Zacht zand is wel ideaal natuurlijk! Helaas heb ik bij mij in de buurt slechts een strandje van een meter of veertig breed, dat schiet natuurlijk helemaal niet op!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:30 schreef sigme het volgende:
Ik ren over zacht zand - niet iets waarvoor je een stevige voetzool nodig hebt (of ervan krijgt).
Na 3 km op de minimale gympies over asfalt heb ik wel lekker warme voeten en op het zand wordt het niet heel koud, maar het is op het randje. Totdat er dus zoveel regen valt dat ik echt natte voeten krijg.
Op de terugweg ben ik in plaats van over asfalt door het gras gegaan, de slotenroute, met schoentjes aan. Ook fris.
Een groot voordeel van de sockwa's lijkt me warme voeten.
Meisje toch!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:40 schreef Novem het volgende:
Bleh voel me crap! Spierpijn overal en ik ben gisteren met mn zatte kop op de trap gestruikeld en kon nog net voorkomen dat ik viel door me vast te grijpen en nu doet mijn schouder zeer
Gaat de goede kant op.quote:
Wat was de aanleiding?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
Hoe zijn de geluiden daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
Check: over vier weken twee dagen naar Disneyland. Abonnement verlengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
Mijn beste vriend reist morgen af naar Disneyland Parijs en ik -niet-.![]()
Ik heb momenteel even geen Disneyland-abonnement (laten aflopen tot aan een volgend bezoek) en nu voel ik me toch een beetje ontheemd..
Hey, woon jij op Scheef?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Net een heel gesprek gehad met een Turkse man over de bekrompenheid van de gemiddelde scheveningse inwoner.. op het parkeerterrein van de Aldi. Wuthappenedthere.
[..]
Gaat de goede kant op.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Oftewel: welke ruimtes heb je al gehad?
Hij stond in dezelfde rij als mij met een kar helemaal vol gestapeld met eten. Daar kwamen wat opmerkingen over vanuit de mensen achter hem over de wijn etc ("ik dacht dat buitenlanders niet niet dronken" etc.) niet echt kwaadwillend, maar gewoon bekrompen.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, woon jij op Scheef?. Bijna-buurman dan!
Tuigdorp!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
waar op Scheef?
En de bekrompenheid ken ik wel een 'beetje'... opgegroeid in Duindorp!
Same here.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh blije plaatjes OP!
Ik heb een gevoel van een kater en dat zonder alcohol
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tuigdorp!
Ik woon in oud-scheveningen, vlakbij de keizerstraat.
Of anders iets van een stoffen/naaigerei winkel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar ik wil vandaag een meetlint kopen, niet eentje bestellen en erop moeten wachten. Bij de HEMA hebben ze er ongetwijfeld één, bedenk ik me net.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]mijn eerste huisje was in de Wassenaarsestraat, 5D, naast de oude kerk!
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen !
Eerste nacht in ons nieuwe huis geslapen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Omg dino, dat is echt asociaal gewoon.
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
Vroege rookte ik, kwam er ook weleens iemand naar me toe "jullie mogen toch niet roken?"
Een klant heeft ook weleens tegen me gezegd "oh wat ben jij mooi, vroeger hadden wij ook zo'n bruintje"
Heb net ontbeten met een oatmeal cookiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Same here.
Heb nog even tijd om op de bank te blijven zitten met een serie, in de hoop dat het van eten en koffie vanzelf overgaat.
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net ontbeten met een oatmeal cookie
En daarna mijn suplementen weggespoeld met water en ben nog duf.
Had net zo goed met de heren mee kunnen gaan poolen, al had dat wel iets teveel kletsende mensen opgeleverd.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
Enige vrouw met mannen.. en collega'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Mini. het volgende:
Hee LB, ook weer hier?
[..]
Waarom zouden mensen kletsen als je gaat poolen?
In dat geval: wat is er mis met kletsen tijdens het poolen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze zelf te veel kletst?.
Anyway. Even douchen en dan shoppen.
Heerlijk, zo'n weekendje alleen thuis. Niemand om op te wachten en niemand op rekening mee te houden.
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enige vrouw met mannen.. en collega's
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ik vond t de 1e keer ook ff vreemd, maar wel gelukzalig!! Haha.. Heerlijk! Dat gevoel heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Leuk! Ik vond het hier toen zo raar om wakker te wordenWaar ben ik??
Jep dus ik heb me keurig beperkt tot blijven hangen in de kantinequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me voorstellen ja. Blijft lastig...
Oh klinkt mooi!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Minija het is weer een beetje nodig
Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
^^quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef An24 het volgende:
Syrena: wat heftig van je pa. Veel sterkte!
Dus wat is het probleem nou precies?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is in mijn functie niet altijd even handig, ik kan ze zomaar maandag weer ergens over aan moeten spreken.
Ik had er al van gehoord, klinkt inderdaad heel tof! Jammer dat ik vanavond niet kan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Minija het is weer een beetje nodig
Oh ik maak ook direct even reclame trouwens, voor een concert in de Martinikerk vanavond: de kerk is ivm earth hour verlicht door olielampen en vuurkorfjes, er wordt mist gemaakt en met honderden zangers wordt er verspreid door de kerk een compositie van Merlijn Twaalfhoven gezongen. Die is heel experimenteel, dus het wordt echt een unieke beleving!
Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het wasquote:
Ben ook wel eens naar iets soortgelijks geweest en inderdaad de ambiance deed het hemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja vorige week was een try out in Appingedam, en ik was zelf echt verbaasd hoe tof het was(ben niet zo van de moderne klassieke muziek, maar was gezwicht voor de mist&olielampen
)
Niet in alle!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Ik heb de eerste Jillian erop zitten! Vond m goed te doenwel goeie workout. Vanmiddag ff zwaardere gewichtjes halen. Maar eerst naar IKEA zometeen
![]()
Minilot, wat leuk dat jij zo into de attractieparken bentIk hou ervan!
Ik las gister dat er hier ook natte sneeuw komt op woensdag en het gaat weer vriezen 's nachts.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
______!!
Het gaat hier (nat) sneeuwen dinsdag en woensdag![]()
Hier ook van dat soort shizzle ja, YUCK! Nu miezert het en is het KOUD!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
______!!
Oooooh disneyland, daar wik ik echt héél graag nog een keer heenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef minilot het volgende:
LadyBlack - ben Merlijn Twaalfhoven aan het Googlen.
Die voorstelling in de kerk klinkt tof zeg!
....nog vier weken tot Disneyland!![]()
![]()
Ik duim wel voor een koper.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gezetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers?
Dat! Jammer dat het geen zonnig weer is, dat stemt mensen snel wat positieverquote:
Sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Isabeau het volgende:
omg, nu wil ik dus warme chocolademelk met mini marshmellows![]()
Succes An! Ik heb mijn huis ook 'gevonden' nav een open huizen dagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef An24 het volgende:
Dyslectisch wakker geworden vandaag![]()
Maar duimen voor een koper is helemaal goed. Ik ben na drie jaar wat voorzichtig geworden
Mijn collega's vonden het erg leuk! Dus wie weet!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef An24 het volgende:
Zo! Bijgelezen en gesetteld in mijn huisje. Duimen jullie mee voor veel bezoekers?
Jillianen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even kijken!
Pirates-filmpje!Die moet ik zien, die dodo
![]()
Novem, bwohSpaar ze allemaal.
Ik heb weer asociaal uitgeslapen vanochtend![]()
Ik denk iedere keer dat ik het kennelijk nodig had, maar echt opschieten doet het niet, vooral niet ivm mijn ochtenddansjes!
Volgens mij vergeet ik de helft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
En jee! Mijn referentiebroek gaat dicht en een paar weken geleden zat er nog zeker een paar centimeter tussen.
Ik heb er wel een muffintop in en als ik hem aan doe, zal ik de hele dag bang zijn dat ik eruit scheur, maar hij gaat iig wel dicht!. Over 2 weken weer proberen
.
Voorjaars-/zomerkleren passen is best leuk als je er weer in past. En nu ben ik extra gemotiveerd om netjes te blijven eten
.
Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar.
Ik kan mijn linnen broeken allemaal weer aan
Wel superhandig voor op vakantie want dan hoef ik geen nette broeken mee
Hoop dat je wat vind, alles had van die smalle pijpen hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn referentiebroek hoeft niet mee op vakantie, maar die andere twee wil ik wel meenemen. En over 2 weken is het zo ver, dus als ik netjes blijf eten, pas ik daar alleen nog maar beter in, woei!. Ik ga straks ook even kijken voor een mooie linnen broek
.
Dat ja!quote:
Mogen bruintjes niet rokenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Novem het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
al mijn gewrichten kraken weer eens
Spieren!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik boycot de weegschaaldie speelt gewoon vals..
quote:
Qua cm gebeurt er al een jaar niets.. terwijl ik wel erg veranderd ben qua lijfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef Mini. het volgende:
Sunny: gewoon meten, dan weet je het zeker.
Ook gaan meten dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]al heb ik nog steeds een stomme buik
Heb verder niet het idee dat ik dikker wordt, wel zwaarder.. Maar ik geloof het dan allemaal nooit, denk ik dat ik weer struisvogelgedrag vertoon en gewoon wél dikker wordt en zo. Bah.. ben daar gewoon een beetje bang voor geloof ik.,
Damn, dat vind ik inderdaad belachelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Sommige mensen denken dat moslims (meisjes) niet mogen roken en sommige mensen denken dat ik een moslim ben, vandaar dat ze dan denken dat het normaal is om te zeggen dat ze dachten dat ik niet mocht roken
Edit: vind ik persoonlijk nogal rare dingen, een vreemde op straat die op me af loopt en zegt dat ik toch niet mag roken, ongeacht of het zo bedoeld is of dat je het niet gewend bent, het is gewoon raar.
Ik heb familie rond meppel, gereformeerd als wat, toen we op bezoek waren werd er even uitgebreid verteld hoe ze met de kerk een plan hadden bedacht de enige turkse familie uit het dorp weg te werken.:') Das ook het platteland en ontwetendheid, maar in mijn ogen niet goed te praten.
Goh, wat vreemd... en je kleren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Qua cm gebeurt er al een jaar niets.. terwijl ik wel erg veranderd ben qua lijf
Wisselend.. Streefbroek pas ik wel, al zit die ineens weer strakker, andere dingen zitten juist weer losser. Ik snap er soms niets van. En met wat ik eet en hoe ik beweeg zou ik in theorie af moeten vallen, maar goed, dat mijn lijf niet naar theorieën luistert wist ik ook alquote:
Lichamen zijn soms rare dingen... Wat hield die drastische aanpak dan in?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wisselend.. Streefbroek pas ik wel, al zit die ineens weer strakker, andere dingen zitten juist weer losser. Ik snap er soms niets van. En met wat ik eet en hoe ik beweeg zou ik in theorie af moeten vallen, maar goed, dat mijn lijf niet naar theorieën luistert wist ik ook alHeb vorig jaar een periode vrij drastisch moeten doen om met moeite iets er af te krijgen..
Ben dat eigenlijk niet nog eens van plan maar zou bepaalde gebieden toch wel iets minder Sunny willen zien
Ik vind het ook raar. Om niet te zeggen absurd en buitengewoon ongemanierd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Sommige mensen denken dat moslims (meisjes) niet mogen roken en sommige mensen denken dat ik een moslim ben, vandaar dat ze dan denken dat het normaal is om te zeggen dat ze dachten dat ik niet mocht roken
Edit: vind ik persoonlijk nogal rare dingen, een vreemde op straat die op me af loopt en zegt dat ik toch niet mag roken, ongeacht of het zo bedoeld is of dat je het niet gewend bent, het is gewoon raar.
Ga ik niet zeggen, wordt ik hier afgebrand denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lichamen zijn soms rare dingen... Wat hield die drastische aanpak dan in?
Dat van die dt vind ik ergerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen, wordt ik hier afgebrand denk ik
Goed om te horen. Het zou wel grappig zijn als er collega's komen kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn collega's vonden het erg leuk! Dus wie weet!
Tskquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach ja, die typ ik automatisch als ik snel ga. Kan ik niets aan doen
Dat heb ik ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
al mijn gewrichten kraken weer eens
Omdat de kans wel bestaat dat mensen dat gaan opvolgen zonder dat ze gaan letten op de stoffen die wel binnenkomen. Gezonde vetten, voldoende vitamines/mineralen, genoeg eiwitten...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Mini. het volgende:
Waarom zou je dat niet mogen zeggen, Viz? Het gaat hier vaak over het vermijden van de spaarstand, maar het doel (voor velen hier dan tenminste) is uiteindelijk wel afvallen.
Geen idee. Het hoort bij de flexibiliteit van mijn gewrichten naar het schijnt. Ben licht hypermobiel (niet extreem zodat het een 'aandoening' genoemd mag worden gelukkig). Schijnt wel later eerder reumatische klachten te kunnen opleveren, dat zie ik bij mijn moeder ook wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
Is dat echt erg? en kan je er iets aan doen?
Ik krijg de indruk dat je de wijsheden niet snapt. Als het in de praktijk niet werkt, dan is het geen wijsheid. Dan is het opgeklopte lucht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap hem geloof ik niet helemaal Sigme, wat wil je nou precies zeggen?
(de 'wijsheden' snap ik wel hoor, daarnaar probeer ik dus ook te leven en zo, alleen lijkt het allemaal net ff anders te werken in praktijk of zo.. frustrerend iig)
@ Vizor: foei!![]()
Waar zijn je O's?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gruwelijke nummer 5 in de nieuwe release zeg
. Echt afschuwelijk
.
Ben nog nooit in Disneyland geweest.
Heb zelf geen weegschaal, houd dat ook zo, zou alleen maar frustrerend werken.
Referentiebroek is mn jeans en die past nog niet weer. Ook al was ik even hoopvol na RPM afgelopen zondag, maandag, donderdag en vandaag. Maar goed, de vetjes zijn er geleidelijk aangekropen en zullen er ook geleidelijk weer afgaan. Hoop ik.
Eindstand van gister:
O: klein restje kwark
T: appel
L: 4 bth: 2x met 1 plak kaas, 2x pindakaas
D: griekse salade met stokbrood en zeezoutboter
T: Leffe dubbel
Vandaag wordt zoiets:
O: banaan
S: RPM
L: kom havermoutpap 225 ml melk en ?? havermout)
T: ?
D: nasi, compleet met kroepoek, saus, etc.
Als ik meer ga eten kom ik vrijwel direct aan (met het zelfde beweeg patroon dus), als ik minder eet wordt het ongezond, dat wil ik niet. Zit volgens mij ook niet belachelijk laagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je de wijsheden niet snapt. Als het in de praktijk niet werkt, dan is het geen wijsheid. Dan is het opgeklopte lucht.
Je valt af als je minder calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt. Val je niet af, dan moet je of minder eten, of meer verbranden.
Als er rekenmachines en internetwijsneuzen zeggen dat je te weinig eet, dan moet je kiezen wat je gelooft. Jouw lijf of rekenmachines en internetwijsheden.
En hou er rekening mee dat als je weinig eet, het lastig is alle voedingsstoffen binnen te krijgen, dus stem je menu (en eventueel suplementen) daarop af.
Nu ik er zo over nadenk heb ik trouwens al eens in de praktijk ondervonden dat dat werkt, want ik at vroeger ook altijd door de week best weinig en dan in het weekend vaak op onderhoud (omdat dat zo uitkwam met familiebezoekjes enzo) en toen viel ik prima af zonder dat ik daarna ineens niks meer kon eten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat de kans wel bestaat dat mensen dat gaan opvolgen zonder dat ze gaan letten op de stoffen die wel binnenkomen. Gezonde vetten, voldoende vitamines/mineralen, genoeg eiwitten...
Dat is namelijk wel belangrijk... Het kan dus, maar dan moet je juist strenger wezen op wat wel binnenkomt!
Hmm oke.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee. Het hoort bij de flexibiliteit van mijn gewrichten naar het schijnt. Ben licht hypermobiel (niet extreem zodat het een 'aandoening' genoemd mag worden gelukkig). Schijnt wel later eerder reumatische klachten te kunnen opleveren, dat zie ik bij mijn moeder ook wel.
Dan na de RPMquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sarabi: ik kan niet een O nemen en daarna gaan RPM'en. Dan word ik of kotsmisselijk of ik zit de hele tijd alles omhoog te burpen.
Kom ik weer met mijn stokpaardje: probeer low carb. Voor sommigen werkt het niet, maar voor veel mensen wel. Ik heb hetzelfde, met veel sporten en netjes eten blijf ik op gewicht. Wil ik afvallen zonder idioot weinig te eten en dus hongergevoel, dan moet ik streng lowcarben. Bright side, indien streng opgevolgd ben je in 3 weken wel echt 5 kilo kwijt. Minstens. Zonder honger. Tenminste, zo werkt dat bij veel mensen. Je zou het kunnen overwegen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik meer ga eten kom ik vrijwel direct aan (met het zelfde beweeg patroon dus), als ik minder eet wordt het ongezond, dat wil ik niet. Zit volgens mij ook niet belachelijk laagTussen de 1500 en 1800 kcal meestal, niet gek lijkt me. Voor mijn gevoel eet ik behoorlijk gevarieerd ook, misschien iets strenger worden weer, maar de demotivatie is soms sterker doordat er gewoon niets lijkt te gebeuren..
![]()
Gelukkig kom ik vervolgens ook niet echt aan zolang ik de kcals stabiel hou.. dat lukt gelukkig dus wel zoals de theorie het zegt
![]()
Nóg meer sporten betekent dat ik iets ga doen wat moeilijk vol te houden is, want meer dan 3x in de week vind ik voor mezelf niet haalbaar op langere termijn, ik heb ook nog werk, studie en een hond die uitgelaten moet worden.
Ik denk dus eigenlijk dat ik het prima snap, dat is het probleem niet. Ik kan alleen zelf niet goed ontdekken waar het met míjn lichaam 'fout' gaat met al zijn hormonen, schommelingen enz. dat is het meer.. En dat frustreert.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom ik weer met mijn stokpaardje: probeer low carb. Voor sommigen werkt het niet, maar voor veel mensen wel. Ik heb hetzelfde, met veel sporten en netjes eten blijf ik op gewicht. Wil ik afvallen zonder idioot weinig te eten en dus hongergevoel, dan moet ik streng lowcarben. Bright side, indien streng opgevolgd ben je in 3 weken wel echt 5 kilo kwijt. Minstens. Zonder honger. Tenminste, zo werkt dat bij veel mensen. Je zou het kunnen overwegen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Goodbye het volgende:
Low carb komt mij op dit moment niet zo goed uit (teveel geplande etentjes), maar ik vind het ook een ideale kickstart. Heb nu het geluk dat ik met een relatief normaal eetpatroon (inclusief een wijntje of wat lekkers op z'n tijd) ook afval.
No carb, is dat mogelijk?![]()
Het kan, maar dan mag je dus alleen vlees, vis en eieren zo'n beetje. Ik denk dat tot zo'n 20 gram, die je haalt uit groenten veel beter voor je is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Goodbye het volgende:
Low carb komt mij op dit moment niet zo goed uit (teveel geplande etentjes), maar ik vind het ook een ideale kickstart. Heb nu het geluk dat ik met een relatief normaal eetpatroon (inclusief een wijntje of wat lekkers op z'n tijd) ook afval.
No carb, is dat mogelijk?![]()
Ik zou het niet kunnen/willen, denk ik!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]maar niet aan te raden op lange termijn
maar het kan.
Ik ook niet. want met groenten krijg je ook vezels/vitamines binnen en werkt het net zo goed denk ik? Tenminste, het zou voor mij niet nog sneller en meer hoeven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen/willen, denk ik!
Veel groente bevatten nauwelijks carbs, dus die zou je dan wel gewoon kunnen eten. Maar geen groene bonen of fruit.. dus het beperkt wel enorm.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan, maar dan mag je dus alleen vlees, vis en eieren zo'n beetje. Ik denk dat tot zo'n 20 gram, die je haalt uit groenten veel beter voor je is.
Oh nee, dan is het wel gewoon low carb. En geen no carb. Want zelfs de meest low carbe groenten bevatten toch wel zo'n 3 gram/100 gram zelfs gewoon sla en zo. Ik dacht dat je echt 0 gram bedoelde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Veel groente bevatten nauwelijks carbs, dus die zou je dan wel gewoon kunnen eten. Maar geen groene bonen of fruit.. dus het beperkt wel enorm.
Kan last van gewoon brood niet last van tarwe zijn? Ik ben grotendeels overgeschakeld op roggebrood en krekkers. De krekkers zijn ook van rogge, dus ik krijg zelden tarwe binnen. Is voor mijn buik beter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]doe ik/probeer ik. En idd, toen ik vrij drastisch bezig was deed ik het no-carb zelfs. Het nadeel vind ik dat het snel te vettig wordt, daar een evenwicht in zoeken is een kunst. Maar ik eet het liefste maar 1x per dag iets met carbs. De ene keer lukt dat beter dan de ander..
Sowieso al omdat ik last van mijn darmen krijg van te veel carbs heb ik ontdekt. Zeker van 'gewoon' brood..
Nja, no-bewusttoegevoegde-carbs dan..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het wel gewoon low carb. En geen no carb. Want zelfs de meest low carbe groenten bevatten toch wel zo'n 3 gram/100 gram zelfs gewoon sla en zo. Ik dacht dat je echt 0 gram bedoelde.
Precies, is ook alleen maar lastiger als je weer gaat opbouwen naar normaal eten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook niet. want met groenten krijg je ook vezels/vitamines binnen en werkt het net zo goed denk ik? Tenminste, het zou voor mij niet nog sneller en meer hoeven.
Ja, kijk, dan heb ik ook no carb gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, no-bewusttoegevoegde-carbs dan..![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan last van gewoon brood niet last van tarwe zijn? Ik ben grotendeels overgeschakeld op roggebrood en krekkers. De krekkers zijn ook van rogge, dus ik krijg zelden tarwe binnen. Is voor mijn buik beter.
het sneeuwde vanmorgen/gistermorgen in Zweden blijkbaar, gezien alle facebook berichtjes!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
______!!
Tot nu toe gaat het goed! Maar goed, alleen nog maar gevlogen en het hotel gevonden en ergens een hapje gegeten. Vandaag eerste echte dag. Ik ga straks winkelen! En morgen begint de conferentie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi.. hoe gaat het daar Jeager?
Lijstje:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 19 km met 10.6/uur (1:47 uur)
T: plakje stol tijdens rennen, ging prima
L: 500 gr kwark, 2 gebakken eieren met champignons, tomaat, paprika, bieslook, peterselie, auguk, kaas en ham met 3 volkorenbroodjes.
T's: peer, appel, druiven, blokje choco, rauwe wortelen, cracker tonijnsalade
D: Gevulde paprika's en champignons (gehakt, kruiden, rijst enz) met een ijsbergsalade
T: zoute stokjes, kom vruchtenyoghurt, cola=berenburg
Ik ga deze open deur nog wat meer openen: misschien dan nu dan je ontbijtje erbij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel plezier Jagar.
Mijn maag knort. En dat na een volle kom havermoutpap. Grmbl. Ik leer het ook niet he? Baal dat ik het zo lekker vind!
Hmm dat is ook vreemd....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn maag knort. En dat na een volle kom havermoutpap. Grmbl. Ik leer het ook niet he? Baal dat ik het zo lekker vind!
Wasda?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:52 schreef An24 het volgende:
Xm: misschien eens proberen er dan bijv nog een eitje te eten voor kanfere verzadiging?
Hier zijn de uren al weer voorbij. Drie bezoekers gehad. Ik ben benieuwd!
Hoop dat je er een koper aan overhoudt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:52 schreef An24 het volgende:
Xm: misschien eens proberen er dan bijv nog een eitje te eten voor kanfere verzadiging?
Hier zijn de uren al weer voorbij. Drie bezoekers gehad. Ik ben benieuwd!
K Lan f gere, gok ik!quote:
Dattequote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga wel even een foto maken van mezelf in de gekleurde broek, maar niet in álles, is veel te veel werk. Maar straks/morgen, eerst opruimen.
Maar ik bedoelde dat ik er niks aan heb als het op FB staat, dat kan ik niet zienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga wel even een foto maken van mezelf in de gekleurde broek, maar niet in álles, is veel te veel werk. Maar straks/morgen, eerst opruimen.
Je kan "slank" ook deegloze quiche maken... Zelf vind ik dat lekkerder, hou niet zo van bladerdeegachtige dingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik er niks aan heb als het op FB staat, dat kan ik niet zien
Straks eens kijken of quichedeeg van speltmeel ook lekker is!
Ja en ik bedoel dat ik hem hier ook neerzetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik er niks aan heb als het op FB staat, dat kan ik niet zien
Straks eens kijken of quichedeeg van speltmeel ook lekker is!
^ Dit!quote:
*vind het lelijk*quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel dat ik hem hier ook neerzet. Kunnen jullie allemaal zeggen dat jullie 'm lelijk vinden
.
Onder de indruk, sigme?Dat kun jij toch ook?
Beetje meer kennis van wat je verkoopt lijkt me wel handigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ging naar de AH (tja sperziebonen in de bonus en lekkere pittenbrood volkoren)
Pitten en zadenbrood volkoren dus.... lag nog een halve, dus bij de broodafdeling vragen: Heb je nog de VOLKOREN versie van de blablaboulonge?
Nou ik heb deze 'laat een hele verse brood zien'
en deze, en deze, en deze, allemaal in de bonus
Ik: 'wil graag de volkoren versie'
Broodmuts: nou ik heb dus deze vier
Ik:' doe maar de volkoren
Broodmuts: deze is meergranen
Laat maar
Maar nu weet ik dus niet zeker of ik de volkoren versie ECHT wel koop, ze plakken er maar een stickertje op
Jammer is dat he? Geur van oud frituurvet, gebakken beslag en ravigottisaus overheerst de makreel, zalm, paling en andere echt lekkere vis!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ook makreel. Staan ze je een beetje glazig aan te kijken bij de visboer als je ineens vérse vis wiltGebakken en gefrituurd is wat de klok slaat daar..
Maar goed, ik ga hem straks in een pekelbad leggen en dan gaat hij na een tijdje de rookoven in
: Hoe?!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
En mijn tochtje naar de super was ook fijn.
In de categorie dingen die alleen mij overkomen: er stond buiten de super een jochie van een jaar of 8 een losse draad uit z'n voetbalkous te trekken en ik raakte erin verstrikt, en goed ook! Echt hè. Maar hij had wel een leuke mama
.
Ja, dat ding zat overal. Ik zag hem bezig, liep verder en kon ineens niet meer verder. Ik heb die draad op verschillende plekken los moeten trekkenquote:
Dat herken ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sarabi: ik kan niet een O nemen en daarna gaan RPM'en. Dan word ik of kotsmisselijk of ik zit de hele tijd alles omhoog te burpen.
Pan goed heet laten worden, dan pas erin (niet in prikken met een vork!) zorgen dat hij aan alle kanten dichtschroeit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks voor de tweede keer in m'n leven een biefstukje bakken. De eerste keer mislukte het, dus de hamvraag: neem aan dat ik hem op middelhoog vuur moet bakken?
Souvlaki!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat herken ikdaarom maar minimaal een uur tevoren eten ofzo.
Ben nu de chili voor morgen aan het voorbereidenen neig naar Grieks bestellen straks
Mediumquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pan goed heet laten worden, dan pas erin (niet in prikken met een vork!) zorgen dat hij aan alle kanten dichtschroeit.
Hoe wil je hem hebben, rood, medium of?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik
Biefstuk op kamertemp laten komen (belangrijk niet uit de koelkast), peper, paprikapoeder
Best stuk boter warm laten worden, biefstuk erin als boter heet is, 2 minuutjes een beetje spelen met het vlees, omkeren, wederom spelen met het vlees voor 2 minuutjes.
Op aluminiumfolie leggen, zout erover, inpakken en 5 minuutjes rusten.
Lekker met je pakketje uitpakken en het vocht over je eten doen:9
En een beetje sambal er door is ook lekker!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:49 schreef Nallie het volgende:
Vik; courgettepannekoekjes: Courgette raspen en laten uitlekken, dan in een beslagkom met ongeveer 3/4 cup melk en 1 cup bloem (ik doe t beetje op gevoel) en een ei, mixen en in de pan bakken!
Goed idee! Ik doe ook weleens wat geitenkaas en ui door t beslag.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En een beetje sambal er door is ook lekker!
Oh weet ik ook wat ik met m'n geitenkaas moet. Ik ga dit recept doen: http://www.kokenmetkarin.nl/bij/courgettepannenkoekjes.htmlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed idee! Ik doe ook weleens wat geitenkaas en ui door t beslag.
Of chilipoeder!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef the85mc het volgende:
Heb vanochtend een rondje gemountainbiked door het bos, ging erg lekker! Ik kan wel merken dat mijn conditie wel aardig goed is, een goede vriend die mee was had er iets meer moeite mee. Dus het tempo aangepast dat het voor hem ook leuk was. Eerder fietsen we ongeveer hetzelfde tempo, dus af en toe hardlopen en fietsen scheelt dan toch behoorlijk.
Eetlijstje is ook goed: tot nu toe nog geen tussendoortjes en wel al gesportEn heb vanmiddag een boom gescoord.
Is dat inclusiefquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij gaan gourmettenMet zn 7en
Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sweet potato chilli staat nu te pruttelen! Ik ben benieuwd.
mjamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij gaan gourmettenMet zn 7en
Nu al trek.. johquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de kip voor de tikka massala staat in de marinade, zo even 't naandeeg kneden en laten rijzen...heb nu al trek!
![]()
Waar heb je gelopen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! De wandeling was mooi! Was wel een beetje gekreukeld, dus het lijkt alsof we 30km in de voeten hebben zitten!![]()
Sla vandaag ook Jillian éven over, morgen weer
Ik had gister ribeye, veul lekkerder dan biefstuk vind ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:
En de biefstuk is ook gelukt. Alleen een beetje te doorbakken. Maar het was wel een Duitse en die vind ik te gehaktachtig, dus volgende keer een echte
.
Vorige keer was 'ie verbrand, nu heb ik hem op matig vuur gebakken en ook de zijkantjes, want die bleven maar roze (heb de biefstuk met twee spatels rechtop gehoudenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had gister ribeye, veul lekkerder dan biefstuk vind iken minder makkelijk te verpesten
http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire06.htmlquote:
SPOILER: En de Garmin is goedgekeurd:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door motorbloempje op 31-03-2012 19:40:28 ]Ja doei.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook een meetlint gekocht. Net al even een beetje zitten meten, maar met broek aan dus dat telt niet helemaal, maar heb nu wel een idee. De omtrek van mijn bovenarmen is dezelfde als die van sigme, daar ben ik dan wel weer trots op
. Of ik heb totaal verkeerd gemeten, dat kan natuurlijk ook
.
Mooi! Ben blij dat je m lekker vindt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Hufff, vol. Die sweet potato chilli is echt heel erg lekker.
Ja! Daar hebben wij ook last van!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
Door dat het zo licht is buiten, vergeet ik de tijd steeds. Lasagna staat in de oven nu
Die gaat zeker wel vaker gemaakt worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi! Ben blij dat je m lekker vindt!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.walkingenglishman.com/eastyorkshire06.html
Deze route gedaanSPOILER: En de Garmin is goedgekeurd:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stress mijden?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen, weet iemand een middel om spierspanning te verminderen? Magnesium gebruik ik al dagelijks en sauna kan ik niet echt van genieten
Sweet Potato Chiliquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
Sweet potato chili?
Hier staat er ook chili op..heb de Mr geholpen met zijn Koken met Karin chili recept.
Dat mag een nachtje staan en ik vind het nu al lekkermaar de Mr te tomaterig
berenburgquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen, weet iemand een middel om spierspanning te verminderen? Magnesium gebruik ik al dagelijks en sauna kan ik niet echt van genieten
Li! Je doet het erom!quote:
Ah dan heb ik alles gebruikt muv de zoete aardappelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sweet Potato Chili
(Makes 1 giant pot)
2 cups sliced onion (1 large)
20 oz peeled and cubed sweet potato
2/3 cup diced zucchini
1-2 cans black beans (or another bean)
28-oz can diced tomatoes
1 1/2 T chili powder
1 tsp cumin
1 tsp salt
1 cup water (or broth)
Combine all ingredients in a big pot, and bring to a boil. Then lower and cook until the sweet potatoes are soft. The chili tastes even better the next day, after the flavors have had a chance to combine.
Dat van die 'giant pot' vind ik wel meevallen.![]()
Alleen maar een bosje munt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Geinspireerd door minilot's recept voor een groene smoothie heb ik een bosje munt in de blender gedaan. Maar dat was lekker zeg
Helaas, geen zoete aardappelen hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
De aardappels geven een zoetige smaak (duh) en binden het geheel tot een lekkere dikke chilli.
In de pan ziet het er altijd uit alsof het voor minimaal 5 dagen aan eten is.. tot je begint te eten en er max 2 porties uit komen.
Heb je vandaag dan wel genoeg?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen maar een bosje munt?.
Ik ga mijn courgettepannenkoek voor morgen bewaren, voor na het hardlopen, en dan eet ik straks nog wat yoghurt met muesli en een klein trosje druiven.
Probeer ik zoveel mogelijk en er staat idd een lamp naast me.quote:
Ja, dat vraag ik me af, maar ik zit echt bomvol!quote:
Nee nee! Een sinaasappel, dat bosje munt, heeeeel veel spinazie en een halve komkommerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Alleen maar een bosje munt?.
Ik ga mijn courgettepannenkoek voor morgen bewaren, voor na het hardlopen, en dan eet ik straks nog wat yoghurt met muesli en een klein trosje druiven.
Ja hoor, mooi met alles erin.. vind hem echt erg goed qua voedingstoffenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me af, maar ik zit echt bomvol!
Mijn lijstje nog maar even:
O: half bakje Brinta, restje sushi
T: appel
T: paar slokken jus d'orange
L: eitje, tostie kaas/tomaat/italiaanse kruiden ( = 2 bth), glas melk
T: blikje cola
D: courgettepannenkoek, Duitse biefstuk
T: 200 gr worteltjes
T: klein trosje druiven
T: klein bakje yoghurt met amaranthmuesli
Ik denk dat het wel genoeg is?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor, mooi met alles erin.. vind hem echt erg goed qua voedingstoffen
Misschien wat meer carbs en wat minder groentequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik eens een lijstje doen voor de lol?![]()
O: appelflap (sorrrrry, hij was erg smakelijk though) en een glas sap
L: boterham geitenkaas, beschuitje kaas, banaan
T: bak magere kwark met havermout/muesli
D: rijst met kip en groenten in een kerriesaus
T: ik denk een paar toastjes
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef sigme het volgende:
Lijst
• melk met havermout
• 15 km wandeldraven met honden, 8,6 km/u dacht ik
• bak linzen met tonijn in olie
• sportschool
• omelet van 3 eieren en een pak diepvriessinazie a la creme
• 3 rode wijn
• avondeten: kleine pizza, wel rijkbelegd
• toe: hele perzik uit siroop, saromapudding, toefje kwark, opgeleukt met een paar boerenjongens
Ik vind 'm mooi
Wat is yoghurt met eruit?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekkere dingen zie ik op de lijstjes.
Die van mij:
O: 3 boterhammen rollade
L: 4 boterhammen pindakaas
T: 3 mandarijntjes, 2 chocopindas
D: gele bloemkoolcurry met biefstukreepjes en rijst
T: yoghurt met eruit
Ik heb heel veel groente op vandaag, hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien wat meer carbs en wat minder groente
Die heb ik laatst ook gemaakt, die is echt heerlijk! Ik had daar toen courgettepannekoekjes bij gemaakt, toevalligquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Morgen wil ik de zalm met ham van Karin gaan maken. Alleen nog even bedenken wat voor veggies daarbij gaan.
Dat zeg ik, kan wel wat minderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb heel veel groente op vandaag, hoor.
Ja maar ik maakte twee grote pannenkoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gemaakt, die is echt heerlijk! Ik had daar toen courgettepannekoekjes bij gemaakt, toevallig(wel veul kleiner dan die van jou). En nog een salade.
Oh is goed, trek ik morgen wel een zak chips open. Of mag dat niet omdat dat van aardappels is gemaakt?quote:
Met kaas is je lasagne niet veganistisch. Zelfs niet met een heel klein beetjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef Nallie het volgende:
Appelflap! Nom
S: Jillian
O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei, paar druiven
T: klein stukje raw brownie
D: grote portie veganistische lasagne; met gegrilde courgette en aubergine, zonder bladen, met bechamel en een heel klein beetje kaas.
T: yoghurt met wat gedroogd fruit en kokos
B: Ikea afstruinen, veel boodschappen en schoonmaken!
Ik vind m oke, wel wat hoog in suiker alleen denk ik...
Nu aflevering 2 van breaking bad kijken
Pindakaas is lekker & gezond, maar ik denk niet dat ik vier boterhammen met pindakaas zou etenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekkere dingen zie ik op de lijstjes.
Die van mij:
O: 3 boterhammen rollade
L: 4 boterhammen pindakaas
T: 3 mandarijntjes, 2 chocopindas
D: gele bloemkoolcurry met biefstukreepjes en rijst
T: yoghurt met eruit
Ja, die zou ik gewoon weggelaten hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pindakaas is lekker & gezond, maar ik denk niet dat ik vier boterhammen met pindakaas zou etenTenzij je het wel héél dun smeert.
en die 2 chocopinda's![]()
Het recept was zonder kaasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met kaas is je lasagne niet veganistisch. Zelfs niet met een heel klein beetjeKlinkt wel lekker, though! Sterker nog: je hebt me op een idee gebracht
Toch wel voor minstens 16 mensen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft M. vanavond een nagerecht mee gemaakt in Groningen. Bijna 8000 calorieën. Godzijdank was ik niet mee, dan paste ik spontaan niet meer in m'n zomerbroeken
.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het recept was zonder kaasvolledig veganistisch. Maar ik hou wel van kaas, vandaar.
In ieder geval 6 mensen, ik weet niet of de andere 5 er ook bij warenquote:
Dan edit ik m ff voor jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan nog steeds is jouw lasagne niet veganistisch
![]()
.
Vik: je hebt het vaker over ene M. Gemist hoe ik due persoon kan plaatsenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft M. vanavond een nagerecht mee gemaakt in Groningen. Bijna 8000 calorieën. Godzijdank was ik niet mee, dan paste ik spontaan niet meer in m'n zomerbroeken
.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Dat is mijn huisgenoot en tevens goede vriendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Vik: je hebt het vaker over ene M. Gemist hoe ik due persoon kan plaatsen
WUT?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net met mijn natte tandenborstel in mijn oor geprikt. Dus.
Ah!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is mijn huisgenoot en tevens goede vriend.
Is de man naast me het totaal niet mee eensquote:
Oh, ik ook niet! Maar ik vind 't wel een geweldige parodiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is de man naast me het totaal niet mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |