTomJones: It was tough not turning around for certain people but I could only choose 10
Voice is nieuw natuurlijk, misschien dat veel mensen het niet eens proberen? Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Valt me tegen, had verwacht dat ze BGT zouden inpakken!
Dat zou idd ook wel kunnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze 't net als bij het eerste seizoen van de US versie, korte variant om te kijken of er überhaupt animo is voor het programma.
Ciaoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:25 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat er weer vandoor, het was gezellig weer! Tot volgende week
Ja tempo is lekker zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig hier! Gaat niet zo razend snel als bij TVOH maar snel genoeg om lekker live mee te drukken op de knop.
bij de jongere welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
same herequote:
ik ookquote:
hoeveel mochten ze in nl kiezen per coachquote:
blonde dame lang haarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd wat de ratings doen
Hebben ze hier ook presentatoren? Zo ja, dan zijn ze veel minder irritant aanwezig dan Wendy en Martijn, want ze zijn me niet opgevallen
Simon Cowell = God.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef Daph_ het volgende:
8.4 miljoen kijkers tegenover 9.8 voor Britain's Got Talent (vorige week). Valt me tegen, had verwacht dat ze BGT zouden inpakken!
Ik denk wel dat de Britten fanatiek zijn in het steunen van Cowell en natuurlijk hun "eigen" X Factor. Vergelijkbaar met NL en John de Mol/The Voice.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd wat de ratings doen
Hebben ze hier ook presentatoren? Zo ja, dan zijn ze veel minder irritant aanwezig dan Wendy en Martijn, want ze zijn me niet opgevallen
Dat deels, maar puur omdat Simon weer terug is in de jury is het weer twee niveau's hoger en leuker. American Idol was ook 100 keer leuker met Simon dan zonder. Die man heeft gewoon iets, love it or hate it, je wilt het zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Britten fanatiek zijn in het steunen van Cowell en natuurlijk hun "eigen" X Factor. Vergelijkbaar met NL en John de Mol/The Voice.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk dat velen Jessie J nu leuk vinden, toen ze in VOH kwam optreden kotste iedereen haar zo'n beetje uit in het live-topic
lol ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ken maar drie liedjes van Jessie J, het zal wel aan mij liggen
Ik heb weinig tot niets met haar muziek, maar als jurylid doet ze het heel leukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke niet hoor, leuk mens![]()
quote:Big numbers for #TheVoiceUK last night. A massive 10.2 million. #BGT got 12 million. Voice won overlap again ahead 1.3m.
veel leuker dan wendyquote:
Bronquote:Britse The Voice wint kijkers
De Britse versie van The Voice heeft zaterdag 600.000 kijkers gewonnen ten opzichte van de eerste aflevering. Er keken 9 miljoen mensen naar de show op BBC One. Dat blijkt uit cijfers van het Britse kijkcijferbureau. Concurrent Britain’s Got Talent won ook kijkers en kwam uit op 9,9 miljoen. Tijdens de twintig minuten durende overlap van beide shows, was The Voice echter de winnaar. De show van John de Mol trok 9,6 miljoen kijkers, terwijl Got Talent 7,6 miljoen noteerde.
Op het hoogtepunt wist Britain’s Got Talent een publiek van 12,6 miljoen kijkers te boeien, terwijl de piek bij The Voice lag op 10,2 miljoen.
Beide programma’s zijn met de behaalde kijkcijfers een tv-hit te noemen.
Jammer, anders downloaden? Al vind ik het zelf niet zo leuk om dit soort dingen naderhand te kijken.quote:
Dat vind ik ook niet leuk inderdaad. Pas eind april ben ik weer in staat iets te zien.quote:Op maandag 2 april 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, anders downloaden? Al vind ik het zelf niet zo leuk om dit soort dingen naderhand te kijken.
We gaan je missen in ieder gevalquote:Op maandag 2 april 2012 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet leuk inderdaad. Pas eind april ben ik weer in staat iets te zien.
Uhuh, insert de kiespijnquote:
Ik had je al gemist, kiek maar:quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Kruisje in het schriftje bij de naam Pheno en D.
Ik heb het idee dat we amper afvallers zien. Dus het ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben op de helft van aflevering 2! Heerlijk weer, Blind Auditions.Ik vind ze niet zo kritisch, of ligt dat aan mij?
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we amper afvallers zien.
ze laten alleen zien dat je door bentquote:
Even over die kijkcijfers nog, daar zat ik vannacht in bed aan te denkenquote:
ik had bij kijkonderzoek.nl gezochtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even over die kijkcijfers nog, daar zat ik vannacht in bed aan te denken
Krijgen ze nog kijkcijfers van buiten hun eigen land om, van mensen zoals wij?Of zijn 'wij' nergens terug te vinden?
Grappig dat je dat zegt, daar zat ik ook aan te denken, geen idee of de kijkcijfers vanuit andere landen worden doorgegeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even over die kijkcijfers nog, daar zat ik vannacht in bed aan te denken
Krijgen ze nog kijkcijfers van buiten hun eigen land om, van mensen zoals wij?Of zijn 'wij' nergens terug te vinden?
Dat is het niet alleen. Er wordt op het overdrevene gevochten om kandidaten die soms echt niet meer dan middelmatig zijn. En dan staan ze te applaudiseren alsof ze de nieuwe [insert wereldzanger(es] zien. Ik geniet van het opgevoerd showtje, maar serieus kun je het niet nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we amper afvallers zien. Dus het ligt niet aan jou.
Die worden niet meegenomen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, daar zat ik ook aan te denken, geen idee of de kijkcijfers vanuit andere landen worden doorgegeven.
Oh nee, uiteraardquote:
quote:'The Voice UK is een dure reclamespot'
AMSTERDAM – De Britse parlementariër Philip Davies is niet blij dat publieke omroep BBC de talentenjacht The Voice UK uitzendt. Hij vindt het programma te commercieel en niet horen bij de taak van de BBC.
Dat meldt de Britse krant Daily Star.
BBC legde twintig miljoen pond neer voor de rechten van het John de Mol-programma. Volgens Davies krijgen artiesten van platenmaatschappij Universal, waaronder juryleden Tom Jones, Jessie J en Will.i.am, daarin teveel aandacht.
"De BBC heeft een fortuin betaald voor The Voice", stelt de conservatieve politicus. "Het ziet er nu uit als een hele dure reclamespot voor de platenmaatschappij, die niet alleen veel promotie krijgt voor de winnaar, maar ook voor zijn gevestigde artiesten."
Dwarsbomen
Davies denkt dat BBC het programma vooral gebruikt om het succes van Britain Got Talent van het commerciële station ITV te dwarsbomen. De twee talentenjachten staan tegenover elkaar geprogrammeerd. "Ik vind niet dat BBC zich daarmee moet bezighouden", aldus Davies.
BBC wijst de klacht van Davies van de hand en zegt dat er gedurende het seizoen ook aandacht zal zijn voor artiesten van andere platenmaatschappijen. In Nederland wordt The Voice Of Holland uitgezonden bij RTL4 en heeft 8Ball Music de eerste keuze om een artiest uit het programma te tekenen.
Ik denk dat ze nergens zijn, kijkcijfers binnen Nederland worden ook alleen voor de NL zenders geteld. Dus BBC, Vlaamse, Duitse zenders worden niet meegerekend en dus zullen de cijfers daarvoor ook niet bekend zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee, uiteraardIk bedoelde of ze de cijfers gewoon zien ergens, de score vanuit andere landen
Of bedoel jij ook dat die nergens zijn?
![]()
alleen anologe nederlandse zendersquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee, uiteraardIk bedoelde of ze de cijfers gewoon zien ergens, de score vanuit andere landen
Of bedoel jij ook dat die nergens zijn?
![]()
Ah oke!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alleen anologe nederlandse zenders
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Denk niet dat ik het ga redden vanavondDubbel XP weekend en wil level 100 worden!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef MissJ het volgende:
Ik ben niet op Fok vanavond![]()
krijg bezoek (we gaan denk ik wel kijken), dus beetje lullig als ik dan ga zitten fokken
Volgens mij wisselen veel mensen elkaar af, dus het stokje gaat gewoon door naar een ander, althans zo leek het de laatste 2 keer (eerst aflv. wel iets drukker, maar 2e ook genoeg mensen). Wel leuk dat het niet gierend druk is, maar gezellig genoegquote:
Denk toch wel tussen de 100.000 en 200.000 mensenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als jullie moeten schatten hoeveel mensen dit kijken in NL, wat denken jullie dan?
Ik mis het af en toe wel, het zit er zo ingebakken dat ik 10x drinken/eten/plaspauze kan doen, en het begint ook zo vroeg, dus vanavond even op tijd dingen doen en klaarzettenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de BBC wel erg fijn omdat er geen reclame tussendoor zit. Dat haalt normaliter de vaart zo uit de show.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als jullie moeten schatten hoeveel mensen dit kijken in NL, wat denken jullie dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk toch wel tussen de 100.000 en 200.000 mensen
Als je interactieve tv hebt kan je pauzeren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is wel zo, geen tijd om te plassen.
Ja maar dan loop je weer achter op de razende roelands hier in dit topic!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je interactieve tv hebt kan je pauzeren.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen voetbal vanavond, ik ga meekletsen hier!
Vi-vo-vaduzzzquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
1 reclameblok zou wel fijn zijn, kun je even wat te drinken pakken en even een sanitaire stop maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de BBC wel erg fijn omdat er geen reclame tussendoor zit. Dat haalt normaliter de vaart zo uit de show.
Dan al? Dan moet ik snel even eten kokenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, 20.00 uur. Beetje op tijd baddobberen dus en dan met gekamde haartjes BBC ervoor.
nah zeg... ben ik er 1x niet en dan ben jij er wel!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
dat zal ik zekers doen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Maar je kunt iig kijken en later meeschrijven hoe je het vond, dat is wel leuk
jaaaa doe dat! Volgende week ben ik er denk ik gewoon weer bijquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet van niks, ik weet van niks!
Zal m'n best doen er volgende week ook te zijn.
Staat een kruisje op m'n kalender!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaaa doe dat! Volgende week ben ik er denk ik gewoon weer bij
Heb je een laptop? Zo doe ik het, laptop op een tafeltje voor me en gewoon op tv kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zit me af te vragen of ik nu al naar de bank moet gaan verhuizen en lekker de hele aflevering op een echte tv gaan kijken. Jessie ziet er natuurlijk veel beter uit op mijn tv dan in een venstertje op mijn monitor.
Jools wordt over het algemeen behoorlijk goed bekeken, ondanks dat het midden in de nacht wordt uitgezonden (en dan heb ik het over de BBC op vrijdag, niet de verknipte uitzending die jaren later op Ned3 wordt uitgezonden)quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, 20.00 uur. Beetje op tijd baddobberen dus en dan met gekamde haartjes BBC ervoor.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een laptop? Zo doe ik het, laptop op een tafeltje voor me en gewoon op tv kijken
Hungergames kijk ik morgen af, ik had me er meer van voorgesteld, het is nogal traag helaas.
Ik hou er zo van. Zit er nu al klaar voor!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
dat is lang geleden dat ik gewassen in mijn pyama op de bank naar de tv mocht kijken, omdat de video stuk was.
Ah, leuk, een van d'r dealers.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:45 schreef ZaZoe het volgende:
Doet vanavond ook een ex-vriendje van Amy Winehouse mee met de auditie.
http://uk.omg.yahoo.com/g(...)-show-165536757.html
Is die nu bezig?quote:
Ik zit met frips gewassen haartjes nu ook!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
doosje tissuesquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Schaaltje met dove chocolaatjes, doosje tissues. Kom maar door!
Was bezig! En Toy Story is toch ook leukkkkkk! En Up! En Wall-E! En The Emperor's New Groove! En zo veel meer! En ik houd op nu!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die nu bezig?Het is de enige animatie-film waar ik dol op ben
Butteryyyyyyquote:
Geen stress meer voor mij, ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Even 't adoptietopic op een apart venstertje open laten staan.
Anderen zitten straks vol en hij heeft het goede van het laatste.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Will mag weleens opschieten, hij heeft er pas 3.
Will past maar bij een beperkt aantal kandidaten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Will mag weleens opschieten, hij heeft er pas 3.
Ja dat was een missertjequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik snap nog steeds niet waarom hij voor die Amish-goes-Kelly-Family lui koos
Dan moeten er nog wel goede komen, anders heeft hij pech.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Anderen zitten straks vol en hij heeft het goede van het laatste.
Paassaus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
Luister vandaag maar beetje mee, aangezien ik voor morgen nog wat moet maken
Dan vullen ze vast op met mooie gezichtjes waarbij niemand drukte.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel goede komen, anders heeft hij pech.
Dan blijf je nog goed up-to-datequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
Luister vandaag maar beetje mee, aangezien ik voor morgen nog wat moet maken
Ja, ik snap er echt niks van, dat geaarzel... ik ben er niet kapot van eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
De jury zit wel heel erg op te letten elke keer of er iemand drukt. Alsof ze niet de enige willen zijn.
Zij is wel goed trouwens zeg!
Ik vind het irritant, bij de NL versie was het pas bij de kinderen zo dacht ik...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik snap er echt niks van, dat geaarzel... ik ben er niet kapot van eigenlijk.
Naarmate het vorderde vond ik het ook minder worden, teveel "uitgerekt"dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik snap er echt niks van, dat geaarzel... ik ben er niet kapot van eigenlijk.
Iersquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat accent van die rechter pipo in de jury is ook wel om te soppen
Het was lekkerder geweest als er halververwege naar up-tempo was gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Mooi, maar iets teveel uitgerekt, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Hij is Iersquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat accent van die rechter pipo in de jury is ook wel om te soppen
Joahquote:
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |