open maar een topic, dan komt sjukkie je wel reddenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Goedemorgen, ik had eens een vraagje, voordat ik een overbodig topic open. Ik zoek informatie over het monteren van een trekhaak op een cheverolet/daewoo lacetti. Is hier een centraal topic voor. Google al geprobeerd, zonder succes.
Hier ook, alhoewel het eerder vanmiddag zonniger was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
Tis prima weer in Burgers Zoo trouwens
Als hij een baas is knikt hij hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef .Neovo. het volgende:
Hier zit wel wat meer verstopt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij een baas is knikt hij hem
Te laat, hij is nu gewoon de sukkel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij een baas is knikt hij hem
tik em aan, ouwe!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef .Neovo. het volgende:
Hier zit wel wat meer verstopt
[ afbeelding ]
Bij de een is het wat plastic, bij de ander is het een ruit.quote:
en die spatborden klappen zo weer terug, is er aan de volvo niks te zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij de een is het wat plastic, bij de ander is het een ruit.
Klopt, die heeft er ook niks aan overgehouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
en die spatborden klappen zo weer terug, is er aan de volvo niks te zien
Ik heb mijn rijbewijs ook gehaald in leeuwarden, maar ik moest er kortingsbonnen voor inleveren voordat ik em kreegquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Freezer het volgende:
Tsjaa in leeuwarden krijg je je rijbewijs bij een flesje friesevlag... (nou moet ik zeggen dat ik de mijne daar ook gehaald heb)
Chevrolet/Daewoo Lacetti vragen/hulpquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
open maar een topic, dan komt sjukkie je wel redden
Trekhaakie monteren zal het probleem niet zijn, aansluiten soms wel.
Die buschauffeur is net zo hard een klojo, want die kan zien dat het niet gaat passen; zo te zien reed hij met die shovel aardig midden op de weg, dan had ie best effe kunnen wachten tot hij de hoek om was met dat stuk roest.quote:
strop je aan de benen, stropje aan de armen en met een tirfor tussen 2 bomen hem iets oprekken moet wel helpenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je niet beter een pers kopen om hem eens in de goeie vorm te persen?
Toch wel geld voor gevraagd heah?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ze hebben op zo'n regionale nieuwssite mijn foto ook geplaatst
buschauffeurs zijn dan ook het uitschot van de samenleving,quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die buschauffeur is net zo hard een klojo, want die kan zien dat het niet gaat passen; zo te zien reed hij met die shovel aardig midden op de weg, dan had ie best effe kunnen wachten tot hij de hoek om was met dat stuk roest.
Daar gaat je eigen bijdrage weerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef 2cv het volgende:
Hmz, mijn rug doet pijn. Ik zou nu graag een rekbank hebben om m'n rug even recht te trekken.
Ja, deze klapjosti was zeker even vergeten dat hij verantwoordelijk is voor de levende have in zijn bus; die is echt zijn D stempeltje niet waardquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
buschauffeurs zijn dan ook het uitschot van de samenleving,![]()
echt smerig schijtvolk
Nope. Maar ze hebben mijn naam er wel bij gezet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toch wel geld voor gevraagd heah?
Ja, dat gaat zeker weten helpenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef 2cv het volgende:
Die eigen bijdrage is bij wijze van spreke na 1 dag al foetsie. Daar maak ik me dus geen zorgen (meer) om.
Maar ik heb wel eens overwogen om m'n voeten vast te maken aan een blok beton, met m'n handen de lepels van de heftruck beet te pakken en een collega te vragen de lepels omhoog te doen
Daar betaal je geen rekeningen mee; een profi fotograaf had daar 100¤ voor gevangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nope. Maar ze hebben mijn naam er wel bij gezet.
Aan de trap hangen werkt soms ook. En door op een bepaalde, rare manier op en stoel te zetten zegt er soms wel eens iets *krak* waarna de pijn weg is. Maar die methodes werken lang niet altijd ...quote:
Dit werkt wel aan beide kanten een rond stropje een aan je voeten en een aan je armen en trekken maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef 2cv het volgende:
Die eigen bijdrage is bij wijze van spreke na 1 dag al foetsie. Daar maak ik me dus geen zorgen (meer) om.
Maar ik heb wel eens overwogen om m'n voeten vast te maken aan een blok beton, met m'n handen de lepels van de heftruck beet te pakken en een collega te vragen de lepels omhoog te doen
hoe hang je die in een boom?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
dit hijsblokje hebben ze ook kunnen testen [ afbeelding ]
Beetje sporten of fitniks is voor jou niet weggelegd zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aan de trap hangen werkt soms ook. En door op een bepaalde, rare manier op en stoel te zetten zegt er soms wel eens iets *krak* waarna de pijn weg is. Maar die methodes werken lang niet altijd ...
Weet ik het, ik ben geen fotograaf, geef mijn bek ook maar een gooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Zoveel nou ook weer niet SD, alleen bij gebruik zonder toestemming komen dat soort bedragen (en hoger) voorbij
Ik sport al 24 uur per week. Vind ik genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje sporten of fitniks is voor jou niet weggelegd zeker?
8 ton reeptrek, kutkraantjequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
dit hijsblokje hebben ze ook kunnen testen [ afbeelding ]
Was een serieuze vraag. Blijkbaar is je bewegingsapparaat een beetje van slag; wat gestructureerde beweging kan je veel goed doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sport al 24 uur per week. Vind ik genoeg.
een profi fotograaf gebruikt dan ook geen telefoon als fototoestel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar betaal je geen rekeningen mee; een profi fotograaf had daar 100¤ voor gevangen.
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
En het mooiste is, na die rekeningen moet je alsnog een licentie kopen.
Ken zat fotografen die enkel een boete sturen en daarbij nog een licentieovereenkomst met bijbehorende kosten. En 't wordt pas echt leuk als de foto al exclusief gelicenseerd is aan een andere toko.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Door de betaling krijg je alsnog het recht om de foto te gebruiken onder de voorwaarden die de fotograaf stelde bij de rekening. Het is geen rechtszaak met een boete en vergoeding, dat voorkom je juist door onderling te schikken.
puik planquote:
Buschauffeur heeft voorrang, en als die kukel op die bagger een beetje rekening houdt met ander (groot) verkeer had hij gewoon ruim voor het kruispunt even gestopt om de bus de ruimte te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die buschauffeur is net zo hard een klojo, want die kan zien dat het niet gaat passen; zo te zien reed hij met die shovel aardig midden op de weg, dan had ie best effe kunnen wachten tot hij de hoek om was met dat stuk roest.
Brandweer hier zegt u het maarquote:Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik dacht even dat de brandweer hier stopte, maar het is een straat verderop.
Zo lang ie niet rookt...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:07 schreef .Neovo. het volgende:
Fijn, mijn laptop heeft besloten niet meer op te starten. Kan ik weer een herinstallatie doen.
Ja, toevallig welquote:
Dus die staat nu op een plankje in de wc?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Zwaar aan de klus geweest vandaag, zweefdeurkast opgebouwd (deels samen met kleine smurf), nieuwe wasmasjien kwam vandaag, en een plekkie gecreëerd voor de oven want die is ietswat bovenmaats, en die konden we niet kwijt in de keuken
Kunnen ze zo'n ding niet op maat maken voor jouw harses? die zou er ook met sprongen door vooruit gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:00 schreef 2cv het volgende:
http://dornob.com/fantasy(...)lt-for-land-sea-sky/
Die Honda ziet er een stuk beter uit zo
ook goedemorgenquote:
Goed plan, straks weer sollici inschrijven bij 2 uzb's, dan krijg ik weer automatenmeuk in het gunstigste gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |