http://www.rtvutrecht.nl/(...)-nacht-in-vredenburgquote:UTRECHT - Na Carice van Houten en Jan Mulder krijgt ook radio DJ Giel Beelen een Nacht van Vredenburg. Beelen krijgt de vrije hand om een avondprogramma te vullen in Vredenburg Leidsche Rijn.
Tijdens de 'Nacht van...' mag Beelen de zaal tot in de kleine uurtjes vullen met zijn favoriete bands en live-acts.Het bijzondere is dat Giel niet alleen vertelt over zijn pop- en jazzvoorkeuren, maar ook duikt in de wereld van de klassieke muziek. Daarvoor is het Radio Filharmonisch Orkest uitgenodigd.
Wie de bandjes zijn, is nog niet bekend. De datum wel: het 'Beelen Festival' is op 12 mei. Dj Giel maakt die nacht ook de winnaar bekend van een door hemzelf gelanceerde YouTube-wedstrijd. Kaarten kosten 29.50 euro.
Hij is accordeonist. Hij houdt van jazz....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Norrage het volgende:
Jan Mulder heeft daar ook een nacht gehad? wtf, wat voor muziek kwam daar langs?
Dat laatste wist ik, de rest niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is accordeonist. Hij houdt van jazz....
quote:Kaarten kosten 29.50 euro.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Gaattie alle acts ook in z'n blote pikkie aankondigen?
Volgens mij valt het best wel mee met zijn muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:30 schreef Peter88Online het volgende:
Dat wordt een avond met Kane, Miss Montreal, een reünie van Krezip, en (als ze er genoeg voor betaald krijgt) Anouk.
En van Varese,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik giel was zou ik het radio filharmonisch orkest gewoon een hele avond een stukken van bach, stockhausen en berio laten spelen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |