Ik wil godver op het terras zitten met een koude rakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf eind van de week wordt er meer regen verwacht. In de Alpen de komende week een pakket sneeuw vanaf voornamelijk 1500m.
[ afbeelding ]
Je kan op het terras zitten en het is koud... nu nog de rakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wil godver op het terras zitten met een koude rakker
Dat is wel het laatste waar ik nu zin in heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat al niet kan in April, nog even en er gaat nog eens sneeuw vallen, zal wel geen droge worden maar goed
Hier is het meestal zo warm dat dat niet nodig is. Toen het hier -12 graden s'nachts en zonder verwarming aan mijn raam op een kier stond dacht ik pas dat het handig was om de verwarming vaker aan te zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer zeg..![]()
En de verwarming staat hier weer aan.
Verwarming ook aangezet op 18 graden, dan blijft de kou er idd uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer zeg..![]()
En de verwarming staat hier weer aan.
Ik heb in mijn nieuwe huis/kamer nog nooit de verwarming hoeven aan te zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier is het meestal zo warm dat dat niet nodig is. Toen het hier -12 graden s'nachts en zonder verwarming aan mijn raam op een kier stond dacht ik pas dat het handig was om de verwarming vaker aan te zetten.
Wat voor app bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef appelsientje het volgende:
Welke app gebruiken jullie trouwens voor jullie iPad/iPhone?
Ben sinds vorige week de trotse bezitter van een iPad 3 en er zijn zoveel apps.. maar tja welke is nu goed?
weerapp denk? voor android gebruik ik 'het weer' en buienalarm.. nog meer apps voegen niet echt wat toe.. weet niet of die ook voor iOS beschikbaar zijn.quote:
Ik neem aan dat je die 1,5 week lenteweer wel perfect vond?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut weer altijd in Nederland, 't is nooit goed!
Maartse buien (hagel,onweer, mooie buienluchten) mag van mij wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Narasan het volgende:
Persoonlijk wil ik liever de lente terug! Die kleine winterprik voor volgende week hoef ik niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan op het terras zitten en het is koud... nu nog de rakker
Welk land?quote:Op zondag 1 april 2012 09:53 schreef Dven het volgende:
Bah, maar 10 graden hier
Temperatuur gaat wel stijgen de komende dagen, tot een fijne 27 graden op woensdag !
Nogal ja.....quote:Op zondag 1 april 2012 13:09 schreef andreas612 het volgende:
gverdomme, gister na bier drinken naar huis, verrekte koud dat het was
Bulgarijequote:
Ik heb de winterbanden er ook al weer afquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kilon het volgende:
Heb ik net mijn winterjas opgeborgen, moet hij weer uit de kast voor de midweek.. zucht.
Dat wordt niet rijden komende week dan.quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de winterbanden er ook al weer af
Die van mij zet in de droger. Godver.quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef kilon het volgende:
Heb ik net mijn winterjas opgeborgen, moet hij weer uit de kast voor de midweek.. zucht.
Waar kun je dit vinden?quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef horned_reaper het volgende:
Volgens mij is de GFS ook aan 1 april aan het doen... het nieuwe model laat een enorme sneeuwstorm voor woensdag avond in Noord Nederland zien![]()
40cm op de wadden bij 7bft![]()
![]()
Woensdag maximaal 1 graden in een groot deel van Noord NLquote:
merkwaardig en dat op 1 april , zulke kaartenquote:Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Woensdag maximaal 1 graden in een groot deel van Noord NL
[ afbeelding ]
Met ondertussen, zoveel neerslag
[ afbeelding ]
En redelijk wat wind
[ afbeelding ]
Is een aardig bult sneeuw
........ Sinds wanneer is buienradar een goede bron als het meer dan 24 uur verweg is?quote:Op maandag 2 april 2012 00:00 schreef marcel-o het volgende:
buienradar geeft geen neerslag voor woensdag
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?bron=3
Ik niet.quote:Op maandag 2 april 2012 00:17 schreef marcel-o het volgende:
geen 100% maar wel n beetje.
maar ze geven 0% neerslag, vind k wel n groot verschil.
maar kommaar op met die nattesneeuwstormwoei
ben die dag vrij
Lol, zou wat zijn als het ook daadwerkelijk uitkomt.quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef horned_reaper het volgende:
Volgens mij is de GFS ook aan 1 april aan het doen... het nieuwe model laat een enorme sneeuwstorm voor woensdag avond in Noord Nederland zien![]()
40cm op de wadden bij 7bft![]()
![]()
Dan spring ik persoonlijk een gat in de lucht.quote:Op maandag 2 april 2012 08:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lol, zou wat zijn als het ook daadwerkelijk uitkomt.
Ik niet, want dan ligt de NS weer op z'n gatquote:Op maandag 2 april 2012 08:32 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dan spring ik persoonlijk een gat in de lucht.
Hebben ze op de Wadden dan ook spoorwegen?quote:Op maandag 2 april 2012 08:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan ligt de NS weer op z'n gat
quote:Op maandag 2 april 2012 08:35 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hebben ze op de Wadden dan ook spoorwegen?.
Inclusief een spoorwegtunnel naar het vaste land, sinds gisteren.quote:Op maandag 2 april 2012 08:35 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hebben ze op de Wadden dan ook spoorwegen?.
Beter.quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Adelante het volgende:
Er staat geeneens meer nachtvorst op de kaarten voor het Oosten
Oe! Dat dan weer wel, maar alleen daar graag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:15 schreef Felagund het volgende:
Het is te mooi, ik wil regen rond Roubaix op zondag.
En dat is in Nederland?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef Dven het volgende:
Momenteel lunch op het balkon met 25 graden in de schaduw!
Nopequote:
Had ergens op de Antillen kunnen zijnquote:
Dat zijn we wel vaker van Duitsland gewend, dat het daar leuker is dan hier...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
Het was hier anders best goed vertoeven vandaag...
Ik zuidwest-Duitsland zijn de eerste leuke onweerscomplexen van betekenis ontstaan...
http://www.wetteronline.de/radar.htm
Paar uur later;twitter:weermanreinier twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 17:58:55Als de nieuwe berekening van UKMO gelijk krijgt, valt er in Midden Nederland 10-30mm t/m morgen. Dit keer heb ik weinig vertrouwen in UKMO reageer retweet
twitter:weermanreinier twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 20:30:50Nu ontstaat er N van Parijs toch een buiengebied, zo lijkt het. Zouden de 'UKMO' buien vannacht toch komen.. spannend. reageer retweet
ah, het is actief zo te zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:
Hé, waar komt die stortbui vandaan?078 ik moest nog fietsen jah
Echt stilstaand bijna.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
Zo, wat trekken die buien traag zeg als ik buienradar bekijk.
Ik kijk al geruime tijd tegen een donkere lucht aan, hangt al een poos boven Antwerpen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Echt stilstaand bijna.
Hier telkens wat gedruppel of licht geregen.
Wat oostelijker zal er nog meer vallen zo.
Valt hier vooralsnog wel mee (Tholen,Zeeland), regent nu zacht.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:32 schreef Gitank2 het volgende:
In die hoek regent het echt behoorlijk, tenminste in de Scheldeprijs die vlakbij Antwerpen eindigt.
Zag ook op de buienradar rode pitten daar.
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Narasan het volgende:
Vieze grijze soep hier al de gehele dag. Niet warmer geweest dan een graad of 8!
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Wordt de komende weken niet veel beter toch? Tot eind april te koud en veel regen
Sommige grafiekjes zul je vergeefs vinden:quote:Op donderdag 5 april 2012 20:38 schreef Swomp het volgende:
Hoe zit het met het weer t/m maandag ?
Misschien ergens mooie grafiekjes te vinden, zit morgen tot maandag op festival camping
Och, die storing nog steeds bezig ?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sommige grafiekjes zul je vergeefs vinden:
Storing: Voor het inzamelen van de meetgegevens van de 19 ontbrekende waarneemstations zijn we afhankelijk van Vodafone. Vodafone is sinds 4 april 2012 druk bezig met herstel en backup werkzaamheden. Er vindt intensief contact plaats met medewerkers van Vodafone over de voortgang van deze reparaties. Inmiddels zijn deze contacten geëscaleerd naar het directie niveau van Vodafone om het belang van de missende waarneemstations te benadrukken.
Paaspop idd jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef Gitank2 het volgende:
Paaspop?
Daar geeft de Noorse site voor morgen zonnig, 's avonds een beetje regen, zaterdag zonnig en droog weer, zondag bewolkt en wat regen af en toe, maandag regen.
Ye.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat enkele weerstations eruit liggen sinds gisteravond?
[ afbeelding ]
ja, komt door vodafone storingquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat enkele weerstations eruit liggen sinds gisteravond?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef appelsientje het volgende:
Komt het dan ook door Vodafone dat het zo slecht weer is? We moeten toch iemand de schuld geven
Meen zelfs een dubbele te zienquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef ZaZoe het volgende:
Wist niet eens dat dit kon, een kunstmatige regenboog![]()
[ afbeelding ]
Die staat ook niet bij het begin van een regenboog.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meen zelfs een dubbele te zien. Maar ja, dat kan inderdaad. Bij regen is het toch ook gewoon zonlicht dat breekt op het water, dacht ik? Water is water
Wel een fake die foto, ik zie geen pot met goud namelijk.
Tot dusver zie ik +12C en redelijk droog..quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef MaLo het volgende:
Ivm een kinderfeestje dat wij het volgende weekend organiseren ben ik wel benieuwd naar de pluim (van Twente het liefst)? We hebben een programma dat zich deels buiten afspeelt, ik wil graag weten of we nu toch een alternatief binnenprogramma moeten gaan optuigen.
+12 en droog is voor kinderen goed genoegquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tot dusver zie ik +12C en redelijk droog..
Zie het in de zomer dagelijks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef ZaZoe het volgende:
Wist niet eens dat dit kon, een kunstmatige regenboog![]()
[ afbeelding ]
Sneeuw in Groningen inderdaad.....auto's en de straat zijn witquote:Op zondag 8 april 2012 00:52 schreef horned_reaper het volgende:
Het sneeuwt hier!![]()
Droge sneeuwval bij 2 graden onder nul.... erg mooi om te zien.
[ afbeelding ]
Hier staat de verwarming gewoon uit.quote:Op zondag 8 april 2012 08:53 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk zonnetje nu buiten, wel fris maar met de haard aan merk je daar niks van
Bewijsquote:Op zondag 8 april 2012 10:06 schreef QBay het volgende:
[..]
Sneeuw in Groningen inderdaad.....auto's en de straat zijn wit.
In ieder geval wel grondvorst toch?quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht gelukkig geen vorst gehad, heb al genoeg vorstschade in de achtertuin.
Op het randje, zal niet veel geweest zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 13:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In ieder geval wel grondvorst toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 10:12 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet echt hoopvol uit voor de warmteliefhebbers. Tot op de zeer lange termijn geen zicht op lentewarmte.
En de zeer lange termijn is?quote:Op maandag 9 april 2012 10:12 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet echt hoopvol uit voor de warmteliefhebbers. Tot op de zeer lange termijn geen zicht op lentewarmte.
Koninginnedag is zo goed als altijd mooi weer!quote:Op maandag 9 april 2012 10:59 schreef andreas612 het volgende:
maakt me geen bout uit, heb ik tenminste om wat naar uit te kijken, kan overigens best waar zijn, laatste paar jaren was Q-day super mooi weer!
Halverwege mei. Daarna lijkt het warmer te worden. Maar goed, blijft wel heel ver weg natuurlijkquote:
We krijgen een droge hete zomerquote:Op maandag 9 april 2012 10:59 schreef Dven het volgende:
Afgezien van de temperatuur valt dat nog wel mee toch? Warm is anders en Nederland is in de afgelopen jaren stukken beter gewend in het voorjaar maar slecht is anders. En misschien krijgen jullie daardoor deze keer wel een keer een goede zomer!
Dat is wel erg lang. Kan maar één ding betekenen. Goede zomer in Nederland!quote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Halverwege mei. Daarna lijkt het warmer te worden. Maar goed, blijft wel heel ver weg natuurlijk
Dan weet ik waar ik op vakantie gaquote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We krijgen een droge hete zomerwaarin de vrouwen bijna bloot over straat lopen
mensen die op 2e paasdag naar de IKEA gaanquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De woonboulevards en IKEA's zullen goede zaken hebben, want een pokkeweer
Ooit eens geflikt in Hengelo, geen doenquote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die op 2e paasdag naar de IKEA gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat dit waar zijnquote:Op maandag 9 april 2012 14:28 schreef Narasan het volgende:
Tot op de zeer lange termijn geen lentewarmte? Ik zie wat anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mensen die op 2e paasdag naar de IKEA gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij gingen vanmiddag op bezoek bij mensen die bij die Ikea in de buurt wonen. Wát een drukte, de auto's stonden echt overalquote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooit eens geflikt in Hengelo, geen doen![]()
Ik was er nog nooit geweest en dacht dat het wel mee zou vallen, ik stond ver van tevoren op de snelweg al in de file
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |