quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
De Jong speelt dit seizoen echt niet meer hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeer gemankeerd middenveld inderdaad. Kan er geen 4-4-2 van worden gemaakt dan?
John - Chadli - Fer - Verhoek
en dan Plet en de Jong in de spits
Heh? Waar haal jij dat vandaan? Hij kan tegen AZ waarschijnlijk in de spits spelen hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Jong speelt dit seizoen echt niet meer hoor
Jawel, blessure viel mee. Die speelt denk ik over 2 weken weer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij schijnt toch weer mee te willen doen tegen AZ... We zullen het zienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm oké. Ik hoorde juist dat het tegenvielquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, blessure viel mee. Die speelt denk ik over 2 weken weer.
Goed op de hoogte man.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm oké. Ik hoorde juist dat het tegenviel
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef blistah het volgende:
De vechtlust is (voor een deel) teruggekeerd in ieder geval... nu nog 3 puntjes!
Roda doet dan ook geen poging om richting Boschker te komenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef blistah het volgende:
Douglas, held! Vind overigens Tiendalli en Rosales ook niet tegenvallen vandaag.
eens!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef blistah het volgende:
Douglas voetbalt heerlijk vandaag. Alles gaat 'm goed af.
Plet kan zo'n beetje toch alleen maar koppenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
Plet eruit voor Verhoek, John de spits
Zeer beperkt inderdaad. Gelukkig is Luuk (waarschijnlijk) volgende week terug.quote:
Ik meende dat ook te horen ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zegt die Harm nou echt dat ze onterecht hebben verloren?
Of allebeiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Krunsj het volgende:
Polletje is de 2e helft gelukkig maar opgehouden met kaarten uitdelen. Helemaal soepel liep het niet bij Twente, maar het was gelukkig niet zo futloos als de afgelopen paar weken.
Roda heeft geen enkele keer op doel geschoten. Alleen een paar redelijke voorzetjes. Tja, zo ga je niet winnen jongens.
Nu maar afwachten wat de rest doet, hopelijk morst AZ of Ajax nog wat puntjes
Amenquote:
Polletje was echt als een randebiel aan het fluiten, sloeg helemaal nergens opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Krunsj het volgende:
Polletje is de 2e helft gelukkig maar opgehouden met kaarten uitdelen. Helemaal soepel liep het niet bij Twente, maar het was gelukkig niet zo futloos als de afgelopen paar weken.
Roda heeft geen enkele keer op doel geschoten. Alleen een paar redelijke voorzetjes. Tja, zo ga je niet winnen jongens.
Nu maar afwachten wat de rest doet, hopelijk morst AZ of Ajax nog wat puntjes
Wordt ook wel heel erg vrij gelaten door de tegenstander hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef -AnneX- het volgende:
Mag ik btw zeggen dat ik Rosales echt heel goed begin te vinden? Die jongen loopt altijd vrij, is altijd aanspeelbaar en weet vaak nog een balletje voor te krijgen.. Goed ze zijn niet allemaal even goed, maar hij gaat echt vooruit!
Ik had persoonlijk Rosales eigenlijk een jaar geleden al afgeschreven. Het is gewoon een beetje matige voetballer die in een rechtsback-positie terecht is gekomen omdat niemand anders beschikbaar was. Maar, inderdaad, de afgelopen 3 wedstrijden speelt hij vrij sterk, juist wanneer de rest het soms af laat weten. Hij doet altijd 100% zijn best en geeft elke wedstrijd wel een paar goede voorzetten. Stel dat Twente kampioen wordt, dan is dat dankzij Rosales.quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef -AnneX- het volgende:
Mag ik btw zeggen dat ik Rosales echt heel goed begin te vinden? Die jongen loopt altijd vrij, is altijd aanspeelbaar en weet vaak nog een balletje voor te krijgen.. Goed ze zijn niet allemaal even goed, maar hij gaat echt vooruit!
quote:Op zondag 1 april 2012 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacied ie zich geroepen voelt een Twente topic te openen. Blije.
och och.quote:Op zondag 1 april 2012 02:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
We weten toch wel een betere TT dan dit ?!
Roep maarquote:Op zondag 1 april 2012 02:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
We weten toch wel een betere TT dan dit ?!
Dat doet hij vakerquote:Op zondag 1 april 2012 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TT op verzoek aangepast
A422, probeer het de volgende keer lekker bij jouw Ajax-topic/Livetopics te houden, zo krijg je "geruzie"
Tenminste een open mind tegenover andere clubs vergeleken met andere ajacieden met oogkleppen.quote:Op zondag 1 april 2012 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, geef Plet gewoon wat tijd om aan te passen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:27 schreef Ascendancy het volgende:
Gisteren alleen op de radio kunnen luisteren(werk)
Hoe deed John het in de spits? Ik snapte er helemaal niets van toen ik hoorde dat Plet er af ging. Maar die is dus nu al geflopt?
Ja, vrees dat thuiswinst op Ajax noodzaak wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Frutsel het volgende:
AZ inmiddels achter... erg jammer dat Heracles niet kon stunten
Wel in eigen hand als az verliest: winnen van ajax en az...quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef blistah het volgende:
[..]
Ja, vrees dat thuiswinst op Ajax noodzaak wordt.
eerst maar eens zien of we uit bij AZ kunnen winnen. In huidige vorm en met schorsingen voor oa Brama en Jansen en blessure van De Jong wordt dat een flinke kluif. Ajax moet dacht ik ook nog uit naar Heerenveen? Als de Friezen dat kunnen winnen schuift alles naar elkaar toequote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef blistah het volgende:
[..]
Ja, vrees dat thuiswinst op Ajax noodzaak wordt.
Maar dat krijgt ie toch niet. De Jong is op alle vlakken gewoon zeer duidelijk zijn meerdere. En als die in de zomer weg gaat, dan ga ik er toch wel van uit dat we een nieuwe meevoetballende spits ergens gaan regelen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef d1ce het volgende:
[..]
Nah, geef Plet gewoon wat tijd om aan te passen.
Hoezo dat? Twente speelt nog tegen ajaz, winnen brengt ons gelijke punten. Zorgen dat het doelsaldo beter is.quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef -AnneX- het volgende:
Mja Twente zal uit bij AZ móéten winnen en Ajax zal dan van Heerenveen móéten verliezen willen we er nog komen..
De Jong kan als het goed is toch gewoon weer tegen AZ spelen?quote:Op zondag 1 april 2012 17:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of we uit bij AZ kunnen winnen. In huidige vorm en met schorsingen voor oa Brama en Jansen en blessure van De Jong wordt dat een flinke kluif. Ajax moet dacht ik ook nog uit naar Heerenveen? Als de Friezen dat kunnen winnen schuift alles naar elkaar toe
Dan moet je er 8 meeer inschieten dan Ajax. Succes !quote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo dat? Twente speelt nog tegen ajaz, winnen brengt ons gelijke punten. Zorgen dat het doelsaldo beter is.
Dus niet helemaal in eigen hand, maar ze hoeven niet per se te verliezen
lijkt er wel op, net als Wisgerhof en Mihaylovquote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De Jong kan als het goed is toch gewoon weer tegen AZ spelen?
Hoezo dat? Doelsaldo = +4 in het voordeel van ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je er 8 meeer inschieten dan Ajax. Succes !
Bovendien wordt dat verschil in ieder geval al +3 of minder als er van Ajax geworden wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo dat? Doelsaldo = +4 in het voordeel van ajax.
Dat een vrouw dit nota bene moet uitleggen
Preciesquote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Bovendien wordt dat verschil in ieder geval al +3 of minder als er van Ajax geworden wordt.
Gevalletje KWW, tenslotte toch gratisquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens diverse berichten is Twente zo goed als rond met Breukers, weet niet echt of ik daar blij mee ben
quote:FC Twente gaat ervan uit dat Roberto Rosales aan het einde van het lopende seizoen vertrekt, zo meldt TC/Tubantia. Volgens de regionale krant heeft de club uit Enschede daar al voor een deel op ingespeeld door Tim Breukers voor drie jaar vast te leggen. De komst van de back van Heracles Almelo is nog niet officieel.
Rosales geniet belangstelling van verschillende buitenlandse clubs en een van de gegadigden is VfL Wolfsburg uit Duitsland. Het contract van Rosales loopt volgend jaar zomer af, waardoor FC Twente in de zomer nog een relatief hoge transfersom kan ontvangen voor de rechtsback uit Venezuela.
De 23-jarige Rosales kwam medio 2010 over van AA Gent uit België en heeft inmiddels 52 duels in de Eredivisie achter zijn naam staan. In de afgelopen maanden werd de 35-voudig international door Zuid-Europese media met AS Roma en Real Madrid in verband gebracht.
Tis een goeie voetballer hoor...quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Intresse in rosales, are u fucking kiddin me?
Precies, kijken wat het is en anders terugplompen naar het eerste ofzo..quote:
Ola John is nog lang niet klaar voor een stap hogerop, dat weet hij zelf hopelijk toch ook wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Tis een goeie voetballer hoor...
Maargoed wie stonden er nog meer onder intresse/wilden evt. weg?
Rosales dus
Douglas
Mihaylov
Brama
Chadli
de Jong
En denk dat je over een maandje of 2 O. John ook in dit rijtje bij kunt zetten...
John zal denk ik ook wel blijven... Maar er zal zeker aandacht voor hem komen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ola John is nog lang niet klaar voor een stap hogerop, dat weet hij zelf hopelijk toch ook wel.
Je ziet bij hem nu ook dat hij een terugval in zijn spel heeft de laatste tijd.
Daarnaast vraag ik me af wat Brama over zijn eigen kwaliteiten als voetballer denkt en welk niveau hij in het buitenland aan kan. Twente is denk ik het hoogste wat Brama aankan, zelfs voor een Engelse of Spaanse subtopper vind ik hem niet goed genoeg.
jeujquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Stienn het volgende:
Vink fluit AZ - FC Twente volgende week woensdag.
Ja echt he, godverdomme.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Stienn het volgende:
Dan spelen we dus wéér tegen 12 manquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Stienn het volgende:
blijkbaar is 1 wedstrijd uit de hand laten lopen bij de KNVB gelijk aan weer toewijzen aan die wedstrijdquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja echt he, godverdomme.
Vorige keer floot hij de wedstrijd tegen az helemaal kapot in het nadeel van ons.
Hopelijk krijgen we nu wel de 2(?) penalties mee die we toen niet mee kregen.
13, je vergeet z'n 4e official...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan spelen we dus wéér tegen 12 man
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Stienn het volgende:
Nou ja, volgend jaar weer een kans op de titel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Stienn het volgende:
Ach, weet niet wie de lul was die Ajax - Twente dit seizoen floot.. Maar die heeft jullie toch een punt bezorgd, en nog sterker; Ajax twee punten gekost. It works both waysquote:Op woensdag 4 april 2012 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, volgend jaar weer een kans op de titel.
Lekker lullig voor Woutjequote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef blistah het volgende:
Gerucht gaat dat Michailov is vreemdgegaan met de vriendin van Brama en daarom zo lang ''geblesseerd'' is.
Bron: http://www.fctwente.nu/fo(...)re-van-mihaylov.html
Wat een stomme slet zeg.quote:Dit verhaal klopt, ik woon in de straat bij ze en het was al langer bekend dat zijn vriendin wel eens omgang had met andere mannen dan Wout. De meesten in de straat wisten er wel van. Des te kutter dat het dan ook je teamgenoot is die je bedriegt. Die moet je nog elke dag zien en mee samenspelen.
Sterkte Wout, dump die slet, want er zijn nog genoeg leuke vrouwen die je niet bedreigen voor een man als jij.
Waarom zou je anders Boschker op doel zettenquote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wie zegt dat het überhaupt waar is?!
Uit: Douglas Franco Teixeira: Reuzenstappen richting Seleção?quote:Ploeggenoot Wout Brama
"Het is zo'n fantastische man. Hij eet zijn tegenstander mijn vriendin echt helemaal op."
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef blistah het volgende:
Gerucht gaat dat Michailov is vreemdgegaan met de vriendin van Brama en daarom zo lang ''geblesseerd'' is.
Dat was Vink ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach, weet niet wie de lul was die Ajax - Twente dit seizoen floot.. Maar die heeft jullie toch een punt bezorgd, en nog sterker; Ajax twee punten gekost. It works both ways![]()
Bericht is inmiddels verwijderd.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:51 schreef blistah het volgende:
quote:"Ik ben van nature niet zo’n avonturier, maar mijn vriendin wel", zei Brama tegen Sp!ts. "Zij reist heel graag en voor haar studie is ze twee keer vijf maanden naar het buitenland geweest.
Fixedquote:"Ik ben van nature niet zo’n avonturier, maar mijn vriendin wel", zei Brama tegen Sp!ts. "Zij reist heel graag en voor haar studie is ze twee keer vijf maanden naar het buitenland Ghana geweest.
Ziet er niet uit als een type die binnen een relatie allemaal andere gozers loopt te neuken.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
Valt toch tegen als dit haar is
[ afbeelding ]
Nee maar het verwijderen ervan maakt het toch ook niet minder waar? Tuurlijk het blijft roddel en achterklapquote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Want het bericht maakte het wél waar?! Beetje Telegraaf-bericht was het, mijns inziens...
Dat zijn de ergstequote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een type die binnen een relatie allemaal andere gozers loopt te neuken.
Ik zou d'r graag vreemd mee gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
Valt toch tegen als dit haar is
[ afbeelding ]
Boh, mooie vrouw hoor!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind het helemaal niks
Nee dat is wat hij vindt. Overigens vind ik haar ook best lief hoor, maar als het geen liefde is snap ik niet dat hij hiervoor zijn toekomst bij Twente vergooid.quote:
Nee dat zeker niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet goed voor het groepsproces
Kijk hier op twitter zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Adames het volgende:
foto is weg, access denied, kan je hem niet op tinypic zetten
twitter:burkzwukser twitterde op woensdag 04-04-2012 om 14:29:28voor al die nieuwsgierige mensjes, dit is dus die vriendin van brama.. maar ik geloof er niks van #mihaylov http://t.co/QGGpRbMw reageer retweet
ah twitter, uiteraard. leuk meisjequote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk hier op twitter zou ik zeggentwitter:burkzwukser twitterde op woensdag 04-04-2012 om 14:29:28voor al die nieuwsgierige mensjes, dit is dus die vriendin van brama.. maar ik geloof er niks van #mihaylov http://t.co/QGGpRbMw reageer retweet
Dat die keeper een trieste persoonlijkheid is wisten we alquote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, ik lees het nu op Facebook.
Wel een lage streek trouwens.
Vertel..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat die keeper een trieste persoonlijkheid is wisten we al
Mooi op tijd!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef Frutsel het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)n_met_vriendin_Brama
Mihaylov heeft misschien met alle vrouwen van Twente dan het bed gedeeld want de meesten spelen niet best op dit momentquote:Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef dikkedaniel het volgende:
weet iemand ook in welk standje mihaylov haar heeft gedaan? en waar komt dit verhaal/roddel ineens vandaan, misschien door iemand gestart op twitter? hoeveel waarde kun je er dan aan hechten.
niet direct, maar iemand die haar kent.quote:
fctwente.nu was de eerste blijkbaarquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Iemand een idee waar het gerucht überhaupt vandaan komt?
Komt helaas van één van onze redactieleden die geen benul had wat voor impact dit onzin verhaal zou hebben op de lezers ervan. Een tribune gerucht wat dus zomaar een onsmakelijke verlate 1 april grap zou kunnen zijn geweest.quote:Iemand een idee waar het gerucht überhaupt vandaan komt?
http://international.ibox.bg/news/id_1416550943quote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet weten dat Mihaylov homo is, en het bed heeft gedeeld met HMF
Ja ze zou het gelijk toegeven..quote:Op woensdag 4 april 2012 17:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet direct, maar iemand die haar kent.
Zou me niets verbazen. Onrust zaaien bij de vijand is wel een typische jodenstreek.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
las ergens dat het gerucht in de wereld geholpen zou zijn door een Ajax-supporter
Twente is een concurrent maar geen vijand hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Onrust zaaien bij de vijand is wel een typische jodenstreek.
Van het ene gerucht naar het volgende.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
las ergens dat het gerucht in de wereld geholpen zou zijn door een Ajax-supporter
Die Mihaylov nam 'alles binnen de zestien is voor de keeper' wel erg serieus.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
Mag ze nog zo leuk lachen
[ afbeelding ]
Het openen van haar benen kostte Twente de punten
had ik toch gelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef blistah het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)_door_supporter_Ajax
Ajax supporters
Goh....wel knap dat hij binnen een paar uur een Ajax fan kan aanwijzen terwijl de eerste bron toch echt .nu is geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef blistah het volgende:
Ajax supporters
De eerst bron was gister al ergens op facebook. Dit had toen 5 min op fctwente.net gestaan. Soccernews haalt nu haar info uit deze post die ook op fctwente.net staatquote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Goh....wel knap dat hij binnen een paar uur een Ajax fan kan aanwijzen terwijl de eerste bron toch echt .nu is geweest
Dat soccernews artikel is gebasseerd op verhalen die op het Twente forum via via naar buiten komen.
Is en blijft een raar verhaal dit.
quote:Zal het verhaal maar even uitleggen aangezien mijn naam ook in dit topic word genoemd.
Zelf werk ik bij een bedrijf wat vrij veel doet rond de veste zowel softwarematig als mechanisch. Ongeveer een week geleden werd via een bron binnen bij Twente dit verhaal gemeld. Deze bron zit vrij dicht op de selectie en hij vertelde wat hij gehoord had.
Nadat gisteren op Twitter de meldingen begonnen heb ik er maar mijn verhaal neergezet wat ik heb gehoord om onjuiste berichten te voorkomen. Hierna werd al snel beweerd wat wel en wat niet waar was. Maar het zij zo.
Via een oud klasgenoot die werkt bij een bekende elektronica keten waar ook zijn collega de vader van Brama werkt. Ben ik gaan verifiëren vandaag wat wel en niet waar was. Deze man heeft direct de telefoon gepakt en Wout opgebeld.
Wout verklaarde dat het bericht door een Ajax supporter was gecreeerd en dit via de club naar buiten was gelekt. Dit alles om onrust te zaaien.
Het is nu alleen onbekend wie deze supporter is en hoe het verhaal via de club zelf naar buiten is gekomen.
Zoals ik net zei weet ik alleen dat de bron van mij zeer dicht op de selectie zit en ook tevens beleidsbepaler is bij twente. Word vervolgd hoop dat deze uitleg word gewaardeerd zodat er geen misverstanden ontstaan.
Dus dat. Lekker makkelijk om een Ajax supporter maar de schuld te geven. Klinkt erg vreemd allemaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
Dus een Ajax supporter heeft het naar een Twente insider gelekt zodat die het zou lekken om onrust te creëren? Klinkt vergezocht.
En volgens FCtwente.net heeft Tadic de keuring afgezegdquote:Dusan Tadic is donderdag medisch gekeurd door FC Twente; de speler van FC Groningen heeft de keuring goed doorstaan.
“De tests gingen prima, ik heb alleen niet hardgelopen. Ik zou graag voor Twente willen spelen”, aldus Tadic. Het is al lange tijd bekend dat FC Twente de aanvallende middenvelder van Groningen wil aantrekken. Voorafgaand aan het seizoen deed Twente al een bod op Tadic. Groningen ging daar toen niet op in.
Beide clubs moeten nog wel tot een akkoord komen.
RTV Noord
quote:et is nog een beetje vroeg om van een transfercarroussel te spreken, maar bij Twente is alweer de nodige actie te bespeuren. Rondom de Serviër Du¨an Tadić is bijvoorbeeld het nodige te doen. Werd hij gisteren nog door een oplettende forummer gespot in gesprek met McClaren, vandaag staan de zaken er weer anders voor. De stilist van FC Groningen zou namelijk vanmiddag een medische keuring ondergaan, maar die afspraak heeft hij afgezegd vanwege een hamstringblessure. Bij de vaste volgers gaan dan de alarmbellen rinkelen, want kan Twente nu het Jaja Coelho-draaiboek uit de kast halen, of is de Serviër daadwerkelijk geblesseerd? Enfin, het is weer afwachten geblazen.
quote:Andreas Bjelland moet zijn deelname aan het EK voetbal komende zomer mogelijk uit het hoofd zetten. De Deense verdediger, die komende zomer naar FC Twente verhuist, raakte vandaag ogenschijnlijk ernstig geblesseerd.
Bjelland (23) viel op de training van zijn club FC Nordsjælland plotseling neer bij een sprintduel. De eerste diagnose luidde een spierblessure, maar binnen 48 uur krijgt de onfortuinlijke voetballer meer duidelijkheid.
De viervoudig international van Denemarken moet vrezen dat zijn seizoen voorbij is. Nordsjælland strijdt mee om de Deense titel. Ook deelname aan het EK in Polen en Oekraïne komt in gevaar. Denemarken is daar op 9 juni de eerste tegenstander van Oranje.
“Ik hoop het beste, maar heb eigenlijk geen idee hoe erg het kan zijn”, zegt Bjelland tegen de Deense krant Ekstrabladet. “Ik heb nog nooit een dergelijke blessure gehad, ik kan alleen maar zeggen dat het erg pijn doet nu.”
AD
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://international.ibox.bg/news/id_1416550943
Is toch mooi van, zouden jullie bij een Ajacied moeten doen, kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef blistah het volgende:
Ajax supporters
Ja, eerst dit even laten rusten. Onze wraakactie komt nog welquote:Op donderdag 5 april 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is toch mooi van, zouden jullie bij een Ajacied moeten doen, kan er wel om lachen.
Sportief bedoel je? Dat denk ik niet, maar succesquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, eerst dit even laten rusten. Onze wraakactie komt nog wel
hoe is holman na alle lofuitingen nog steeds onderschat?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zeker! Vind ik een erg gevaarlijke en onderschatte speler. Zou het Cornelisse erg moeilijk gaan maken denk ik
Cornelisse? wut about Rosales?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zeker! Vind ik een erg gevaarlijke en onderschatte speler. Zou het Cornelisse erg moeilijk gaan maken denk ik
Mogelijk Landzaat, Fer en Chadli op middenveld, met Verhoek op rechts?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben benieuwt hoe er geschoven gaat worden op het middenveld. Mogelijk Landzaat terug, dat zou mooi zijn, maar dan moet er nog 1 bij. Hopelijk Verhoek in de basis. Zou mooi zijn als hij succesvol wordt bij Twente.
Lijkt mij de beste optie!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mogelijk Landzaat, Fer en Chadli op middenveld, met Verhoek op rechts?
Holman was al geschorstquote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef -AnneX- het volgende:
Holman eraf bij AZ met een hamstringblessure? Zou een voordeeltje kunnen zijn voor woensdag?
Chadli schuift denk ik sowieso door naar het middenveld ja. Daarnaast Fer. En dan eventueel Landzaat of Rosales doorschuiven naar het middenveld.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mogelijk Landzaat, Fer en Chadli op middenveld, met Verhoek op rechts?
Ik zou die gast als ik jullie was persoonlijk gaan brengenquote:'Málaga wil tien miljoen betalen voor Chadli'
FC Twente kan wel eens veel geld verdienen aan Nacer Chadli. Bayern München en het ambitieuze Málaga hebben de Belgische flankspeler op hun verlanglijstje staan.
Volgens TC/Tubantia stuurde Bayern München afgelopen zaterdag een delegatie naar de wedstrijd tussen FC Twente en Roda JC. Met de waarschijnlijke komst van Dusan Tadic naar Enschede lijkt de kans groot dat de Belg tijdens de zomer andere oorden opzoekt.
Naast Bayern München hengelt ook het ambitieuze Málaga naar de diensten van de Rode Duivel. Volgens de Spaanse sportkrant As heeft de club van Ruud van Nistelrooy zelfs tien miljoen euro veil om Chadli binnen te halen.
http://www.voetbalprimeur(...)len_voor_Chadli.html
quote:Dusan Tadic zet zijn loopbaan na dit seizoen voort bij FC Twente. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen zei dat hij dacht er wel uit te komen met Twente, maar TC Tubantia weet dat de deal al is afgerond. Vrijdag zijn de laatste plooien recht gestreken en Tadic zal dinsdag een meerjarig contract tekenen in Enschede.
De Servische vleugelaanvaller tekent voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar. Het is niet bekend wat Twente betaalt, maar naar verluidt gaat het om een bedrag van om en nabij zeven miljoen euro. "Ik ben heel blij dat ik nu besloten heb om naar FC Twente te gaan. Dit is voor mij een stap omhoog", reageert Tadic op zijn aanstaande transfer.
De 23-jarige dribbelaar werd donderdag al medisch gekeurd door Twente en heeft al gesproken met Steve McClaren. Tadic zit momenteel in zijn tweede seizoen bij Groningen en speelde tot dusver 62 competitiewedstrijden voor de club, waarin hij dertien keer scoorde. De huidige nummer elf van de Eredivisie heeft met Filip Kostic al een vervanger voor Tadic op het oog.
Not sure if...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Wat een onzin zou het zijn als Tadic naar Twente zou gaan.
De meest nutteloze stap die hij kan maken, daar zit toch geen logica in?
De stap van Grunn naar Twente is zo klein dat het nauwelijks vooruitgang te noemen is.
Of wil hij graag zelf zijn loopbaan om zeep helpen?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef bianconeri het volgende:
De stap van Grunn naar Twente is zo klein dat het nauwelijks vooruitgang te noemen is.
Groningen plaatst zich wel elke keer weer voor de EL en CL. Dat zie ik Twente niet doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:57 schreef J2T het volgende:
Met FCT ben je verzekerd van Europees voetbal en strijdt je met zo'n voorhoede SOWIESO voor de titel. Met groningen is het maximaal haalbare play-offs.
Geen vooruitgang inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Weten keer op keer veel geld te vragen. Soort van handelswijze als van Geel. Zoveel mogelijk eruit slepenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
Wel een flinke berg geld voor zo'n beperkt contract. Zal ook wel een flink salaris gaan ontvangen. Enorm financieel risico, props voor Grunn
Leuke troll.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Twente en PSV betalen gewoon teveelquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weten keer op keer veel geld te vragen. Soort van handelswijze als van Geel. Zoveel mogelijk eruit slepen
Njah. Tadic is een uitstekende aankoop. Kans dat ze er winst op maken is alleen wel klein.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Twente begint de laatste jaren al fouten te maken met inkoopbeleid.
Zekere een goede voetballer maar toch meer linkshalf in een 2 spitsen systeem, als je dan John al hebt lijkt me dit veel geld voor een breedte aankoopquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Tadic is een uitstekende aankoop. Kans dat ze er winst op maken is alleen wel klein.
Ja, of Leugers op het middenveld erbij, dat heeft McClaren toen tegen Schalke namelijk ook al gedaan, dus we moeten maar KWW.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Chadli schuift denk ik sowieso door naar het middenveld ja. Daarnaast Fer. En dan eventueel Landzaat of Rosales doorschuiven naar het middenveld.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef bianconeri het volgende:
Jaloers zeker dat Tadic niet naar Mokum komtquote:
Nee hoor, waarom jaloers?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaloers zeker dat Tadic niet naar Mokum komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad beetje erg veel geldquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
Wel een flinke berg geld voor zo'n beperkt contract. Zal ook wel een flink salaris gaan ontvangen. Enorm financieel risico, props voor Grunn
Leugersquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, of Leugers op het middenveld erbij, dat heeft McClaren toen tegen Schalke namelijk ook al gedaan, dus we moeten maar KWW.
Je post geen Ajaksquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Vanwaar hebben al die ajax aanhangers ineens zoveel intresse voor twente dat ze hier allemaal komen kijken?
Jopie kennende zitten er vast flink wat kleine letter clausules verborgen in dat contract.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
'al met al rond de 7 mil'quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Stienn het volgende:
Paul schabbink heeft het overigens over 5 mil ipv 7,7 mil.
Onzin, er zaten altijd wel een paar falers bij de afgelopen jaren, alleen is het de laatste tijd voor wat meer geld maargoedquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Twente begint de laatste jaren al fouten te maken met inkoopbeleid.
Ik verwacht een gelijkspel, 1-1 ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef Burrito het volgende:
Hoe zien jullie de wedstrijd tegen AZ tegemoet? Wat gaat het worden?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal McClaren Verhoek in de basis zetten?
Ik hoop hetquote:
Al middenveldscenarios?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop hetJohn - De Jong - Verhoek, bohhh
Landzaat traint weer, anders Leugers vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al middenveldscenarios?
John - Jong - Verhoek
-------- Chadli ---------
Fer ------------- ????
Leugersquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Landzaat traint weer, anders Leugers vermoed ik.
Dat kan je echt zeggen ja na 1 wedstrijd als middenvelder.quote:
Waarom niet Kuiper?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
----------John - De Jong - Verhoek------------
---------------------Chadli----------------------------
----------Fer -------------------Leugers------------
Tiendalli - Wisgerhof- Douglas - Rosales
-------------------Mihaylov---------------------------
En anders Boschker als Mihaylov niet fit is.
Ik vond het gezeik rond het opstellen van Leugers tegen Schalke eigenlijk een beetje onzin. In de 1e helft ging het nog redelijk, dat was met Leugers. Daarna werd hij eruit gehaald voor Fer (toch?). Toen ging het grandioos mis.quote:
Met Kuiper ipv Tiendalli hoop ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
----------Fer -------------------Leugers------------
Tiendalli - Wisgerhof- Douglas - Rosales
En anders Boschker als Mihaylov niet fit is.
middenvoetsbeentje (waarschijnlijk) gebroken las ik...quote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef -AnneX- het volgende:
Nu we toch zo bezig zijn geblesseerden op te kopen... Bryan is ook weer geblesseerd?
Dat is een prima opstelling! Rosales is ook een prima voetballer, verdedigd sterk, alleen voorzetten kunnen beter.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Met Kuiper ipv Tiendalli hoop ik ook.
Al zou het inderdaad ook goed
----------Fer -------------------Rosales------------
Kuiper - Douglas - Wisgerhof - Tiendalli/Cornelisse
kunnen wezen
Ik was erbij, wat een kutpot was dat zeg.quote:
yeah, nice!quote:Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef -AnneX- het volgende:
de Jong waarschijnlijk fit voor AZ![]()
Wisgerhof en Mihaylov zijn nog vraagtekens
quote:Op maandag 9 april 2012 19:11 schreef -AnneX- het volgende:
Nou, Fer en Leugers zijn vraagtekens... Promes speelt waarschijnlijk mee
Mja Promes word er dus bij gehaald... maar Landzaat is ook nog niet fitquote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tering, waar moeten we dan mee aan komen zetten op het middenveld?
80 procent van de kaarten die Brama pakt zijn nodig om erger te voorkomen... helaasquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Janssen en Brama moeten ook eens een keer kappen met het onnodig pakken van gele kaarten
Als Fer er ook niet bij is kun je wel alvast een nederlaag erbij schrijven.
John - De Jong - Verhoekquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Mja Promes word er dus bij gehaald... maar Landzaat is ook nog niet fit
En Janssen heeft ook pech gehad met een kaart of 3.quote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
80 procent van de kaarten die Brama pakt zijn nodig om erger te voorkomen... helaas
Denk dat je hiermee op het goede spoor zit..quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
John - De Jong - Verhoek
Promes - Chadli - Rosales
Kuiper - Wisgerhof - Douglas - Cornelisse
Dan dat maar?
we zullen het er waarschijnlijk wel mee moeten doenquote:Op maandag 9 april 2012 20:09 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Denk dat je hiermee op het goede spoor zit..Hoewel Tiendalli ook nog op rechtsachter kan
Als je 4 primaire middenvelders niet aanwezig zijn dan zit dit er inderdaad uit als de enige mogelijkheid. En dan zal Chadli nog best defensief mogen gaan spelen ook.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
John - De Jong - Verhoek
Promes - Chadli - Rosales
Kuiper - Wisgerhof - Douglas - Cornelisse
Dan dat maar?
Na 2 prima invalbeurten tegenover een lutser die keer op keer balverlies lijdt?quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch krijg ik het vervelende gevoel dat Verhoek op de bank begint en Bajrami er in staat
Yup. Wij zagen eerder toch ook liever figuur X op rechts terwijl Steve Bajrami opstelde?quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Na 2 prima invalbeurten tegenover een lutser die keer op keer balverlies lijdt?
Dat zou afgrijselijk weinig zijn voor zo'n heldquote:
Wie belt Steve ff?quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup. Wij zagen eerder toch ook liever figuur X op rechts terwijl Steve Bajrami opstelde?
"Oi, Steve, listen mate. Dat Bajrami bloke is pure bollocks mate! Better put Wesley there, mate, alright? Cheers."quote:
Ah, Derksen dus... Zal dus wel niet kloppenquote:
Ja maar Steve houd van Winger Wes. Als Bakbami speelt is dat voor de etalage...en das niet handig tegen AZ lijkt me zo...quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch krijg ik het vervelende gevoel dat Verhoek op de bank begint en Bajrami er in staat
quote:Update 10 april 12:34 uur - Twente-aanwinst al dagenlang zoek voor De Graafschap
Edwin Gyasi speelt vanaf volgend seizoen voor FC Twente en heeft blijkbaar geen zin meer om zich in te spannen voor De Graafschap. De Superboeren werkten donderdag een training af bij Schalke 04, maar Gyasi was nergens te bekennen. Ook maandag en dinsdag bleef de aanvaller weg. Richard Roelofsen zegt tegen Omroep Gelderland opheldering te willen van de jongeling, maar de club heeft nog geen contact met hem kunnen krijgen.
quote:Update 10 april 14:12 uur - FC Groningen bevestigt komst Kostic en vertrek Tadic
Dusan Tadic gaat naar FC Twente en zal worden vervangen door Filip Kostic. Algemeen directeur Hans Nijland maakt dinsdag aan alle onduidelijkheid een einde, door de geruchten te bevestigen op de officiële website van Groningen. De huidige nummer elf van de Eredivisie zal de negentienjarige Kostic om 16:00 uur presenteren en tijdens deze perspresentatie zal Groningen de details rondom zijn komst bekend maken.
"De komst van Kostic betekent automatisch ook het vertrek van Dusan Tadic", zegt Nijland. "Hij gaat een contract tekenen bij FC Twente. Wij begrijpen dat er supporters zullen zijn die Tadic liever naar het buitenland hadden zien vertrekken, maar dat was geen haalbare kaart.”
quote:Twente smijt met miljoenen
Met de transfer van Dusan Tadic breekt FC Twente opnieuw een clubrecord. De Servische flankspeler is de duurste aankoop ooit van de Tukkers.
Eerder betaalde Twente ruim vijf miljoen euro voor zowel Marc Janko als Leroy Fer. Het bedrag dat Twente voor Tadic betaalt, ligt volgens verschillende bronnen tussen de 5,5 (RTV Oost) en 7,7 (Voetbal International) miljoen euro. Een logische verklaring zou kunnen zijn dat het bedrag kan oplopen door verschillende premies, zoals het mogelijke behalen van het kampioenschap en/of Champions League-voetbal. De Tukkers werken vaker met dergelijke constructies, zo zou een kampioenschap van Porto - door de transfer van Marc Janko - bijvoorbeeld opnieuw de Twente-kassa laten rinkelen.
Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, toonde zich een tevreden man met de afkoopsom. "Toen Tadic ons te kennen gaf een overstap naar Twente te zien zitten en te beschouwen als een stap hogerop omdat Twente meespeelt om de landstitel van Nederland en mogelijk in de Champions League gaat uitkomen, hadden wij als FC Groningen nog maar één belang: een financieel zo’n goed mogelijke transfer realiseren. We zijn lange tijd met FC Twente in gesprek geweest en de afgelopen dagen heeft dit geresulteerd in een akkoord."
"De transfer van Dusan Tadic naar FC Twente behoort tot de grootste binnenlandse transfers in de geschiedenis. Zeker in de huidige economische tijd – waarin onmiskenbaar sprake is van een veranderde situatie van het voetballandschap – zal een transfer in deze orde van grootte niet makkelijk meer tot stand komen. Wij beseffen dat we onze sterspeler verliezen aan een club binnen dezelfde competitie waarin wij uitkomen, maar de financiële vergoeding die hier tegenover staat, is de maximaal haalbare. Het biedt ons kansen om het financiële fundament onder de club te verstevigen en tevens om de selectie verder te versterken. We zijn dan ook blij dat we met Kostic direct de opvolger van Tadic kunnen presenteren."
Ik hoop het, maar ik denk dat er ook nog wel een paar vertrekken...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, Twente wordt volgend jaar een zeer sterke ploeg. vooral in de aanval. Die Bjelland komt ook voor 3mil...
Inderdaad, hopelijk komen er nog wat spelers deze kant op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk dat er ook nog wel een paar vertrekken...
Twente heeft toch wel een potje denk ik, zo veel hebben ze ook weer niet uitgegeven. Janko, Janssen en Ruiz zijn verkocht voor 20 miljoen terwijl de inkopen van dit jaar niet zo veel voorstelden qua financiën. En misschien gaan ze uit van een goede verkoop van De Jong.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Breekfast het volgende:
Vraag me wel af waar die 7-8 miljoen vandaan gaat komen. We hebben straks echt nog wel geld nodig om in ieder geval de verdediging te versterken.
Chadli vraag ik me af, is daar nog steeds veel interesse voor? En voor Douglas moet gewoon een vervanger worden gehaald, wat geld kost. Jullie hebben weinig reserve in de selectie op dit positie.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Verkoop van Douglas en Chadli (dat zijn de 2 voornaamsten die ik verwacht dat weggaan) zal ook wel wat opleveren
Bjelland en Bengtsson zijn allebei centrale verdedigers, dacht ik? En ik denk dat Douglas meer zal opleveren dan een nieuwe verdediger.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Chadli vraag ik me af, is daar nog steeds veel interesse voor? En voor Douglas moet gewoon een vervanger worden gehaald, wat geld kost. Jullie hebben weinig reserve in de selectie op dit positie.
Niet bepaald toppers geloof ik, maar verder heb je inderdaad gelijk. Het potje voor transfers wordt daardoor alleen maar groter. Die Tadic moet er wel vanaf kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Bjelland en Bengtsson zijn allebei centrale verdedigers, dacht ik? En ik denk dat Douglas meer zal opleveren dan een nieuwe verdediger.
quote:Gertjan Verbeek haalt in De Telegraaf uit naar FC Twente. Hij heeft berekend dat ze onder Co Adriaanse meer punten behaalden.
'FC Twente speelt onder hem, net als onder Co, nog steeds 4-3-3. Maar onder Co haalden ze meer punten. Dat schijn je alleen niet te mogen zeggen', zegt Verbeek. Volgens Joop Munsterman klopt dit niet. 'Zegt die dat het niet klopt? Nou, misschien rekent hij anders. Misschien krijg je bij hem ook drie punten voor een gelijkspel.'
Volgens Verbeek doet McClaren aan psychologische spelletjes. 'Want met de twijfelgevallen kan McClaren ook een rookgordijn optrekken. Hij schijnt zich wel vaker van dat soort psychologische spelletjes te bedienen.
Bjelland is de vervanger voor Douglas, werd bekend gemaakt bij die transfer. Daarnaast doet Bengtsson het prima. Gaat op termijn zeker wisgerhof vervangen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet bepaald toppers geloof ik, maar verder heb je inderdaad gelijk. Het potje voor transfers wordt daardoor alleen maar groter. Die Tadic moet er wel vanaf kunnen.
ah ok, ik kijk eerlijk gezegd te weinig Twente. De laatste keer was die zaadpot tegen De Graafschap.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bjelland is de vervanger voor Douglas, werd bekend gemaakt bij die transfer. Daarnaast doet Bengtsson het prima. Gaat op termijn zeker wisgerhof vervangen.
Centraal maak ik me ook niet druk op, maar als Rosales weggaat moeten er echt een nieuwe back komen, want Tiendalli en Cornelisse voldoen gewoon niet.
Overigens staat volgens het AD Roseler vanavond rechts op het middenveld naast Chadli en Fer, Verhoek op de rechter vleugel. Lijkt me een prima compromis.
Winst voor Twente, anders word het wel heel erg hopen dat Ajax onderuit gaat.quote:
Maar wij willen Ajax als kampioen. Dusss....quote:Op woensdag 11 april 2012 14:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Winst voor Twente, anders word het wel heel erg hopen dat Ajax onderuit gaat.
Willen we ajax niet als kampioen dan moet er vanavond door 1 ploeg gewonnen gaan worden.
Dan ga je naar dat topic, niet hier zo kansloos doenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wij willen Ajax als kampioen. Dusss....
jawelquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan ga je naar dat topic, niet hier zo kansloos doen
Verbeek kan zelf niet zo goed rekenen volgens mij.quote:
Hij telt vanavond al meequote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Verbeek kan zelf niet zo goed rekenen volgens mij.
Co adriaanse 17 wedstrijden, totaal 33 punten (pw=1,941)
Steve McClaren 11 wedstrijden, totaal 22 punten (pw=2)
Hopelijk vanavond een beetje revanche voor de vorige 2 wedstrijden in Alkmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |