Ja, er rijden er wel een paar hier, die ik liever achter dan voor me heb... Gewoon omdat ik geen zin heb in gezeur als ze onderuit gaan... Inhalen over dubbele doorgetrokken strepen, heuvel op, in bochten...quote:
ik ben niet heel goed ingelicht hoor, maar een citta kan toch nooit (meer) duur zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
Citta is wel een stuk chiller dan de ciao, maar ook weer een stuk duurder.
Snap je dan niet dat het handig is om naar rechts te gaan als een vrachtwagen je tegemoet komt zodat je geen klap krijgt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, er rijden er wel een paar hier, die ik liever achter dan voor me heb... Gewoon omdat ik geen zin heb in gezeur als ze onderuit gaan... Inhalen over dubbele doorgetrokken strepen, heuvel op, in bochten...
Nee, maar een ciao is nog net niet gratisquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik ben niet heel goed ingelicht hoor, maar een citta kan toch nooit (meer) duur zijn?
ah oke, het is dan ook niet veel meer dan een kinderfietsjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, maar een ciao is nog net niet gratis
Snap je niet dat je dan nog steeds niet moet slingeren over de weg? Ik zat er gisteren ook achter zo een. Kaarsrechte weg, maar hij zat of in de berm en dan ineens die stuurbeweging naar links en dan ging hij weer bijna die streep over (met tegenliggers) en dus weer een stuurbweging naar rechts...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat het handig is om naar rechts te gaan als een vrachtwagen je tegemoet komt zodat je geen klap krijgt?
of in een bocht naar links die je niet door kan kijken?
Gewoon een beetje kijken wat er daarvoor gebeurdquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Snap je niet dat je dan nog steeds niet moet slingeren over de weg? Ik zat er gisteren ook achter zo een. Kaarsrechte weg, maar hij zat of in de berm en dan ineens die stuurbeweging naar links en dan ging hij weer bijna die streep over (met tegenliggers) en dus weer een stuurbweging naar rechts...
Ik ga ook wel eens een beetje heen en weer op de motor, vooral als ik achter een busje zit ofzo dan wil ik er omheen kijken. Ook slinger je behoorlijk bij een sterke zijwind, als er dan vrachtwagens/bussen als tegenliggers zijn wordt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Snap je niet dat je dan nog steeds niet moet slingeren over de weg? Ik zat er gisteren ook achter zo een. Kaarsrechte weg, maar hij zat of in de berm en dan ineens die stuurbeweging naar links en dan ging hij weer bijna die streep over (met tegenliggers) en dus weer een stuurbweging naar rechts...
Inderdaad, Mijn auto trekt zeker bij hoge snelheden nogal naar rechts sinds kort, dus ook ik slinger wel eens... O, en als er een sterke zijwind is.. Dat wil ook altijd goed, vooral bij de taxibussen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens een beetje heen en weer op de motor, vooral als ik achter een busje zit ofzo dan wil ik er omheen kijken. Ook slinger je behoorlijk bij een sterke zijwind, als er dan vrachtwagens/bussen als tegenliggers zijn wordt het alleen maar erger.
Naja zeg... aanrijden is 1 ding (mensenlijk... in sommige gevallenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Blik het volgende:
Mijn vriendin belde me vanochtend met het volgende verhaal:
Haar baas komt iedere ochtend met de fiets naar school, hij is in training voor de marathon voor een goed doel. Vanochtend is die aangereden door een auto terwijl haar baas gewoon voorrang had (auto had haaietanden). Gevolg is gebroken tand, kin gehecht, een gebroken hand en de marathon kan die wel vergeten aangezien die over een week al is. De auto... doorgereden alsof er niks aan de hand is
Ik hoop dat hij een nummerplaat heeft! Doorrijden bij een aanrijding is wel heel erg. De aanrijding is tot daar aan toe (mensen maken fouten en kunnen even afgeleid zijn), maar dan gewoon doorrijden...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Blik het volgende:
Mijn vriendin belde me vanochtend met het volgende verhaal:
Haar baas komt iedere ochtend met de fiets naar school, hij is in training voor de marathon voor een goed doel. Vanochtend is die aangereden door een auto terwijl haar baas gewoon voorrang had (auto had haaietanden). Gevolg is gebroken tand, kin gehecht, een gebroken hand en de marathon kan die wel vergeten aangezien die over een week al is. De auto... doorgereden alsof er niks aan de hand is
Ehm het is zelfs strafbaar, namelijk een misdaad...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een nummerplaat heeft! Doorrijden bij een aanrijding is wel heel erg. De aanrijding is tot daar aan toe (mensen maken fouten en kunnen even afgeleid zijn), maar dan gewoon doorrijden...
Dat zijn de mensen die bij hoog en laag blijven volhouden dat ze echt niets gemerkt hebben.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik hoop dat hij een nummerplaat heeft! Doorrijden bij een aanrijding is wel heel erg. De aanrijding is tot daar aan toe (mensen maken fouten en kunnen even afgeleid zijn), maar dan gewoon doorrijden...
Helaas heeft die geen kentekenplaat, hij weet niet eens het merk van de autoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Als je 200 oid rijdt is het ook een beetje zinloos om elke keer weer terug naar rechts te gaan als je toch harder gaat dan het gros van de automobilisten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Elke keer als ik in Duitsland rijd, zitten de Duitsers alleen op de linkerbaan en gaan de Nederlanders netjes naar rechts als de rechterbaan weer leeg is. En als je niet vlug snel even nog achter die vrachtwagen duikt als zij er met hun dikke auto aankomen, zitten ze ook gewoon op je trekhaak...
Mischien ligt het aan de auto waarin je zit, of zelfs (net als in Nederland) de regio waar je rijdt, maar ik heb er toch genoeg achter me gehad die m'n trekhaak zochten (en die lag achterin).
Ik weet niet of je ooit op de A31 gereden hebt? Maar die is over het algemeen leeg... Zowel de rechter- als linkerbaan. En als er nogal veel verkeer op de weg zit, kun je niet eens veel harder rijden omdat je continue op de rem moet omdat er langzamer verkeer op je baan zit. (en langzamer kan een andere automobilist zijn die 150 al hard genoeg vindt, of een vrachtwagen die de 80 net haalt...)quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je 200 oid rijdt is het ook een beetje zinloos om elke keer weer terug naar rechts te gaan als je toch harder gaat dan het gros van de automobilisten.
Als die leeg is is het anders natuurlijk maar ik dacht dat je van die situaties bedoelde dat je wel naar rechts zou kunnen maar even later weer meteen naar links moet om in te halenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit op de A31 gereden hebt? Maar die is over het algemeen leeg... Zowel de rechter- als linkerbaan. En als er nogal veel verkeer op de weg zit, kun je niet eens veel harder rijden omdat je continue op de rem moet omdat er langzamer verkeer op je baan zit. (en langzamer kan een andere automobilist zijn die 150 al hard genoeg vindt, of een vrachtwagen die de 80 net haalt...)
Met 200 moet je ook gewoon opbokken naar rechts als er plaats is. Er kan altijd iemand aankomen die nog sneller is...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je 200 oid rijdt is het ook een beetje zinloos om elke keer weer terug naar rechts te gaan als je toch harder gaat dan het gros van de automobilisten.
als je 200 rijdt in nld verdien je het om tegen een betonnen pilaar aan te rijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 200 moet je ook gewoon opbokken naar rechts als er plaats is. Er kan altijd iemand aankomen die nog sneller is...
True, maar het ging dan ook over Duitsland en de A31...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je 200 rijdt in nld verdien je het om tegen een betonnen pilaar aan te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |