abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109849739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Heb je dat probleem ook met motoren? :{
Ja, er rijden er wel een paar hier, die ik liever achter dan voor me heb... Gewoon omdat ik geen zin heb in gezeur als ze onderuit gaan... Inhalen over dubbele doorgetrokken strepen, heuvel op, in bochten...
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:30:35 #227
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_109849807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:28 schreef Yreal het volgende:
Citta is wel een stuk chiller dan de ciao, maar ook weer een stuk duurder.
ik ben niet heel goed ingelicht hoor, maar een citta kan toch nooit (meer) duur zijn?
Niet jij
Niet wij
Maar ik
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:30:44 #228
258802 Yreal
henk..!
pi_109849816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, er rijden er wel een paar hier, die ik liever achter dan voor me heb... Gewoon omdat ik geen zin heb in gezeur als ze onderuit gaan... Inhalen over dubbele doorgetrokken strepen, heuvel op, in bochten...
Snap je dan niet dat het handig is om naar rechts te gaan als een vrachtwagen je tegemoet komt zodat je geen klap krijgt?

of in een bocht naar links die je niet door kan kijken?
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:31:20 #229
258802 Yreal
henk..!
pi_109849845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

ik ben niet heel goed ingelicht hoor, maar een citta kan toch nooit (meer) duur zijn?
Nee, maar een ciao is nog net niet gratis *)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:35:09 #230
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_109850010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, maar een ciao is nog net niet gratis *)
ah oke, het is dan ook niet veel meer dan een kinderfietsje :)
dat van die ciao brom blokkies overzetten naar snor citta's is mijn overigens ook bekend hehe, grappig!
zelf heb ik laatst een area 51 gekocht en helemaal gestript en opnieuw opgebouwd/gespoten. nu lekker standaard rijden want in rollenbanken en teringherrie heb ik geen zin meer.
Daarbij al wel meerdere leernichtjes op motors expres met de gasklep (onnodig) vol open voorbij zien en horen komen (in bebouwde kom). denken zeker dat het mij wat kan schelen dat zij harder gaan.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_109850078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

Snap je dan niet dat het handig is om naar rechts te gaan als een vrachtwagen je tegemoet komt zodat je geen klap krijgt?

of in een bocht naar links die je niet door kan kijken?
Snap je niet dat je dan nog steeds niet moet slingeren over de weg? Ik zat er gisteren ook achter zo een. Kaarsrechte weg, maar hij zat of in de berm en dan ineens die stuurbeweging naar links en dan ging hij weer bijna die streep over (met tegenliggers) en dus weer een stuurbweging naar rechts...
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:37:43 #232
258802 Yreal
henk..!
pi_109850158
Irritatie :

Mensen die gewoon een beetje voor zich zitten te kijken, iets anders zitten te doen en absoluut niet opletten, in spiegels kijken, rond kijken. Nee niks, gewoon voor zich kijken en meezingen met de radio ofzo.

Let verdomme op :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Snap je niet dat je dan nog steeds niet moet slingeren over de weg? Ik zat er gisteren ook achter zo een. Kaarsrechte weg, maar hij zat of in de berm en dan ineens die stuurbeweging naar links en dan ging hij weer bijna die streep over (met tegenliggers) en dus weer een stuurbweging naar rechts...
Gewoon een beetje kijken wat er daarvoor gebeurd :{w Blijkt maar weer eens dat als je gaat slingeren mensen je ineens wel zien 8)7
pi_109850539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ga ook wel eens een beetje heen en weer op de motor, vooral als ik achter een busje zit ofzo dan wil ik er omheen kijken. Ook slinger je behoorlijk bij een sterke zijwind, als er dan vrachtwagens/bussen als tegenliggers zijn wordt het alleen maar erger.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:47:58 #234
258802 Yreal
henk..!
pi_109850634
Je wil links rijden, maar bij elke vrachtwagen die je tegemoet komt wil je dat juist niet

Ergo, slingeren
pi_109850643
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik ga ook wel eens een beetje heen en weer op de motor, vooral als ik achter een busje zit ofzo dan wil ik er omheen kijken. Ook slinger je behoorlijk bij een sterke zijwind, als er dan vrachtwagens/bussen als tegenliggers zijn wordt het alleen maar erger.
Inderdaad, Mijn auto trekt zeker bij hoge snelheden nogal naar rechts sinds kort, dus ook ik slinger wel eens... O, en als er een sterke zijwind is.. Dat wil ook altijd goed, vooral bij de taxibussen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_109850812
Je hebt slingeren en slingeren. Als je iemand voor je hebt die eerst bijna in de berm rijdt (en nee, er zijn geen bochten daar) en daarna bijna op de andere weg helft zit (en nee, het is geen tweebaans weg), dan neem ik minimaal 4 seconden afstand, of ik kijk of ik er voorbij kan. En dan maakt het niet uit of het een auto, motor, brommer of fietser is.

En dan heb ik het dus niet over het feit dat je auto bijv. niet helemaal goed is uitgelijnd waardoor je niet mooi in je lijn kunt blijven. Of dat je even naar links gaat om voorbij die slak voor je te kijken.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:37:14 #237
62913 Blik
The one and Only!
pi_109852795
Mijn vriendin belde me vanochtend met het volgende verhaal:

Haar baas komt iedere ochtend met de fiets naar school, hij is in training voor de marathon voor een goed doel. Vanochtend is die aangereden door een auto terwijl haar baas gewoon voorrang had (auto had haaietanden). Gevolg is gebroken tand, kin gehecht, een gebroken hand en de marathon kan die wel vergeten aangezien die over een week al is. De auto... doorgereden alsof er niks aan de hand is -O-
pi_109853298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Blik het volgende:

Haar baas komt iedere ochtend met de fiets naar school, hij is in training voor de marathon voor een goed doel. Vanochtend is die aangereden door een auto terwijl haar baas gewoon voorrang had (auto had haaietanden). Gevolg is gebroken tand, kin gehecht, een gebroken hand en de marathon kan die wel vergeten aangezien die over een week al is. De auto... doorgereden alsof er niks aan de hand is -O-
Naja zeg... aanrijden is 1 ding (mensenlijk... in sommige gevallen :9 ) maar doorrijden... slecht zeg...

balen voor der baas...
pi_109853559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Blik het volgende:

Ik hoop dat hij een nummerplaat heeft! Doorrijden bij een aanrijding is wel heel erg. De aanrijding is tot daar aan toe (mensen maken fouten en kunnen even afgeleid zijn), maar dan gewoon doorrijden...
pi_109853625
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij een nummerplaat heeft! Doorrijden bij een aanrijding is wel heel erg. De aanrijding is tot daar aan toe (mensen maken fouten en kunnen even afgeleid zijn), maar dan gewoon doorrijden...
Ehm het is zelfs strafbaar, namelijk een misdaad...
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:56:13 #241
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_109853647
quote:

Dat zijn de mensen die bij hoog en laag blijven volhouden dat ze echt niets gemerkt hebben.....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:57:28 #242
62913 Blik
The one and Only!
pi_109853707
quote:

[..]

Helaas heeft die geen kentekenplaat, hij weet niet eens het merk van de auto :(
pi_109854569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Elke keer als ik in Duitsland rijd, zitten de Duitsers alleen op de linkerbaan en gaan de Nederlanders netjes naar rechts als de rechterbaan weer leeg is. En als je niet vlug snel even nog achter die vrachtwagen duikt als zij er met hun dikke auto aankomen, zitten ze ook gewoon op je trekhaak...

Mischien ligt het aan de auto waarin je zit, of zelfs (net als in Nederland) de regio waar je rijdt, maar ik heb er toch genoeg achter me gehad die m'n trekhaak zochten (en die lag achterin).
Als je 200 oid rijdt is het ook een beetje zinloos om elke keer weer terug naar rechts te gaan als je toch harder gaat dan het gros van de automobilisten.
pi_109854867
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef H-D het volgende:

[..]

Als je 200 oid rijdt is het ook een beetje zinloos om elke keer weer terug naar rechts te gaan als je toch harder gaat dan het gros van de automobilisten.
Ik weet niet of je ooit op de A31 gereden hebt? Maar die is over het algemeen leeg... Zowel de rechter- als linkerbaan. En als er nogal veel verkeer op de weg zit, kun je niet eens veel harder rijden omdat je continue op de rem moet omdat er langzamer verkeer op je baan zit. (en langzamer kan een andere automobilist zijn die 150 al hard genoeg vindt, of een vrachtwagen die de 80 net haalt...)
pi_109855104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ooit op de A31 gereden hebt? Maar die is over het algemeen leeg... Zowel de rechter- als linkerbaan. En als er nogal veel verkeer op de weg zit, kun je niet eens veel harder rijden omdat je continue op de rem moet omdat er langzamer verkeer op je baan zit. (en langzamer kan een andere automobilist zijn die 150 al hard genoeg vindt, of een vrachtwagen die de 80 net haalt...)
Als die leeg is is het anders natuurlijk maar ik dacht dat je van die situaties bedoelde dat je wel naar rechts zou kunnen maar even later weer meteen naar links moet om in te halen :P

Verder vind ik dat als het een snelheidsvrije weg is en je wilt 200 rijden dat gewoon moet kunnen en mensen die 150 rijden dat dan op tijd moeten zien/naar links gaan.
pi_109856747
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef H-D het volgende:

[..]

Met 200 moet je ook gewoon opbokken naar rechts als er plaats is. Er kan altijd iemand aankomen die nog sneller is...
pi_109858102
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:04 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met 200 moet je ook gewoon opbokken naar rechts als er plaats is. Er kan altijd iemand aankomen die nog sneller is...
als je 200 rijdt in nld verdien je het om tegen een betonnen pilaar aan te rijden.
pi_109858284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je 200 rijdt in nld verdien je het om tegen een betonnen pilaar aan te rijden.
True, maar het ging dan ook over Duitsland en de A31...
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:20:20 #249
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_109859526
En we hadden weer een (niet handsfree) beller op de weg met dito rijgedrag.

TOET TOET: Ja, daar rij ik dus halve zool! Al een minuutje of wat zit ik naast je omdat we met zn allen al een tijdje de zelfde snelheid rijden. Je voegt met je telefoon maar achter mij in. ~O>
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2012 @ 19:48:04 #250
25682 2cv
Niet subtiel
pi_109863042
Links op de weg staat een auto geparkeerd. Daarom is er te weinig ruimte om daar elkaar te passeren. Ik kom aanrijden en tegenligger 1 gaat om de geparkeerde auto heen. Dat past prima. Tegenligger 2 gaat ook om de geparkeerde auto heen. Dat is wat krap, maar het kan. Tegenligger 3 gaat ook om de geparkeerde auto heen. Dat kan alleen schadevrij als ik rem. Aangezien meneer tijd zat heeft gehad om mij te zien (hij had een hoge auto en de auto's waar hij achter reed gaan niet zo hard), mij voorrang hoort te geven en dit hele verhaal al 'tig' keer eerder gebeurd is rem ik steeds later. Dit keer heb ik een paar fraaie zwarte strepen op het wegdek achter gelaten en hopelijk zit die idioot in z'n pc hoofttractor nu nog na te trillen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')