Nog steeds aan het hopen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef vault_tec het volgende:
interview met cancer bats
ATA: What are the plans for the upcoming summer?
LC: Were coming overseas to rip Europe with Everytime I Die and then were playing tons and tons of awesome festivals. Very stoked
aangezien every time i die op PP staat... hoop ik dat die ook op lowlands staat net als CB
Die mag van mij ook wel komen. Maar ik hoop vooral nog op de Dropkick Murphys.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef vault_tec het volgende:
elke keer als ik mike snow lees moet ik aan informer denken
Confronterend voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Faazz het volgende:
Zeg, dat 'Uitverkocht' kan inmiddels wel uit de TT toch? Is wel duidelijk inmiddelsOf heeft het een speciale waarde of zo?
Dropkick Murphys zou mooi zijn, zelfde spot als Floggin Molly vorig jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel komen. Maar ik hoop vooral nog op de Dropkick Murphys.
bekeken, nog steeds 13quote:
Vandaag is Knifeparty bekend gemaakt voor Werchter, zie ik ook wel als reeële optie voor Lowlands.quote:Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef rioolheffing het volgende:
Beter wordt er wat elektronische namen bekend gemaakt.
Ik hoop het, maar ze hebben nog geen nieuw album sinds toen dus ik betwijfel het.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ooh en Metric ook op werchter. Die heb ik moeten missen vorige keer.
Heb je jezelf al in de lijst gezet? Zie de openingspostquote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef Dikketroela het volgende:
Ik ga EINDELIJK, voor de 1e keer.
En ik hoop vreselijk erg op Deadmau5, maar die kans is denk ik nihil.
was erg tofquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ooh en Metric ook op werchter. Die heb ik moeten missen vorige keer.
Die ga ik al zien, maar zou niet misstaan op Lowlandsquote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef Da hopman het volgende:
Als Tenacious D toch gaat toeren.... waarom dan niet.... misschien..... alsjeblieeeef
Hmm waren die er 2 jaar terug uit me hoofd niet al ? Of al weer langer.quote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef Dikketroela het volgende:
Ik ga EINDELIJK, voor de 1e keer.
En ik hoop vreselijk erg op Deadmau5, maar die kans is denk ik nihil.
Hij was er 2 jaar geleden ja. Toen die nog goede muziek maaktequote:Op dinsdag 3 april 2012 00:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hmm waren die er 2 jaar terug uit me hoofd niet al ? Of al weer langer.
Tsja jij bent ook maar de andere helft van philly natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:02 schreef Perquisite het volgende:
Hij was er 2 jaar geleden ja. Toen die nog goede muziek maakte
Zou mooi zijn als Justice headliner is van de Bravo en dan een dikke electro nachten erachteraan. Ik vond het vorig jaar toch erg mager met de electro hoor. Gesaffelstein moeten ze dit jaar echt boeken, anders slaan ze de plank wat mij betreft mis. Een van de relevantste electro artiesten van dit moment. Hij staat donderdags op Frequency en zaterdags op Pukkelpop. Verder verwacht en hoop ik op Erol Alkan (staat op frequency),Brodinski, Sebastian en Tiga (alledrie op Pukkelpop). Andere kandidaten lijkem me Boemklatsch (met nieuwe show) en misschien The Bloody Beetroots (dj set).quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is wel leuk hoor Deadmau5. Alleen het is een kwal van een gast. Ik gok/hoop nog steeds op Justice... En hoop ook weer op een elektro avond net zoiets als vorig jaar (die avond met Zombie Nation, Dem Slackers en Fake Blood etc.)
Was vorig jaar de enige nacht die ik in de Bravo door bracht.
1 avond / nacht electro is wel voldoende hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Justice headliner is van de Bravo en dan een dikke electro nachten erachteraan. Ik vond het vorig jaar toch erg mager met de electro hoor. Gesaffelstein moeten ze dit jaar echt boeken, anders slaan ze de plank wat mij betreft mis. Een van de relevantste electro artiesten van dit moment. Hij staat donderdags op Frequency en zaterdags op Pukkelpop. Verder verwacht en hoop ik op Erol Alkan (staat op frequency),Brodinski, Sebastian en Tiga (alledrie op Pukkelpop). Andere kandidaten lijkem me Boemklatsch (met nieuwe show) en misschien The Bloody Beetroots (dj set).
Over elektronische namen gesproken, in Japan is er de 17e nog een festival/feest: http://www.creativeman.co.jp/sonicmania/2012/
Lijkt me lastig voor deze artiesten om miss zondags weer in biddinghuizen te verschijnen, en dat is jammer. 2manydjs, Soulwax, Simian Mobile Disco, Surkin, Para One, Bobmo..
Oja ik ben het met je eens dat 1 electro nacht voldoende is. Ik vond die vorig jaar alleen kwalitatief magerquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
1 avond / nacht electro is wel voldoende hoor.
Ik begon met dat hitje van Emili Sande wel wat te vermoeden, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:06 schreef WeezerButler het volgende:
Nou. D&B is aan een wederopstanding bezig. Zag ik ook niet aankomen.
Oef, ik hoop het toch niet zeg. D&B heb ik na een minuut of 10 altijd wel weer gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik begon met dat hitje van Emili Sande wel wat te vermoeden, nu je het zegt..
Klopt, maar dan nog mag het van mij wel een uitstervend genre zijn ipv dat het een revival oplevertquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Er zijn genoeg andere tenten hoor ohnikua.................................gelukkig
D&B is ook niet echt mijn ding. Na 1,5 nummer ben ik het al zat.Tenzij in een fijne mix ala de Gaslamp Killert
Was tof in Eindhoven ja. Maar volgens mij was het éénmaligquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef theodoor9 het volgende:
Basement Jaxx samen met het Metropole Orkest lijkt me wel wat ipv Lowlands zingt!
volgens mij niet, maar ik zou maar uitgaan van 2,60. denk niet dat ze het 2 jaar op rij gelijk houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er trouwens al bekend hoe duur de de muntjes dit jaar worden?
Op Cape Lowlands zou de indeling van mij nog wel iets beter kunnen; De Bravo stond opzich wel handiger zo, maar is voor 's nachts te klein. Mag nog wel een maatje langer. Groove Tube of iets anders waar 's nachts iets te beleven valt in het midden geeft ook iets meer sfeer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Had vorig jaar behoorlijk wat geld opgemaakt.. als ik er eenmaal ben kijk ik ook nergens naar. Als ik in iets zin heb dan neem ik het ook.
Ben ook wel benieuwd wat ze er dit jaar allemaal hebben staan. Of ze nog bijvoorbeeld de indeling veranderen.
Zouden jullie bepaalde dingen graag willen zien op het terrein ?
zelfde hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Had vorig jaar behoorlijk wat geld opgemaakt.. als ik er eenmaal ben kijk ik ook nergens naar. Als ik in iets zin heb dan neem ik het ook.
Ik denk niet dat ze na de grote omzetting van een paar jaar terug (2010 was dat toch?) weer veel gaan veranderen.quote:Ben ook wel benieuwd wat ze er dit jaar allemaal hebben staan. Of ze nog bijvoorbeeld de indeling veranderen.
Zouden jullie bepaalde dingen graag willen zien op het terrein ?
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde hier
[..]
Ik denk niet dat ze na de grote omzetting van een paar jaar terug (2010 was dat toch?) weer veel gaan veranderen.
Echo stond in mijn eerste jaar heel ergens andersquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?
Volgens mij is het terrein nooit 2 jaar op rij precies hetzelfde gebleven en staat alleen de Alpha (en misschien de Juliet en Echo?) echt stabiel.
JA dan moet dat gebied tot 5 uur open blijven en dat willen ze niet. Zo kunnen ze steeds deel voor deel leegvegen en afsluitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef ohnikua het volgende:
Zou het trouwens een hele vreemde gedachte zijn om Grolsch en Bravo te verwisselen? Dan zou wel dat deel van het terrein ook tot 5 open moeten blijven, maar als ik het goed inschat is de Grolsch groter, maar heeft de Bravo die ruimte vaker nodig.
Naar mijn beleving is de Bravo groter?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef ohnikua het volgende:
Zou het trouwens een hele vreemde gedachte zijn om Grolsch en Bravo te verwisselen? Dan zou wel dat deel van het terrein ook tot 5 open moeten blijven, maar als ik het goed inschat is de Grolsch groter, maar heeft de Bravo die ruimte vaker nodig.
wat was jouw eerste jaar? ik ben er in 2002, 2007, 2008, 2010 en 2011 geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Echo stond in mijn eerste jaar heel ergens andersalleen de Alpha staat nog op dezelfde plek.
oja, vorig jaar is de grote omzetting van Cape Lowlands geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?
2000quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
wat was jouw eerste jaar? ik ben er in 2002, 2007, 2008, 2010 en 2011 geweest.
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA dan moet dat gebied tot 5 uur open blijven en dat willen ze niet. Zo kunnen ze steeds deel voor deel leegvegen en afsluiten
in 2000 stonden ze waar nu Lima is, naast de Higher Ground. De Juliet stond waar nu de Echo staat. Jet had in 2000 zelfs nog Echo 1 en Echo 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken de Echo niet anders dan aan de rechterkant op het pad naar de Alpha..
Mwah, logistieke 'nachtmerrie'. Moet je weer extra piekcapaciteit midden in de nacht toe gaan wijzen. Zoveel mogelijk stabiel houden je personeel kost je veel minder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij niet
Het oppervlak voor de drukte van rond 4 uur is dan gewoon te groot. Dat is meer dan 2/3e van het hele festivalterrein terwijl er rond dat tijdstip lang niet zoveel mensen meer zijn. Moet je eens kijken wat ze dan allemaal nog open moeten houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij niet
Ik vind de indeling wel prima zo, zo is er op Cape Lowlands ook geneog ruimte qua podia om 's nachts wat verschillends aan te bieden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor mij persoonlijk zou de India iets meer richting Alpha/Grolsch mogen. Ik ben meer iemand van de bands overdag zal je me niet vinden in de X-Ray/Bravo (op uitzondering na net als vorig jaar met James Blake & Goose). En het is een aardig stukje lopen als je van een act vanuit de Alpha/Grolsch naar de India wilt lopen. Vrijdag gaat dat nog wel, maar op de zondag doet dat toch wat zeer.
Nu je het zegt, ik ben er het jaar ervoor nog ingweest, totaal wegzwetend. Toen was 'ie ook op een andere plek. Ik denk meer op de hoek naar de Dommelsch toe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2000 stonden ze waar nu Lima is, naast de Higher Ground. De Juliet stond waar nu de Echo staat. Jet had in 2000 zelfs nog Echo 1 en Echo 2
Eerst stond de Foxtrot waar nu de Juliet staatquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben er het jaar ervoor nog ingweest, totaal wegzwetend. Toen was 'ie ook op een andere plek. Ik denk meer op de hoek naar de Dommelsch toe.
Maar de Juliet is ook altijd op de hoek geweest in mijn beleving. Altijd de rij uitlachen daar.
Ja duh, maar da's gewoon dezelfde tent met een andere naam.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst stond de Foxtrot waar nu de Juliet staat
heb je die liggen? of heb je een linkje waar alle blokkenschema's bij elkaar staan? ik zat ook al te zoeken tot hoelaat de tenten open zijn de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk trouwens om weer eens door die oude programmaboekjes te bladeren
heul andere tentquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja duh, maar da's gewoon dezelfde tent met een andere naam.
Ja ik heb ze liggen hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef ohnikua het volgende:
[..]
heb je die liggen? of heb je een linkje waar alle blokkenschema's bij elkaar staan? ik zat ook al te zoeken tot hoelaat de tenten open zijn de afgelopen jaren
Yup, dat was nog wachten in 2000.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik heb ze liggen hier.
Vooral de vrijdag opening is nogal opgeschoven in de loop van de jarenvan 16.00 naar 13.30 tegenwoordig
Dat klopt, al had de Foxtrot meer gekkigheid met die avond/nachtshows. Juliet van nu is eigenlijk de Juliet van vroeger met het cabaret/comedy van de Foxtrot erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bedoelde functiegewijs.
Die tent heette daarvoor trouwens nog Delta.
Da's wel waar. Minder Ome Cor of Australische genitaliënvouwers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klopt, al had de Foxtrot meer gekkigheid met die avond/nachtshows. Juliet van nu is eigenlijk de Juliet van vroeger met het cabaret/comedy van de Foxtrot erbij.
Mijn eerste Lowlands begon bij Arie en Sylvesterquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, dat was nog wachten in 2000.
Eerst een minuut stilte nav de gebeurtenissen op Roskilde dat jaar en daarna At the Drive-In
Ik zit nu 2009 en 2011 met elkaar te vergelijken en de eindtijden van de tenten zijn inderdaad gelijk. Dan moet ik je gelijk geven dat de Bravo op de plek van de Grolsch voor een te groot oppervlak tussen 0300 en 0500 zou zorgen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik heb ze liggen hier.
Vooral de vrijdag opening is nogal opgeschoven in de loop van de jarenvan 16.00 naar 13.30 tegenwoordig
Stomdronken in de pit bij Flogging Molly (Golf) vrijdagmiddag waren mijn eerste stappen op het Lowlandsterreinquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mijn eerste Lowlands begon bij Arie en Sylvesterdaarna Zij gelooft in mij gezien in de Echo
zeker leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef rubbereend het volgende:
Als jullie het leuk vinden wil ik later deze week wel wat oude plattegrondjes inscannen
Dat deed ik toen alquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Stomdronken in de pit bij Flogging Molly (Golf) vrijdagmiddag waren mijn eerste stappen op het Lowlandsterreinverder dat jaar o.a. New Found Glory, KoRn, Incubus, Green Lizard, de Vliegende Panters, de Nacht van de Wansmaak en zelfs Nickelback. 10 jaar later zou ik toch wat andere keuzen hebben gemaakt
Stuur The Shins en The Dandy Warhols maar doorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef ohnikua het volgende:
Nieuwe namen Rock en Seine, weekend na Lowlands:
The Shins, The Bewitched Hands, The Dandy Warhols, Bloc Party, Eagles of Death Metal, Social Distorsion, Agoria, Grandaddy, Little Dragon, Friends et Lissie, Dionysos, Stuck in the Sound, Franck Ocean, C2C,Caravan Palace
Grandaddy bestaat weer, volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grandaddy? Bestaan die nog?
En horen Friends en Lissie niet gewoon apart? C2C is ook wel leuk.
zodat we wat ruimte voor voorpret hebbenquote:
Zijn die zo groot ja, als afsluiter ?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ohnikua het volgende:
Zou trouwens wat de Bravo afsluiters betreft niet 'gewoon' Hot Chip worden geboekt (of wellicht voor de Grolsch)? Stonden er weliswaar in 2010 ook al, maar staan bv ook op Pukkelpop. Heb ze in 2010 gemist, ik zou er wel blij mee zijn
Dat gaat inderdaad zeker niet gebeurenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik blijf hopen een act van Justice. Dat zou ook geweldig zijn als ze die zaterdag in de Alpha even zo programeren:
Deadmau5 - Justice - Skrillex achter elkaar![]()
Niet dat dat gaat gebeuren![]()
Ik hoop ook enorm op The Talles Man On Earth om zaterdag of zondag te openen. Bijvoorbeeld op de spot waar Fink vorig jaar stond
'Gewoon'? Ik wil het niet volledig uitsluiten, maar ga er toch wel voor 90% vanuit dat Skrillex tussen 10 en 11 in de Alpha staat hoor..quote:Op woensdag 4 april 2012 13:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Skrillex zal er toch gewoon een stuk later staan dan de 'normale' Alpha-afsluiters? Wat maakt het dan uit wie er als laatste staat.. The Black Keys zullen vrijdag op hetzelfde tijdslot staan als Arctic Monkeys vorig jaar, lijkt me.
Iets met wens en vader en gedachtequote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef ohnikua het volgende:
[..]
'Gewoon'? Ik wil het niet volledig uitsluiten, maar ga er toch wel voor 90% vanuit dat Skrillex tussen 10 en 11 in de Alpha staat hoor..
(hoewel ik het wél een welkome verrassing zou vinden als jij toch gelijk krijgt)
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 4 april 2012 13:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Iets met wens en vader en gedachte![]()
The Prodigy had ook het gewone afsluittijdslot, maar ik hoop ook op mijn gelijk..
ja, maar als ze na 11 een film kunnen draaien in de alpha zouden ze er toch ook wel een skrillex kunnen laten draaien, lijkt me (en waren er voorheen niet ook alpha dj's na de headliners?)quote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Er zal vast een goede reden voor zijn dat ze het veld in drie delen dicht doen op bepaalde tijdstippen. Hou er rekening mee dat cape ll helemaal omringt is door bomen, alpha en grolsch terrein niet. Geluid draagt ver in de polder.
die zijn er nog steeds, maar staan nu in Grolschquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef ohnikua het volgende:
(en waren er voorheen niet ook alpha dj's na de headliners?)
Inderdaad ik heb liever ook 1 dj act in de Alpha dan een of andere film...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ja, maar als ze na 11 een film kunnen draaien in de alpha zouden ze er toch ook wel een skrillex kunnen laten draaien, lijkt me (en waren er voorheen niet ook alpha dj's na de headliners?)
vroeger had je elke nacht tot 2 uur de Alpha dj's na de afsluiter en ook de gemene mixmeestersquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ja, maar als ze na 11 een film kunnen draaien in de alpha zouden ze er toch ook wel een skrillex kunnen laten draaien, lijkt me (en waren er voorheen niet ook alpha dj's na de headliners?)
Die waren goed, wat ik me kan herinneren draaide die in de Bravo tijdens m'n 1e Lowlands in 2003quote:
Iddquote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Vorig jaar dat zeroes plots nineties werd in de grolsch, dat was tof!
Episch moment.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
All Time Low, Bastian Baker, Cremation, Cypress Hill, Deichkind, Dick Brave & The Back Beats, Eagles Of Death Metal, Foo Fighters, Mark Lanegan, Nada Surf, Patent Ochsner, Placebo, Silbermond, Stefanie Heinzmann, Stress, The Beauty Of Gemina, The Bianca Story, Triggerfinger, T. Millsquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef theodoor9 het volgende:
Zometeen word het programma van Open Air Gampel bekend gemaakt (16-19 aug) Vorig jaar stonden daar ook wat dingen die op lowlands stonden. Placebo staat daar iig de 17e en kan dus alleen de 18e nog op lowlands (als ze al 4 dagen achter elkaar zouden doen..)
Ik acht die kans 0, maar ik zal het even voor de zekerheid opzoekenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Die waren goed, wat ik me kan herinneren draaide die in de Bravo tijdens m'n 1e Lowlands in 2003
nou...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Eagles of Death Metal lijkt me toch ook wel een "zekerheid" als je ziet dat ze vol op aan het touren zijn rondom Lowlands.
Josh Homme is altijd welkom
Zo'n soort surpriseact hebben we al eens gehad.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Dat zou een leuke surpriseact kunnen worden ; Grohl, Lanagan, Homme. Bassistje erbij en Rocke met die hap
QOTSA is meer mijn dingquote:Op donderdag 5 april 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Dat zou een leuke surpriseact kunnen worden ; Grohl, Lanagan, Homme. Bassistje erbij en Rocke met die hap
Cypress Hill lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef ohnikua het volgende:
http://www.openairgampel.ch/timetable.html
de namen voor Open Air Gampel tot dusver.
Dat kwam vooral omdat de zeroes nogal afgezaagd waren en niemand er warm voor liep.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Spreekkoren die al vroeg riepen om de 90'squote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kwam vooral omdat de zeroes nogal afgezaagd waren en niemand er warm voor liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee. Laat Black Rebel Motorcycle Club maar komen.Mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ja klopt! Vind het alleen niet echt een act die twee jaar achter elkaar wordt geboekt, maar ik zou er in elk geval erg blij mee zijn. Geweldig optreden gisteren!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Ik was gisteren bij Frank turner en hij zei dat hij festivals ging doen in de zomer. Zou hij op herhaling komen? Zou wel tof zijn
Daar hoop ik ook enorm op, en ik vidn het ook echt wel zo'n LL bandje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Tourniquet het volgende:
Als zij niet komen weet ik het ook niet meer... prachtig!
& hun optreden in Bitterzoet is al uitverkochtquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook enorm op, en ik vidn het ook echt wel zo'n LL bandje.
Nieuw, eerste cd uit, single gehyped op 3FM....
Inderdaad groot gemis. Erg fijn album!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat geldt allemaal ook voor Alabama Shakes. Maar die komen ook niet
twitter:SanderMvanVliet twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 17:05:39Is het al #LL12 http://t.co/b596DMOF reageer retweet
Ik was van de week in New York en het uitzicht vanuit m'n hotel deed me op een of andere manier ook steeds aan Lowlands denken...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:SanderMvanVliet twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 17:05:39Is het al #LL12 http://t.co/b596DMOF reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik was van de week in New York en het uitzicht vanuit m'n hotel deed me op een of andere manier ook steeds aan Lowlands denken...
[ afbeelding ]
[..]
Ik was van de week in New York en het uitzicht vanuit m'n hotel deed me op een of andere manier ook steeds aan Lowlands denken...
[ afbeelding ]
Tijdje terug ook zo'n shot opgezocht... Een of ander Discovery programma over een cruiseschip had er een paar op de achtergrond.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Daar hoop ik ook nog op inderdaad. Ik zie anders niet in waarom ze op dat festival in oostenrijk op speciaal ingelaste dag 0 zouden spelen en donderdag en vrijdag vrij zouden houden. Ik hoop er trouwens vooral op omdat ik dan naar The Black Keys kan en daarna nog een headliner in de andere tenten kan zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Las het inderdaad jammer, maar rekende er niet meer op toen Foo Fighters bekend werd gemaakt.
Ik reken/hoop stiekem nog op The Killers (en dat The Black Keys sub headliner worden).
De Killers zijn qua verkoop en hitnoteringen per album lager gaan scoren en zijn al een tijd uit beeld verdwenen qua touren en media-exposure. Die zullen de bedragen van 5 jaar geleden echt niet meer durven te vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Vreemd verhaal inderdaad,
Al hoewel E van Eedenburg vorig jaar nog aangaf dat The Killers een niet echt aangename prijs vragen tegenwoordig (misschien nog wel meer dan Foo Fighters?). Killers schijnt een band te zijn met behoorlijke eisen en kosten. Maar goed we wachten wel af tot Rapid Razor Bob weer eens tot leven komt.
Combinatie van alle dagen bezet, in Japan tijdens lowlands (dus zou in theorie nog kunnen), bekendmakingen dat ze niet op ll staan etc. Hierbij zou je evt noel gallagher en jack white toe kunnen voegen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:28 schreef indiaantje89 het volgende:
@Highlander zie P.M.
heb een het ander is opgesteld.
@theodoor9 zie jij dit allemaal nog als optie, of als "die komen zeker niet"?
Foster the Peope niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef theodoor9 het volgende:
Beatsteaks
Sigur Ros
New order
Green day
Sbstrkt
Grouplove
The Vaccines
Foster the People
Franz Ferdinand
Death cab for Cutie
Passion pit
Bon Iver
Alabama Shakes
Michael Kiwanuka
Garbage
Kesha
Other Lives
Hoobastank
Crystal Castles
Stone Roses
Good Riddance
Azealia Banks
Blur
Soulwax
2 Many dj’s
Simian Mobile Disco
Madeon
Staat ook op zijn facebook pagina dus zal wel kloppen iig. Ken het niet..quote:Op woensdag 11 april 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands Camping Twitter is zo onvertrouwbare als de pest, maar kwam met het volgende:
http://twitpic.com/98f8ne
Iemand hier bekend mee?
Staan ook gewoon in het Ziggodome, denk dat Mojo veel extra fans verwacht na Lowlands...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:13 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Toen the Black Keys werden aangekondigd als headliner (ik verwacht.hoop trouwens nog steeds dat the Killers er nog achter aan komen) had ik eerst zoiets van "meh, is dat nou zo'n grote band dan?". Maar ik ben erg enthousiast geraakt, dat nieuwe album is echt gaaf en het wordt ongetwijfeld een heel mooi feestje!
True.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Wallis Bird mag wel weer komen, was zo leuk vorige keer
gewoon beidequote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
True.Maar ik vind Lissie nog nét ff leuker en betere liedjes hebben. En die is nog niet geweest. Dus als ik mag kiezen..
Dan stond je de rest van dat weekend vast voornamelijk bij het Dommelsch-podiumquote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Partingglass het volgende:
haha dandy warhols. dat was de vorige keer op lowlands echt triest. Na de twee bekendste nummers was de tent nagenoeg leeg.
Moet eerlijk bekennen dat ik normaal nooit echt kijk wat er speelt maar gewoon ga en dan terplekke wel ergens in een boekjes ofzo kijk wat me aan omschrijvingen leuk lijkt en anders gewoon rond dwalen bij de kleinere tenten. Alpha werk doet me doorgaans niets. op een jaar na dan. met rancid en toy dolls oa in de alpha dat was mooi
jups. Was een mooie editie voor mij wat betreft programering. Heb wel eens jaren gehad dat ik volgens mij van te voren bij geen een band zoiets had van dat moet ik zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan stond je de rest van dat weekend vast voornamelijk bij het Dommelsch-podium
Toasters, 7zuma7, fu machu, hellacopters, rancid, toy dolls, specials, Heb me aardig vermaakt dat jaar. Nog wat anders band die ik wel gezien heb maar door het roken van verdovende maggiblokjes niet meer gehee lweet dat ik er bij was.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch kan ik me niet zoveel herinneren van die editie. Beetje Vans warped-tour, Therapy?, Rocket from the Crypt, Undeclinable Ambuscade en Autopulver. En echt veel indruk maakten die allemaal ook niet. Chino van Deftones met broek op zijn knieën was volgens mij ook toen.
edit: ow wacht Beastie Boys natuurlijk, dat was wel tof.
instortende podia, of wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owjee..ik voel 'm al aankomen dit jaar..
Ik ga ook naar pp maar ik niet. Pp is,een festival waar ik al blij ben als,er überhaupt iets speelt wat ik echt wil zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Puik idee, al hoewel het behoorlijk naar zou zijn voor de Pinkpop gangers, but who cares
Ik denk niet dat het ene het andere uitsluit. In 2009 stonden ze er ook beide.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind dat we met Bloc Party de Kasabian van 2012 al hebben (grote Britse band die voor LL nou ook weer niet zó interessant is)
Het was ook vooral een 'ik vind- post'.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ene het andere uitsluit. In 2009 stonden ze er ook beide.
He shouldn't have sinked the Pink and Popped..quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Overigens lees ik net de reden van de afzegging van Kasabian op Pinkpop: de vrouw van een bandlid gaat rond die tijd bevallen. Tsja, dat hadden ze natuurlijk ook niet aan kunnen zien komen toen ze toezegden...
Sowieso moet er bij Twitter een IQ-test komen, de gevallen die er nu soms zitten. Tering hé.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is trouwens http://twitter.com/#!/Lowlandscamping een verschrikkelijke arrogant tweet account. Heb geen zin om twitter account aan te maken en ze dat te zeggen, maar kans dat ze hier ook meelezen dus bij deze.
Net doen of je ¤ 65,00 aan belkosten heb gemaakt om achter de naam "Willy Moon" te komen![]()
![]()
![]()
sorry moest ik even kwijt
NOOOOOOOO.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef friekin_ het volgende:
* friekin_ is niet aanwezig dit jaar.
Ik baal, maar kaarten krijgen was niet meer gelukt. Vooralsnog ga ik daarom een paar weken kamperen in Engeland, en dan zie ik wel verder. Ik hoop dat er nog kaarten te krijgen zijn in augustus.
Sorry jongens.
*kroel.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja lekker. Dan heb ik een reden om mijn rechtboek dicht te laten.
Ik krijg hoofdpijn van deze zin, ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Partingglass het volgende:
En van een veilingsite of trekken dan we in je sociale kring rond vragen?
Ik wacht gewoon even netjes. Ik ga geen woekerprijzen betalen. Ik wil best iets meer betalen, maar geen 60 á 70 euro meer. Student he.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Partingglass het volgende:
En van een veilingsite of trekken dan we in je sociale kring rond vragen?
Ik las trekken van mijn sociale kring.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van deze zin, ligt dat aan mij?
Misschien heeft iemand daar wel een kaartje voor overquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik las trekken van mijn sociale kring.
Sorry te snel getypt op mijn foon en niet nagelezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van deze zin, ligt dat aan mij?
Of tot de vrijdag zelf. Vrienden van me vorig jaar voor 5 tientjes de man gegaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef ohnikua het volgende:
gewoon wachten tot de week van lowlands, dan stikt het van de aangeboden kaartjes voor normale prijzen
Leer het me, oh wijze boebel.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Te lang, beeb..je kunt de tags al niet eens meer juist plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opening verschuiven tot net voor het meest pijnlijke gedeelte.quote:
Dag of 2/3 van tevoren kan je overal op internet kaartjes kopen voor de normale prijs.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef friekin_ het volgende:
* friekin_ is niet aanwezig dit jaar.
Ik baal, maar kaarten krijgen was niet meer gelukt. Vooralsnog ga ik daarom een paar weken kamperen in Engeland, en dan zie ik wel verder. Ik hoop dat er nog kaarten te krijgen zijn in augustus.
Sorry jongens.
Mmz. Te laat voor een ninja edit zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
opening verschuiven tot net voor het meest pijnlijke gedeelte.
Juust.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Al hoewel de meeste hier niet blij zullen zijn met Keane.
Nee. Namen worden pas met Pinkpop bekend gemaakt. Dat is toch alleng bekend?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef rioolheffing het volgende:
Waarom duurt het bij LL altijd zo lang. Boeken ze gewoon relatief laat?
Hoe frustrerend het soms ook is, eigenlijk vind ik dit ook wel de leukste manier :pquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Is gewoon verdeling. Je kan ook alles in 1 keer naar buiten gooien, maar dat verminderd wel de voor pret denk ik.
Af en toe is het lastig, maar als er eenmaal paar naampjes komen ben je wel gelijk weer enthousiast.
Ik kende hem wel al langer, al langer een afkeer van. Ja, hij doet het wel zomaar. Maar ik heb toch liever wat anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja Skrillex en de inbel modem grappen....
Die jongen doet het toch niet slecht in (wie kende Skrillex 2 jaar geleden?). Vorig jaar in de Bravo heb ik weinig mensen stil zien staan.
Het is niet als grap bedoeld dat ik waar ik aan moet denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Die jongen doet het toch niet slecht in (wie kende Skrillex 2 jaar geleden?). Vorig jaar in de Bravo heb ik weinig mensen stil zien staan.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik dacht sowieso dat "Skrillex" voor de meesten alles is wat ze willen weten.Dan heb jij de laatste maanden weinig van de reacties op het programma meegekregen; Skrillex heeft voor duizend maal meer bedenkingen gezorgd als headliner dan Black Keys en Foo Fighters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(wat mij betreft voor lowlands een erg sterk trio headliners trouwens)
Dat geloof ik ook wel. Maar die bedenkingen waren er ook meerdere keren bij Anouk, en toch staat de tent vol.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:52 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dan heb jij de laatste maanden weinig van de reacties op het programma meegekregen; Skrillex heeft voor duizend maal meer bedenkingen gezorgd als headliner dan Black Keys en Foo Fighters.
(wat mij betreft voor lowlands een erg sterk trio headliners trouwens)
Je hebt ook maar een relatief klein deel van de bezoekers nodig om de Alpha vol te krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Maar die bedenkingen waren er ook meerdere keren bij Anouk, en toch staat de tent vol.
Ik ben nog nooit voor headliners naar Lowlands gegaan. Ik heb alleen Underworld gezien toen.. X-ray typje.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Je hebt ook maar een relatief klein deel van de bezoekers nodig om de Alpha vol te krijgen
is het überhaupt wel eens gebeurd dat er een Alpha headliner voor een slecht gevulde tent stond te spelen?
Gevalletje Bloody Beetroots. Hoef ik ook niet te horen, maar op STRP behoorlijk wat ellebogen op uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed ik snap wat wel wat jullie bedoelen. Vorig jaar had ik ook een beetje een afkeer tegen Skrillex. Thuis kon ik daar niet naar luisteren.
Maar in de Bravo "even" binnengelopen, en daar heeft hij me toch overtuigt. Niet eens door het goede mixen, en ook niet door de hoge kwalitatieve nummers. Maar het was gewoon feest.
Eens. Thuis zet ik het niet op, maar in de Bravo was het geweldig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed ik snap wat wel wat jullie bedoelen. Vorig jaar had ik ook een beetje een afkeer tegen Skrillex. Thuis kon ik daar niet naar luisteren.
Maar in de Bravo "even" binnengelopen, en daar heeft hij me toch overtuigt. Niet eens door het goede mixen, en ook niet door de hoge kwalitatieve nummers. Maar het was gewoon feest.
2009 bedoel je dan? in 2007 was het naar mijn idee een heel behoorlijke show die een volle Alpha tot het einde heeft geboeid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goede vraag.
Kaiser Chiefs na WOEBIEWOEBIEWOEBIE?
Volgens mij was dat idd 2009. Het leek een beetje op het damschreeuwer incident daar, hoorde ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:10 schreef ohnikua het volgende:
[..]
2009 bedoel je dan? in 2007 was het naar mijn idee een heel behoorlijke show die een volle Alpha tot het einde heeft geboeid.
(Anouk ben ik 2008 beland door groepsdruk, in 2010 ben ik toen maar gaan douchen.. enige headliner de laatste jaren die wat mij betreft écht niet kan, voor skrillex en ook the offspring valt wat mij betreft dan toch een heel stuk meer te zeggen)
Ongeveer 1/5 deel, dat vind ik nou niet echt een klein gedeelte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Je hebt ook maar een relatief klein deel van de bezoekers nodig om de Alpha vol te krijgen
vergeleken bij wat je op veel andere festivals nodig hebt om het veld voor de mainstage te vullen, lijkt 1/5e deel mij toch een vrij klein deel..quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Ongeveer 1/5 deel, dat vind ik nou niet echt een klein gedeelte.
Gaat niet gebeuren, alleen de 17e nog vrij maar dan zou hij 4 dagen achterelkaar optreden en dat doet NG nooit.quote:
De NS zet bussen in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme Trijntje wordt compleet ondergesneeuwd.
Van zanger Rinus ook niet, maar ik geloof niet dat dat iets over kwaliteit zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet niet hoe druk het bij Tool was, kan me voorstellen dat het daar wat "rustiger" was om dat dat een wat minder middel of the road band isquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:02 schreef ohnikua het volgende:
[..]
is het überhaupt wel eens gebeurd dat er een Alpha headliner voor een slecht gevulde tent stond te spelen?
Dinosaur Jr.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook geen idee, ik stond toen in de India het beste LL-concert van de laatste 10 jaar te kijken.
Jaartje te laatquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef vault_tec het volgende:
TOOL, beste band ooit. In 2008 voor het eerst naar lowlands gegaan...
Hebben vorig jaar al prominent gestaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:20 schreef MrNovember het volgende:
Pukkelpop heeft toch ook Fleet Foxes?
Is er niet een heel klein kansje dat die baasjes ook op Lowlands komen?
Wat mijn eend zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hebben vorig jaar al prominent gestaan
Pukkelpop heeft Fleet Foxes niet, die touren helemaal niet deze zomer.. Een van de vele fouten van Rockblog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:20 schreef MrNovember het volgende:
Pukkelpop heeft toch ook Fleet Foxes?
Is er niet een heel klein kansje dat die baasjes ook op Lowlands komen?
Best druk zo te zien. Meer viewers dan bezoekers er in 1993 waren toen Tool ook op LL was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe druk het bij Tool was, kan me voorstellen dat het daar wat "rustiger" was om dat dat een wat minder middel of the road band is
Ja ziet er inderdaad vol uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Best druk zo te zien. Meer viewers dan bezoekers er in 1993 waren toen Tool ook op LL was.
Maakt niet uit toch? Ga dit jaar naar pinkpop en maar 1 band die ik perse wil zien. Lowlands eigenlijk nog niet eens,naar gekeken. Edit. Ook 1 band.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Junkie het volgende:
Jack White zou ook wel mogen komen. Maar dat gaat het niet worden.
Jack White announces more tour dates
Ik heb tot nu toe nog maar 5 dingen die ik leuk vindt./zeurmodus
Als je hieruit al 5 bands hebt die leuk vindt dan zit je over een heel programma straks met 10+ bands die je leuk vind, prima. Verder ga overal beetje kijken. Biertje drinken, lekker eten. Rare tent binnen lopen en verrast worden, het Lima terrein verkennenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:07 schreef Junkie het volgende:
Jack White zou ook wel mogen komen. Maar dat gaat het niet worden.
Jack White announces more tour dates
Ik heb tot nu toe nog maar 5 dingen die ik leuk vindt./zeurmodus
Zo is het. Daarbij heb ik zelf de ervaring dat je een soort van planning maakt en er maar weinig van terecht komtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je hieruit al 5 bands hebt die leuk vindt dan zit je over een heel programma straks met 10+ bands die je leuk vind, prima. Verder ga overal beetje kijken. Biertje drinken, lekker eten. Rare tent binnen lopen en verrast worden, het Lima terrein verkennenetc. etc. altijd wat te beleven
Mijn planning lukt meestal wel al wil er nog weleens wat tussenuit vallenquote:Op zondag 15 april 2012 10:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het. Daarbij heb ik zelf de ervaring dat je een soort van planning maakt en er maar weinig van terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |