ook weer waar, maar dat betekent niet dat je dan maar foto's van mensen moet posten omdat "iedereen het doet"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Privacy heb je toch al niet meer. Big brother is watching you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik doe het ook niet hoor en overigens wat mijn commentaar heel beleefd en behulpzaamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook weer waar, maar dat betekent niet dat je dan maar foto's van mensen moet posten omdat "iedereen het doet"
eensch met TT!
klopt, bedoelde het ook niet persoonlijk. maar meer als: Als BB je toch al watcht, hoef je het BB nite makkelijker te makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor en overigens wat mijn commentaar heel beleefd en behulpzaam
Precies. Daarnaast heb ik niet de behoefte om als online-rukvoer voor mijn cliënten gebruikt te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, bedoelde het ook niet persoonlijk. maar meer als: Als BB je toch al watcht, hoef je het BB nite makkelijker te maken
ik zou het een eer vinden wanneer dames mijn goddelijke lijf in hun fantasieën zien....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast heb ik niet de behoefte om als online-rukvoer voor mijn cliënten gebruikt te worden
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
En even voor Alors (als ze een teruglezer is):twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 00:47:39Vanavond was @bertolf te gast en deed z'n nummers Mary en Credo. Gemist? http://t.co/GuoJ861Y reageer retweet
tot Giel er is, die is 10min geleden wakkergebeld...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
hoelang gaat Stenders nog door dan?
ik ben voor de verandering nog wakker namelijk
Tot Giel er isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
totdat Giel komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Nou, van mij hoeft het niet... Zijn allemaal hormoonbommetjes, ze weten van gekkigheid niet wat ze ermee aan moeten... Daarnaast hebben m'n cliënten vaak een nogal bizarre seksuele voorkeur, ik sla over!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou het een eer vinden wanneer dames mijn goddelijke lijf in hun fantasieën zien....
Straks nog meer Stenders, ik blifj iig tot Giel er is!
HUH?! Jij???quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
ja ik hierquote:
Jack White - Sixteen Saltinesquote:
De weg tussen Haarlem en Hilversum opbreken!!quote:
ik dacht Jack al te herkennen. lekkere plaat zegquote:
Moet ie nog uit Haarlem komen? Oh, belletje met Giel nu!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
De weg tussen Haarlem en Hilversum opbreken!!
*raapt kin van de grond*quote:
Vast, als hij nog in zijn nest lag tenminstequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ie nog uit Haarlem komen? Oh, belletje met Giel nu!
ik blijf nog ff zittenquote:
Als hij nu al in de taxi zit, dan lijkt me dat stug! Volgens mij doe je daar geen uur overquote:
jij bent snel tevredenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
*raapt kin van de grond*
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, mijn leven is nu volmaakt...
wie??quote:
en je bent echt een vrouw?quote:
Als 'ie de Funky Bunch maar thuis laat!!quote:
daar kan ik ja op antwoordenquote:
en niet alleen zn telefoonquote:
aan de hoogste boom!quote:
Hmja, toen ik het terug las, was ie inderdaad wat dubbelquote:
Het begint om 01:28 op NED3.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Qunix het volgende:
Ohja... het is ook een tv programma... Dat wilt Stenders niet
Nick Carter!quote:
De miss nog wattes. Ik krijg er een beetje plaatsvervangende schaamte van. Ik ben ook blond en ik heb ook blauwe ogen.quote:
Oh, was ze zo erg ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
De miss nog wattes. Ik krijg er een beetje plaatsvervangende schaamte van. Ik ben ook blond en ik heb ook blauwe ogen.
maar jij hebt brains! nou ja, dat vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
De miss nog wattes. Ik krijg er een beetje plaatsvervangende schaamte van. Ik ben ook blond en ik heb ook blauwe ogen.
Dat hoop ik dan maar hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar jij hebt brains! nou ja, dat vermoed ik zo.
ah, ja ik luister zelden naar nachtegiel. dan slaap ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
De chauffeur van Giel die tijdens het programma "Raad waar Mikey Mike staat" doet.
Het ging dus nét over hem.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ja ik luister zelden naar nachtegiel. dan slaap ik
Mja....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt een beetje verkapte Nachtegiel zo. Eigenlijk weinig zin in.
maar wel met een licht Stenderssausjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
Zijn eigen draaiboek is klaar, ik gok dat hij wel zal moeten...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
Improvisatie heet dat. Ik bereid m'n lessen ook voor, maar er gebeurt ook wel eens wat anders. Niks dat moetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn eigen draaiboek is klaar, ik gok dat hij wel zal moeten...
trusten!quote:
hij zou nog radionairy gaan doen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn eigen draaiboek is klaar, ik gok dat hij wel zal moeten...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Improvisatie heet dat. Ik bereid m'n lessen ook voor, maar er gebeurt ook wel eens wat anders. Niks dat moet![]()
Godver, Editors live
Ik denk dat hij dat ook nog wel gaat doen, maar hij zal zich toch aan schema's moeten houden, anders komt Giel niet uit met z'n tijd. Ik denk dat het wel aardig strak is allemaal, al komt het losjes en chaotisch overquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij zou nog radionairy gaan doen...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
Serieus, doe mij een kerel met zo'n stem
bij Giel misschien wel, bij Stenders niet...die is zelden op tijd klaar. En dat vind ik leukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij dat ook nog wel gaat doen, maar hij zal zich toch aan schema's moeten houden, anders komt Giel niet uit met z'n tijd. Ik denk dat het wel aardig strak is allemaal, al komt het losjes en chaotisch over
Nou, inderdaad! Al schrok ik laatst wel van een vrij recente videoclip, wat een broekiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
Serieus, doe mij een kerel met zo'n stem
Oke!quote:
je bent een schatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Al schrok ik laatst wel van een vrij recente videoclip, wat een broekie
[..]
Oke!
*bevestigt*
Ik verwacht eigenlijk dat Giel juist iemand is die kan improviseren, hij heeft een bak aan ervaring. Gooi dat schema de deur uit en ga lekker radio maken! Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij dat ook nog wel gaat doen, maar hij zal zich toch aan schema's moeten houden, anders komt Giel niet uit met z'n tijd. Ik denk dat het wel aardig strak is allemaal, al komt het losjes en chaotisch over
Dank je, ik krijg meestal het tegenovergestelde te horen!!quote:
Dat zou veel programma's een stuk leuker maken om naar te luisteren!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Giel juist iemand is die kan improviseren, hij heeft een bak aan ervaring. Gooi dat schema de deur uit en ga lekker radio maken! Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.
juist ,beetje voorbereiden dat je een leidraad hebt en verder lekker freewheelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou veel programma's een stuk leuker maken om naar te luisteren!
Precies en dat moet juist tijdens de nacht prima kunnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist ,beetje voorbereiden dat je een leidraad hebt en verder lekker freewheelen
eensch, overdag niet, dan raken de harde werkers in de war, maar 's avonds en 's nachts lekker kuttenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies en dat moet juist tijdens de nacht prima kunnen.
Ja! Daarom vind ik Sander op zaterdag erg tof, lijkt erg losjes te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies en dat moet juist tijdens de nacht prima kunnen.
tandartspraktijk?quote:
versier hem!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Daarom vind ik Sander op zaterdag erg tof, lijkt erg losjes te gaan![]()
Hij heeft mij ook toegevoegd op FB, is vaak online op de chat. Dit even terzijde
Hoe laat is z'n uitzending? Misschien eens een nachtje luisteren ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Daarom vind ik Sander op zaterdag erg tof, lijkt erg losjes te gaan![]()
Hij heeft mij ook toegevoegd op FB, is vaak online op de chat. Dit even terzijde
Tof!!quote:
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idioten die snachts leven, overdag slapen en geen werk hebben.
dat!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
zaterdag van 22-0 en ergens in een nacht...ik denk ma op di of wo op do....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe laat is z'n uitzending? Misschien eens een nachtje luisteren ofzo.
Voordeel van wonen waar ik woon (studentenflat mét exchange students): ik hoor dat soort dingen allang niet meer 's nachts, ben daar zo aan gewend geraakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Er staat hiernaast al een paar dagen een opblaas-Abraham, met zo'n luchtblaasapparaat erbij. Maakt ook vrij veel lawaai
quote:
Nah, veel te jong...quote:Geboren op 9 maart 1988
Volgens mij om middernacht!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe laat is z'n uitzending? Misschien eens een nachtje luisteren ofzo.
toyboy ftwquote:
Hier schrik je al wakker van een kat die een paar straten verderop miauwtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voordeel van wonen waar ik woon (studentenflat mét exchange students): ik hoor dat soort dingen allang niet meer 's nachts, ben daar zo aan gewend geraakt.
Je hebt gelijk, het is van 22 tot 0.00uquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op zaterdag? Dan is het toch gewoon voicetrackTiësto?
zaterdag van 22-0 met Sanderdaynight en wo op do-nacht van 01u tot 04u met Sander Hoogendoorn. afgelopen week heeft hij in dat program live gemasturbeerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op zaterdag? Dan is het toch gewoon voicetrackTiësto?
Vorige week ook aan gehad, maar toen was het borrelen met buuf, maar over de plaatkeuzes waren we het zeker met em eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is van 22 tot 0.00u
Ik heb het gehoord jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zaterdag van 22-0 met Sanderdaynight en wo op do-nacht van 01u tot 04u met Sander Hoogendoorn. afgelopen week heeft hij in dat program live gemasturbeerd.
ik niet, ik heb genoeg aan hijgemeisjequote:
ik heb geen digitvquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef Piles het volgende:
Straks om 9.00 of 19.00 de herhaling van Stenders bij Rudolph's Bakery op 24kitchen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, ik heb genoeg aan hijgemeisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Ja, hij is onderweg. ETA 2.00.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef SiGNe het volgende:
Val er net in op de TV, beginnen al later dan normaal en ik hoor opeens stenders.. huh??
Heeft Giel zich verslapen?
Een tikje!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef SiGNe het volgende:
Val er net in op de TV, beginnen al later dan normaal en ik hoor opeens stenders.. huh??
Giel is in Haarlem en komt voorlopig nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]huh? ow, ik heb het niet gehoord maar alleen gelezen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef SiGNe het volgende:
Heeft Giel zich verslapen?And if you think that I've been loosing my way
ZIE TTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef SiGNe het volgende:
huisbaas....en ik mis het eigenlijk ook nietquote:
Ik vind het ook wel een toffe zender, als er verder niets op is, dan ga ik dat kijkenquote:
de 3fm-tt's zijn altijd zinvolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op dat verslapen kwam, maar TT's slaan soms ook nergens op
Ik spoiler 't even, voor mensen die het zelf willen horen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? ow, ik heb het niet gehoord maar alleen gelezen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik spoiler 't even, voor mensen die het zelf willen horen.heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
Hier slaan ze bijna nooit ergens op, tofheid!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mijn TT's zijn altijd goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
+1quote:
Een zachte G en een harde kok?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een toffe zender, als er verder niets op is, dan ga ik dat kijken![]()
Wel veel zachte G's, Rudolfje heeft zijn voorkeuren qua koks
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een zachte G en een harde kok?
en ja, ik ben er toch nog...
Godver, ik raak helemaal van m'n pad af als ik jou zo laat nog zie postenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een zachte G en een harde kok?
en ja, ik ben er toch nog...
Ja, ik begrijp het ook niet... Ik heb hem nog zo goed ingestopt en een verhaaltje voorgelezenquote:
yup, want Stenders isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:
Rare gewaarwording trouwens, normaal staat dit topic al stil sinds 1 uur.
vastbinden volgende keer...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet... Ik heb hem nog zo goed ingestopt en een verhaaltje voorgelezen
Ik luister meestal nog een half uurtje/uurtje ofzo. Kan de muziek wel waarderen.quote:
Tof, dat klinkt als een leuke uitdaging!quote:
Ik vrees dat het waarheid gaat wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had een nachtmerrie! Giel kwam toch nog opdagen
nja, ik ben meestal gewoon te moe....nu eigenlijk ook, maar Stenders vind ik wel leuk dus daar offer ik beetje slaap voor opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister meestal nog een half uurtje/uurtje ofzo. Kan de muziek wel waarderen.
Ook niet echt mijn smaak, maar ze spelen wel ontzettend goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...die muziek hoeft niet zo voor mij...
Die hoor ik nooit, dat hang ik nog even voor de tvquote:
He.. da's nu jammer.. geen Giel én geen Gerard..quote:
Er is een dance classic gedraaid al... Hot Shot.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
He.. da's nu jammer.. geen Giel én geen Gerard..
de Turn Up The Bass Kneiter is ook altijd een van m'n favorieten..
toevallig vandaag m'n phono-voorversterker binnnen gekregen dus dan moet ik het zelf maar doen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
Festivalmuziek dit. Zonnetje erbij, biertje erbij, dansje doen.
Zonnetje is prima, een biertje durf ik ook nog wel aan, maar dat dansje doe je maar mooi zelf!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
Festivalmuziek dit. Zonnetje erbij, biertje erbij, dansje doen.
Eerst nóg een paar biertjes danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonnetje is prima, een biertje durf ik ook nog wel aan, maar dat dansje doe je maar mooi zelf!
Sure. Ik was vanochtend bijna geneigd om een dansje te doen op Windesheimquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonnetje is prima, een biertje durf ik ook nog wel aan, maar dat dansje doe je maar mooi zelf!
Ik heb 'm meteen in m'n kopquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een dance classic gedraaid al... Hot Shot.
Zelfs dan niet, kruisband verkloot. Zorgt nog steeds voor overlastquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sure. Ik was vanochtend bijna geneigd om een dansje te doen op Windesheim
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgens mij klinken wij liever!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze klinkt niet bepaald als blond en blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen twijfel over mogelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij klinken wij liever!
Tv er volop... Ze snappen het niet....Dat was een beetje dom jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een giraffe voor me op papier. Kom ik in de richting??quote:
met wie?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een giraffe voor me op papier. Kom ik in de richting??
Ik ben ook heel erg goed in Draw Something
Ik ga je nu voor de laatste keer instoppen, flik het niet om er nog weer uit te komen!!quote:
ok mamaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga je nu voor de laatste keer instoppen, flik het niet om er nog weer uit te komen!!![]()
Slaap lekker!
Ik weet niet of je FM of tv/cam luistert, maar net ook niet even helemaal lekker. Vooral 't couplet viel een beetje weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:50 schreef Qunix het volgende:
VET!!!!!
Klink niet helemaal ok in het begin maar verder wel top
Klopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet of je FM of tv/cam luistert, maar net ook niet even helemaal lekker. Vooral 't couplet viel een beetje weg.
Ik kan 't al helemaal niet hoorquote:
Klonk prima inderdaad!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef SiGNe het volgende:
kan nog wat werk gebruikenmaar klinkt verder wel erg lekker
hij zou met de ruwe samples moeten werken.
Trustenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben niet benieuwd. ik ga pitten.
tot Timur!
welterusten
Heette ze toevallig Alien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind die missmuts een beetje alienachtig aandoen...
Trustenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben niet benieuwd. ik ga pitten.
tot Timur!
welterusten
Violetta of zoiets dergelijks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heette ze toevallig Alien?
Zomaar een vraagje...
Nee, dat lijkt niet echt op Alien...quote:
Ghehe, jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt niet echt op Alien...
Zou wel tof geweest zijn!
Het is het orkest dat het iets extra's geeft. Maar goed, heb ook al meerdere optredens van het Metropole Orkest met bands of artiesten gezien. Het heeft gewoon iets, imo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder eigenlijk.
Dát ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is het orkest dat het iets extra's geeft. Maar goed, heb ook al meerdere optredens van het Metropole Orkest met bands of artiesten gezien. Het heeft gewoon iets, imo.
Laatste uitzwaaier, zal ook m'n bed induiken. Trustenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Piles het volgende:
Ook maar weg, anders wordt het morgen weer zo'n korte dag
gisteren kregen die 2 nog ruzie over voetbal op de radioquote:Op zaterdag 31 maart 2012 06:17 schreef Paul het volgende:
Ach bij nader inzien, toch wel voor die boys dat ze Ekdom mochten vervangen.
Frank is alleen zondag tussen 6-7 niet aanwezig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:54 schreef Paul het volgende:
Excuus Frank Dane is wel live. Alleen z'n gesprekje was opgenomen, en hij zat lang niet achter de microfoon
Aha, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank is alleen zondag tussen 6-7 niet aanwezig.
zag hem een keer om 7:00 de studio inlopen met z'n autosleutels in de hand. Plus dat de gesprekjes zijn opgenomen vraag maar aan Cee.quote:
Ok, ja het gesprek van net was dus ook opgenomen. Jammer, maar misschien kan dat niet anders aangezien het tijdstipquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zag hem een keer om 7:00 de studio inlopen met z'n autosleutels in de hand. Plus dat de gesprekjes zijn opgenomen vraag maar aan Cee.
jup kwam tegen 2en binnenwandelen.quote:
Noujaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jup kwam tegen 2en binnenwandelen.
En bekijk nu http://www.jodybenal.nl/ eenstwitter:Jody_Bernal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 14:35:17Voor alle duidelijkheid jodybernal.com is niet in mijn beheer. jodybenal.nl wel. reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef Pino112 het volgende:
En bekijk nu http://www.jodybenal.nl/ eenstwitter:Jody_Bernal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 14:35:17Voor alle duidelijkheid jodybernal.com is niet in mijn beheer. jodybenal.nl wel. reageer retweet
Is er niet 's nachts veel gepost?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
volgens mij klopt de weekgrafiek niet. kan me niet voorstellen dat er op vrijdag 23 maart minder gepost is dan op de Timurloze zaterdag 24 maart...
Ziet er gek uit ja, zie zo snel even niet of/waar het fout gaatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
volgens mij klopt de weekgrafiek niet. kan me niet voorstellen dat er op vrijdag 23 maart minder gepost is dan op de Timurloze zaterdag 24 maart...
nee, zeker niet meer dan op vrijdagavond. het topic dat net na Stenders is geopend is ook ruim 2 dagen open geweest dus kunnen er die zaterdag nooit 715 posts gemaakt zijn...quote:
ah, ik wilde je net pm'en. niet dat ik het zo belangrijk vind, maar ik vind het wel leuk om te bekijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ziet er gek uit ja, zie zo snel even niet of/waar het fout gaat
Iemand heeft wel 3421 overgeslagen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef Cee het volgende:
Kraantje Pappie, of, zoals een vriendin gisteren tijdens de muziekquiz aan me vroeg toen ze het antwoord hoorde: "Huh, wie? ...Clowntje papi??!!"
Mwoah, de rest vind ik prima. Ik hou gewoon niet van dat soort muziek, luister er wel omheenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit is wel een grote reden om al minder naar 3fm te luisteren helaas
uh, jij heet Laura en werkt bij America Today?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |