Had je beter Rutten nog kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo komt Engelaar er zeker ook nog in om de 1-0 te verdedigen
Die had in de gaten dat Engelaar niks kanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had je beter Rutten nog kunnen hebben.
Kweenie johquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul. Wanneer moet Utreg weer tegen een top 6 club?
Jawel, hij werkt alleen spelvertragend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die had in de gaten dat Engelaar niks kan
Extreem vertragend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, hij werkt alleen spelvertragend.
Mwa, dat vind ik wel overdreven. Het valt gewoon meer op omdat hij zijn gestel en uitstraling niet meeheeft. Is voetballend niet eens minder dan Strootman imo.quote:
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch een vermakelijke pot. Effe wat popcorn halen.
Hij trapte net al na, toen ik ff keekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.
en de Malk zijn schoten weer goed mikt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar qua voetbal niet. Laten we hopen dat Douglas z'n zelfbeheersing weer eens verliest.
Wel zoete he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch een vermakelijke pot. Effe wat popcorn halen.
Is dit een compliment?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Wat een dooie boel bij PSV, het lijkt wel alsof ze net van een crematie af komen.
Vandaar ook die zwarte pakken bij de technische staf. Mis alleen het colletje met de Dela reclame erop.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Wat een dooie boel bij PSV, het lijkt wel alsof ze net van een crematie af komen.
Wat moeten ze anders doen dan voetballen? Handballen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat PSV nog gaat voetballen vandaag, anders wordt het geheid een gelijkspel
Ah, ja inderdaad. Ik zie ook nog wat cake-kruimels aan philip z'n bovenlip hangen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar ook die zwarte pakken bij de technische staf. Mis alleen het colletje met de Dela reclame erop.
Zou ik ook wel vrede mee hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag toch hopen dat PSV nog gaat voetballen vandaag, anders wordt het geheid een gelijkspel
Ja, die Bacuna is echt vlees noch vis.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef Compliment het volgende:
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij een sopcast channeltje DM'en voor Feyenoord?
Curling natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen dan voetballen? Handballen?
Zo, das nie niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Kaartjes van Ajax-VVV waren binnen no-time allemaal weg. 9 uur begon de verkoop en 12:00 waren alle kaartjes van 25.50 t/m 43.00 al uitverkocht/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |