Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, wel stevige motorlaarzen, maar blijkbaar niet met een stalen neus....
Hoe leeg moet je leven zijn om zoiets te doen. Je zou ook een centimeter aan iemand anders gunnen hequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Er zijn natuurlijk ook de mensen in een koekblik die het je niet gunnen om er tussendoor te rollen. Het is zelfs al een keer voor gekomen dat iemand een poging deed om mij tussen de auto en een vrachtwagen plat te drukken. De file stond stil dus de motor neergezet en naar de bestuurders kant gelopen en netjes op het raampje geklopt. Maar iets anders dan veel gevloek en getier en gebaren kreeg ik niet te horen van achter het gesloten raam. Uiteindelijk links er langs en netjes zwaaien aangezien hun nog stil stonden
en is gewoon levensgevaarlijk als je onderuitgaat met stalen neuzen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha
Motorlaarzen hebben geen stalen neus nee, dan heb je geen gevoel met schakelen
Ja, dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha
Motorlaarzen hebben geen stalen neus nee, dan heb je geen gevoel met schakelen
Tja, in plaats van dat ze dan blij zijn met al die motorrijders, want dat scheelt zeker weer een meter of 10 per persoon die die dag op de motor is gestapt in plaats van in zijn auto...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe leeg moet je leven zijn om zoiets te doen. Je zou ook een centimeter aan iemand anders gunnen he
Ik snap dat werkelijk niet, ik zie het ook vrijwel iedere dag, gefrustreerde mensen op de weg. Dan zijn er wel altijd van die campagnes dat te hard rijden levensgevaarlijk is (hoewel te hard rijden slechts 4% van het aantal dodelijke ongelukken (deels) veroorzaakt), maar gefrustreerd gedrag is veel gevaarlijker.
Diezelfde duitsers kunnen er anders ook wat van hoor in NL, voor wat betreft linksrijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef lipjes het volgende:
oh trouwens, hulde aan de duitsers
van het weekend naar berlijn geweest en vanaf hannover naar berlijn gewoon non-stop 160.
Komt je eraan, gaan ze netjes naar rechts.
Komen ze van achter, wachten ze netjes af tot jij naar rechts kan en gaan ze er daarna voorbij
Fantastisch gewoon
en dan ben je 50km in nederland en dan vloek je alweer op al die linksrijders en mensen die niet opletten en dergelijke.
Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt. Op die manier weet jij dat je zsm aan de kant moet gaan, als dat niet lukt remmen ze af en houden ze een normale afstand tot jou. Nederlanders zouden dan vloeken en tierend 10 meter achter je gaan rijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Diezelfde duitsers kunnen er anders ook wat van hoor in NL, voor wat betreft linksrijden.
En ook komt het vaak genoeg voor dat een dikke duitser in zijn dikke duitser helemaal niet netjes wacht tot je naar rechts gegaan bent. vaak komen ze al seinend met een 220+ aanrijden, klaar om aan te koppelen aan je trekhaak.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Diezelfde duitsers kunnen er anders ook wat van hoor in NL, voor wat betreft linksrijden.
En ook komt het vaak genoeg voor dat een dikke duitser in zijn dikke duitser helemaal niet netjes wacht tot je naar rechts gegaan bent. vaak komen ze al seinend met een 220+ aanrijden, klaar om aan te koppelen aan je trekhaak.
Dat dat seinen normaal is weet ik. m.i. is dat ook nog veiliger. mijn punt is dan ook dat andere.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt. Op die manier weet jij dat je zsm aan de kant moet gaan, als dat niet lukt remmen ze af en houden ze een normale afstand tot jou. Nederlanders zouden dan vloeken en tierend 10 meter achter je gaan rijden.
Als jij die snelheid rijdt en seint doen zij dat ook voor jou, dat is heel normaal.
Het is alleen tegenwoordig verboten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt.
Om te seinen? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is alleen tegenwoordig verboten.
Daar heb ik nog nooit last van gehad met Duitsers. Als het al gebeurde in Duitsland was het altijd een auto met een gele kentekenplaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:15 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
[..]
Dat dat seinen normaal is weet ik. m.i. is dat ook nog veiliger. mijn punt is dan ook dat andere.
Elke keer als ik in Duitsland rijd, zitten de Duitsers alleen op de linkerbaan en gaan de Nederlanders netjes naar rechts als de rechterbaan weer leeg is. En als je niet vlug snel even nog achter die vrachtwagen duikt als zij er met hun dikke auto aankomen, zitten ze ook gewoon op je trekhaak...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad met Duitsers. Als het al gebeurde in Duitsland was het altijd een auto met een gele kentekenplaat
Nee, dat zie je verkeerd... Die brommer moet eraf! Het liefst die sloot inquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Yreal het volgende:
ik irriteer mij altijd aan automobilisten die een rode waas voor hun ogen krijgen als ze een brommer zien.
INHALEN INHALEN INHALEN
Ookal rij ik 40, in een 30 zone.
Ookal is er absoluut geen ruimte
Ookal rij ik bijna op de middenstreep
Ze MOETEN er METEEN langs
Betaal eerst maar eens wegenbelastingquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Yreal het volgende:
ik irriteer mij altijd aan automobilisten die een rode waas voor hun ogen krijgen als ze een brommer zien.
INHALEN INHALEN INHALEN
Ookal rij ik 40, in een 30 zone.
Ookal is er absoluut geen ruimte
Ookal rij ik bijna op de middenstreep
Ze MOETEN er METEEN langs
Ik ook niet en heb het liefst niet een brommer onder m'n auto omdat hij niet zit op te letten (ja, op alles wat links en rechts van de weg gebeurt en waar hij dus telkens dan ook heen gaat...)quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Yreal het volgende:
rechts op de weg rijdenik hoef niet dood..
Ik heb ook nog een snorciao, en die moet telkens op de rollerbankquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Die brommer regels zijn dan ook gewoon krom. Veel brommers kunnen gewoon niet goed met het verkeer mee komen maar moeten alsnog op de weg rijden. Dat had ik wel toen ik m'n Ciao nog had, dat was een brommer dus je moest op de weg. Maar dat ding kwam niet boven de 40/45 km/h uit dus ik hield het verkeer alleen maar op.
Ik voelde me ook totaal niet veilig op de weg met dat ding vanwege dat snelheidsverschil.
Maar nu heb ik een Citta en moet ik op het fietspad, dus dat probleem is nu ook opgelost. En ik ben van die stomme haarverneukende helm af
.
Heb je dat probleem ook met motoren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb het liefst niet een brommer onder m'n auto omdat hij niet zit op te letten (ja, op alles wat links en rechts van de weg gebeurt en waar hij dus telkens dan ook heen gaat...)
Oh ik ben nog nooit op de rollerbank geweestquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een snorciao, en die moet telkens op de rollerbank![]()
Vraag ze elke keer, denk je dat dit ding heel blijft als ik er 35 mee ga rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |