Ken zat fotografen die enkel een boete sturen en daarbij nog een licentieovereenkomst met bijbehorende kosten. En 't wordt pas echt leuk als de foto al exclusief gelicenseerd is aan een andere toko.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Door de betaling krijg je alsnog het recht om de foto te gebruiken onder de voorwaarden die de fotograaf stelde bij de rekening. Het is geen rechtszaak met een boete en vergoeding, dat voorkom je juist door onderling te schikken.
puik planquote:
Buschauffeur heeft voorrang, en als die kukel op die bagger een beetje rekening houdt met ander (groot) verkeer had hij gewoon ruim voor het kruispunt even gestopt om de bus de ruimte te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die buschauffeur is net zo hard een klojo, want die kan zien dat het niet gaat passen; zo te zien reed hij met die shovel aardig midden op de weg, dan had ie best effe kunnen wachten tot hij de hoek om was met dat stuk roest.
Brandweer hier zegt u het maarquote:Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik dacht even dat de brandweer hier stopte, maar het is een straat verderop.
Zo lang ie niet rookt...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:07 schreef .Neovo. het volgende:
Fijn, mijn laptop heeft besloten niet meer op te starten. Kan ik weer een herinstallatie doen.
Ja, toevallig welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |