Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard blijven we beleefd
Maar kunnen we gewoon zeggen dat we alleen nog maar oriënterend kijken of A'doorn überhaupt interessant is?
Kun je prima zeggen maar je hoeft niet eens zoveel info te geven. Vrijwel iedereen kijkt ter orientatie naar huizen. Het is immers geen pak melk in aanschaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard blijven we beleefd
Maar kunnen we gewoon zeggen dat we alleen nog maar oriënterend kijken of A'doorn überhaupt interessant is?
Precies. Er wordt bijna nooit een huis echt verkocht via een Open Huizendag. Bijna iedereen komt alleen maar zich oriënteren op zulke dagen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:41 schreef Laysa het volgende:
Gewoon gaan kijken, daar zijn juist die open dagen voor
Ben er als kind een keer geweest met schoolreisje. Ik heb geen aap zien. Arme apen waren doodsbang voor die busladingen kinderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als ik in Apeldoorn zou wonen, dan zou ik elke dag naar de Apenheul gaan.
Dat weet ik trouwens niet eens zo zeker. Van een collega weet ik dat hij wanhopig werd als de makelaar een open dag had geregeld en er kwam helemaal niemand. Zat hij dan spik en span de hele middag te wachten. Voor niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voornemen om een huis te kopen (zou ik niet eens kunnen betalen), het lijkt me wel leuk om overal binnen te glurenkijken hoe huizen zijn ingericht. Maar ik denk dat de deelnemers aan de Open Huizendag daar niet op zitten te wachten.
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Zij weten ook dat een balletje raar kan rollen. Jullie komen in een oriënterende fase, maar wie weet vallen jullie wel voor het huis.
Oh, ik ben er best vaak geweest en altijd heel veel apen gezien. Loslopende aapjes komen gewoon naar je toe, maar ja, misschien komt dat wel door mezelf, want:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:52 schreef Staal het volgende:
Ben er als kind een keer geweest met schoolreisje. Ik heb geen aap zien. Arme apen waren doodsbang voor die busladingen kinderen.
Bron: Vlijmend en rijmend het leven beschrijvend...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Op de kleuterschool zei een meisje tegen me: "Jij lijkt op een aap als je een banaan eet."
Sindsdien heb ik nooit meer in het openbaar een banaan gegeten, 't is maar dat je het weet.
Jawel. En dan verkoop je je huis binnen 3 maanden en over een half jaar ga je verhuizen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zit
Dus wat we ook doen; we mogen niet verliefd worden
Nah, we hebben de luxe dat we sowieso nog een huis achter de hand hebben waar we terechtkunnen als het huis verkocht is, dus dan kunnen we zonder op de schopstoel te zitten zoeken naar een nieuw huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel. En dan verkoop je je huis binnen 3 maanden en over een half jaar ga je verhuizen.
Zeg nooit nooit.
Wat is er mis met Apeldoorn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef sorcees het volgende:
Kijken kan altijd, en je krijgt nog appeltaart ook.
Als ik in Apeldoorn zou wonen ging ik gauw ergens anders kijken!
Dar is dan toch juist een voordeel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en 5 jaar geleden zou dat niet zo'n probleem zijn, maar nu wil je echt het risico niet lopen dat je met 2 huizen zit
Dus wat we ook doen; we mogen niet verliefd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |