Ik dacht Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi.
Heerenveen is mijn eerste gunclub na Ajax
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als plagen afmaken is mag het.
Kuch wist ik niet kuch.quote:
Banshee faaltquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gun Heerenveen en Feyenoord het kampioenschap het meest.
{²
Zegt de Heerenveen-gunner.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken dat GRO-HEE de enige clash van het seizoen is voor Heerenveen
Als ze naar Cambuur moeten leeft dat veel meer bij de supporters
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken dat GRO-HEE de enige clash van het seizoen is voor Heerenveen
Als ze naar Cambuur moeten leeft dat veel meer bij de supporters
ahquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]Eh nouja dat is vooral andersom zo, die calimero's uit Leeuwarden houden zich er vooral mee bezig. Aangezien Cambuur toch nooit weer de Eredivisie inkomt omdat ze altijd falen op cruciale momenten, zal het misschien ooit eens een bekerduel worden maar voor de rest is die derby ten dode opgeschreven.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]Eh nouja dat is vooral andersom zo, die calimero's uit Leeuwarden houden zich er vooral mee bezig. Aangezien Cambuur toch nooit weer de Eredivisie inkomt omdat ze altijd falen op cruciale momenten, zal het misschien ooit eens een bekerduel worden maar voor de rest is die derby ten dode opgeschreven.
Snap niet dat McClaren hem in de basis zetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Eerste baggervoorzet is weer gegeven. Tiendalli![]()
Denk nog niet fit voor de hele wedstrijd. Verwacht toch wel dat hij klaargestoomd en fit is als AZ - FC Twente eenmaal aangebroken is.quote:
nee. Laat die maar achterwegequote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:48 schreef RvLaak het volgende:
Zijn er al fervelende woordgrapjes gemaakt?
Nope.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog geen ontwikkelingen in Eindhoven?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met z'n allen juichen voor de spits Junki
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we wisten toch al dat PSV ging winnen. Niets bijzonders. Over naar de werkelijke topper![]()
TWE-ROD
EL2quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef ploegende_boer het volgende:
Mag sopcast linkje wel via dm? Zo ja, iemand stream voor PSV-VVV?
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef ploegende_boer het volgende:
Mag sopcast linkje wel via dm? Zo ja, iemand stream voor PSV-VVV?
Maakt niet uit, AZ heeft van alle titelkandidaten de meest lastige wedstrijden voor de boeg. Die gaan wel punten laten liggen, is 't niet tegen Twente dan wel in Eindhoven of Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Even nadenken, moeten we hier blij mee zijn? Nee he?
Vandaar dat ik het postquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld tov vorige week
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, saaie wedstrijd.. Ik ga weer wat anders doen tot Feyenoord
Fapsequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, saaie wedstrijd.. Ik ga weer wat anders doen tot Feyenoord
Roda ruikt kansen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
zo gaat het goed. die 0-0 houden of een goaltje voor roda
Jepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV speelt echt schandalig slecht
Weet wat je post. Je kunt te ver gaan.quote:
Niet meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul. Wanneer moet Utreg weer tegen een top 6 club?
Had je beter Rutten nog kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo komt Engelaar er zeker ook nog in om de 1-0 te verdedigen
Die had in de gaten dat Engelaar niks kanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had je beter Rutten nog kunnen hebben.
Kweenie johquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul. Wanneer moet Utreg weer tegen een top 6 club?
Jawel, hij werkt alleen spelvertragend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die had in de gaten dat Engelaar niks kan
Extreem vertragend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, hij werkt alleen spelvertragend.
Mwa, dat vind ik wel overdreven. Het valt gewoon meer op omdat hij zijn gestel en uitstraling niet meeheeft. Is voetballend niet eens minder dan Strootman imo.quote:
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch een vermakelijke pot. Effe wat popcorn halen.
Hij trapte net al na, toen ik ff keekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.
en de Malk zijn schoten weer goed mikt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.
Wel zoete he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch een vermakelijke pot. Effe wat popcorn halen.
Is dit een compliment?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Wat een dooie boel bij PSV, het lijkt wel alsof ze net van een crematie af komen.
Vandaar ook die zwarte pakken bij de technische staf. Mis alleen het colletje met de Dela reclame erop.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Wat een dooie boel bij PSV, het lijkt wel alsof ze net van een crematie af komen.
Wat moeten ze anders doen dan voetballen? Handballen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat PSV nog gaat voetballen vandaag, anders wordt het geheid een gelijkspel
Ah, ja inderdaad. Ik zie ook nog wat cake-kruimels aan philip z'n bovenlip hangen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar ook die zwarte pakken bij de technische staf. Mis alleen het colletje met de Dela reclame erop.
Zou ik ook wel vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat PSV nog gaat voetballen vandaag, anders wordt het geheid een gelijkspel
Ja, die Bacuna is echt vlees noch vis.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij een sopcast channeltje DM'en voor Feyenoord?
Curling natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen dan voetballen? Handballen?
Zo, das nie niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Kaartjes van Ajax-VVV waren binnen no-time allemaal weg. 9 uur begon de verkoop en 12:00 waren alle kaartjes van 25.50 t/m 43.00 al uitverkocht/
Je loopt bijna 2 minuten achterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAA
Ditquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:48 schreef RvLaak het volgende:
Commentator: "Dit geeft de Rotterdamse burger moed"
Feyenoorders: "Kut, snelle voorsprong... Zal wel weer verliespunten opleveren"
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Die kut stream loopt ook nog eens telkens vast.
Heb nog zo'n oude beeldbuis tv man. En meestal is zo'n streampie prima op de delay na. Als ik een nieuwe tv koop na het innen van m'n belastingcenten hoef ik 't ook niet te nemen want volgend jaar SCC, dus dan is 't ook niet echt voordelig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.eredivisielive.nl
Waarom neem je niet gewoon een inet abo? Die stream is nagenoeg perfect (ook op 42" TV)
Je kijkt nou toch ook op je computer? Dat inet abo kun je maandelijks opzeggen, dus in de zomer gewoon opzeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb nog zo'n oude beeldbuis tv man. En meestal is zo'n streampie prima op de delay na. Als ik een nieuwe tv koop na het innen van m'n belastingcenten hoef ik 't ook niet te nemen want volgend jaar SCC, dus dan is 't ook niet echt voordelig.
Ok. Wat kost die grap? Vind trouwens dat ze bij EL helemaal doorgeslagen zijn qua prijzen die ze vragen, maargoed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kijkt nou toch ook op je computer? Dat inet abo kun je maandelijks opzeggen, dus in de zomer gewoon opzeggen
12,95 per maand, voor alle wedstrijden. Kun je met ideal betalen, dus vanaaf al meteen legaal kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Wat kost die grap? Vind trouwens dat ze bij EL helemaal doorgeslagen zijn qua prijzen die ze vragen, maargoed.
Ligt volgens mij aan je kabelaanbieder.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Wat kost die grap? Vind trouwens dat ze bij EL helemaal doorgeslagen zijn qua prijzen die ze vragen, maargoed.
quote:
Nope, prijzen voor inet abo zijn overal gelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan je kabelaanbieder.
Tenzij er snel een tweede komt, helaas wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord mag eigenlijk gewoon hopen dat ze geen vroege goal maken.
Toch vind ik het nog te duur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Nope, prijzen voor inet abo zijn overal gelijk
Ze lopen niet echt achteruit hoor. Alleen af en toe domme balletjes waardoor er ruimte komt voor NAC om op te stomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord mag eigenlijk gewoon hopen dat ze geen vroege goal maken.Meteen dat achteruit lopen.
ik zie VVV goed an de bal.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen, verschrikkelijke pot
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een passje over 3 meter die al niet aankomt
PSV, wat ben je slecht
Klopt, maar je merkt dat de felheid meteen iets minder wordt wanneer er een vroege goal wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog te duur.Ben aan 't sparen voor m'n SCC volgend jaar.
[..]
Ze lopen niet echt achteruit hoor. Alleen af en toe domme balletjes waardoor er ruimte komt voor NAC om op te stomen.
Tja, dan blijf je spoilers houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog te duur.Ben aan 't sparen voor m'n SCC volgend jaar.
Misschien in een oefenduel, maar nooit in een officieel duelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lulde die commentator net btw dat Buijs nog nooit in Feyenoord 1 had gevoetbald. Die gast heeft naar mijn weten gewoon op z'n minst 1 keer in het eerste gespeeld hoor. Volgens mij stond hij toen even CVM.
Omdat hij heel positief is geweest over het Legioen (een jaar of 30 geleden, dat moet ik wel zeggen)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef RvLaak het volgende:
Waarom wordt Lurling uitgesloten eigenlijk?
Beter dan die 22 hobbelende zakken hooi op het veld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
Breng het vooral nog een kwartier lang in beeld ook.
30 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat hij heel positief is geweest over het Legioen (een jaar of 30 geleden, dat moet ik wel zeggen)
Idd, is al eeuwen terug... Laat hem lekker spelen waar hij wilquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat hij heel positief is geweest over het Legioen (een jaar of 30 geleden, dat moet ik wel zeggen)
Hyvesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1-1
Mijn hyves voorspelling naar de kloten
Dat zal je leren om nog op hyves te zitten in 2012quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1-1
succesful troll?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1-1
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zei het nog. Die kunnen gewoon niet omgaan met een vroege goal.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:48 schreef RvLaak het volgende:
Commentator: "Dit geeft de Rotterdamse burger moed"
Feyenoorders: "Kut, snelle voorsprong... Zal wel weer verliespunten opleveren"
En terecht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
VVV graaft zich ook wel absurd diep in
Stadion ligt in een kuil idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Duitsers graven altijd kuilen hè.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1-1
Dat is die van Barca ja.quote:
Twente waren toch Duitsers? VVV waren toch meer Belgen dacht ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duitsers graven altijd kuilen hè.
Tja, geen idee waar dat aan ligt, misschien weet hij het ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Koeman dat in godsnaam er nog niet uit heeft weten te krijgen.
Venlo ligt tegen de Duitse grens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente waren toch Duitsers? VVV waren toch meer Belgen dacht ik?
Enschede ook,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Venlo ligt tegen de Duitse grens.
Talentje erin hoor, dat wordt een grotequote:
Gebruik je fake vrouw. Fake mocr.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens trek in een lekkerbekje.²
Ja, denk het ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Talentje erin hoor, dat wordt een grote
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, klopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er meer Duitsers dan Nederlanders in het centrum te vinden
Het enige talent bij PSV dat onder Rutten wel aandacht kreegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, kan hij misschien daarna de stap maken naar een echte topclubquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSV
Waar heb je het over?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSV
VVV of zo, of misschien zelfs (als hij heel goed wordt) Utrechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, kan hij misschien daarna de stap maken naar een echte topclub
Die staan er nog gewoon in.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef spiedermann het volgende:
Waar zijn die clowns in de OP eigenlijk gebleven?
Toen hij ooit in Oranje stond vroeg mijn moeder serieus wie er nou in stond, Vennegoor of Hesselink...quote:
En als het niet lukt kan hij altijd nog bij een ajax proberen ofzo, komen alle mislukte talenten terechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV of zo, of misschien zelfs (als hij heel goed wordt) Utrecht
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als het niet lukt kan hij altijd nog bij een ajax proberen ofzo, komen alle mislukte talenten terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |