Twente waren toch Duitsers? VVV waren toch meer Belgen dacht ik?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duitsers graven altijd kuilen hč.
Tja, geen idee waar dat aan ligt, misschien weet hij het ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Koeman dat in godsnaam er nog niet uit heeft weten te krijgen.
Venlo ligt tegen de Duitse grens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente waren toch Duitsers? VVV waren toch meer Belgen dacht ik?
Enschede ook,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Venlo ligt tegen de Duitse grens.
Talentje erin hoor, dat wordt een grotequote:
Gebruik je fake vrouw. Fake mocr.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb trouwens trek in een lekkerbekje.˛
Ja, denk het ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Talentje erin hoor, dat wordt een grote
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, klopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er meer Duitsers dan Nederlanders in het centrum te vinden
Het enige talent bij PSV dat onder Rutten wel aandacht kreegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, kan hij misschien daarna de stap maken naar een echte topclubquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSV
Waar heb je het over?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet alleen nog een paar jaar groeien bij een middenmoter als PSV
VVV of zo, of misschien zelfs (als hij heel goed wordt) Utrechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, kan hij misschien daarna de stap maken naar een echte topclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |