12,95 per maand, voor alle wedstrijden. Kun je met ideal betalen, dus vanaaf al meteen legaal kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Wat kost die grap? Vind trouwens dat ze bij EL helemaal doorgeslagen zijn qua prijzen die ze vragen, maargoed.
Ligt volgens mij aan je kabelaanbieder.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Wat kost die grap? Vind trouwens dat ze bij EL helemaal doorgeslagen zijn qua prijzen die ze vragen, maargoed.
quote:
Nope, prijzen voor inet abo zijn overal gelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan je kabelaanbieder.
Tenzij er snel een tweede komt, helaas wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord mag eigenlijk gewoon hopen dat ze geen vroege goal maken.
Toch vind ik het nog te duur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Nope, prijzen voor inet abo zijn overal gelijk
Ze lopen niet echt achteruit hoor. Alleen af en toe domme balletjes waardoor er ruimte komt voor NAC om op te stomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
Feyenoord mag eigenlijk gewoon hopen dat ze geen vroege goal maken.Meteen dat achteruit lopen.
ik zie VVV goed an de bal.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen, verschrikkelijke pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |