abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 17:42:05 #276
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110063331
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit wordt gewoon genegeerd?

Voor dat geld van die schoenen en dan ook nog eens een vervolgpaar kan je beter
meteen een waterput in Afrika graven.

Sorry hoor, maar er zijn duizenden anonieme mensen die (o.a.) hardlopen voor
''Goede doelen'' en die betalen hun schoentjes allemaal zelf.

http://www.soskinderdorpe(...)SVpa8CFchG3godjStEWw

http://www.unicef.nl/wat-(...)eVpa8CFYGDDgodHH7BZQ

http://www.hardloopschema(...)n-voor-een-goed-doel

http://www.nederlandhelpt(...)voor-het-goede-doel/

http://www.lopendoethopen.nl/rotterdam/

http://meedoen.lilianefon(...)uWpa8CFc5H3godRREyXw

Maar ja... die komen niet in de krant natuurlijk, da's dan wel weer jammer.... :)

Zet IK ze hier toch even in het zonnetje !

http://meedoen.lilianefon(...)edoen&id=19&Itemid=3

[ afbeelding ]

Op vrijdag 2 september 2011 is er door leerlingen van Bartiméus Onderwijs Lochem ee sponsorloop gehouden voor het Liliane Fonds. We wilden ons graag inzetten voor kinderen met een beperking in
ontwikkelingslanden.

In een kwartier tijd liepen 28 leerlingen zo veel mogelijk rondjes om de school.
Het was een SUPER dag: veel zon, enthousiast publiek om aan te moedigen en een geweldige inzet
van de kinderen.

Met als resultaat een MEGA opbrengst.
Het uiteindelijke bedrag is donderdag jl. bekend gemaakt aan de leerlingen en overhandigd aan
mevrouw Scheffer, vrijwilligster bij het Liliane Fonds.

Zij mocht een door de kinderen gemaakte cheque ter waarde van ¤ 1.598,55 in ontvangst nemen.
Met dit behaalde resultaat, voelden de leerlingen zich echte SUPERHELDEN.

Het ''Goede Doel'' ontgaat me hier nog steeds, is het ''Goede Doel'' om DJMO gratis elk jaar van
nieuwe schoenen te voorzien, of snap ik het niet helemaal?

Gaat de ING geld storten per kilometer of is het de bedoeling dat ''Fokkers'' hier geld
gaan storten? En als de het de bedoeling is dat Fokkers hier geld gaan storten waar
gaat dat geld dan heen?

Want na deze post begreep ik toch écht niet wat dan wél de bedoeling is, wie wordt hier
beter van, want het ''Goede Doel'' van de ING werd hier al weggezet als onzin.

[..]

Ik begrijp de bedoeling eigenlijk steeds minder.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Kom op zeg.... Ik heb je wel beter zien reageren. :Y
Naar wat ik begrepen heb loopt DJMO voornamelijk voor zich zelf. ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 8 april 2012 @ 18:45:19 #277
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_110065230
Wat een verzuurde reacties zeg.
pi_110065535
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 17:42 schreef Rucky het volgende:

[..]

Kom op zeg.... Ik heb je wel beter zien reageren. :Y
Naar wat ik begrepen heb loopt DJMO voornamelijk voor zich zelf. ^O^
Dat had ik dus ook begrepen, ben ik dus toch niet zo dom als ik eruitzie.

Maar dan begrijp ik die banner niet die jij gemaakt hebt

Maar goed zal wel aan mij liggen dan hoor, kan best :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 april 2012 @ 18:57:16 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110065606
even snel :')

Ik loop de marathon puur om persoonlijke redenen. Echter, ik verbind er óók een goed doel aan. Het perse willen halen van de finish is echter een puur persoonlijk iets.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_110065749
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef DJMO het volgende:
even snel :')

Ik loop de marathon puur om persoonlijke redenen. Echter, ik verbind er óók een goed doel aan. Het perse willen halen van de finish is echter een puur persoonlijk iets.
Ja, dus dat was mijn vraag, jouw persoonlijke reden hoef ik niet te weten, maar hoe zit dat
dan met dat goede doel?

Moet er geld worden ingezameld?
Zo ja, hoe dan? Per km?

Dat zou ik dus graag willen weten, mag ik toch wel vragen of niet?
Ik ben helemaal vóór ''Goede Doelen'' hoor, maar een beetje uitleg zou dan wel handig zijn.
  zondag 8 april 2012 @ 19:02:35 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110065804
FaNNvanhetlaatsteuur, je lijkt bijna wel jaloers dat een FOK-ker, iemand die zelf ooit heel erg goed geholpen geweest is met hulp vanuit FOK, zélf (dus zonder dat DJMO erom gevraagd heeft) het initiatief genomen heeft om binnen de ING (waar hij toevallig werkt) te vragen of er evt sponsor-mogelijkheden zijn.
Srsly, wat zit jou daar zo dwars aan? Lees het eerste topic nog eens door.
Het enige dat DJMO gedaan heeft is posten dat ze de marathon ging lopen, ze heeft nergens om geld gevraagd:

quote:
4s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
*klik*
Mijn doel van dit topic? geregeld die schop onder m'n hol krijgen van m'n mede-users om het door te zetten en vol te houden tot ik die 42,5 km gelopen en de eindstreep gehaald heb ^O^
*klik*
Als je zo begaan bent met de zielige kindertjes in Afrika, open je eigen topic ipv hier totaal onfegundeerd de huilie uit te gaan lopen hangen. :{w

En nee, DJMO is níet mijn troetel-user, bij lange na niet, en dat weet ze zelf ook, maar dat loze gejank vind ik echt zo vermoeiend... :{ Let go, als het je niet zint loop je maar een blokje om...
pi_110065843
quote:
4s.gif Op zondag 8 april 2012 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
FaNNvanhetlaatsteuur, je lijkt bijna wel jaloers dat een FOK-ker, iemand die zelf ooit heel erg goed geholpen geweest is met hulp vanuit FOK, zélf (dus zonder dat DJMO erom gevraag heeft) zelf het initiatief genomen heeft om binnen de ING (waar hij toevallig werkt) te vragen of er evt sponsor-mogelijkheden zijn.
Srsly, wat zit jou daar zo dwars aan? Lees het eerste topic nog eens door.
Het enige dat DJMO gedaan heeft is posten dat ze de marathon ging lopen, ze heeft nergens om geld gevraagd:

[..]

Als je zo begaan bent met de zielige kindertjes in Afrika, open je eigen topic ipv hier totaal onfegundeerd de huilie uit te gaan lopen hangen.
:') ah... oké ik snap de hint (8>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 april 2012 @ 19:04:19 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110065874
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, dus dat was mijn vraag, jouw persoonlijke reden hoef ik niet te weten, maar hoe zit dat
dan met dat goede doel?

Moet er geld worden ingezameld?
Zo ja, hoe dan? Per km?

Dat zou ik dus graag willen weten, mag ik toch wel vragen of niet?
Ik ben helemaal vóór ''Goede Doelen'' hoor, maar een beetje uitleg zou dan wel handig zijn.
na ergens in het begin van dit topic iemand zei: als je 'm uitloopt krijg je een euro van me .. gaf ik als reactie: per gelopen km voor de vrienden van blijdorp.

ik heb nog geen flauw idee hoe of wat, ik heb wel de vrienden van blijdorp een mailtje gestuurd of ze het zien zitten, en of zij een eventuele inzameling zelf op zich willen nemen. Hoe ik dan aan donateurs ga komen zie ik dan wel .. heb ik nog een jaar de tijd voor :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_110066017
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2012 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') ah... oké ik snap de hint (8>
Ik ben wel nieuwsgierig wat jij allemaal doet qua goede doelen. Ik kom je vaak tegen in topics waar je je gelijk wil halen met ellelange posts en links die geen hond aan klikt.
Doe es normaal .
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_110066094
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig wat jij allemaal doet qua goede doelen. Ik kom je vaak tegen in topics waar je je gelijk wil halen met ellelange posts en links die geen hond aan klikt.
Doe es normaal .
gut o gut, jij ook een Vrolijk Pasen :')

Ik zal niets meer vragen.
pi_110066193
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2012 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

gut o gut, jij ook een Vrolijk Pasen :')

Ik zal niets meer vragen.
Beter ^O^
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_110066217
- :* -

[ Bericht 71% gewijzigd door BrandX op 08-04-2012 19:18:03 ]
pi_110066492
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
- :* -
Ok
  zondag 8 april 2012 @ 19:25:22 #289
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110066789
*popcorn* :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110086865
Achtergrond vraagje, heb je al eerder een lange afstand gelopen?
En dan een tip: mocht je last hebben van lichamelijke gebreken, mijn ervaring is dat het lopen op zachtere ondergronden een hoop helpt, vooral op bosgrond of gras lopen scheelt een hoop, wanneer je blessure gevoelig bent is het killing als je op steen gaat trainen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 9 april 2012 @ 08:53:40 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110087144
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 07:45 schreef raptorix het volgende:
Achtergrond vraagje, heb je al eerder een lange afstand gelopen?
En dan een tip: mocht je last hebben van lichamelijke gebreken, mijn ervaring is dat het lopen op zachtere ondergronden een hoop helpt, vooral op bosgrond of gras lopen scheelt een hoop, wanneer je blessure gevoelig bent is het killing als je op steen gaat trainen.
Atletiekbaan een optie? Die zijn toch ook altijd vrij zacht? Bosgrond en gras zijn niet altijd even vlak, lijkt me dat je je dan eerder verstapt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110087369
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 08:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Atletiekbaan een optie? Die zijn toch ook altijd vrij zacht? Bosgrond en gras zijn niet altijd even vlak, lijkt me dat je je dan eerder verstapt.
Atletiekbanen zijn gemaakt om zo min mogelijk energie te absorberen. Iedere vorm van demping betekent energieverlies en daarmee snelheidsverlies. Als je snel blessures hebt kan je beter niet op de baan gaan lopen.
  maandag 9 april 2012 @ 10:40:58 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110088441
ts, ik heb dit topic vanaf het begin af aan gevolgd en moet af en toe lachen om je eigenwijsheid maar neem nog steeds mijn pet af voor je vastberadenheid.

Het lopen van een marathon is bij mij al een hele tijd een " stille wens", iets wat ik eigenlijk al wilde toen in 15 jaar geleden met lopen begon.

Je vastberadenheid, in combinatie met mijn toch al sluimerende verlangen om ooit een marathon te lopen, geeft mij het gevoel dat ik "met je mee moet lopen"...

enig probleempje... om het allemaal in een schema te passen qua werk etc. zal die van mij voor het eind van dit jaar moeten plaats vinden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 9 april 2012 @ 10:42:06 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110088457
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 09:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Atletiekbanen zijn gemaakt om zo min mogelijk energie te absorberen. Iedere vorm van demping betekent energieverlies en daarmee snelheidsverlies. Als je snel blessures hebt kan je beter niet op de baan gaan lopen.
dank je voor je uitleg, ik heb me eigenlijk nooit verdiept in T&F en eigenlijk maar voor korte tijd, lang gelednen, op de baan getrained
  maandag 9 april 2012 @ 11:01:01 #295
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110088858
Goed dat er nu het goede schoeisel is, een goed trainings-schema etc. Go for it girl! *O* (oh en een vette schop natuurlijk)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 9 april 2012 @ 11:11:43 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110089114
over schema's gesproken, dit lijkt me een schema wat niet al te moeilijk te volgen is en ts nog 30 weken de tijd geeft om aan "de basis" te werken voordat het schema begin.

Het is een schema zuiver gericht op het uitlopen van een marathon zonder dat er een streeftijd aan te pas komt.

http://www.marathon-training-guides.com/beginner-schedules.html
pi_110089789
quote:

[..]

Volgens mij zijn die atletiekbanen met dat softe schuim erop juist ideaal omdat het dempent werkt, zelf loop ik het liefst op gras eerlijk gezegt, ook al omdat ik zo rond de 100 kilo ben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 9 april 2012 @ 11:47:43 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_110089950
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
over schema's gesproken, dit lijkt me een schema wat niet al te moeilijk te volgen is en ts nog 30 weken de tijd geeft om aan "de basis" te werken voordat het schema begin.

Het is een schema zuiver gericht op het uitlopen van een marathon zonder dat er een streeftijd aan te pas komt.

http://www.marathon-training-guides.com/beginner-schedules.html
Interessante site ^O^
Ook goede oefeningen voor je spieren, voeding etc op die site :Y

Voor TS vooral om te lezen:
http://www.marathon-training-guides.com/first-timers.html

En dan eerst Renate Wennemars schema
dan

http://www.marathon-train(...)arter-schedules.html

en dan die jij linkt :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 9 april 2012 @ 11:52:26 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110090068
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
enig probleempje... om het allemaal in een schema te passen qua werk etc. zal die van mij voor het eind van dit jaar moeten plaats vinden.
Dan ga je ook die in Eindhoven lopen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 april 2012 @ 12:30:18 #300
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110091140
quote:

[..]

Ik vind de atletiekbaan hier naast het Olympisch stadion anders heerlijk lopen, zacht..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tartanpiste
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')