Dat zeg ik dan ook niet, dat dat realisme kwaad kan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwah, beetje realisme in plaats van het 'gut meid wat goed voor je dat ga jij kunnen heur, op je gemak' hosanna stemminkje hier lijkt me geen kwaad kunnen.
Dat is echt pittig trainen wil je 10km/u als duurloop tempo hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Dus een slordige 10 km per uur, 4 uur lang... Ok..
klopt. woensdag en vrijdag weer + zondag een korte sessie om m'n nieuwe schoenen te testen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, vanavond gaat TS weer naar buiten en ik neem aan dat de overige 2 a 3x deze week ook reeds ingeplanned staan? Ben benieuwd dus!
Succes !quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt. woensdag en vrijdag weer + zondag een korte sessie om m'n nieuwe schoenen te testen.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt. woensdag en vrijdag weer + zondag een korte sessie om m'n nieuwe schoenen te testen.
donder toch gauw op, de betere beginners in het LIF hardlooptopic zoals Swets,AntiChrist,en Wyccie en mijzelf moeten, met gerichtte training allemaal onder de 4 uur kunnen komen volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is echt pittig trainen wil je 10km/u als duurloop tempo hebben.
En die wil heeft DJMO wel zo te lezen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
donder toch gauw op, de betere beginners in het LIF hardlooptopic zoals Swets,AntiChrist,en Wyccie en mijzelf moeten, met gerichtte training allemaal onder de 4 uur kunnen komen volgens mij.
Dus waarom TS niet? oke, scherpe doelstelling maar waar een wil is is een weg
Goed bezig!quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef DJMO het volgende:
ik heb me niet geheel aan m'n route gehouden, (stuk afgesneden omdat ik niet goed oplette) maar alsnog 5,8 in 41 minuten.
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/79146010
Dus in dat hardlooptopic van jullie gelden voor vrouwen ook dezelfde prestatie-richtlijnen als voor de mannenquote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
donder toch gauw op, de betere beginners in het LIF hardlooptopic zoals Swets,AntiChrist,en Wyccie en mijzelf moeten, met gerichtte training allemaal onder de 4 uur kunnen komen volgens mij.
Dat is netjes!quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef DJMO het volgende:
ik heb me niet geheel aan m'n route gehouden, (stuk afgesneden omdat ik niet goed oplette) maar alsnog 5,8 in 41 minuten.
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/79146010
quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Onder de 4 uur vind ik wel heel erg optimistisch.4,5 uur vind ik al rap zat als eindtijd.
Lijkt aardig te kloppen...quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het zijn inderdaad wel snelheden die zowel door mannen als vrouwen te halen moeten zijn. 4,5 uur is realistisher. De zangeres Do heeft hem in 4:24 gelopen. Oprah winfrey in 4:29.
nee hoor zeker niet papabear, alleen zijn er ook vrouwen bij die behoorlijk wat kilometers maken en de 10km/uur tijdens training prima halen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Dus in dat hardlooptopic van jullie gelden voor vrouwen ook dezelfde prestatie-richtlijnen als voor de mannen
Nou... IK zie mezelf géén marathon lopen volgend jaar. En ik loop al 11KM in een uur.quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mwah, der zit zeker wel een punt van waarheid in, je kan niet en snelheid en afstand gelijktijdig gaan verhogen. Om de langere afstanden te volbrengen moet je tempo wat omlaag en als ze dan niet flink blijft trainen gaat 6min/km echt niet haalbaar zijn. Tis mij iig niet gelukt op de 21 km (wat de helft korter is) in 9 maanden training (0-21 km).quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de tijd zal het leren Swets, maar laten we haar nu maar voorlopig het voordeel van de twijfel geven...ik denk dat ze dat verdientquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... IK zie mezelf géén marathon lopen volgend jaar. En ik loop al 11KM in een uur.
DJMO heeft nu 2 keer gelopen, waarvan al 2 keer boven de 5km en is dus een serieuze blessure waiting to happen.
Ik denk dat ze er op dit moment meer bij gebaat is om gas terug te nemen en eens NORMAAL te gaan opbouwen dan op de manier door te gaan waar ze NU mee bezig is, want dat gaat ze zeker geen marathon lopen volgend jaar.
Ik ben wel benieuwd waarom wel/niet bij jou, maar misschien is dat meer voer voor het Hardloop topicquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mwah, der zit zeker wel een punt van waarheid in, je kan niet en snelheid en afstand gelijktijdig gaan verhogen. Om de langere afstanden te volbrengen moet je tempo wat omlaag en als ze dan niet flink blijft trainen gaat 6min/km echt niet haalbaar zijn. Tis mij iig niet gelukt op de 21 km (wat de helft korter is) in 9 maanden training (0-21 km).
En daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Inderdaad geen verkeerde tijd, ik ga er vanuit dat het uitlopen van de marathon en de hele trainingsweg er naartoe miscchien nog wel belangrijker is voor TS dan de tijd
Idd, in ieder geval steunen de FOK!kers hier TS en hopen dat je blessurevrij blijft!quote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op z'n kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |