ja, maar...je bent toch een vrouwtje? dan wil je toch druipend nat geflirt worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:44 schreef JaneDoe het volgende:
nah 3rd rock, wil gewoon stijf geflirt worden
Afgelopen gister nog!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
Ze hebben koffie gedronken en zij weet het niet meerDit is te hilarisch
is ook pas sinds de nieuwe studio's een dik jaar geledenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef Piles het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens pas achter dat 3FM 2 studio's heeft
Leuk dat je luistert en kijkt en luistert!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef Piles het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens pas achter dat 3FM 2 studio's heeft
Neh, die wordt altijd gekozen. Nu eens wat andersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
Smash Mouth![]()
maar vraag dan Walking on the Sun aan
ik hoor nog vaker All Star en Believer....en dit vind ik eigenlijk maar een saai SmashMouthnummer. vind ook eigenlijk alleen het debuutalbum Fush Yu Mang goed. Astro Lounge heb ik echt maar 2 of 3 keer gehoord....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, die wordt altijd gekozen. Nu eens wat anders
Ik was net bij Timur livequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef henkde_j het volgende:
Een Fokker volgens mij. Komt mij bekend voor
en dat is niet leuk? je hoeft niet te gaan....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik moet zo naar een verjaardag.
toen ben ik een uur lang op zoek geweest om het huis te achterhalenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:05 schreef alors het volgende:
Hahahaah Timur ja met zijn eigen Huis op die Open Huizen dag
Familiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is niet leuk? je hoeft niet te gaan....
hoef je ook niet heen...ik ga al jaren niet meer naar verjaardagen, behalve van ouders en niemand behalve ouders en broertje komt op mijn verjaardagquote:
Ja, maar ik dacht ik ga maar niet weer klagen over de muziekquote:
Oh, ik weet het niet, ik rijd al de hele middag de stad door met CeeFM op de iPod, ben net pas weer thuis. Is 't zo dramatisch geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ik ga maar niet weer klagen over de muziekDie is echt heel erg matig vanmiddag.
Nouja weinig speciaal iig, ze hebben veel betere dagen gehad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet, ik rijd al de hele middag de stad door met CeeFM op de iPod, ben net pas weer thuis. Is 't zo dramatisch geweest?
'90s Request, I know.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja weinig speciaal iig, ze hebben veel betere dagen gehad.
tabee en tot in de pruimentijdquote:
Het is ook gewoon megahit geweest, dan zeg je als 3fm toch ook gewoon, okay tis mooi geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
Dat re-releasen snap ik niet. Je geeft het aandacht, mensen happen niet, je baalt ervan, get over it.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n kringverjaardag met je familie?
Dan gaan ze me stalken waar ik blijfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoef je ook niet heen...ik ga al jaren niet meer naar verjaardagen, behalve van ouders en niemand behalve ouders en broertje komt op mijn verjaardagheeft ook met de afstand lwd-nijmegen te maken, maar voor ik "ver weg" woonde ging ik ook niet. ik hou niet van verjaardagen
Ruilen? Ik ben aan het werkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan ze me stalken waar ik blijf
Het gebeurt anders regelmatig dat een re-release alsnog een hit wordt. Goed voorbeeld is bijv. Broad Daylight van Gabriel Rios.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
Dat re-releasen snap ik niet. Je geeft het aandacht, mensen happen niet, je baalt ervan, get over it. Niet dat het een slecht nummer is of zo, maar laat het gewoon zo.
Persoonlijk begeleider op een woonvorm, erg tofquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat
Nou ik ga, gr
of Behemien rapsika van Kwien!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gebeurt anders regelmatig dat een re-release alsnog een hit wordt. Goed voorbeeld is bijv. Broad Daylight van Gabriel Rios.
Begin mij er niet overquote:
is idd boring misschien daarom dat ik zo moe ben vandaag. Gelukkig ben ik morgen helemaal vrij en kan ik lekker bank hangen de hele dagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik had een spannender verhaal verwacht
Zou idd maar goed kunnen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is idd boring misschien daarom dat ik zo moe ben vandaag. Gelukkig ben ik morgen helemaal vrij en kan ik lekker bank hangen de hele dag
QFTquote:
Jaja, en dan sta ik na uren rijden in Den Helder met mijn goede gedrag, dan ga jij zeggen: "hihi, 1 april LOL"quote:
HIHI LOL!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaja, en dan sta ik na uren rijden in Den Helder met mijn goede gedrag, dan ga jij zeggen: "hihi, 1 april LOL"
twitter:
Ik zie bij mijn eigen woonplaats weinig verschil; een paar bomen en wat waterquote:Op zondag 1 april 2012 00:03 schreef hole1988 het volgende:
twitter:RoelJewel twitterde op zondag 01-04-2012 om 00:03:11LOL @ Google Maps! - [ link | afbeelding ] reageer retweet
Moet je eens streetview doen..quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn eigen woonplaats weinig verschil; een paar bomen en wat water
Meer is mijn dorp ook niet, veel bomen/groen/natuur/waterquote:
1 april!!quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga met pensioen.
Bedankt voor de mooie tijd.![]()
twitter:
Ik vroeg me af wat hij met zo'n jong mokkel moet (of eerder: zo'n jong mokkel met hem). Toen googlede ik en kwam ik erachter dat Van Lent uit '83 komt. Yikes.quote:Op zondag 1 april 2012 05:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Leentje86 twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 23:39:50Mijn lief @l3nt :-) [ link | afbeelding ] reageer retweet
Zij komt uit '86?quote:Op zondag 1 april 2012 09:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat hij met zo'n jong mokkel moet (of eerder: zo'n jong mokkel met hem). Toen googlede ik en kwam ik erachter dat Van Lent uit '83 komt. Yikes.
Oooh zo, ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 1 april 2012 09:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik dacht dat hij uit '73 of zo kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 1 april 2012 09:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind jullie allemaal stom!Hahaha goeden garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar ach....als t een lekker wijf zou ik het ook doen! hoppa!quote:
ik denk niet dat ze helemaal doof is....dan hoeft ze nl niet naar een audicien. hooguit is ze bang dat haar gehoor wat achteruit is gegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:44 schreef henkde_j het volgende:
Wordt een leuk telefoon gesprek met een dove
Misschien moet je dan ook maar eens gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze helemaal doof is....dan hoeft ze nl niet naar een audicien. hooguit is ze bang dat haar gehoor wat achteruit is gegaan.
(heb btw niet heel goed geluisterd...)
mijn gehoor is prima, maar ik luister niet altijd. zit een wezenlijk verschil tussenquote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook maar eens gaan.
stel het voor! kan best een leuk item worden ja. ipv die weddenschap bijvoorbeeld...quote:
Mijn meestgebruikte smoes (werk/school), zeer effectief om ergens onderuit te komenquote:
Ja, precies. Het is zo makkelijk om te zeggen dat je 't druk hebt als je geen zin hebt in contact met bepaalde mensen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn meestgebruikte smoes (werk/school), zeer effectief om ergens onderuit te komen
Dat was natuurlijk een Pool.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, alleen die van die dronken Ier was nog wel okay.
Juist! Daarmee hou ik een vroegere vriendin met plaat voor de kop al minstens 10 jaar op afstand. Ze blijft het proberenquote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is zo makkelijk om te zeggen dat je 't druk hebt als je geen zin hebt in contact met bepaalde mensen.
ik heb wel ruimte voor een 2persoonsbed, maari k slaap op de bedbodem van een 1persoons Tromso Hoogslaperquote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
Ik had een tweepersoonsbed toen ik nog bij m'n ouders woonde, nu weer een eenpersoonsbed. Groter past niet
ik heb al getweetquote:
Wat is er met dekbedhoezen dan? Dat heb ik helemaal gemist.quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel ruimte voor een 2persoonsbed, maari k slaap op de bedbodem van een 1persoons Tromso Hoogslaper
maar zullen we een 2persoonsbed kopen? mag jij de dekbedhoezen uitzoeken
ik heb gesmstquote:
Ik heb het gepresteerd om iemand uit een bed van 1.80 breed te laten kukelenquote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
Ik zou met 3 anderen in m'n bed kunnen liggen, maar daar moet ik niet aan denken
dat er geen leuke zijn...quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is er met dekbedhoezen dan? Dat heb ik helemaal gemist.
Whehe, klinkt als een zeer gezellig/geslaagd nachtjequote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het gepresteerd om iemand uit een bed van 1.80 breed te laten kukelen![]()
Gemist, ik zit Motogp te kijken... Verplicht meekijkenquote:
Ik draai nogal veel in mijn slaap, zeker als ik de ruimte daarvoor hebquote:Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, klinkt als een zeer gezellig/geslaagd nachtje
Je was op de radioquote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
tenminste...dat denk ik, want ik heb het zelf niet gehoord natuurlijk
ik keten me gewoon vast met handboeien aan jequote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai nogal veel in mijn slaap, zeker als ik de ruimte daarvoor heb
Dan zou ik er zelf ook uitvallenquote:Op zondag 1 april 2012 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik keten me gewoon vast met handboeien aan je
Ik ook, ben als de dood dat ik op het werk uit het smalle bed lazerquote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai nogal veel in mijn slaap, zeker als ik de ruimte daarvoor heb
Maar hoezo, "heb het niet nodig"?quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
tenminste...dat denk ik, want ik heb het zelf niet gehoord natuurlijk
Je went er aan en je past je aan. Ik kan zelfs met iemand anders in mijn 1pbed liggen zonder er last van te krijgen. Hoe 't dan met de ander zit, weet ik niet, nog nooit gevraagdquote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, ben als de dood dat ik op het werk uit het smalle bed lazer
nja, met 2 in 1 bed wil prima hoorquote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar hoezo, "heb het niet nodig"?
Beetje lastig om 's nachts een bed uit de FEBO te trekken als je het nodig hebt
omringen we je bed met kussensquote:
Ik vind een 1-persoons bed vaak ook veel gezelliger, zeker in het beginquote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je went er aan en je past je aan. Ik kan zelfs met iemand anders in mijn 1pbed liggen zonder er last van te krijgen. Hoe 't dan met de ander zit, weet ik niet, nog nooit gevraagd
Ik zat in de auto, ik zeg zo tegen m'n ouders 'Hé, die zit ook op FOK!'quote:
en je ouders denken nu: oh god, kanslozenforumquote:Op zondag 1 april 2012 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in de auto, ik zeg zo tegen m'n ouders 'Hé, die zit ook op FOK!'
quote:Op zondag 1 april 2012 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je ouders denken nu: oh god, kanslozenforum![]()
omdat ik 30jaar oud ben en een 1persoonsbed hebquote:
Goede redenquote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik 30jaar oud ben en een 1persoonsbed heb
ja, er werd een oproep gedaan....en dan ben ik niet te beroerd te tweeten, toen moest ik smsen en toen zat ik ineens in de uitzendingquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik 30jaar oud ben en een 1persoonsbed heb
niet oordelen voor je de situatie kent Pino! we zijn niet allemaal players die op de middelbare school de chickies van zich af moet meppenquote:
Niet alleen op school, hij moet zelfs vrouwen die een dorp verderop wonen van zich af slaanquote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet oordelen voor je de situatie kent Pino! we zijn niet allemaal players die op de middelbare school de chickies van zich af moet meppen
nja, dat heeft ie toch niet van ons.....of iig niet van mijquote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alleen op school, hij moet zelfs vrouwen die een dorp verderop wonen van zich af slaan
Ik doelde op mijzelfquote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat heeft ie toch niet van ons.....of iig niet van mij
ehm.....dit begint vreemde vormen aan te nemenquote:
Weet ik... Ik ga vanaf nu door het leven als surrogaatmoeder, niet als biologisch. Dan mag hetquote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....dit begint vreemde vormen aan te nemen
ehm...ik denk dat jullie toch ff een babbeltje met een psych ofzo moeten gaan makenquote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik... Ik ga vanaf nu door het leven als surrogaatmoeder, niet als biologisch. Dan mag het
Waarom? We zijn geen bloedverwanten, alleen Fok!-verwanten, kan geen kwaad. Daar heb ik vorige week nog een heel tentamen in gehadquote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik denk dat jullie toch ff een babbeltje met een psych ofzo moeten gaan maken
qua bloedverwanten enzo kan het geen kwaad, maar ik vind het toch wat apart...nuja, zelf weten! als jullie er gelukkig mee zijn is het primaquote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom? We zijn geen bloedverwanten, alleen Fok!-verwanten, kan geen kwaad. Daar heb ik vorige week nog een heel tentamen in gehad
Gelukkig, gelukkig, tja... Pien heeft al dikke verkering, die zit niet op zo'n oud wijf te wachten natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
qua bloedverwanten enzo kan het geen kwaad, maar ik vind het toch wat apart...nuja, zelf weten! als jullie er gelukkig mee zijn is het prima
Ik moest gisteren heel erg grinniken toen ik dat hoordequote:
ik ook, dus die houd ik erin!quote:Op zondag 1 april 2012 14:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest gisteren heel erg grinniken toen ik dat hoorde
1april hoop ik?quote:
twitter:jornstevens twitterde op zondag 01-04-2012 om 14:39:25Mam word opgebeld door #3FM omdat ze op 1 april jarig is xD!! reageer retweet
veel plezier en tot ooitquote:
Toch niet zo heel raar, als je even terug gaat in de generaties. Die kenden gewoon geen woord Engelsquote:Op zondag 1 april 2012 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
onwetende ouders die hun 1aprilkind Joke noemen en niet weten dat joke grapje betekent![]()
ow wacht...heb je gelijk in inderdaad. ik had er ff niet aan gedacht dat de joke in kwestie al kinderen van (zo te horen) minimaal een jaar of 15 heeft. tel daar 25jaar bij en dan zit je al 40jaar geledenquote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch niet zo heel raar, als je even terug gaat in de generaties. Die kenden gewoon geen woord Engels
Tiny Koxquote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch niet zo heel raar, als je even terug gaat in de generaties. Die kenden gewoon geen woord Engels
Ik zag laatst wat fragmenten van buitenlandse omroepen over deze man voorbij komen in DWDDquote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tiny Kox![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ezingen+Rusland.aspx
quote:Op zondag 1 april 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
NEXT TO MEEHEE, WOEHOE!
[..]
1april hoop ik?
Altijd na 15u is het dood in het weekend hier.quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef alwaysonhold het volgende:
Grappig. Iedere zondag als Bart Arens op 3FM is dan post niemand hier, geeft aan wat voor zouteloze jock het is....
De jock die niet eens Andre 3000 kan uitspreken en elk liedje zogenaamd heel goed vindt. De meningloze kijk mij veilig doen Bart? Die?quote:
Als je daar zo consequent in bent als ons Bartje ben je gewoon een opperbaasquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De jock die niet eens Andre 3000 kan uitspreken en elk liedje zogenaamd heel goed vindt. De meningloze kijk mij veilig doen Bart? Die?
Kusjekroelquote:Op zondag 1 april 2012 17:20 schreef minthy het volgende:
Stop eens met posten, ik raak ervan in de war!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |