Zacht zand is wel ideaal natuurlijk! Helaas heb ik bij mij in de buurt slechts een strandje van een meter of veertig breed, dat schiet natuurlijk helemaal niet op!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:30 schreef sigme het volgende:
Ik ren over zacht zand - niet iets waarvoor je een stevige voetzool nodig hebt (of ervan krijgt).
Na 3 km op de minimale gympies over asfalt heb ik wel lekker warme voeten en op het zand wordt het niet heel koud, maar het is op het randje. Totdat er dus zoveel regen valt dat ik echt natte voeten krijg.
Op de terugweg ben ik in plaats van over asfalt door het gras gegaan, de slotenroute, met schoentjes aan. Ook fris.
Een groot voordeel van de sockwa's lijkt me warme voeten.
Meisje toch!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:40 schreef Novem het volgende:
Bleh voel me crap! Spierpijn overal en ik ben gisteren met mn zatte kop op de trap gestruikeld en kon nog net voorkomen dat ik viel door me vast te grijpen en nu doet mijn schouder zeer
Gaat de goede kant op.quote:
Wat was de aanleiding?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
Hoe zijn de geluiden daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
Check: over vier weken twee dagen naar Disneyland. Abonnement verlengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
Mijn beste vriend reist morgen af naar Disneyland Parijs en ik -niet-.![]()
Ik heb momenteel even geen Disneyland-abonnement (laten aflopen tot aan een volgend bezoek) en nu voel ik me toch een beetje ontheemd..
Hey, woon jij op Scheef?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
[..]
Gaat de goede kant op.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Oftewel: welke ruimtes heb je al gehad?
Hij stond in dezelfde rij als mij met een kar helemaal vol gestapeld met eten. Daar kwamen wat opmerkingen over vanuit de mensen achter hem over de wijn etc ("ik dacht dat buitenlanders niet niet dronken" etc.) niet echt kwaadwillend, maar gewoon bekrompen.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, woon jij op Scheef?. Bijna-buurman dan!
Tuigdorp!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
waar op Scheef?
En de bekrompenheid ken ik wel een 'beetje'... opgegroeid in Duindorp!
Same here.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh blije plaatjes OP!
Ik heb een gevoel van een kater en dat zonder alcohol
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tuigdorp!
Ik woon in oud-scheveningen, vlakbij de keizerstraat.
Of anders iets van een stoffen/naaigerei winkel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik wil vandaag een meetlint kopen, niet eentje bestellen en erop moeten wachten. Bij de HEMA hebben ze er ongetwijfeld één, bedenk ik me net.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]mijn eerste huisje was in de Wassenaarsestraat, 5D, naast de oude kerk!
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Omg dino, dat is echt asociaal gewoon.
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
Heb net ontbeten met een oatmeal cookiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Same here.
Heb nog even tijd om op de bank te blijven zitten met een serie, in de hoop dat het van eten en koffie vanzelf overgaat.
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net ontbeten met een oatmeal cookie
En daarna mijn suplementen weggespoeld met water en ben nog duf.
Had net zo goed met de heren mee kunnen gaan poolen, al had dat wel iets teveel kletsende mensen opgeleverd.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
Enige vrouw met mannen.. en collega'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
In dat geval: wat is er mis met kletsen tijdens het poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enige vrouw met mannen.. en collega's
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ik vond t de 1e keer ook ff vreemd, maar wel gelukzalig!! Haha.. Heerlijk! Dat gevoel heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenWaar ben ik??
Jep dus ik heb me keurig beperkt tot blijven hangen in de kantinequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...
Oh klinkt mooi!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Minija het is weer een beetje nodig
Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
^^quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef An24 het volgende:
Syrena: wat heftig van je pa. Veel sterkte!
Dus wat is het probleem nou precies?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ik had er al van gehoord, klinkt inderdaad heel tof! Jammer dat ik vanavond niet kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Minija het is weer een beetje nodig
Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het wasquote:
Ben ook wel eens naar iets soortgelijks geweest en inderdaad de ambiance deed het hemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het was(ben niet zo van de moderne klassieke muziek, maar was gezwicht voor de mist&olielampen
)
Niet in alle!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb de eerste Jillian erop zitten! Vond m goed te doenwel goeie workout. Vanmiddag ff zwaardere gewichtjes halen. Maar eerst naar IKEA zometeen
![]()
Minilot, wat leuk dat jij zo into de attractieparken bentIk hou ervan!
Ik las gister dat er hier ook natte sneeuw komt op woensdag en het gaat weer vriezen 's nachts.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
______!!
Het gaat hier (nat) sneeuwen dinsdag en woensdag![]()
Hier ook van dat soort shizzle ja, YUCK! Nu miezert het en is het KOUD!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
______!!
Het gaat hier (nat) sneeuwen dinsdag en woensdag![]()
Oooooh disneyland, daar wik ik echt héél graag nog een keer heenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef minilot het volgende:
LadyBlack - ben Merlijn Twaalfhoven aan het Googlen.
Die voorstelling in de kerk klinkt tof zeg!
....nog vier weken tot Disneyland!![]()
![]()
Ik duim wel voor een koper.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gezetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers?
Dat! Jammer dat het geen zonnig weer is, dat stemt mensen snel wat positieverquote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Isabeau het volgende:
omg, nu wil ik dus warme chocolademelk met mini marshmellows![]()
Succes An! Ik heb mijn huis ook 'gevonden' nav een open huizen dagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef An24 het volgende:
Dyslectisch wakker geworden vandaag![]()
Maar duimen voor een koper is helemaal goed. Ik ben na drie jaar wat voorzichtig geworden
Mijn collega's vonden het erg leuk! Dus wie weet!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gesetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers?
Jillianen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even kijken!
Pirates-filmpje!Die moet ik zien, die dodo
![]()
Novem, bwohSpaar ze allemaal.
Ik heb weer asociaal uitgeslapen vanochtend![]()
Ik denk iedere keer dat ik het kennelijk nodig had, maar echt opschieten doet het niet, vooral niet ivm mijn ochtenddansjes!
Volgens mij vergeet ik de helft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
En jee! Mijn referentiebroek gaat dicht en een paar weken geleden zat er nog zeker een paar centimeter tussen.
Ik heb er wel een muffintop in en als ik hem aan doe, zal ik de hele dag bang zijn dat ik eruit scheur, maar hij gaat iig wel dicht!. Over 2 weken weer proberen
.
Voorjaars-/zomerkleren passen is best leuk als je er weer in past. En nu ben ik extra gemotiveerd om netjes te blijven eten
.
Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar.
Ik kan mijn linnen broeken allemaal weer aan
Wel superhandig voor op vakantie want dan hoef ik geen nette broeken mee
Hoop dat je wat vind, alles had van die smalle pijpen hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei!. Ik ga straks ook even kijken voor een mooie linnen broek
.
Dat ja!quote:
Mogen bruintjes niet rokenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
al mijn gewrichten kraken weer eens
Spieren!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik boycot de weegschaaldie speelt gewoon vals..
quote:
Qua cm gebeurt er al een jaar niets.. terwijl ik wel erg veranderd ben qua lijfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef Mini. het volgende:
Sunny: gewoon meten, dan weet je het zeker.
Ook gaan meten dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]al heb ik nog steeds een stomme buik
Heb verder niet het idee dat ik dikker wordt, wel zwaarder.. Maar ik geloof het dan allemaal nooit, denk ik dat ik weer struisvogelgedrag vertoon en gewoon wél dikker wordt en zo. Bah.. ben daar gewoon een beetje bang voor geloof ik.,
Damn, dat vind ik inderdaad belachelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Sommige mensen denken dat moslims (meisjes) niet mogen roken en sommige mensen denken dat ik een moslim ben, vandaar dat ze dan denken dat het normaal is om te zeggen dat ze dachten dat ik niet mocht roken
Edit: vind ik persoonlijk nogal rare dingen, een vreemde op straat die op me af loopt en zegt dat ik toch niet mag roken, ongeacht of het zo bedoeld is of dat je het niet gewend bent, het is gewoon raar.
Ik heb familie rond meppel, gereformeerd als wat, toen we op bezoek waren werd er even uitgebreid verteld hoe ze met de kerk een plan hadden bedacht de enige turkse familie uit het dorp weg te werken.:') Das ook het platteland en ontwetendheid, maar in mijn ogen niet goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |