quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar Jeroen en Linda en ik weet al dat het niet leuk is. Niet eens glimlachen, niets.
Kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Derde geloof ik. Vorig jaar hebben ze seizoen 1 en 2 gedaan
Tranen met tuiten vorig jaar.quote:
Volgens mij zou het idd na seizoen 2 stoppen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef DjinN het volgende:
Gek op Jack stopt toch binnenkort??? Of was dat alleen maar een hele mooie droom ?
Paar miljoen kijkers toch? Er is echt niks op tv op zaterdagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef DjinN het volgende:
Gek op Jack stopt toch binnenkort??? Of was dat alleen maar een hele mooie droom ?
Dat was zelfs voor mij te erg om te kijken en ik kijk bijna alles.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Paar miljoen kijkers toch? Er is echt niks op tv op zaterdag
DWHNquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige leuke op zaterdagavond.quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige leuke op zaterdagavond.
En Ik Vertrek was leuk, maar dat is helaas afgelopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Al een stuk minder scherp dan vroeger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The Voice UK it isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laatste 2 afleveringen waren best sterk, die aflevering ervoor was de slechtste ooit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een stuk minder scherp dan vroeger.
morgen laatste keer kijken.quote:
Slechte gasten inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laatste 2 afleveringen waren best sterk, die aflevering ervoor was de slechtste ooit.
Gaat nergens meer omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |