Nog steeds aan het hopen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef vault_tec het volgende:
interview met cancer bats
ATA: What are the plans for the upcoming summer?
LC: Were coming overseas to rip Europe with Everytime I Die and then were playing tons and tons of awesome festivals. Very stoked
aangezien every time i die op PP staat... hoop ik dat die ook op lowlands staat net als CB
Die mag van mij ook wel komen. Maar ik hoop vooral nog op de Dropkick Murphys.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef vault_tec het volgende:
elke keer als ik mike snow lees moet ik aan informer denken
Confronterend voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Faazz het volgende:
Zeg, dat 'Uitverkocht' kan inmiddels wel uit de TT toch? Is wel duidelijk inmiddelsOf heeft het een speciale waarde of zo?
Dropkick Murphys zou mooi zijn, zelfde spot als Floggin Molly vorig jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel komen. Maar ik hoop vooral nog op de Dropkick Murphys.
bekeken, nog steeds 13quote:
Vandaag is Knifeparty bekend gemaakt voor Werchter, zie ik ook wel als reeële optie voor Lowlands.quote:Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef rioolheffing het volgende:
Beter wordt er wat elektronische namen bekend gemaakt.
Ik hoop het, maar ze hebben nog geen nieuw album sinds toen dus ik betwijfel het.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ooh en Metric ook op werchter. Die heb ik moeten missen vorige keer.
Heb je jezelf al in de lijst gezet? Zie de openingspostquote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef Dikketroela het volgende:
Ik ga EINDELIJK, voor de 1e keer.
En ik hoop vreselijk erg op Deadmau5, maar die kans is denk ik nihil.
was erg tofquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ooh en Metric ook op werchter. Die heb ik moeten missen vorige keer.
Die ga ik al zien, maar zou niet misstaan op Lowlandsquote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef Da hopman het volgende:
Als Tenacious D toch gaat toeren.... waarom dan niet.... misschien..... alsjeblieeeef
Hmm waren die er 2 jaar terug uit me hoofd niet al ? Of al weer langer.quote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef Dikketroela het volgende:
Ik ga EINDELIJK, voor de 1e keer.
En ik hoop vreselijk erg op Deadmau5, maar die kans is denk ik nihil.
Hij was er 2 jaar geleden ja. Toen die nog goede muziek maaktequote:Op dinsdag 3 april 2012 00:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
Hmm waren die er 2 jaar terug uit me hoofd niet al ? Of al weer langer.
Tsja jij bent ook maar de andere helft van philly natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:02 schreef Perquisite het volgende:
Hij was er 2 jaar geleden ja. Toen die nog goede muziek maakte
Zou mooi zijn als Justice headliner is van de Bravo en dan een dikke electro nachten erachteraan. Ik vond het vorig jaar toch erg mager met de electro hoor. Gesaffelstein moeten ze dit jaar echt boeken, anders slaan ze de plank wat mij betreft mis. Een van de relevantste electro artiesten van dit moment. Hij staat donderdags op Frequency en zaterdags op Pukkelpop. Verder verwacht en hoop ik op Erol Alkan (staat op frequency),Brodinski, Sebastian en Tiga (alledrie op Pukkelpop). Andere kandidaten lijkem me Boemklatsch (met nieuwe show) en misschien The Bloody Beetroots (dj set).quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Is wel leuk hoor Deadmau5. Alleen het is een kwal van een gast. Ik gok/hoop nog steeds op Justice... En hoop ook weer op een elektro avond net zoiets als vorig jaar (die avond met Zombie Nation, Dem Slackers en Fake Blood etc.)
Was vorig jaar de enige nacht die ik in de Bravo door bracht.
1 avond / nacht electro is wel voldoende hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Justice headliner is van de Bravo en dan een dikke electro nachten erachteraan. Ik vond het vorig jaar toch erg mager met de electro hoor. Gesaffelstein moeten ze dit jaar echt boeken, anders slaan ze de plank wat mij betreft mis. Een van de relevantste electro artiesten van dit moment. Hij staat donderdags op Frequency en zaterdags op Pukkelpop. Verder verwacht en hoop ik op Erol Alkan (staat op frequency),Brodinski, Sebastian en Tiga (alledrie op Pukkelpop). Andere kandidaten lijkem me Boemklatsch (met nieuwe show) en misschien The Bloody Beetroots (dj set).
Over elektronische namen gesproken, in Japan is er de 17e nog een festival/feest: http://www.creativeman.co.jp/sonicmania/2012/
Lijkt me lastig voor deze artiesten om miss zondags weer in biddinghuizen te verschijnen, en dat is jammer. 2manydjs, Soulwax, Simian Mobile Disco, Surkin, Para One, Bobmo..
Oja ik ben het met je eens dat 1 electro nacht voldoende is. Ik vond die vorig jaar alleen kwalitatief magerquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
1 avond / nacht electro is wel voldoende hoor.
Ik begon met dat hitje van Emili Sande wel wat te vermoeden, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:06 schreef WeezerButler het volgende:
Nou. D&B is aan een wederopstanding bezig. Zag ik ook niet aankomen.
Oef, ik hoop het toch niet zeg. D&B heb ik na een minuut of 10 altijd wel weer gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik begon met dat hitje van Emili Sande wel wat te vermoeden, nu je het zegt..
Klopt, maar dan nog mag het van mij wel een uitstervend genre zijn ipv dat het een revival oplevertquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef WeezerButler het volgende:
Er zijn genoeg andere tenten hoor ohnikua.................................gelukkig
D&B is ook niet echt mijn ding. Na 1,5 nummer ben ik het al zat.Tenzij in een fijne mix ala de Gaslamp Killert
Was tof in Eindhoven ja. Maar volgens mij was het éénmaligquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef theodoor9 het volgende:
Basement Jaxx samen met het Metropole Orkest lijkt me wel wat ipv Lowlands zingt!
volgens mij niet, maar ik zou maar uitgaan van 2,60. denk niet dat ze het 2 jaar op rij gelijk houden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er trouwens al bekend hoe duur de de muntjes dit jaar worden?
Op Cape Lowlands zou de indeling van mij nog wel iets beter kunnen; De Bravo stond opzich wel handiger zo, maar is voor 's nachts te klein. Mag nog wel een maatje langer. Groove Tube of iets anders waar 's nachts iets te beleven valt in het midden geeft ook iets meer sfeer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Had vorig jaar behoorlijk wat geld opgemaakt.. als ik er eenmaal ben kijk ik ook nergens naar. Als ik in iets zin heb dan neem ik het ook.
Ben ook wel benieuwd wat ze er dit jaar allemaal hebben staan. Of ze nog bijvoorbeeld de indeling veranderen.
Zouden jullie bepaalde dingen graag willen zien op het terrein ?
zelfde hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Had vorig jaar behoorlijk wat geld opgemaakt.. als ik er eenmaal ben kijk ik ook nergens naar. Als ik in iets zin heb dan neem ik het ook.
Ik denk niet dat ze na de grote omzetting van een paar jaar terug (2010 was dat toch?) weer veel gaan veranderen.quote:Ben ook wel benieuwd wat ze er dit jaar allemaal hebben staan. Of ze nog bijvoorbeeld de indeling veranderen.
Zouden jullie bepaalde dingen graag willen zien op het terrein ?
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde hier
[..]
Ik denk niet dat ze na de grote omzetting van een paar jaar terug (2010 was dat toch?) weer veel gaan veranderen.
Echo stond in mijn eerste jaar heel ergens andersquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?
Volgens mij is het terrein nooit 2 jaar op rij precies hetzelfde gebleven en staat alleen de Alpha (en misschien de Juliet en Echo?) echt stabiel.
JA dan moet dat gebied tot 5 uur open blijven en dat willen ze niet. Zo kunnen ze steeds deel voor deel leegvegen en afsluitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef ohnikua het volgende:
Zou het trouwens een hele vreemde gedachte zijn om Grolsch en Bravo te verwisselen? Dan zou wel dat deel van het terrein ook tot 5 open moeten blijven, maar als ik het goed inschat is de Grolsch groter, maar heeft de Bravo die ruimte vaker nodig.
Naar mijn beleving is de Bravo groter?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef ohnikua het volgende:
Zou het trouwens een hele vreemde gedachte zijn om Grolsch en Bravo te verwisselen? Dan zou wel dat deel van het terrein ook tot 5 open moeten blijven, maar als ik het goed inschat is de Grolsch groter, maar heeft de Bravo die ruimte vaker nodig.
wat was jouw eerste jaar? ik ben er in 2002, 2007, 2008, 2010 en 2011 geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Echo stond in mijn eerste jaar heel ergens andersalleen de Alpha staat nog op dezelfde plek.
oja, vorig jaar is de grote omzetting van Cape Lowlands geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Welke grote verandering? Die kwartslag die de Bravo is gedraaid (dat was volgens mij vorig jaar voor het eerst, en staat idd beter zo)?
2000quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
wat was jouw eerste jaar? ik ben er in 2002, 2007, 2008, 2010 en 2011 geweest.
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA dan moet dat gebied tot 5 uur open blijven en dat willen ze niet. Zo kunnen ze steeds deel voor deel leegvegen en afsluiten
in 2000 stonden ze waar nu Lima is, naast de Higher Ground. De Juliet stond waar nu de Echo staat. Jet had in 2000 zelfs nog Echo 1 en Echo 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken de Echo niet anders dan aan de rechterkant op het pad naar de Alpha..
Mwah, logistieke 'nachtmerrie'. Moet je weer extra piekcapaciteit midden in de nacht toe gaan wijzen. Zoveel mogelijk stabiel houden je personeel kost je veel minder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij niet
Het oppervlak voor de drukte van rond 4 uur is dan gewoon te groot. Dat is meer dan 2/3e van het hele festivalterrein terwijl er rond dat tijdstip lang niet zoveel mensen meer zijn. Moet je eens kijken wat ze dan allemaal nog open moeten houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Misschien willen ze het dit jaar wel.. gewoon met iets meer man vegen. Of is er ergens gezegd dat ze dat nooit zullen doen? Zo conservatief zijn ze bij de organisatie volgens mij niet
Ik vind de indeling wel prima zo, zo is er op Cape Lowlands ook geneog ruimte qua podia om 's nachts wat verschillends aan te bieden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor mij persoonlijk zou de India iets meer richting Alpha/Grolsch mogen. Ik ben meer iemand van de bands overdag zal je me niet vinden in de X-Ray/Bravo (op uitzondering na net als vorig jaar met James Blake & Goose). En het is een aardig stukje lopen als je van een act vanuit de Alpha/Grolsch naar de India wilt lopen. Vrijdag gaat dat nog wel, maar op de zondag doet dat toch wat zeer.
Nu je het zegt, ik ben er het jaar ervoor nog ingweest, totaal wegzwetend. Toen was 'ie ook op een andere plek. Ik denk meer op de hoek naar de Dommelsch toe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2000 stonden ze waar nu Lima is, naast de Higher Ground. De Juliet stond waar nu de Echo staat. Jet had in 2000 zelfs nog Echo 1 en Echo 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |