Heb jij TS gehoord?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Elke week wel een fokker bij timur. Big deal.
Ik vond het enerverend, persoonlijk.
Zijn stem past perfect bij een 30+er die 15 jarigen hosselt op FOK!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef luckass het volgende:
Beste Psy-freak,
Wat een interessant verhaal, dat je je zo schaamt nadat je op de radio bent geweest.
Wil je dit verhaal misschien op de radio vertellen?
Groetjes,
Timur Open Radio.
Daar heb ik nog steeds geen beeld bij. Wat zei hij dan? Dat hij 30+er is die 15 jarigen wil hosselen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn stem past perfect bij een 30+er die 15 jarigen hosselt op FOK!
Je hebt nu eerst nog Radio49.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef Generaal_Krullevaar het volgende:
Vroeger was er Fok!-radio(een epische faal, met uitzondering de aflevering waarin Maikuuul de show opluisterde)
En natuurlijk Radio Bendeleider, de beste frituurhits onder de rivieren (Meh mien lepke!) gebracht door Bendeleider en BrauN![]()
Nu heb je Timur(volgens mij een scharrel van Yvonne, lolz)
Het gerucht gaat dat ze bezig zijn met een digitaal Fok!-TV kanaal waarvoor je dus extra betaalt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef Generaal_Krullevaar het volgende:
Vroeger was er Fok!-radio(een epische faal, met uitzondering de aflevering waarin Maikuuul de show opluisterde)
En natuurlijk Radio Bendeleider, de beste frituurhits onder de rivieren (Meh mien lepke!) gebracht door Bendeleider en BrauN![]()
Voor een kloon van een olbie heb je je facts aardig twisted in elkaar zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef Generaal_Krullevaar het volgende:
Rofllololoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor een kloon van een olbie heb je je facts aardig twisted in elkaar zitten
Dat was echt zo grandioos briljant. Zelden zo gelachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:03 schreef Micson het volgende:
jij was vast die kerel bij Flirt je stijf !
Dik, kalend en een brilletje die afgewezen wordt door een kledingwinkelsnolletje, dat moet een Fok!er zijn
Link?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was echt zo grandioos briljant. Zelden zo gelachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |