Zacht zand is wel ideaal natuurlijk! Helaas heb ik bij mij in de buurt slechts een strandje van een meter of veertig breed, dat schiet natuurlijk helemaal niet op!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:30 schreef sigme het volgende:
Ik ren over zacht zand - niet iets waarvoor je een stevige voetzool nodig hebt (of ervan krijgt).
Na 3 km op de minimale gympies over asfalt heb ik wel lekker warme voeten en op het zand wordt het niet heel koud, maar het is op het randje. Totdat er dus zoveel regen valt dat ik echt natte voeten krijg.
Op de terugweg ben ik in plaats van over asfalt door het gras gegaan, de slotenroute, met schoentjes aan. Ook fris.
Een groot voordeel van de sockwa's lijkt me warme voeten.
Meisje toch!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:40 schreef Novem het volgende:
Bleh voel me crap! Spierpijn overal en ik ben gisteren met mn zatte kop op de trap gestruikeld en kon nog net voorkomen dat ik viel door me vast te grijpen en nu doet mijn schouder zeer
Gaat de goede kant op.quote:
Wat was de aanleiding?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
Hoe zijn de geluiden daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
Check: over vier weken twee dagen naar Disneyland. Abonnement verlengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
Mijn beste vriend reist morgen af naar Disneyland Parijs en ik -niet-.![]()
Ik heb momenteel even geen Disneyland-abonnement (laten aflopen tot aan een volgend bezoek) en nu voel ik me toch een beetje ontheemd..
Hey, woon jij op Scheef?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
[..]
Gaat de goede kant op.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Oftewel: welke ruimtes heb je al gehad?
Hij stond in dezelfde rij als mij met een kar helemaal vol gestapeld met eten. Daar kwamen wat opmerkingen over vanuit de mensen achter hem over de wijn etc ("ik dacht dat buitenlanders niet niet dronken" etc.) niet echt kwaadwillend, maar gewoon bekrompen.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, woon jij op Scheef?. Bijna-buurman dan!
Tuigdorp!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
waar op Scheef?
En de bekrompenheid ken ik wel een 'beetje'... opgegroeid in Duindorp!
Same here.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh blije plaatjes OP!
Ik heb een gevoel van een kater en dat zonder alcohol
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tuigdorp!
Ik woon in oud-scheveningen, vlakbij de keizerstraat.
Of anders iets van een stoffen/naaigerei winkel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik wil vandaag een meetlint kopen, niet eentje bestellen en erop moeten wachten. Bij de HEMA hebben ze er ongetwijfeld één, bedenk ik me net.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]mijn eerste huisje was in de Wassenaarsestraat, 5D, naast de oude kerk!
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Omg dino, dat is echt asociaal gewoon.
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Omg dino, dat is echt asociaal gewoon.
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
Heb net ontbeten met een oatmeal cookiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Same here.
Heb nog even tijd om op de bank te blijven zitten met een serie, in de hoop dat het van eten en koffie vanzelf overgaat.
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net ontbeten met een oatmeal cookie
En daarna mijn suplementen weggespoeld met water en ben nog duf.
Had net zo goed met de heren mee kunnen gaan poolen, al had dat wel iets teveel kletsende mensen opgeleverd.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
Enige vrouw met mannen.. en collega'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
In dat geval: wat is er mis met kletsen tijdens het poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enige vrouw met mannen.. en collega's
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ik vond t de 1e keer ook ff vreemd, maar wel gelukzalig!! Haha.. Heerlijk! Dat gevoel heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenWaar ben ik??
Jep dus ik heb me keurig beperkt tot blijven hangen in de kantinequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |