abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109723863
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109723874
O, ik was al bezig met eentje over slanke piraten! :)

Te laat!

Maar lente is ook goed. O+

Maar Sig, je voetzolen, vertel!
Let me see you stripped down to the bone
pi_109723936
Ik ren over zacht zand - niet iets waarvoor je een stevige voetzool nodig hebt (of ervan krijgt).
Na 3 km op de minimale gympies over asfalt heb ik wel lekker warme voeten en op het zand wordt het niet heel koud, maar het is op het randje. Totdat er dus zoveel regen valt dat ik echt natte voeten krijg.
Op de terugweg ben ik in plaats van over asfalt door het gras gegaan, de slotenroute, met schoentjes aan. Ook fris.

Een groot voordeel van de sockwa's lijkt me warme voeten :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109724029
Bleh voel me crap! Spierpijn overal en ik ben gisteren met mn zatte kop op de trap gestruikeld en kon nog net voorkomen dat ik viel door me vast te grijpen en nu doet mijn schouder zeer :P

Lijstje volgt aan het eind van de dag wel hehe
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109724032
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:30 schreef sigme het volgende:
Ik ren over zacht zand - niet iets waarvoor je een stevige voetzool nodig hebt (of ervan krijgt).
Na 3 km op de minimale gympies over asfalt heb ik wel lekker warme voeten en op het zand wordt het niet heel koud, maar het is op het randje. Totdat er dus zoveel regen valt dat ik echt natte voeten krijg.
Op de terugweg ben ik in plaats van over asfalt door het gras gegaan, de slotenroute, met schoentjes aan. Ook fris.

Een groot voordeel van de sockwa's lijkt me warme voeten :+.
Zacht zand is wel ideaal natuurlijk! Helaas heb ik bij mij in de buurt slechts een strandje van een meter of veertig breed, dat schiet natuurlijk helemaal niet op! :) Ik was al bang dat je zo'n eind al met blote voeten op asfalt kon hollen: ik voelde me al helemaal een watje. :')
Wat kou betreft: daar zullen de sockwa's inderdaad wel ideaal voor zijn. Ik heb de afgelopen weken een paar keer geprobeerd mijn voeten te verbikkelen door met ze door ijskoud Noordzeewater te stampen, maar ze willen nog niet echt. >:)
Morgen voor het eerst hollen met de platte gympies van de Schoenenreus - ik ben benieuwd.

Ik ga zo maar eens proberen wat te eten hier op kantoor. Heb volkoren brood mee en gehaktballetjes van gisteren, en twee appels. Eens zien of ik het weg krijg. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:40 schreef Novem het volgende:
Bleh voel me crap! Spierpijn overal en ik ben gisteren met mn zatte kop op de trap gestruikeld en kon nog net voorkomen dat ik viel door me vast te grijpen en nu doet mijn schouder zeer :P
Meisje toch! :D Ook een kater nu, of valt dat mee?
pi_109724071
Oeh blije plaatjes OP!

Ik heb een gevoel van een kater en dat zonder alcohol :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109724131
mogge!

Enorme spierpijn en stijfheid hier! Vanmiddag maar een eind wandelen om het weer soepel te krijgen :)
Ja doei.
pi_109724156
77,0 *)
pi_109724157
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef LieLie het volgende:
77,0 *)
Gaat de goede kant op. *O*
pi_109724182
Hoera voor zonnige weegschaalresultaten! *O*

En hela, een piraatje in de OP! O+

Snert, nu wel zéér in pirateske stemming!

Mijn beste vriend reist morgen af naar Disneyland Parijs en ik -niet-. }:|

Ik heb momenteel even geen Disneyland-abonnement (laten aflopen tot aan een volgend bezoek) en nu voel ik me toch een beetje ontheemd.. :')
pi_109724183
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere. :')

Wat was de aanleiding? :D

LieLie *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109724248
Morgen slankies. Beetje druk gehad gister, maar het was een gezellige dag. Zo maar eens rustig terug lezen, tijdens het wachten op bezoekers voor de open huizen dag.

Novem: dat is vervelend. Even rustig aan.

En feli voor LieLie *O*
pi_109724264
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen :s)
pi_109724270
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Hoe zijn de geluiden daar? 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109724294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
Mijn beste vriend reist morgen af naar Disneyland Parijs en ik -niet-. }:|

Ik heb momenteel even geen Disneyland-abonnement (laten aflopen tot aan een volgend bezoek) en nu voel ik me toch een beetje ontheemd.. :')
Check: over vier weken twee dagen naar Disneyland. Abonnement verlengen. *O*

Even 'n cheap hotel opsnorren.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:07:12 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724297
Zonnetje! O+.

Jammer dat ik vandaag niet mag hardlopen ;(.

Overigens ben ik best tevreden met mezelf, atm, itt een paar weken geleden. Ik moet nog steeds gaan meten (note to self: meetlint kopen straks, waar koop je die eigenlijk?), maar dat ik alweer een tijdje blij ben met wat ik in de spiegel zie, zegt ook wel wat :Y. Oh en het moet allemaal wel strakker, maar dat komt straks met KT *O*. Vandaag weer een mooie eetlijst maken voor deze week :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109724307
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe zijn de geluiden daar? 8-)
Oftewel: welke ruimtes heb je al gehad? :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:08:20 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724311
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op. *O*
Hey, woon jij op Scheef? :o. Bijna-buurman dan!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:09:06 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724324
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Oftewel: welke ruimtes heb je al gehad? :+
_O-. Elke kamer even inwijden :9.

Heeft 'ie je de drempel over gedragen, Puff? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:10:57 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724349
Ik had zin in yoghurt met amaranthmuesli, maar m'n yoghurt is op, dus nu maar aan de Brinta ;(. Eet ik later vandaag ook nog wel wat yoghurt als ik naar de supert ben geweest :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109724369
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was de aanleiding? :D

LieLie *O*
Hij stond in dezelfde rij als mij met een kar helemaal vol gestapeld met eten. Daar kwamen wat opmerkingen over vanuit de mensen achter hem over de wijn etc ("ik dacht dat buitenlanders niet niet dronken" etc.) niet echt kwaadwillend, maar gewoon bekrompen. :') Daar hadden we het buiten nog over.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, woon jij op Scheef? :o. Bijna-buurman dan!
Ja! :Y

Ik heb een ultrahandigmeetlint. Spant zichzelf aan en kan met één hand uitgevoerd worden.. handig ivm meting van armen etc. :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:13:44 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724383
Ja maar ik wil vandaag een meetlint kopen, niet eentje bestellen en erop moeten wachten :P. Bij de HEMA hebben ze er ongetwijfeld één, bedenk ik me net.
Niet meer actief op Fok!
pi_109724391
:o waar op Scheef?

En de bekrompenheid ken ik wel een 'beetje'... opgegroeid in Duindorp! :')
Ja doei.
pi_109724404
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
:o waar op Scheef?

En de bekrompenheid ken ik wel een 'beetje'... opgegroeid in Duindorp! :')
Tuigdorp! :')

Ik woon in oud-scheveningen, vlakbij de keizerstraat. :)
pi_109724406
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh blije plaatjes OP!

Ik heb een gevoel van een kater en dat zonder alcohol :D
Same here. :')
Heb nog even tijd om op de bank te blijven zitten met een serie, in de hoop dat het van eten en koffie vanzelf overgaat.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109724425
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tuigdorp! :')

Ik woon in oud-scheveningen, vlakbij de keizerstraat. :)
:D mijn eerste huisje was in de Wassenaarsestraat, 5D, naast de oude kerk!
Ja doei.
pi_109724426
Omg dino, dat is echt asociaal gewoon.

Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"

Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje" :')
pi_109724431
Spuit 11 nr 1:

creep: instructrice een schop geven. Vet meet je door in het velletje te knijpen, niet op de weegschaal. En ze mag niet oordelen over je eetpatroon , zonder dat ze de inhoud kent! :*
pi_109724443
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik wil vandaag een meetlint kopen, niet eentje bestellen en erop moeten wachten :P. Bij de HEMA hebben ze er ongetwijfeld één, bedenk ik me net.
Of anders iets van een stoffen/naaigerei winkel?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:18:29 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724447
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D mijn eerste huisje was in de Wassenaarsestraat, 5D, naast de oude kerk!
O+.

Ik hardloop altijd door de Jurriaan Kokstraat en kom dus ook langs de Keizerstraat; miss zie ik je wel eens :P (of jij mij want ik weet niet hoe jij eruitziet :P) (jij = Dino dus, niet Mo :+)
Niet meer actief op Fok!
pi_109724461
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te worden :D Waar ben ik??
pi_109724505
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:

Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"

Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje" :')
:D inderdaad flink asociaal!

en dat 'vroeger hadden zij ook zo'n bruintje' is echt te zot gewoon! :o
pi_109724526
Oh leuk die bekrompenheid :P zolang het niet kwaadwillend is en je er nog wat om kan grinniken that is..

@LieLie *O* goed op weg!!!

En goedemorgen

En lijstje van vandaag:
O: yoghurt met een banaan en een handje muesli
T: cappuccino (geen fruit, want late O en nog geen trek)
L: 2 crackers met hamkaaskomkommer, gekookt ei, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: chili con een beetje carne en veel groente
T: warme appel met kaneel en yoghurt
pi_109724546
Even een planning:

O (net op :+): ca 200 gram kwark met een halve (want hele grote) banaan.
T: de rest van de banaan
L: twee boterhammen met kipfilet en/of 30+ kaas belegen
T: peer? Mandarijn?
D: groentequiche met speltmeel, andijvie, tomaatjes, gorgonzola. Zo'n a la minute hamburgertje.
T: geen idee.. Er is nog wel yoghurt/kwark/komkommer.. Dus wel iets gezonds ;)
pi_109724547
Ik stem voor een scheveningenstrandmeet als het zomer is! :P

quote:

:D :') Dat is nog wel de overtreffende trap! Het erge is dat die mensen het vaak geeneens in de gaten hebben terwijl het echt wel kwetsend kan zijn.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:24:52 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724549
Ik denk helemaal niet dat die opmerkingen zo bedoeld zijn. Mijn moeder heeft ook wel de neiging om zo te praten over gekleurde mensen, maar dat komt doordat ze er helemaal niet mee opgegroeid is (Fries dorp etc). En ze heeft er wel een mening over, maar ze heeft op haar school ook gewerkt met buitenlandse kinderen en dan blijft er weinig meer over van die mening, hoor (net als bij mij, eigenlijk :P Theoretisch heel hard, in de praktijk en bij echte mensen een stuk zachter :P)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:25:12 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109724553
Goeiemorgen :W
pi_109724574
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Same here. :')
Heb nog even tijd om op de bank te blijven zitten met een serie, in de hoop dat het van eten en koffie vanzelf overgaat.
Heb net ontbeten met een oatmeal cookie :')
En daarna mijn suplementen weggespoeld met water en ben nog duf.
Had net zo goed met de heren mee kunnen gaan poolen, al had dat wel iets teveel kletsende mensen opgeleverd.
pi_109724578
Ja, die 77 is wel even fijn. Je zag de weegschaal even twijfelen tussen 76,9 en 77, maar helaas ;-)
76,5 was een beetje het laagste in het afgelopen jaar, maar dan schommelde ik daarna weer terug in de 77. Dus daar moeten we binnenkort maar even voorbij ;)
pi_109724589
Hee LB, ook weer hier? :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb net ontbeten met een oatmeal cookie :')
En daarna mijn suplementen weggespoeld met water en ben nog duf.
Had net zo goed met de heren mee kunnen gaan poolen, al had dat wel iets teveel kletsende mensen opgeleverd.
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
Everything has changed
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:27:36 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109724595
Haha ik krijg nu een google ad: "Ik, alcoholist?" _O-
pi_109724596
Syrena: wat heftig van je pa. Veel sterkte!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:28:07 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109724605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst? :P.

Anyway. Even douchen en dan shoppen.

Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
Niet meer actief op Fok!
pi_109724628
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Enige vrouw met mannen.. en collega's ;)
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
pi_109724629
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
In dat geval: wat is er mis met kletsen tijdens het poolen? :P

Leuk, shopze! :Y)
Everything has changed
pi_109724646
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D Vik! Draak!
Ik praat veel maar mijn voorkeur gaat uit naar met mensen praten ipv erover.
Of ik doe ieg mijn best!
pi_109724655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Enige vrouw met mannen.. en collega's ;)
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...
Everything has changed
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:30:56 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109724663
Ha Mini :W ja het is weer een beetje nodig :')

Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
pi_109724669
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te worden :D Waar ben ik??
Ik vond t de 1e keer ook ff vreemd, maar wel gelukzalig!! Haha.. Heerlijk! Dat gevoel heb ik nog steeds O+ totdat ik me bedenk dat ik er uit moet om te werken haha..

Syreen, sterkte! Klinkt niet best, maar positief blijven! Ook voor je ouders t best denk ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_109724670
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...
Jep dus ik heb me keurig beperkt tot blijven hangen in de kantine :D
pi_109724677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:

Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
Oh klinkt mooi!!
pi_109724678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef An24 het volgende:
Syrena: wat heftig van je pa. Veel sterkte!
^^
Net ff teruggelezen.. sterkte idd! En van dat niet vertellen.. ouders doen soms gekke dingen, maar het is denk ik alleen om jullie in bescherming te nemen. Als ouders wil je je kind zoveel mogelijk besparen, neem het ze niet te kwalijk :*
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:34:49 #53
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109724736
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
Dus wat is het probleem nou precies?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109724738
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:

Ik had er al van gehoord, klinkt inderdaad heel tof! Jammer dat ik vanavond niet kan. -O-
Everything has changed
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:35:25 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109724742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh klinkt mooi!!
Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het was :D (ben niet zo van de moderne klassieke muziek, maar was gezwicht voor de mist&olielampen :') )
pi_109724897
Ik heb de eerste Jillian erop zitten! Vond m goed te doen :Y wel goeie workout. Vanmiddag ff zwaardere gewichtjes halen. Maar eerst naar IKEA zometeen 8-)

Minilot, wat leuk dat jij zo into de attractieparken bent :D Ik hou ervan!
Be someone that makes you happy
pi_109724921
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het was :D (ben niet zo van de moderne klassieke muziek, maar was gezwicht voor de mist&olielampen :') )
Ben ook wel eens naar iets soortgelijks geweest en inderdaad de ambiance deed het hem :D
pi_109724973
LadyBlack - ben Merlijn Twaalfhoven aan het Googlen.
Die voorstelling in de kerk klinkt tof zeg! :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb de eerste Jillian erop zitten! Vond m goed te doen :Y wel goeie workout. Vanmiddag ff zwaardere gewichtjes halen. Maar eerst naar IKEA zometeen 8-)

Minilot, wat leuk dat jij zo into de attractieparken bent :D Ik hou ervan!
Niet in alle! :{w Alleen in de goede!

Hoewel, ik kan ook wel erg genieten van obscure, wanstaltig slechte B-parkjes in het buitenland. Maar da's op een andere manier. :)

....nog vier weken tot Disneyland! *O* *O*

Gehakballen op. Hielp niet, nog steeds een kater. :')
pi_109724977
:')______!!

Het gaat hier (nat) sneeuwen dinsdag en woensdag :') _O-
Ja doei.
pi_109725002
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:

Ik las gister dat er hier ook natte sneeuw komt op woensdag en het gaat weer vriezen 's nachts. :')
pi_109725015
quote:

Hier ook van dat soort shizzle ja, YUCK! Nu miezert het en is het KOUD!

maar ik ga gewoon door met jurkjes maken, het wordt vanzelf weer een keer lente
pi_109725062
Godsamme, broodjes gesmeerd, wandeling ingeladen, is 't aan het regenen daar waar we willen wandelen.. :( eens even opzoeken of het na 12 uur droog is daar :{w
Ja doei.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:57:51 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109725117
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef minilot het volgende:
LadyBlack - ben Merlijn Twaalfhoven aan het Googlen.
Die voorstelling in de kerk klinkt tof zeg! :Y

....nog vier weken tot Disneyland! *O* *O*
Oooooh disneyland, daar wik ik echt héél graag nog een keer heen O+

En woon je ver van Groningen? :+
pi_109725286
Zo! Bijgelezen en gesetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers? O+
pi_109725302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gezetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers? O+
Ik duim wel voor een koper. :Y
pi_109725313
Syrena, wat naar. :* Ik hoop dat het meest onschuldige scenario waar is. :)
pi_109725429
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:

Ik duim wel voor een koper. :Y
Dat! Jammer dat het geen zonnig weer is, dat stemt mensen snel wat positiever O-)
pi_109725443
Gewoon doen alsof het winter is, kaarsjes aan, warme chocolade met slagroom en bitterkoekjes serveren :9
Ja doei.
pi_109725466
omg, nu wil ik dus warme chocolademelk met mini marshmellows :( :(
pi_109725469
Gisteren:
O: 2 volkoren bechuitjes met boter en muisjes
L: broccolisoep met 4 plakjes uitgebakken verkruimeld ontbijtspek
T: 2x geroosterd Allinson met citroenmayo, sambal en rauwkost
S: hardlopen, 6 km
T: smoothie van Griekse yoghurt, verse jus en diepvriesframboos
T: wodka, katjang
D: Thaise groene curry met aardappelen en groenten en een tortillawrap om te deppen.
T: 2 blokjes extra pure choco

Vandaag:
O: plakje suikerbrood :@ :9
L: 2x geroosterd Allinson met pindakaas, sambal en komkommer
T: mango
T: wodka, katjang
D: zalm met groenten uit de oven, rijst.
T: volle griekse yoghurt
pi_109725557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Isabeau het volgende:
omg, nu wil ik dus warme chocolademelk met mini marshmellows :( :(
Sorry :@

Wij gaan zo toch maar op pad *O*
Het wordt gewoon droog, vinden we 8-)
Is een wandeling van maar 7 mijl, dus we zijn ook niet al te lang onderweg dan. Boterhammen gesmeerd, zo even flesjes water vullen en de sdkaart leeggooien!

Lijstje:

O: grote kom Griekse yoghurt met walnoten, honing en een halve banaan
T: andere halve banaan
L: 3 boterhammen (2 met pindakaas en sambal, 1 met paté)
B/S: km of 10 hiken
T: ? misschien onderweg iets misschien thuis een gekookt eitje ofzo
D: Chicken Tikka Massala met erbij rijst of nan
T: handje walnoten
Ja doei.
pi_109725665
Dyslectisch wakker geworden vandaag :+

Maar duimen voor een koper is helemaal goed. Ik ben na drie jaar wat voorzichtig geworden :')
pi_109725764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef An24 het volgende:
Dyslectisch wakker geworden vandaag :+

Maar duimen voor een koper is helemaal goed. Ik ben na drie jaar wat voorzichtig geworden :')
Succes An! Ik heb mijn huis ook 'gevonden' nav een open huizen dag :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:37:12 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109725789
Hoei! Die broek die ik vorig jaar kocht en die een paar weken geleden niet lekker zat, zit nu een stuk beter. Nog niet perfect, maar ik kan hem nu wel weer aan :D.

Wel eerst even een knoop eraan zetten, maar dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109725798
*O* Jillian met 2kg gered *O* (behalve die scheve squat met raise.. dat trek ik niet hoor, al ging dat nu met 1kg wel verrassend licht door het gesleep met 2kg daar voor :D )
pi_109725809
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gesetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers? O+
Mijn collega's vonden het erg leuk! Dus wie weet!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:40:31 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109725840
Even kijken!

Pirates-filmpje! :D Die moet ik zien, die dodo O+

Novem, bwoh :') Spaar ze allemaal.

Ik heb weer asociaal uitgeslapen vanochtend :@ :') Ik denk iedere keer dat ik het kennelijk nodig had, maar echt opschieten doet het niet, vooral niet ivm mijn ochtenddansjes!

Volgens mij vergeet ik de helft w/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109725968
Jill
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even kijken!

Pirates-filmpje! :D Die moet ik zien, die dodo O+

Novem, bwoh :') Spaar ze allemaal.

Ik heb weer asociaal uitgeslapen vanochtend :@ :') Ik denk iedere keer dat ik het kennelijk nodig had, maar echt opschieten doet het niet, vooral niet ivm mijn ochtenddansjes!

Volgens mij vergeet ik de helft w/
Jillianen dan ;)
Of koop een kettlebell?

Ik heb de laatste kleding in koffer gemikt en opgeschreven wat ik nog moet doen.
Vermoed dat ivm werkdrukte ik toch niets meer eraan kan doen komende week.

Nu zuurdesembrood met filet marino :9 :Y)
pi_109725969
Zo, sportschool zit er weer op.
Plan bedenken voor de rest van de dag.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:48:00 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109725994
En jee! Mijn referentiebroek gaat dicht (die heb ik al sinds 2010 niet meer aan kunnen hebben volgens mij) en een paar weken geleden zat er nog zeker een paar centimeter tussen.

Ik heb er wel een muffintop in en als ik hem aan doe, zal ik de hele dag bang zijn dat ik eruit scheur, maar hij gaat iig wel dicht! :D. Over 2 weken weer proberen :9.

Voorjaars-/zomerkleren passen is best leuk als je er weer in past :Y. En nu ben ik extra gemotiveerd om netjes te blijven eten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109726006
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
En jee! Mijn referentiebroek gaat dicht en een paar weken geleden zat er nog zeker een paar centimeter tussen.

Ik heb er wel een muffintop in en als ik hem aan doe, zal ik de hele dag bang zijn dat ik eruit scheur, maar hij gaat iig wel dicht! :D. Over 2 weken weer proberen :9.

Voorjaars-/zomerkleren passen is best leuk als je er weer in past :Y. En nu ben ik extra gemotiveerd om netjes te blijven eten :P.
:D herkenbaar.
Ik kan mijn linnen broeken allemaal weer aan O+
Wel superhandig voor op vakantie want dan hoef ik geen nette broeken mee :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:49:52 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109726024
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D herkenbaar.
Ik kan mijn linnen broeken allemaal weer aan O+
Wel superhandig voor op vakantie want dan hoef ik geen nette broeken mee :+
Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei! *O*. Ik ga straks ook even kijken voor een mooie linnen broek :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109726027
Fijn Vik! Herkenbaar! :+ *O*

En nu hop, de auto in! :W tot straks!
Ja doei.
pi_109726037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei! *O*. Ik ga straks ook even kijken voor een mooie linnen broek :).
Hoop dat je wat vind, alles had van die smalle pijpen hier }:|

Have fun Mo!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:51:41 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109726058
Oh en al die broeken zijn dus maat 38 *).

Nu houd ik op met stuiteren en ga ik stadwaarts :+ :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_109726061
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn Vik! Herkenbaar! :+ *O*
Dat ja!

Zo, mijn hoofdpijn is eindelijk een beetje weggetrokken, nu maar eens iets soortvannuttigs gaan doen.
Everything has changed
pi_109726081
:') al mijn gewrichten kraken weer eens :')
pi_109726138
Hoezo Sunny :o

Ik ga off naar schoonheidsspecialiste O+ :W
pi_109726151
quote:

Mogen bruintjes niet roken :D?
pi_109726224
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
Hoezo Sunny :o
Dat doen ze nu eenmaal, vooral na het sporten. Knakt en kraakt aan alle kanten, geen gehoor :+
pi_109726230
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
:D lang leve Jillian :P
pi_109726254
Oh en ik boycot de weegschaal :{w die speelt gewoon vals.. }:|
pi_109726256
Sommige mensen denken dat moslims (meisjes) niet mogen roken en sommige mensen denken dat ik een moslim ben, vandaar dat ze dan denken dat het normaal is om te zeggen dat ze dachten dat ik niet mocht roken :P

Edit: vind ik persoonlijk nogal rare dingen, een vreemde op straat die op me af loopt en zegt dat ik toch niet mag roken, ongeacht of het zo bedoeld is of dat je het niet gewend bent, het is gewoon raar.

Ik heb familie rond meppel, gereformeerd als wat, toen we op bezoek waren werd er even uitgebreid verteld hoe ze met de kerk een plan hadden bedacht de enige turkse familie uit het dorp weg te werken.:') Das ook het platteland en ontwetendheid, maar in mijn ogen niet goed te praten.

[ Bericht 45% gewijzigd door Novem op 31-03-2012 12:07:14 ]
pi_109726333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik boycot de weegschaal :{w die speelt gewoon vals.. }:|
Spieren!

*O* voor Vik!

Ik heb volgens mij geen referentiebroek, maar eigenlijk moet ik wel wat vaker gaan meten. Even een herinnering in mijn telefoon zetten ;)
pi_109726373
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

Spieren!
:Y al heb ik nog steeds een stomme buik }:| Heb verder niet het idee dat ik dikker wordt, wel zwaarder.. Maar ik geloof het dan allemaal nooit, denk ik dat ik weer struisvogelgedrag vertoon en gewoon wél dikker wordt en zo. Bah.. ben daar gewoon een beetje bang voor geloof ik., -O-
pi_109726420
Ik heb ook geen referentiebroek, maar ik heb nu wel een broek aan die eerst bij lange na niet meer paste. *) Eigenlijk ook weer eens meten...

Sunny: gewoon meten, dan weet je het zeker. :)

Oh en dankzij Ml-etje's post herinner ik me weer dat ik over een weekje naar de sauna ga, nu al zin in! O+
Everything has changed
pi_109726427
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef Mini. het volgende:
Sunny: gewoon meten, dan weet je het zeker. :)
Qua cm gebeurt er al een jaar niets.. terwijl ik wel erg veranderd ben qua lijf :?
pi_109726429
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y al heb ik nog steeds een stomme buik }:| Heb verder niet het idee dat ik dikker wordt, wel zwaarder.. Maar ik geloof het dan allemaal nooit, denk ik dat ik weer struisvogelgedrag vertoon en gewoon wél dikker wordt en zo. Bah.. ben daar gewoon een beetje bang voor geloof ik., -O-
Ook gaan meten dan?
pi_109726437
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ook gaan meten dan?
Dat doe ik al lang.. maar ook dat vertrouw ik dus niet
pi_109726447
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Sommige mensen denken dat moslims (meisjes) niet mogen roken en sommige mensen denken dat ik een moslim ben, vandaar dat ze dan denken dat het normaal is om te zeggen dat ze dachten dat ik niet mocht roken :P

Edit: vind ik persoonlijk nogal rare dingen, een vreemde op straat die op me af loopt en zegt dat ik toch niet mag roken, ongeacht of het zo bedoeld is of dat je het niet gewend bent, het is gewoon raar.

Ik heb familie rond meppel, gereformeerd als wat, toen we op bezoek waren werd er even uitgebreid verteld hoe ze met de kerk een plan hadden bedacht de enige turkse familie uit het dorp weg te werken.:') Das ook het platteland en ontwetendheid, maar in mijn ogen niet goed te praten.

Damn, dat vind ik inderdaad belachelijk. -O- Je hebt mensen die het écht niet gewend zijn en zulke dingen uit oprechte verbazing vragen, maar wegpesten is echt kwaad bedoeld ook nog. :{
Everything has changed
pi_109726465
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Qua cm gebeurt er al een jaar niets.. terwijl ik wel erg veranderd ben qua lijf :?
Goh, wat vreemd... en je kleren?
Everything has changed
pi_109726501
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:11 schreef Mini. het volgende:

[..]

Goh, wat vreemd... en je kleren?
Wisselend.. Streefbroek pas ik wel, al zit die ineens weer strakker, andere dingen zitten juist weer losser. Ik snap er soms niets van. En met wat ik eet en hoe ik beweeg zou ik in theorie af moeten vallen, maar goed, dat mijn lijf niet naar theorieën luistert wist ik ook al :+ Heb vorig jaar een periode vrij drastisch moeten doen om met moeite iets er af te krijgen.. :') Ben dat eigenlijk niet nog eens van plan maar zou bepaalde gebieden toch wel iets minder Sunny willen zien }:|
pi_109726581
Hoi!

:o Dat soort dingen heb ik zelfs nog nooit meegemaakt, Novem!... Nou ja, ze wilden toen wel de jehova's het dorp uit werken... :{

Zo even opfrissen, en dan wat nieuw wit- en bruingoed aanschaffen :) Doei centjes :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109726614
Ok, hier dan maar eens maten posten, kijken wat er gebeurt:
middel (smalste punt): 73cm
buik (over de navel, breedste punt): 86cm
heupen (breedste punt ongeveer, iets aangetrokken ivm broek): 108cm
bovenbeen (breedste punt): 60

Deze afmetingen veranderen al tijden niet echt volgens mij, maar ik zal het binnenkort nog eens doen
pi_109726634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wisselend.. Streefbroek pas ik wel, al zit die ineens weer strakker, andere dingen zitten juist weer losser. Ik snap er soms niets van. En met wat ik eet en hoe ik beweeg zou ik in theorie af moeten vallen, maar goed, dat mijn lijf niet naar theorieën luistert wist ik ook al :+ Heb vorig jaar een periode vrij drastisch moeten doen om met moeite iets er af te krijgen.. :') Ben dat eigenlijk niet nog eens van plan maar zou bepaalde gebieden toch wel iets minder Sunny willen zien }:|
Lichamen zijn soms rare dingen... Wat hield die drastische aanpak dan in?
On the bright side: ook als je het niet meteen in getallen terugziet kun je van gezond eten en sporten nooit slechter worden, maar ik kan me voorstellen dat dat niet erg motiverend is.
Everything has changed
pi_109726659
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:

Ik vind het ook raar. Om niet te zeggen absurd en buitengewoon ongemanierd.
pi_109726666
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Lichamen zijn soms rare dingen... Wat hield die drastische aanpak dan in?
Ga ik niet zeggen, wordt ik hier afgebrand denk ik :+
pi_109726676
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ga ik niet zeggen, wordt ik hier afgebrand denk ik :+
Dat van die dt vind ik erger ;)
pi_109726693
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat van die dt vind ik erger ;)
Ach ja, die typ ik automatisch als ik snel ga. Kan ik niets aan doen :)
pi_109726746
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mijn collega's vonden het erg leuk! Dus wie weet!
Goed om te horen. Het zou wel grappig zijn als er collega's komen kijken.

En jeej voor referentiebroeken en strakkere lijven. *O*
pi_109726798
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ach ja, die typ ik automatisch als ik snel ga. Kan ik niets aan doen :)
Tsk :N.

Wat betreft dat andere erge dan; laat ik mezelf herhalen.
Volgens mij zijn er drie uitgangspunten:
• Je valt af door minder calorieen binnen te krijgen dan je verbrandt
• Je blijft op gewicht door daar een evenwicht in te hebben en dat kan je alleen maar vasthouden als dat of een vanzelfsprekendheid is of je heel veel zelfdiscipline hebt
• Als je geen overmaat aan calorieen eet, is het een hele kunst om binnen je menu alle voedingsstoffen in voldoende mate naar binnen te hengelen

Als dat voor jou betekent dat je de breedgedragen wijsheden uit dit topic een tijdje moet negeren, doe dat dan.
pi_109727130
Hoofdpijn -O-
Blij dat ik gisteren toch ben gaan sporten terwijl ik me niet lekker voelde want vandaag zal het echt niets worden.

Weegschaal was wel weer redelijk lief.
pi_109727147
Wat ik wel weet (gelezen heb), en hier eigenlijk niet mag vertellen...
Pas na 5 dagen flink onder je onderhoud zitten gaat je lichaam spiermassa gebruiken als brandstof, dus zou een schema van 5 dagen erg laag gevolgd door 1 dag op onderhoud geen/weinig gevolgen hebben voor je spiermassa. :@

*rent weg!*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109727253
Ik snap hem geloof ik niet helemaal Sigme, wat wil je nou precies zeggen?
(de 'wijsheden' snap ik wel hoor, daarnaar probeer ik dus ook te leven en zo, alleen lijkt het allemaal net ff anders te werken in praktijk of zo.. frustrerend iig)

@ Vizor: foei! :D ;)
pi_109727370
Waarom zou je dat niet mogen zeggen, Viz? Het gaat hier vaak over het vermijden van de spaarstand, maar het doel (voor velen hier dan tenminste) is uiteindelijk wel afvallen.
Everything has changed
pi_109727371
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat heb ik ook!
Is dat echt erg? en kan je er iets aan doen?
pi_109727383
Lijstje voor vandaag. Even compenseren voor gister. :')

O: Havermout met banaan
L: Restje spinazieomelet (+/- 2 eieren), 1 bth met tonijnsalade
T: 2 bth tonijnsalade
D: sweet potato chilli, misschien nog geroerbakte spinazie oid erbij.
T: magere kwark met fruit
T: nootjes oid
pi_109727446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Mini. het volgende:
Waarom zou je dat niet mogen zeggen, Viz? Het gaat hier vaak over het vermijden van de spaarstand, maar het doel (voor velen hier dan tenminste) is uiteindelijk wel afvallen.
Omdat de kans wel bestaat dat mensen dat gaan opvolgen zonder dat ze gaan letten op de stoffen die wel binnenkomen. Gezonde vetten, voldoende vitamines/mineralen, genoeg eiwitten...
Dat is namelijk wel belangrijk... Het kan dus, maar dan moet je juist strenger wezen op wat wel binnenkomt!
pi_109727447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik ook!
Is dat echt erg? en kan je er iets aan doen?
Geen idee. Het hoort bij de flexibiliteit van mijn gewrichten naar het schijnt. Ben licht hypermobiel (niet extreem zodat het een 'aandoening' genoemd mag worden gelukkig). Schijnt wel later eerder reumatische klachten te kunnen opleveren, dat zie ik bij mijn moeder ook wel.
pi_109727520
Ok, klaar met mokken en frusti zijn }:| o|O

Werd net, met mijn 32 jaar, 'meisje' genoemd O+ _O_ :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:50:45 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109727527
:W Wat een gruwelijke nummer 5 in de nieuwe release zeg :'). Echt afschuwelijk _O-.

Ben nog nooit in Disneyland geweest :').

Heb zelf geen weegschaal, houd dat ook zo, zou alleen maar frustrerend werken.

Referentiebroek is mn jeans en die past nog niet weer. Ook al was ik even hoopvol na RPM afgelopen zondag, maandag, donderdag en vandaag :'). Maar goed, de vetjes zijn er geleidelijk aangekropen en zullen er ook geleidelijk weer afgaan. Hoop ik.

Eindstand van gister:

O: klein restje kwark
T: appel
L: 4 bth: 2x met 1 plak kaas, 2x pindakaas
D: griekse salade met stokbrood en zeezoutboter
T: Leffe dubbel :9

Vandaag wordt zoiets:

O: banaan
S: RPM
L: kom havermoutpap 225 ml melk en ?? havermout)
T: ?
D: nasi, compleet met kroepoek, saus, etc.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109727578
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap hem geloof ik niet helemaal Sigme, wat wil je nou precies zeggen?
(de 'wijsheden' snap ik wel hoor, daarnaar probeer ik dus ook te leven en zo, alleen lijkt het allemaal net ff anders te werken in praktijk of zo.. frustrerend iig)

@ Vizor: foei! :D ;)
Ik krijg de indruk dat je de wijsheden niet snapt. Als het in de praktijk niet werkt, dan is het geen wijsheid. Dan is het opgeklopte lucht.
Je valt af als je minder calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt. Val je niet af, dan moet je of minder eten, of meer verbranden.

Als er rekenmachines en internetwijsneuzen zeggen dat je te weinig eet, dan moet je kiezen wat je gelooft. Jouw lijf of rekenmachines en internetwijsheden.

En hou er rekening mee dat als je weinig eet, het lastig is alle voedingsstoffen binnen te krijgen, dus stem je menu (en eventueel suplementen) daarop af.
pi_109727659
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W Wat een gruwelijke nummer 5 in de nieuwe release zeg :'). Echt afschuwelijk _O-.

Ben nog nooit in Disneyland geweest :').

Heb zelf geen weegschaal, houd dat ook zo, zou alleen maar frustrerend werken.

Referentiebroek is mn jeans en die past nog niet weer. Ook al was ik even hoopvol na RPM afgelopen zondag, maandag, donderdag en vandaag :'). Maar goed, de vetjes zijn er geleidelijk aangekropen en zullen er ook geleidelijk weer afgaan. Hoop ik.

Eindstand van gister:

O: klein restje kwark
L: 4 bth: 2x met 1 plak kaas, 2x pindakaas
D: griekse salade met stokbrood en zeezoutboter
T: Leffe dubbel :9

Vandaag wordt zoiets:

O: banaan
S: RPM
L: kom havermoutpap 225 ml melk en ?? havermout)
D: nasi, compleet met kroepoek, saus, etc.
Waar zijn je O's?
Dit zijn echt weer hele slechte (te weinig) lijstjes zeker in combinatie met sport
pi_109727756
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je de wijsheden niet snapt. Als het in de praktijk niet werkt, dan is het geen wijsheid. Dan is het opgeklopte lucht.
Je valt af als je minder calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt. Val je niet af, dan moet je of minder eten, of meer verbranden.

Als er rekenmachines en internetwijsneuzen zeggen dat je te weinig eet, dan moet je kiezen wat je gelooft. Jouw lijf of rekenmachines en internetwijsheden.

En hou er rekening mee dat als je weinig eet, het lastig is alle voedingsstoffen binnen te krijgen, dus stem je menu (en eventueel suplementen) daarop af.
Als ik meer ga eten kom ik vrijwel direct aan (met het zelfde beweeg patroon dus), als ik minder eet wordt het ongezond, dat wil ik niet. Zit volgens mij ook niet belachelijk laag :? Tussen de 1500 en 1800 kcal meestal, niet gek lijkt me. Voor mijn gevoel eet ik behoorlijk gevarieerd ook, misschien iets strenger worden weer, maar de demotivatie is soms sterker doordat er gewoon niets lijkt te gebeuren.. }:| :X Gelukkig kom ik vervolgens ook niet echt aan zolang ik de kcals stabiel hou.. dat lukt gelukkig dus wel zoals de theorie het zegt :+
Nóg meer sporten betekent dat ik iets ga doen wat moeilijk vol te houden is, want meer dan 3x in de week vind ik voor mezelf niet haalbaar op langere termijn, ik heb ook nog werk, studie en een hond die uitgelaten moet worden.

Ik denk dus eigenlijk dat ik het prima snap, dat is het probleem niet. Ik kan alleen zelf niet goed ontdekken waar het met míjn lichaam 'fout' gaat met al zijn hormonen, schommelingen enz. dat is het meer.. En dat frustreert.
pi_109727801
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat de kans wel bestaat dat mensen dat gaan opvolgen zonder dat ze gaan letten op de stoffen die wel binnenkomen. Gezonde vetten, voldoende vitamines/mineralen, genoeg eiwitten...
Dat is namelijk wel belangrijk... Het kan dus, maar dan moet je juist strenger wezen op wat wel binnenkomt!
Nu ik er zo over nadenk heb ik trouwens al eens in de praktijk ondervonden dat dat werkt, want ik at vroeger ook altijd door de week best weinig en dan in het weekend vaak op onderhoud (omdat dat zo uitkwam met familiebezoekjes enzo) en toen viel ik prima af zonder dat ik daarna ineens niks meer kon eten.
Je moet inderdaad wel beter opletten dat je toch je voedingsstoffen binnenkrijgt, maar daar wordt hier wel genoeg op gehamerd toch. :) Besides, er zijn zat mensen die daar met 2000 kcal per dag nog niet aan komen. :+
Everything has changed
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:01:56 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109727826
@Sarabi: ik kan niet een O nemen en daarna gaan RPM'en. Dan word ik of kotsmisselijk of ik zit de hele tijd alles omhoog te burpen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109727830
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen idee. Het hoort bij de flexibiliteit van mijn gewrichten naar het schijnt. Ben licht hypermobiel (niet extreem zodat het een 'aandoening' genoemd mag worden gelukkig). Schijnt wel later eerder reumatische klachten te kunnen opleveren, dat zie ik bij mijn moeder ook wel.
Hmm oke.
Zo ver als ik weet heb ik niet zoiets, maar merk nu wel dat wanneer ik meer dans dat ik mijn gewrichten hoor kraken terwijl ik daarvoor er nooit last van had.
pi_109727853
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sarabi: ik kan niet een O nemen en daarna gaan RPM'en. Dan word ik of kotsmisselijk of ik zit de hele tijd alles omhoog te burpen :').
Dan na de RPM ^O^
pi_109727918
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als ik meer ga eten kom ik vrijwel direct aan (met het zelfde beweeg patroon dus), als ik minder eet wordt het ongezond, dat wil ik niet. Zit volgens mij ook niet belachelijk laag :? Tussen de 1500 en 1800 kcal meestal, niet gek lijkt me. Voor mijn gevoel eet ik behoorlijk gevarieerd ook, misschien iets strenger worden weer, maar de demotivatie is soms sterker doordat er gewoon niets lijkt te gebeuren.. }:| :X Gelukkig kom ik vervolgens ook niet echt aan zolang ik de kcals stabiel hou.. dat lukt gelukkig dus wel zoals de theorie het zegt :+
Nóg meer sporten betekent dat ik iets ga doen wat moeilijk vol te houden is, want meer dan 3x in de week vind ik voor mezelf niet haalbaar op langere termijn, ik heb ook nog werk, studie en een hond die uitgelaten moet worden.

Ik denk dus eigenlijk dat ik het prima snap, dat is het probleem niet. Ik kan alleen zelf niet goed ontdekken waar het met míjn lichaam 'fout' gaat met al zijn hormonen, schommelingen enz. dat is het meer.. En dat frustreert.
Kom ik weer met mijn stokpaardje: probeer low carb. Voor sommigen werkt het niet, maar voor veel mensen wel. Ik heb hetzelfde, met veel sporten en netjes eten blijf ik op gewicht. Wil ik afvallen zonder idioot weinig te eten en dus hongergevoel, dan moet ik streng lowcarben. Bright side, indien streng opgevolgd ben je in 3 weken wel echt 5 kilo kwijt. Minstens. Zonder honger. Tenminste, zo werkt dat bij veel mensen. Je zou het kunnen overwegen?
pi_109727977
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Kom ik weer met mijn stokpaardje: probeer low carb. Voor sommigen werkt het niet, maar voor veel mensen wel. Ik heb hetzelfde, met veel sporten en netjes eten blijf ik op gewicht. Wil ik afvallen zonder idioot weinig te eten en dus hongergevoel, dan moet ik streng lowcarben. Bright side, indien streng opgevolgd ben je in 3 weken wel echt 5 kilo kwijt. Minstens. Zonder honger. Tenminste, zo werkt dat bij veel mensen. Je zou het kunnen overwegen?
:Y doe ik/probeer ik. En idd, toen ik vrij drastisch bezig was deed ik het no-carb zelfs. Het nadeel vind ik dat het snel te vettig wordt, daar een evenwicht in zoeken is een kunst. Maar ik eet het liefste maar 1x per dag iets met carbs. De ene keer lukt dat beter dan de ander..
Sowieso al omdat ik last van mijn darmen krijg van te veel carbs heb ik ontdekt. Zeker van 'gewoon' brood..
pi_109728035
Low carb komt mij op dit moment niet zo goed uit (teveel geplande etentjes), maar ik vind het ook een ideale kickstart. Heb nu het geluk dat ik met een relatief normaal eetpatroon (inclusief een wijntje of wat lekkers op z'n tijd) ook afval.

No carb, is dat mogelijk? :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109728056
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Goodbye het volgende:
Low carb komt mij op dit moment niet zo goed uit (teveel geplande etentjes), maar ik vind het ook een ideale kickstart. Heb nu het geluk dat ik met een relatief normaal eetpatroon (inclusief een wijntje of wat lekkers op z'n tijd) ook afval.

:Y maar niet aan te raden op lange termijn ;) maar het kan.
pi_109728073
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Goodbye het volgende:

Het kan, maar dan mag je dus alleen vlees, vis en eieren zo'n beetje. Ik denk dat tot zo'n 20 gram, die je haalt uit groenten veel beter voor je is.
pi_109728099
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y maar niet aan te raden op lange termijn ;) maar het kan.
Ik zou het niet kunnen/willen, denk ik! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109728176
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen/willen, denk ik! :D
Ik ook niet. want met groenten krijg je ook vezels/vitamines binnen en werkt het net zo goed denk ik? Tenminste, het zou voor mij niet nog sneller en meer hoeven.
pi_109728188
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Het kan, maar dan mag je dus alleen vlees, vis en eieren zo'n beetje. Ik denk dat tot zo'n 20 gram, die je haalt uit groenten veel beter voor je is.
Veel groente bevatten nauwelijks carbs, dus die zou je dan wel gewoon kunnen eten. Maar geen groene bonen of fruit.. dus het beperkt wel enorm. :Y
pi_109728298
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Veel groente bevatten nauwelijks carbs, dus die zou je dan wel gewoon kunnen eten. Maar geen groene bonen of fruit.. dus het beperkt wel enorm. :Y
Oh nee, dan is het wel gewoon low carb. En geen no carb. Want zelfs de meest low carbe groenten bevatten toch wel zo'n 3 gram/100 gram zelfs gewoon sla en zo. Ik dacht dat je echt 0 gram bedoelde.
pi_109728352
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y doe ik/probeer ik. En idd, toen ik vrij drastisch bezig was deed ik het no-carb zelfs. Het nadeel vind ik dat het snel te vettig wordt, daar een evenwicht in zoeken is een kunst. Maar ik eet het liefste maar 1x per dag iets met carbs. De ene keer lukt dat beter dan de ander..
Sowieso al omdat ik last van mijn darmen krijg van te veel carbs heb ik ontdekt. Zeker van 'gewoon' brood..
Kan last van gewoon brood niet last van tarwe zijn? Ik ben grotendeels overgeschakeld op roggebrood en krekkers. De krekkers zijn ook van rogge, dus ik krijg zelden tarwe binnen. Is voor mijn buik beter.
pi_109728391
Voor mij werkt het ook prima om vooral wat op de carbs te letten, daarmee is het automatisch ook al makkelijker om binnen mijn "rantsoen" te blijven.
Ik ban ze niet helemaal uit, maar dat is eigenlijk het enige wat ik echt bewust veel minder eet dan in de periode voor de wheels.
pi_109728492
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh nee, dan is het wel gewoon low carb. En geen no carb. Want zelfs de meest low carbe groenten bevatten toch wel zo'n 3 gram/100 gram zelfs gewoon sla en zo. Ik dacht dat je echt 0 gram bedoelde.
Nja, no-bewusttoegevoegde-carbs dan.. :+ :P
pi_109728519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook niet. want met groenten krijg je ook vezels/vitamines binnen en werkt het net zo goed denk ik? Tenminste, het zou voor mij niet nog sneller en meer hoeven.
Precies, is ook alleen maar lastiger als je weer gaat opbouwen naar normaal eten. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, no-bewusttoegevoegde-carbs dan.. :+ :P
Ja, kijk, dan heb ik ook no carb gedaan :P
pi_109728521
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan last van gewoon brood niet last van tarwe zijn? Ik ben grotendeels overgeschakeld op roggebrood en krekkers. De krekkers zijn ook van rogge, dus ik krijg zelden tarwe binnen. Is voor mijn buik beter.
:Y dat denk ik. Crackers en spelt/rogge gaat veel beter. Maar een verminderde carb inname in zijn geheel werkt fijn voor mijn buik iig. Ook rijst en aardappels dus :)
pi_109728868
:W vanuit m'n bed. Damn jetlag, het is hier 04.42!

Even bijlezen....
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:00:24 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109729213
Zit je nu in San Francisco Jagar? Leuk!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:24:38 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109729811
Hoi.. hoe gaat het daar Jeager?

Lijstje:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 19 km met 10.6/uur (1:47 uur)
T: plakje stol tijdens rennen, ging prima :D
L: 500 gr kwark, 2 gebakken eieren met champignons, tomaat, paprika, bieslook, peterselie, auguk, kaas en ham met 3 volkorenbroodjes.
T's: peer, appel, druiven, blokje choco, rauwe wortelen, cracker tonijnsalade
D: Gevulde paprika's en champignons (gehakt, kruiden, rijst enz) met een ijsbergsalade
T: zoute stokjes, kom vruchtenyoghurt, cola=berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109729963
quote:

het sneeuwde vanmorgen/gistermorgen in Zweden blijkbaar, gezien alle facebook berichtjes!

Straks ga ik eens een rondje hardlopen. En daarna erg amerikaans ontbijten denk ik!
pi_109730059
Veel plezier, Jag! *O*
pi_109730110
Wow, lekker gelopen Uniek! En lekker lijstje!

Mijn lijst is duidelijk:

O - Griekse yoghurt met een halve peer, rozijnen en kaneel
T - 2 spelttoast, 1 met frambozenjam, 1 met pindakaas
T - 2 speltbth met eiersalade van 2 eieren, mayo, z&p met tuinkers en cherrytomaatjes
T - smoothie van amandelmelk, 1 banaan, paar bessen, spinazie
D - courgette/aardappel/uipannenkoekjes met een gegrild worstje met salie ( worstjes zijn nu eindelijk op :-D, had een boel gekocht op de markt in Haarlem)
T - 2 koppen koffie verkeerd, misschien nog een blokje extra pure choco
pi_109730189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi.. hoe gaat het daar Jeager?

Lijstje:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 19 km met 10.6/uur (1:47 uur)
T: plakje stol tijdens rennen, ging prima :D
L: 500 gr kwark, 2 gebakken eieren met champignons, tomaat, paprika, bieslook, peterselie, auguk, kaas en ham met 3 volkorenbroodjes.
T's: peer, appel, druiven, blokje choco, rauwe wortelen, cracker tonijnsalade
D: Gevulde paprika's en champignons (gehakt, kruiden, rijst enz) met een ijsbergsalade
T: zoute stokjes, kom vruchtenyoghurt, cola=berenburg
Tot nu toe gaat het goed! Maar goed, alleen nog maar gevlogen en het hotel gevonden en ergens een hapje gegeten. Vandaag eerste echte dag. Ik ga straks winkelen! En morgen begint de conferentie.

@ LB: ik zit in San Diego!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:39:26 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109730264
Veel plezier Jagar :).

Mijn maag knort. En dat na een volle kom havermoutpap. Grmbl. Ik leer het ook niet he? Baal dat ik het zo lekker vind!
pi_109730540
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel plezier Jagar :).

Mijn maag knort. En dat na een volle kom havermoutpap. Grmbl. Ik leer het ook niet he? Baal dat ik het zo lekker vind!
Ik ga deze open deur nog wat meer openen: misschien dan nu dan je ontbijtje erbij?
pi_109730576
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

Hmm dat is ook vreemd....
pi_109730630
Xm: misschien eens proberen er dan bijv nog een eitje te eten voor kanfere verzadiging?

Hier zijn de uren al weer voorbij. Drie bezoekers gehad. Ik ben benieuwd!
pi_109730653
Waren ze enthousiast?
pi_109730669
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:52 schreef An24 het volgende:
Xm: misschien eens proberen er dan bijv nog een eitje te eten voor kanfere verzadiging?

Wasda?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:55:52 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109730689
Ik weet niet wat kanfere verzadiging is, maar heb ook geen eieren in huis. Die kopen we echt alleen indien nodig voor een recept, we hebben echt al te vaak een vol doosje eieren weg moeten gooien wegens over datum.
pi_109730737
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:52 schreef An24 het volgende:

Hoop dat je er een koper aan overhoudt!

B: keuken verven
pi_109730899
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Wasda?
K Lan f gere, gok ik! :)

Oh, en ik ga maar niet naar de oude vertrouwde elektronicazaak waar m'n ouders zeiden dat ik wel een goede deal zou kunnen krijgen :') Zonder die deal ben ik ergens anders nog goedkoper uit! :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:19:17 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109731325
:W

:o uniekje heeft 19 km gelopen in nog geen 2 uur tijd :o.

En ik heb geshopt! Buit: twee blazers, blouse, drie shirtjes en een gekleurde broek :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:21:05 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109731383
Ik zeg, foto of het gebeurde niet!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:22:09 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109731409
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg, foto of het gebeurde niet!
Datte :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:22:18 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109731414
Bewijs staat op FB.

Even eitje koken, iets te eten verzinnen voor vanavond, naar de super wandelen en dan schoonmaken :r.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:22:36 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109731424
Oh, foto's van m'n kleren :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:25:28 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109731483
Oh gadver, ik moet ook echt afwassen :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:27:18 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109731539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Oh, foto's van m'n kleren :').
:D was al aan het kijken maar kon het niet vinden :P

Schoonmaken is heul niet erg... goed voor de spiertjes *O* en ruimt tevens op in het koppie *O*
pi_109731669
Ohw, sorry wil te snel typen op mobiel :') langere verzadiging dus!

Men was zeker enthousiast. Het is natuurlijk ook gewoon een leuk huis O+
pi_109731886
Ah, de gekleurde broek alleen op FB? -O- ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:45:58 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109731958
Ik ga wel even een foto maken van mezelf in de gekleurde broek, maar niet in álles, is veel te veel werk. Maar straks/morgen, eerst opruimen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109731982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga wel even een foto maken van mezelf in de gekleurde broek, maar niet in álles, is veel te veel werk. Maar straks/morgen, eerst opruimen :P.
-O- boeh!!

*geen geduld heeft* :+
pi_109732004
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik bedoelde dat ik er niks aan heb als het op FB staat, dat kan ik niet zien ;)

Straks eens kijken of quichedeeg van speltmeel ook lekker is!
pi_109732156
Uniek! wat een afstand, wat een tempo :o !
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:54:36 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109732178
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde dat ik er niks aan heb als het op FB staat, dat kan ik niet zien ;)

Je kan "slank" ook deegloze quiche maken... Zelf vind ik dat lekkerder, hou niet zo van bladerdeegachtige dingen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:55:28 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109732199
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja en ik bedoel dat ik hem hier ook neerzet :+. Kunnen jullie allemaal zeggen dat jullie 'm lelijk vinden :+.

Onder de indruk, sigme? :P Dat kun jij toch ook? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_109732233
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:53 schreef sigme het volgende:
Uniek! wat een afstand, wat een tempo :o !
^ Dit!
_O_
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:58:00 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109732262
Ik heb vanavond wel zin in die courgettepannenkoekjes (als ik ze maak als M. er is, wil hij gewone pannenkoeken :P). Van wie was dat recept ook alweer?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:58:27 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109732282
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja en ik bedoel dat ik hem hier ook neerzet :+. Kunnen jullie allemaal zeggen dat jullie 'm lelijk vinden :+.

Onder de indruk, sigme? :P Dat kun jij toch ook? :P
*vind het lelijk* :P

Sigme is idd beter, leuk doel :P
pi_109732340
Ik vroeg de dame van de gezondheidswinkel wat het verschil was tussen raw cacao en gewone cacao. Ze begon al met te zeggen dat er in raw cacao geen suiker zit, dus ik zei 'dat zit ook niet in gewone cacao'. En toen ging ze een foldertje pakken en voorlezen dat er veel anti-oxidanten inzaten en dat waren 'gezonde stofjes' en toen zei ik dat ik het op internet ging opzoeken :')

Dat spul is echt ontzettend duur, misschien even voorbereid zijn op deze niet al te onlogische vraag?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:09:14 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109732524
Ging naar de AH (tja sperziebonen in de bonus en lekkere pittenbrood volkoren)
Pitten en zadenbrood volkoren dus.... lag nog een halve, dus bij de broodafdeling vragen: Heb je nog de VOLKOREN versie van de blablaboulonge?
Nou ik heb deze 'laat een hele verse brood zien'
en deze, en deze, en deze, allemaal in de bonus :D
Ik: 'wil graag de volkoren versie'
Broodmuts: nou ik heb dus deze vier
Ik:' doe maar de volkoren
Broodmuts: deze is meergranen :D

Laat maar :')

Maar nu weet ik dus niet zeker of ik de volkoren versie ECHT wel koop, ze plakken er maar een stickertje op
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:12:40 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109732593
_O-.

Lijstje:

O: half bakje Brinta :r (echt geen zin in), restje sushi
T: paar slokken jus d'orange
L: eitje, tosti kaas/tomaat/Italiaanse kruiden ( = twee bth), glas melk
T: wat druiven
S: schoonmaken :r
D: courgettepannekoekjes, denk ik of iets anders gezonds
T: 200 gram worteltjes
T: als ik nog zin heb nog een bakje yoghurt met amaranthmuesli en honing
Niet meer actief op Fok!
pi_109732612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging naar de AH (tja sperziebonen in de bonus en lekkere pittenbrood volkoren)
Pitten en zadenbrood volkoren dus.... lag nog een halve, dus bij de broodafdeling vragen: Heb je nog de VOLKOREN versie van de blablaboulonge?
Nou ik heb deze 'laat een hele verse brood zien'
en deze, en deze, en deze, allemaal in de bonus :D
Ik: 'wil graag de volkoren versie'
Broodmuts: nou ik heb dus deze vier
Ik:' doe maar de volkoren
Broodmuts: deze is meergranen :D

Laat maar :')

Maar nu weet ik dus niet zeker of ik de volkoren versie ECHT wel koop, ze plakken er maar een stickertje op
Beetje meer kennis van wat je verkoopt lijkt me wel handig -O-
Tijdje geleden had ik nog een Allinson brood gekocht wat ab-so-luut geen Allinson brood was. Zat dus ook zo maar een stickertje op. (heb hem gewoon omgeruild)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:15:18 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109732643
Oh ik heb ook nog geitenkaas, zie ik :D. Daar kan ik vast ook nog wel wat leuks mee doen.

En m'n koelkast stinkt naar makreel :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109732866
Ik heb ook makreel. Staan ze je een beetje glazig aan te kijken bij de visboer als je ineens vérse vis wilt :') Gebakken en gefrituurd is wat de klok slaat daar..
Maar goed, ik ga hem straks in een pekelbad leggen en dan gaat hij na een tijdje de rookoven in :)
pi_109733943
Ik ben een domme consument, telefoon was dood dus nog even snel een nieuwe gehaald en puur op het merk, type OS en prijs iets uitgezocht :') Normaal ben ik half dagje aan het lezen welke ik nou het beste kan kopen :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ook makreel. Staan ze je een beetje glazig aan te kijken bij de visboer als je ineens vérse vis wilt :') Gebakken en gefrituurd is wat de klok slaat daar..
Maar goed, ik ga hem straks in een pekelbad leggen en dan gaat hij na een tijdje de rookoven in :)
Jammer is dat he? Geur van oud frituurvet, gebakken beslag en ravigottisaus overheerst de makreel, zalm, paling en andere echt lekkere vis! ;(
pi_109734016
wandelen was heerlijk! en weer net voor de regen in de auto! 8-)
Ja doei.
pi_109734043
mijn hardlooprondje was ook fijn. Nu kan ik zonder me schuldig te voelen straks peanutbutterbanana french toast eten...

Zo, de duutser is naar een workshop. Ik ga ees douchen en dan op stap!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:16:07 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109734093
En mijn tochtje naar de super was ook fijn.

In de categorie dingen die alleen mij overkomen: er stond buiten de super een jochie van een jaar of 8 een losse draad uit z'n voetbalkous te trekken en ik raakte erin verstrikt, en goed ook :')! Echt hè. Maar hij had wel een leuke mama O+.

En mijn D wordt courgettepannenkoekjes met een biefstukje (recept van Karin, minus de lente-uitjes, want die hadden ze niet bij mijn AH).
Niet meer actief op Fok!
pi_109734137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
En mijn tochtje naar de super was ook fijn.

In de categorie dingen die alleen mij overkomen: er stond buiten de super een jochie van een jaar of 8 een losse draad uit z'n voetbalkous te trekken en ik raakte erin verstrikt, en goed ook :')! Echt hè. Maar hij had wel een leuke mama O+.

: Hoe?!! _O-
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:17:43 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109734143
Ik heb trouwens ook artisjokken, knoflooktenen (niet meer pellen O+) en pijnboompitten gehaald bij de Xenos. En ik heb dus nog geitenkaas. Ik moet vast wel lekkere dingen kunnen maken komende week :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:18:27 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109734157
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

: Hoe?!! _O-
Ja, dat ding zat overal. Ik zag hem bezig, liep verder en kon ineens niet meer verder. Ik heb die draad op verschillende plekken los moeten trekken _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109734396
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat herken ik :D daarom maar minimaal een uur tevoren eten ofzo.

Ben nu de chili voor morgen aan het voorbereiden :9 en neig naar Grieks bestellen straks :@
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:28:51 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109734419
Ik ga straks voor de tweede keer in m'n leven een biefstukje bakken _O-. De eerste keer mislukte het, dus de hamvraag: neem aan dat ik hem op middelhoog vuur moet bakken?
Niet meer actief op Fok!
pi_109734446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks voor de tweede keer in m'n leven een biefstukje bakken _O-. De eerste keer mislukte het, dus de hamvraag: neem aan dat ik hem op middelhoog vuur moet bakken?
Pan goed heet laten worden, dan pas erin (niet in prikken met een vork!) zorgen dat hij aan alle kanten dichtschroeit.

Hoe wil je hem hebben, rood, medium of?
pi_109734498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat herken ik :D daarom maar minimaal een uur tevoren eten ofzo.

Ben nu de chili voor morgen aan het voorbereiden :9 en neig naar Grieks bestellen straks :@
Souvlaki! :9~

Ik heb straks wraps met biefstuk, rode ui, rucola, pepertjes en yoghurt
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:31:32 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109734499
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Pan goed heet laten worden, dan pas erin (niet in prikken met een vork!) zorgen dat hij aan alle kanten dichtschroeit.

Hoe wil je hem hebben, rood, medium of?
Medium :Y.

Jammer dat ik er niet in mag prikken, dan weet ik nooit of 'ie goed gaar is :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:32:20 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109734518
Vik :D

Biefstuk op kamertemp laten komen (belangrijk niet uit de koelkast), peper, paprikapoeder
Best stuk boter warm laten worden, biefstuk erin als boter heet is, 2 minuutjes een beetje spelen met het vlees, omkeren, wederom spelen met het vlees voor 2 minuutjes.
Op aluminiumfolie leggen, zout erover, inpakken en 5 minuutjes rusten.

Lekker met je pakketje uitpakken en het vocht over je eten doen:9
pi_109734519
Mdium? Pan op hoog, boter heet laten worden, beide kanten 1,5min, klaar :)

Ik kauw het altijd direct uit de pan op, dus ik laat het niet rusten :D
Of nou, leg het op een bord, ga zitten en begin te snijden...

Waarom nog zout uniek? Trek je zo het vocht er niet uit?
pi_109734642
Even laten rusten scheelt echt heel veel. :Y

Als richtlijn om te voelen hoe gaar de biefstuk is kan je in je handpalm bij je duim voelen;
- Duim tegen pink; Well Done
- Duim tegen ringvinger; Medium
- Duim tegen middelvinger; Medium-Rare
- Duim tegen wijsvinger; Medium

Voorbeeld:
pi_109734688
Duim tegen vetbuik, je hebt speklappen! :D

Maar zal 't keer zo proberen...
pi_109734768
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik :D

Biefstuk op kamertemp laten komen (belangrijk niet uit de koelkast), peper, paprikapoeder
Best stuk boter warm laten worden, biefstuk erin als boter heet is, 2 minuutjes een beetje spelen met het vlees, omkeren, wederom spelen met het vlees voor 2 minuutjes.
Op aluminiumfolie leggen, zout erover, inpakken en 5 minuutjes rusten.

Lekker met je pakketje uitpakken en het vocht over je eten doen:9
^O^ idd dat zout snap ik ook niet.
pi_109734831
Mijn biefstuk ligt in reepjes te marineren in olijfolie met Argentijnse kruiden en cayenne poeder trouwens...
Kun je met een hele dus ook gewoon doen! :9
pi_109734913
Vik; courgettepannekoekjes: Courgette raspen en laten uitlekken, dan in een beslagkom met ongeveer 3/4 cup melk en 1 cup bloem (ik doe t beetje op gevoel) en een ei, mixen en in de pan bakken!
pi_109734992
Oh en grappig net in de supermarkt. Een oude meneer, type lief opaatje, met roomboter en ontbijtkoek in zn mandje ;) ging helemaal leip omdat ze blijkbaar iets niet hadden wat hij nodig had.
'Godverdomme, tyfus, tering winkel!' :D
pi_109735075
lol @ voetbalkousdraadjesavontuur van vik :)
En biefstuk liever geen zout idd, dat onttrekt het vocht alleen maar!
pi_109735152
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:49 schreef Nallie het volgende:
Vik; courgettepannekoekjes: Courgette raspen en laten uitlekken, dan in een beslagkom met ongeveer 3/4 cup melk en 1 cup bloem (ik doe t beetje op gevoel) en een ei, mixen en in de pan bakken!
En een beetje sambal er door is ook lekker! :9
pi_109735235
:D nallie! Arm opaatje.

lijstje:
O: 2 bth (kaas, pindakaas), glas rijstmelk
B: buikspieren
T: 1 bth kaas/sla
S: 10 km fietsen
L: rotiplaat met groenten en aardappelen en een kerrie ei
B: 10 km fietsen
T: 2 appels uit de micro-onde met kaneel
B: evy les 3
D: bloemkoolsoepje met 2 boterhammetjes
pi_109735294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En een beetje sambal er door is ook lekker! :9
Goed idee! Ik doe ook weleens wat geitenkaas en ui door t beslag.
Of chilipoeder!
pi_109735385
Heb vanochtend een rondje gemountainbiked door het bos, ging erg lekker! Ik kan wel merken dat mijn conditie wel aardig goed is, een goede vriend die mee was had er iets meer moeite mee. Dus het tempo aangepast dat het voor hem ook leuk was. Eerder fietsen we ongeveer hetzelfde tempo, dus af en toe hardlopen en fietsen scheelt dan toch behoorlijk.
Eetlijstje is ook goed: tot nu toe nog geen tussendoortjes en wel al gesport ;) En heb vanmiddag een boom gescoord.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:08:53 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109735391
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goed idee! Ik doe ook weleens wat geitenkaas en ui door t beslag.
Of chilipoeder!
Oh weet ik ook wat ik met m'n geitenkaas moet. Ik ga dit recept doen: http://www.kokenmetkarin.nl/bij/courgettepannenkoekjes.html

Oh, alweer 18 uur geweest, damn :{. Daar gaat m'n zaterdag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109735444
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef the85mc het volgende:
Heb vanochtend een rondje gemountainbiked door het bos, ging erg lekker! Ik kan wel merken dat mijn conditie wel aardig goed is, een goede vriend die mee was had er iets meer moeite mee. Dus het tempo aangepast dat het voor hem ook leuk was. Eerder fietsen we ongeveer hetzelfde tempo, dus af en toe hardlopen en fietsen scheelt dan toch behoorlijk.
Eetlijstje is ook goed: tot nu toe nog geen tussendoortjes en wel al gesport ;) En heb vanmiddag een boom gescoord.
:D
pi_109735476
Ik hou van het weekend O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109735662
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:12 schreef progje het volgende:
Ik hou van het weekend O+
O+

Wij gaan gourmetten O+ Met zn 7en :)
pi_109735666
Het weekend gaat alleen veel te snel voorbij. Morgenavond lekker chillen in de sauna. Maakt mijn weekend altijd wel compleet O+
pi_109735694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Sweet potato chilli staat nu te pruttelen! Ik ben benieuwd. :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:23:09 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109735757
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

Is dat inclusief O+? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109735799
Hoi! Thuis O+
Ja doei.
pi_109735814
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Thuis O+
Droog?
pi_109735842
:Y alleen aan het begin een beetje hele fijne natte sneeuw (!!!!!!) gezien, maar verder droog gehad, pas eenmaal in de auto begon het weer wat te drippen! *O*
Ja doei.
pi_109735914
^O^
pi_109736116
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sweet potato chilli staat nu te pruttelen! Ik ben benieuwd. :)
Ben benieuwd wat je ervan vindt! :Y)
pi_109736461
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

mjam :9

De dochters van mijn man komen langs, dus dan eten we pasta, dat is hun lievelingseten...
Met een eigen gemaakte saus.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109736830
Zo, de kip voor de tikka massala staat in de marinade, zo even 't naandeeg kneden en laten rijzen... :9 heb nu al trek! ;( :9~
Ja doei.
pi_109736868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt! :Y)
Omnomnomnom :9 :Y)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:08:44 #223
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109737032
Goede-avond! Allemaal zo'n lekker eten, ik krijg er honger van!

Lijstje:
O: Vergeten :s
S: uur fietsen (heen en terug van de kapper, ik ben zeker 300 gram vermagerd!)
T: kontje met zwarte choco
L: 2 pistolets met americain preparé/kip curry
T: éclair
D: In pancetta gewikkelde kipfilet, geroosterde groenten, krieltjes
S: Jillian
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:09:52 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109737065
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de kip voor de tikka massala staat in de marinade, zo even 't naandeeg kneden en laten rijzen... :9 heb nu al trek! ;( :9~
Nu al trek.. joh :o Klinkt als een fijne dag..
Progje ook al zo'n mooie dag
Coco ook O+

Eten is allemaal op en het was heerlijk
pi_109737117
Ja! De wandeling was mooi! Was wel een beetje gekreukeld, dus het lijkt alsof we 30km in de voeten hebben zitten! :') _O-

Sla vandaag ook Jillian éven over, morgen weer :Y
Ja doei.
pi_109737158
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! De wandeling was mooi! Was wel een beetje gekreukeld, dus het lijkt alsof we 30km in de voeten hebben zitten! :') _O-

Sla vandaag ook Jillian éven over, morgen weer :Y
Waar heb je gelopen? :)
pi_109737234
De andijviequiche was lekker!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:21:58 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109737397
En de biefstuk is ook gelukt *O*. Alleen een beetje te doorbakken. Maar het was wel een Duitse en die vind ik te gehaktachtig, dus volgende keer een echte :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:22:42 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109737422
En nu moet ik nog een hele courgettepannenkoek eten, maar ik zit vol :').

Dus ik bewaar hem nog even en ga eerst even verder met :r schoonmaken :r :'). Hoef alleen nog stof te zuigen gelukkig en de douchevloer doe ik morgen na het douchen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109737441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:
En de biefstuk is ook gelukt *O*. Alleen een beetje te doorbakken. Maar het was wel een Duitse en die vind ik te gehaktachtig, dus volgende keer een echte :Y.
Ik had gister ribeye, veul lekkerder dan biefstuk vind ik :9 en minder makkelijk te verpesten ;)
pi_109737529
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat inclusief O+? :P.
Ha, nee xD
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:26:32 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109737542
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ha, nee xD
Die lust ook wel wat hoor! :{w.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:27:23 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109737569
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had gister ribeye, veul lekkerder dan biefstuk vind ik :9 en minder makkelijk te verpesten ;)
Vorige keer was 'ie verbrand, nu heb ik hem op matig vuur gebakken en ook de zijkantjes, want die bleven maar roze (heb de biefstuk met twee spatels rechtop gehouden :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_109737592
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waar heb je gelopen? :)
http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire06.html

Deze route gedaan :)

SPOILER: En de Garmin is goedgekeurd:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door motorbloempje op 31-03-2012 19:40:28 ]
Ja doei.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:28:41 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109737605
Ik heb trouwens ook een meetlint gekocht :D. Net al even een beetje zitten meten, maar met broek aan dus dat telt niet helemaal, maar heb nu wel een idee. De omtrek van mijn bovenarmen is dezelfde als die van sigme, daar ben ik dan wel weer trots op _O-. Of ik heb totaal verkeerd gemeten, dat kan natuurlijk ook *).
Niet meer actief op Fok!
pi_109737654
Hufff, vol. Die sweet potato chilli is echt heel erg lekker. :9
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 19:31:33 #237
70532 loveli
N
pi_109737677
&

:9
crap in = crap out
pi_109737735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook een meetlint gekocht :D. Net al even een beetje zitten meten, maar met broek aan dus dat telt niet helemaal, maar heb nu wel een idee. De omtrek van mijn bovenarmen is dezelfde als die van sigme, daar ben ik dan wel weer trots op _O-. Of ik heb totaal verkeerd gemeten, dat kan natuurlijk ook *).

Tenzij je je meethand om je arm had geslagen of hele stukken lint had loshangen, kan ik niet bedenken hoe je dat fout zou kunnen doen. Bij de volgende meet een wedstrijdje armpjedrukken?
pi_109737897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Hufff, vol. Die sweet potato chilli is echt heel erg lekker. :9
Mooi! Ben blij dat je m lekker vindt!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:40:54 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109737914
duitse biefstuk ik heel wat anders dan biefstuk :o
duitse biefstuk is al gekruid, vreemd gekruid vind ik..

En je moet het inschatten, biefstuk inschatten op dikte
pi_109737960
Door dat het zo licht is buiten, vergeet ik de tijd steeds. Lasagna staat in de oven nu :9
pi_109737983
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
Door dat het zo licht is buiten, vergeet ik de tijd steeds. Lasagna staat in de oven nu :9
Ja! Daar hebben wij ook last van! :o
Ja doei.
pi_109738146
Geinspireerd door minilot's recept voor een groene smoothie heb ik een bosje munt in de blender gedaan. Maar dat was lekker zeg :9
pi_109738678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mooi! Ben blij dat je m lekker vindt!
Die gaat zeker wel vaker gemaakt worden. :Y
pi_109738750
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire06.html

Deze route gedaan :)

SPOILER: En de Garmin is goedgekeurd:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D ^O^
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 20:05:54 #246
70532 loveli
N
pi_109738849
Niet bijgelezen, weet iemand een middel om spierspanning te verminderen? Magnesium gebruik ik al dagelijks en sauna kan ik niet echt van genieten :+
crap in = crap out
pi_109738932
Sweet potato chili?

Hier staat er ook chili op..heb de Mr geholpen met zijn Koken met Karin chili recept.
Dat mag een nachtje staan en ik vind het nu al lekker :9 maar de Mr te tomaterig :D
pi_109738969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen, weet iemand een middel om spierspanning te verminderen? Magnesium gebruik ik al dagelijks en sauna kan ik niet echt van genieten :+
Stress mijden?

Infraroodwarmte?
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 20:08:48 #249
70532 loveli
N
pi_109738996
Je vindt je Mr te tomaterig...?
crap in = crap out
pi_109738998
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
Sweet potato chili?

Hier staat er ook chili op..heb de Mr geholpen met zijn Koken met Karin chili recept.
Dat mag een nachtje staan en ik vind het nu al lekker :9 maar de Mr te tomaterig :D
Sweet Potato Chili

(Makes 1 giant pot)

2 cups sliced onion (1 large)
20 oz peeled and cubed sweet potato
2/3 cup diced zucchini
1-2 cans black beans (or another bean)
28-oz can diced tomatoes
1 1/2 T chili powder
1 tsp cumin
1 tsp salt
1 cup water (or broth)

Combine all ingredients in a big pot, and bring to a boil. Then lower and cook until the sweet potatoes are soft. The chili tastes even better the next day, after the flavors have had a chance to combine.

Dat van die 'giant pot' vind ik wel meevallen. :@ :9
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:08:50 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109738999
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
berenburg :')

Gaat vaak onbewust... yoga en dat soort 'shit' schijnt te helpen??
En een bezoekje aan de fysio kan sowieso geen kwaad
pi_109739131
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
Je vindt je Mr te tomaterig...?
Li! Je doet het erom!

Infrarood helpt vaak wel maar lijkt op sauna uiteindelijk.
pi_109739164
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sweet Potato Chili

(Makes 1 giant pot)

2 cups sliced onion (1 large)
20 oz peeled and cubed sweet potato
2/3 cup diced zucchini
1-2 cans black beans (or another bean)
28-oz can diced tomatoes
1 1/2 T chili powder
1 tsp cumin
1 tsp salt
1 cup water (or broth)

Combine all ingredients in a big pot, and bring to a boil. Then lower and cook until the sweet potatoes are soft. The chili tastes even better the next day, after the flavors have had a chance to combine.

Dat van die 'giant pot' vind ik wel meevallen. :@ :9
Ah dan heb ik alles gebruikt muv de zoete aardappelen.

En ik heb een invriesportie gemaakt maar het is nog steeds te weinig vermoed ik :D
pi_109739298
De aardappels geven een zoetige smaak (duh :P) en binden het geheel tot een lekkere dikke chilli.

In de pan ziet het er altijd uit alsof het voor minimaal 5 dagen aan eten is.. tot je begint te eten en er max 2 porties uit komen. :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:24:40 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109739724
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Geinspireerd door minilot's recept voor een groene smoothie heb ik een bosje munt in de blender gedaan. Maar dat was lekker zeg :9
Alleen maar een bosje munt? :o.

Ik ga mijn courgettepannenkoek voor morgen bewaren, voor na het hardlopen, en dan eet ik straks nog wat yoghurt met muesli en een klein trosje druiven :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109739736
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
De aardappels geven een zoetige smaak (duh :P) en binden het geheel tot een lekkere dikke chilli.

In de pan ziet het er altijd uit alsof het voor minimaal 5 dagen aan eten is.. tot je begint te eten en er max 2 porties uit komen. :')
Helaas, geen zoete aardappelen hier :D
En idd ik geloof dat ik er rijst bij moet koken.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:25:38 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109739770
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga mijn courgettepannenkoek voor morgen bewaren, voor na het hardlopen, en dan eet ik straks nog wat yoghurt met muesli en een klein trosje druiven :Y.
Heb je vandaag dan wel genoeg?
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 20:29:50 #258
70532 loveli
N
pi_109740000
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
Stress mijden?

Infraroodwarmte?
Probeer ik zoveel mogelijk en er staat idd een lamp naast me.

Had er 'standaard' last van in m'n armen en rugspieren, maar laatste paar dagen lopen er ook flink gespannen kabels in m'n bovenbenen. Ben er niet helemaal uit of het iets nieuws is of dat ik het nu pas ontdek.
crap in = crap out
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:29:57 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109740006
Tegen spierspanning;
Pijnstillers
Drank
Progressieve Muskel anspannung
Warm bad
Stretchen
Van die ontspanningscd' s met gevoerde meditaties
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:31:11 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740058
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb je vandaag dan wel genoeg?
Ja, dat vraag ik me af, maar ik zit echt bomvol!

Mijn lijstje nog maar even:

O: half bakje Brinta, restje sushi
L: eitje, tostie kaas/tomaat/italiaanse kruiden ( = 2 bth), glas melk
T: blikje cola
D: courgettepannenkoek, Duitse biefstuk
T: 200 gr worteltjes
T: klein trosje druiven
T: klein bakje yoghurt met amaranthmuesli

Ik denk dat het wel genoeg is?
Niet meer actief op Fok!
pi_109740092
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:

Nee nee! Een sinaasappel, dat bosje munt, heeeeel veel spinazie en een halve komkommer :9
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:33:43 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109740181
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me af, maar ik zit echt bomvol!

Mijn lijstje nog maar even:

O: half bakje Brinta, restje sushi
L: eitje, tostie kaas/tomaat/italiaanse kruiden ( = 2 bth), glas melk
T: blikje cola
D: courgettepannenkoek, Duitse biefstuk
T: 200 gr worteltjes
T: klein trosje druiven
T: klein bakje yoghurt met amaranthmuesli

Ik denk dat het wel genoeg is?
Ja hoor, mooi met alles erin.. vind hem echt erg goed qua voedingstoffen O+
  Vis een optie? zaterdag 31 maart 2012 @ 20:34:02 #263
70532 loveli
N
pi_109740199
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
Progressieve Muskel anspannung
Volgens mij kan ik daar wel wat mee.
crap in = crap out
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:34:23 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740215
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoor, mooi met alles erin.. vind hem echt erg goed qua voedingstoffen O+
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_109740265
Zal ik eens een lijstje doen voor de lol? :+

O: appelflap (sorrrrry :+ , hij was erg smakelijk though) en een glas sap
L: boterham geitenkaas, beschuitje kaas, banaan
T: bak magere kwark met havermout/muesli
D: rijst met kip en groenten in een kerriesaus
T: ik denk een paar toastjes :9
pi_109740390
Lijst
• melk met havermout
• 15 km wandeldraven met honden, 8,6 km/u dacht ik
• bak linzen met tonijn in olie
• sportschool
• omelet van 3 eieren en een pak diepvriessinazie a la creme
• 3 rode wijn
• avondeten: kleine pizza, wel rijkbelegd
• toe: hele perzik uit siroop, saromapudding, toefje kwark, opgeleukt met een paar boerenjongens

Ik vind 'm mooi :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:38:27 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740399
XM zeikt mijn courgettepannenkoek af op FB :{w. Volgende keer doe ik er trouwens nog wat meer geitenkaas in en ook Italiaanse kruiden om 'm wat hartiger te maken.

En nu ben ik helemaal klaar met opruimen, dus ik ga eens even lekker bankhangen!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:39:10 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109740433
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik eens een lijstje doen voor de lol? :+

O: appelflap (sorrrrry :+ , hij was erg smakelijk though) en een glas sap
L: boterham geitenkaas, beschuitje kaas, banaan
T: bak magere kwark met havermout/muesli
D: rijst met kip en groenten in een kerriesaus
T: ik denk een paar toastjes :9
Misschien wat meer carbs en wat minder groente :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:39:23 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740442
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef sigme het volgende:
Lijst
• melk met havermout
• 15 km wandeldraven met honden, 8,6 km/u dacht ik
• bak linzen met tonijn in olie
• sportschool
• omelet van 3 eieren en een pak diepvriessinazie a la creme
• 3 rode wijn
• avondeten: kleine pizza, wel rijkbelegd
• toe: hele perzik uit siroop, saromapudding, toefje kwark, opgeleukt met een paar boerenjongens

Ik vind 'm mooi :D
Ik ook :Y: Alleen die linzen met tonijn in olie, gruwel :P.

Saroma O+. Jeugdsentiment!
Niet meer actief op Fok!
pi_109740453
Lekkere dingen zie ik op de lijstjes.
Die van mij:
O: 3 boterhammen rollade
L: 4 boterhammen pindakaas
T: 3 mandarijntjes, 2 chocopindas
D: gele bloemkoolcurry met biefstukreepjes en rijst
T: yoghurt met eruit
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:40:52 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740516
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij:
Wat is yoghurt met eruit? :P.

Je hebt wel veel bth gegeten. Verder heb ik niks te zeuren, geloof ik :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109740522
Appelflap! Nom :)

O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei, paar druiven
T: klein stukje raw brownie
D: grote portie NIET veganistische lasagne; met gegrilde courgette en aubergine, zonder bladen, met bechamel en een heel klein beetje kaas.
T: yoghurt met wat gedroogd fruit en kokos
B: Ikea afstruinen, veel boodschappen en schoonmaken!

Ik vind m oke, wel wat hoog in suiker alleen denk ik...

Nu aflevering 2 van breaking bad kijken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nallie op 31-03-2012 21:01:15 ]
pi_109740523
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Misschien wat meer carbs en wat minder groente :D
Ik heb heel veel groente op vandaag, hoor. :9
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:41:36 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740548
Morgen wil ik de zalm met ham van Karin gaan maken. Alleen nog even bedenken wat voor veggies daarbij gaan.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:42:14 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740581
En ik wil het antipakjes en -zakjesboek van Karin ook gaan kopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109740618
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Morgen wil ik de zalm met ham van Karin gaan maken. Alleen nog even bedenken wat voor veggies daarbij gaan.
Die heb ik laatst ook gemaakt, die is echt heerlijk! Ik had daar toen courgettepannekoekjes bij gemaakt, toevallig :D (wel veul kleiner dan die van jou). En nog een salade.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:43:57 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109740663
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb heel veel groente op vandaag, hoor. :9
Dat zeg ik, kan wel wat minder :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:44:26 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740685
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die heb ik laatst ook gemaakt, die is echt heerlijk! Ik had daar toen courgettepannekoekjes bij gemaakt, toevallig :D (wel veul kleiner dan die van jou). En nog een salade.
Ja maar ik maakte twee grote pannenkoeken :P. En weet ik: ik kwam op het idee door een post van jou die ik vandaag las in een eerder topic :P.

En als courgettekoekjes er lekker bij zijn, kan ik dit beter een ander keertje doen. Wil morgen niet weer courgette eten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109740756
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat zeg ik, kan wel wat minder :P
Oh is goed, trek ik morgen wel een zak chips open. Of mag dat niet omdat dat van aardappels is gemaakt? :o
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:47:07 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109740806
Fijn dat er nu ook bij staat na het lijstje:
Vind hem goed
Vind hem okee maar....
Vind hem niet zo goed...

* uniekhoorn vind het mooi om te zien dat lijstjes vooral inzicht geven en dat iedereen er van kan leren O+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:24 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109740935
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Nallie het volgende:
Appelflap! Nom :)

O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei, paar druiven
T: klein stukje raw brownie
D: grote portie veganistische lasagne; met gegrilde courgette en aubergine, zonder bladen, met bechamel en een heel klein beetje kaas.
T: yoghurt met wat gedroogd fruit en kokos
B: Ikea afstruinen, veel boodschappen en schoonmaken!

Ik vind m oke, wel wat hoog in suiker alleen denk ik...

Nu aflevering 2 van breaking bad kijken :)
Met kaas is je lasagne niet veganistisch. Zelfs niet met een heel klein beetje :P Klinkt wel lekker, though! Sterker nog: je hebt me op een idee gebracht :P
Niet meer actief op Fok!
pi_109740980
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij:
Pindakaas is lekker & gezond, maar ik denk niet dat ik vier boterhammen met pindakaas zou eten :o Tenzij je het wel héél dun smeert.

en die 2 chocopinda's :D :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:51:03 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109741022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pindakaas is lekker & gezond, maar ik denk niet dat ik vier boterhammen met pindakaas zou eten :o Tenzij je het wel héél dun smeert.

en die 2 chocopinda's :D :D
Ja, die zou ik gewoon weggelaten hebben _O-. Dat tikt ook niet echt aan :+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:54:10 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109741164

Hier heeft M. vanavond een nagerecht mee gemaakt in Groningen. Bijna 8000 calorieën :o. Godzijdank was ik niet mee, dan paste ik spontaan niet meer in m'n zomerbroeken _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109741249
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met kaas is je lasagne niet veganistisch. Zelfs niet met een heel klein beetje :P Klinkt wel lekker, though! Sterker nog: je hebt me op een idee gebracht :P
Het recept was zonder kaas :6 volledig veganistisch. Maar ik hou wel van kaas, vandaar.
pi_109741275
Ik heb net met mijn natte tandenborstel in mijn oor geprikt. Dus.

:')
pi_109741432
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier heeft M. vanavond een nagerecht mee gemaakt in Groningen. Bijna 8000 calorieën :o. Godzijdank was ik niet mee, dan paste ik spontaan niet meer in m'n zomerbroeken _O-.
Toch wel voor minstens 16 mensen? :o
pi_109741438
Loveli: er is al veel genoemd. Jammer dat je geen fan bent van de sauna. Infra rood werkt ook bij mij. Als ik met hoge sperspanning uit bed kom, eet ik een dikke boterham met kaas, ham en gebakken ei. Binnen twee uur minder last :D Die kabels in je benen: buitenkant van de heup naar knie? Zo ja, heb nog wel wat fysio oefeningen. Verder massage en kruidenthee. Hopelijk vind je een oplossing.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:00:01 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109741458
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het recept was zonder kaas :6 volledig veganistisch. Maar ik hou wel van kaas, vandaar.
Ik ook :Y. Maar dan nog steeds is jouw lasagne niet veganistisch :6 ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:00:40 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109741497
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch wel voor minstens 16 mensen? :o
In ieder geval 6 mensen, ik weet niet of de andere 5 er ook bij waren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109741546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook :Y. Maar dan nog steeds is jouw lasagne niet veganistisch :6 ;).
Dan edit ik m ff voor je w/
pi_109741572
quote:
[ afbeelding ]

Vik: je hebt het vaker over ene M. Gemist hoe ik due persoon kan plaatsen ;)
pi_109741581
quote:
[ afbeelding ]

_O-

Wel zin in chocola nu :')
pi_109741597
Ja doei.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:02:50 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109741625
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Vik: je hebt het vaker over ene M. Gemist hoe ik due persoon kan plaatsen ;)
Dat is mijn huisgenoot en tevens goede vriend :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109741630
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net met mijn natte tandenborstel in mijn oor geprikt. Dus.

:')
WUT? :+
pi_109741661
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is mijn huisgenoot en tevens goede vriend :P.
Ah! :P
pi_109741775
quote:
Is de man naast me het totaal niet mee eens O-)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:06:03 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109741807
M is Viks beste vriend en toevelaat... Ze zijn sterker dan menig echtpaar O+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:06:17 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109741819
vol
pi_109741951
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is de man naast me het totaal niet mee eens O-)
Oh, ik ook niet! Maar ik vind 't wel een geweldige parodie :') _O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')