Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.quote:
Teasequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Je veranderd wel van onderwerp zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.Maar Renesite, op wat voor soort mannen val jij qua uiterlijk? Of is dat verschillend.
Oh, jij werd wakker in een vreemd huis na het spelen van drie potjes Guitar Hero op de Xbox zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Ja, de desinteresse in Ziba is nu natuurlijk wel oorverdovend groot geworden.quote:
Dan zou ik het goed doen bij Dreetje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef nietzman het volgende:
Zou jij jezelf eigenlijk als powertop beschrijven Renesite?
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet neuken als je geen vaste relatie hebt.
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
BRAND.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:17 schreef ShiningStar het volgende:
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak mee
boem-dikke snapt het! Away-games!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef cerror het volgende:
Wat een onderwerp zo vroeg op de ochtend.
TETTEN!
SPOILER: En Ketten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Nou ik stond laatst bij de bakker en kwam er een man in de bakker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
Want elke kerel in dit topic heeft een e-penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
That's my pointquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Want elke kerel in dit topic heeft een penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.
Ik begin weer pandapunten te sparenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb gisteren Brechtje nog geneukt jullie dan
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef Luco het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lonely zolderkamer rukker afgaande op de vunzige plaatjes die jij zo nu en dan post. Nu snap ik ook wel waarom je op korfbal zit.SPOILER: En Ketten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Omdat dat het dichtse is wat ik ooit bij een vrouw zal komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n lonely zolderkamer rukker afgaande op de vunzige plaatjes die jij zo nu en dan post. Nu snap ik ook wel waarom je op korfbal zit.
Jongen uit mijn voetbalteam was keer ladderzat met een meisje mee naar huis gegaan. Heeft die zichzelf ondergescheten 's nachts in haar bed. Gelukkig was zij nog zatter dan hij. Heeft hij al die shit aan haar afgeveegd, zich gewassen en heeft die briefje neergelegd: 'ik vond je best oke maar als je jezelf gaat onderschijten ben ik weg'. Bazenactiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jongen uit mijn voetbalteam was keer ladderzat met een meisje mee naar huis gegaan. Heeft die zichzelf ondergescheten 's nachts in haar bed. Gelukkig was zij nog zatter dan hij. Heeft hij al die shit aan haar afgeveegd, zich gewassen en heeft die briefje neergelegd: 'ik vond je best oke maar als je jezelf gaat onderschijten ben ik weg'. Bazenactie
Oh jawel hoor, het is nu wekelijks ritueel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef Luco het volgende:
Dat meisje heeft ie nooit meer gesproken zeker?
Er is nu echter wel een banga lijst van de stad uitgekomen, heeft iemand die?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe gingen de tentakels?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef TvhN het volgende:
Eindelijk weer eens genieten van het weekend.
Bedoel je dat het verwachtingspatroon zei: het is een piece of cake, of dat weer nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het viel me mee, maar het verwachtingspatroon lag ook niet al te hoog.Even afwachten..
Okee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik luister het album van Kyteman. Ik voel me vies.. Een 3fm luisterende, lowlandsbezoekende, langharig stuk werkschuw tuig...
Past wel bij je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik luister het album van Kyteman. Ik voel me vies.. Een 3fm luisterende, lowlandsbezoekende, langharig stuk werkschuw tuig...
Missie geslaagd.quote:
Heul niet! Ik haat lowlands, ik luister geen radio en ik werk fulltime... En mijn haar is kort. Niet Crane-kort, maar wel kortquote:
En toch beeld ik me je in bij een drumcircle.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Heul niet! Ik haat lowlands, ik luister geen radio en ik werk fulltime... En mijn haar is kort. Niet Crane-kort, maar wel kort
Walk of shame!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Front-end development & Interaction Designquote:
Ah, en waar dat? Die hebben we zo af en toe wel eens nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Front-end development & Interaction Design
Voldoet een heilige ook aan dat idee?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Vroeger zat god nog in dit topic en besprak men om samen op zondag naar de kerk te gaan. Nu schelden jullie op elkaar. Waar is die liefde
Ik begrijp niet waarom bij iemand slapen en wakker worden bij iemand altijd geassocieerd wordt met seks eigenlijk. Maar natuurlijk wordt deze uitspraak weer als naïef gezien, kan haast niet anders op fok.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, jij werd wakker in een vreemd huis na het spelen van drie potjes Guitar Hero op de Xbox zeker
Jan en alleman neukenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, gaat nergens over. Dus wanneer iemand super lelijk is kan je d'r alsnog overheen gaan zeg maar omdat de persoon in kwestie een mooi innerlijk heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je veranderd wel van onderwerp zeg!
Maar verschillend. Maar ik vind cliche genoeg innerlijk wel erg belangrijk
Ferm knuffelen en vriendschappelijk met elkaar omgaan. Kaartjes sturen met kerst enzo.quote:
verhaal dat ik hoorde was dat ze na lang zeuren een shotje kreeg dat in je mond wordt aangestoken. En in plaats van doorslikken gorgelde ze ofzo. Iig eigen domme schuldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens die chick die haar mond verbrande in de chupito's een tijd terug die claimde dat ze wel even kon vuurspuwen
Reedsch woonachtig in de stad, maar moest toevallig elders zijn, hence de rit naar CS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Of je moet in de stad gaan wonen of een fiets aanschaffen?
Dit klinkt als stelletjes die al jaren bij elkaar zijn en waar geen passie meer in de relatie zit. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ferm knuffelen en vriendschappelijk met elkaar omgaan. Kaartjes sturen met kerst enzo.
Hoe is het niet waar je hartje om schreeuwt madam?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef Ziba het volgende:
Dit klinkt als stelletjes die al jaren bij elkaar zijn en waar geen passie meer in de relatie zit. Mooi hoor.
Binnen een relatie lijkt het me best wel saai. Wat jou? Jij bent uit 1983 zo te zien dus ik kan wel begrijpen dat jij van rust en regelmaat houdt en een beetje saai bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe is het niet waar je hartje om schreeuwt madam?.
Okay, fair enough, ik doe 'm over zonder de dosis sarcasme.quote:
Ga jij nog een beetje lekker, Mjammetje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Bobs. het volgende:
Word je zomaar in één zin saai en oud genoemd. Doe er wat aan Nietz.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga jij nog een beetje lekker, Mjammetje?
Ik ga ophouden met woorden die ik niet ken googlen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Okay, fair enough, ik doe 'm over zonder de dosis sarcasme.
"Gepassioneerd naar je prolapse kijken."
Die bank is er inmiddels uit, was helemaal stukgeknuffeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef Bobs. het volgende:
Maar natuurlijk.
En jij, op het ferme knuffelen op de bank na?
Bobs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Bobs. het volgende:
Word je zomaar in één zin saai en oud genoemd. Doe er wat aan Nietz.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Dus wanneer iemand super lelijk is kan je d'r alsnog overheen gaan zeg maar omdat de persoon in kwestie een mooi innerlijk heeft?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef Catch22- het volgende:
God Gordon schiet ook uit zijn slof hoor.
Je snapt best wat ik bedoelde. Een perfectbeels uiterlijk zegt totaal niks. Dat zijn de walgelijke zelf-lovers. Geef mij maar een leuk iemand met een leuk innerlijk die niet massa mensen kwijlend over zichzelf heeft heen hangen op het strandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik nu weer voor fouts gezegd?Maar niks mis met niet neuken als je geen relatie hebt, dacht ik.
Dus ze ging niet even per ongeluk gorgelen, het is echt gewoon bijna Darwin Award waardigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens die chick die haar mond verbrande in de chupito's een tijd terug die claimde dat ze wel even kon vuurspuwen
Hey downie!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Nee, ik snapte het echt niet. Een perfect uiterlijk zegt niet veel maar ik persoonlijk wil wel iemand die er heel goed uitziet. Niet iedereen die er heel goed uitziet is een walgelijke zelf-lover.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoelde. Een perfectbeels uiterlijk zegt totaal niks. Dat zijn de walgelijke zelf-lovers. Geef mij maar een leuk iemand met een leuk innerlijk die niet massa mensen kwijlend over zichzelf heeft heen hangen op het strand
Wat doe jij nou gay?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
Je snapt best wat ik bedoelde. Een perfectbeels uiterlijk zegt totaal niks. Dat zijn de walgelijke zelf-lovers. Geef mij maar een leuk iemand met een leuk innerlijk die niet massa mensen kwijlend over zichzelf heeft heen hangen op het strand
Dat zien wij dan versxhillendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik snapte het echt niet. Een perfect uiterlijk zegt niet veel maar ik persoonlijk wil wel iemand die er heel goed uitziet. Niet iedereen die er heel goed uitziet is een walgelijke zelf-lover.
Niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef nietzman het volgende:
Nee maar echt, hoe geven jullie elkaar relatieadvies?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
En nu reageer je als een 16-jarige puber die alleen maar aan seks denkt. Ik geef je nog één kans. Nu moet het een oprecht en vooral volwassen antwoord zijn zoals we kunnen verwachten van iemand die volgend jaar al dertig wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Okay, fair enough, ik doe 'm over zonder de dosis sarcasme.
"Gepassioneerd naar je prolapse kijken."
Laat je toch niet zo opnaaien door Nietzquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
En nu reageer je als een 16-jarige puber die alleen maar aan seks denkt. Ik geef je nog één kans. Nu moet het een oprecht en vooral volwassen antwoord zijn zoals we kunnen verwachten van iemand die volgend jaar al dertig wordt.
Het was niet serieus. Ik had even een smiley erachter moeten zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo opnaaien door Nietz
Laat je toch niet zo door me opnaaien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
En nu reageer je als een 16-jarige puber die alleen maar aan seks denkt. Ik geef je nog één kans. Nu moet het een oprecht en vooral volwassen antwoord zijn zoals we kunnen verwachten van iemand die volgend jaar al dertig wordt.
Zit je weer kleine meisjes te pesten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo door me opnaaien.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo door me opnaaien.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ik had even een smiley erachter moeten zetten.
Huilend in mijn bedje lig ik er van, zó veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:26 schreef nietzman het volgende:
Maar hoeveel heimwee heb je naar Stad dan Bobsie?
En terugkomen ho maar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Bobs. het volgende:
Huilend in mijn bedje lig ik er van, zó veel.
Eerst een geregistreerd partnerschap aangaan.quote:
Natuurlijk, anders zou het wel heel onfatsoenlijk worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
En terugkomen ho maar?
[..]
Eerst een geregistreerd partnerschap aangaan..
Nee. Ik krijg dagelijks verzoeken, waarom moet ik jou uitkiezen om mee te gaan drinken? Daar moet iets voor gedaan worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar we doen nog steeds geen drankjes?.
Voor hoeveel kamelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:17 schreef nietzman het volgende:
Blergh. In mijn tijd kon je de vader van de meid gewoon een koe toeschuiven en dan was 't gedaan. Nieuwerwetse fratsen dit.
Trustn.
Gaat 'm dus niet worden hè. Jammer dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:17 schreef nietzman het volgende:
Blergh. In mijn tijd kon je de vader van de meid gewoon een koe toeschuiven en dan was 't gedaan. Nieuwerwetse fratsen dit.
Trustn.
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Catch22- het volgende:
Zo ga je vrijwel nooit uit, zo ben je voor de vierde keer in tien dagen in de kroeg. Chupitos met kikooooooooo altijd leuk.
Kamelen had je toen alleen nog maar in liedjes over tantes die uit Marokko kwamen.quote:
Ik kan dan ook niet meekomen in een wereld met foxskids, totally spies en bangalijsten.quote:
Totally Spies is super leuk. Beugelbekkie en as told by Ginger ook. Kan ik nu nog wel naar kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet meekomen in een wereld met foxskids, totally spies en bangalijsten.
Hahahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef nietzman het volgende:
Maar ik ga wel lekker voor je in m'n broek poepen als je ooit nog een bijbaantje in de zorg krijgt.
Wat wil je worden dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:33 schreef Ziba het volgende:
Hahahascheelt dat ik nooit in de zorg ga werken.
Weekend, wat is dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:58 schreef ShiningStar het volgende:
En we zitten weer aan de studie, olé
Dat ontastbare ding waar arbeiders voor leven.quote:
Huisvrouw. Het lijkt me fantastisch om het huis schoon te maken en de kinderen op te wachten met limonade en koekjes terwijl mijn man het geld binnen haalt. En niet te vergeten: mijn man met alles gelijk geven. Lekker ouderwets. Spreekt je wel aan zeker?quote:
Ga liever iets nuttigs studeren, wat B-t hierboven zegt klopt: het is inderdaad een zinloze studiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Huisvrouw. Het lijkt me fantastisch om het huis schoon te maken en de kinderen op te wachten met limonade en koekjes terwijl mijn man het geld binnen haalt. En niet te vergeten: mijn man met alles gelijk geven. Lekker ouderwets. Spreekt je wel aan zeker?
Maar nee, ik weet het nog niet precies.Ik heb een poosje Journalistiek gestudeerd maar dat vond ik een zinloze studie. Nu ga ik (denk ik) internationale betrekkingen en internationale organisaties studeren en zie ik wel.
Niet als je huisvrouw wil worden hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef Ziba het volgende:
Hoezo is dat een zinloze studie volgens jullie?
Qua inhoud kan ik er niet zo veel over zeggen, maar wat ik van mensen die het studeren hoor is de studie in Groningen heel slecht opgezet en veel te massaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef Ziba het volgende:
Hoezo is dat een zinloze studie volgens jullie?
beetje jammer van de foute naam van een buurtschap die ik op het kaartje zagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
Gelukkig is er 8bits maps om ons op te vrolijken
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat lekker met de plaatselijke FC
Nee, never, er moeten wel een stel verhitte discussies aan m'n gelijk vooraf gaan. Anders is er snel geen fuq meer aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Ziba het volgende:
En niet te vergeten: mijn man met alles gelijk geven. Lekker ouderwets. Spreekt je wel aan zeker?
Vraag even bij die Aussie bar aan de Oosterstraat. Die doen dingen met de lokale rugbyclubquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef joppie_saus het volgende:
Welke winkel in de stad verkoop rugby artikelen en accessoires? Moet even ijzeren noppen van 15mm hebben voor onder mijn voetbalschoenen...
Lekker clichéquote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef Ziba het volgende:
Discussies zijn leuk. Ik heb dan ook zelden ongelijk gehad. Inderdaad een kut vraag want dan ben ik al 28.Ik heb natuurlijk wel veel doelen en dromen maar ik wil in ieder geval een goed diploma en een goede baan.
En verder zie ik het allemaal wel. Jij?
Dat is wel leuk ja.quote:
Dat van mij? Ik denk dat iedereen wel een goed diploma plus baan wil en leuke mensen om zich heen. En verder zie ik het wel. Ik ga in ieder geval super veel reizen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:22 schreef nietzman het volgende:
Het is wel een beetje "leuke dingen doen met leuke mensen" en "van lekker eten houden" natuurlijk.
En over tien jaar wil ik óf bij een groter bureau werken, of m'n eigen hebben. Met leuke mensen natuurlijk. En met een bar met speciaalbiertjes ingebouwd.
Als het universum behoefte heeft aan mini-Nietzjes komen ze vanzelf. Heb net een tijd samen lopen wonen en begin net weer een beetje aan te kloten dus dat heeft niet echt een prioriteit.quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:
Hahaha en dat is het? Heb je niet zoiets van kijk dan wil ik kinderen, enzo?
Wel van de piemels dan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als het universum behoefte heeft aan mini-Nietzjes komen ze vanzelf. Heb net een tijd samen lopen wonen en begin net weer een beetje aan te kloten dus dat heeft niet echt een prioriteit.
Ben niet zo van de rammelende eierstokken.
Dankje dat je mij goed in je achting hebtquote:Op zondag 1 april 2012 15:35 schreef nietzman het volgende:
Tsss, iemand voor homo uitmaken. Je bent beter dan dit, nichtje.
De Hoogte, Beijum, de Hunze, Lewenborg, Vinkhuizen, de Wijertquote:Op maandag 2 april 2012 08:03 schreef Ziba het volgende:
In welke wijken in Groningen wil je echt niet wonen? Vanwege overlast bijvoorbeeld? Jullie enig idee?
En andere delen van Beijum zijn prima te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 09:08 schreef Renesite het volgende:
De Hoogte
Delen van Oosterpark
Selwerd gezien vanaf het winkelcentrum tot Beijumerweg
Lewenborg/Beijum ook delen.
Dattum.quote:Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En andere delen van Beijum zijn prima te doen.
Aan de rand zit je prima. Zelfde met Lewenborg.quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dattum.
En wat voor aversie jegens Vinkhuizen hier is snap ik ook niet 100%Er zijn prima straten
och, wij hebben wel eens een fiets voor de deur niet op slot gehad 's nachts (per ongeluk) en die werd ook niet gejat. Maar handig is het niet.quote:Op maandag 2 april 2012 09:32 schreef Inkomen het volgende:
Je moet alleen wel minstens twee sloten op je fiets hebben, maar dat geldt eigenlijk overal.
En dat wordt vanzelf verrekend in de lagere huurprijs.
Ja okee... Maar je wilt ook niet de top betalen voor je huurflatje. Daar begin je immers mee, een huurflatje.quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Jesse_ het volgende:
Afgezien van het feit dat er misschien een paar prima straten zijn zijn die wijken gewoon te ver weg
Ik dacht dat Ziba studente wasquote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okee... Maar je wilt ook niet de top betalen voor je huurflatje. Daar begin je immers mee, een huurflatje.
Mijn ex zette d'r fiets nooit goed op slot, die kon dus een nieuwe zoeken. Ik heb de mijne altijd met een hangslot vastzitten aan mijn huis, zelfs met de sleutels er in nog niet meegenomen.quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
och, wij hebben wel eens een fiets voor de deur niet op slot gehad 's nachts (per ongeluk) en die werd ook niet gejat. Maar handig is het niet.
Daarentegen is er wel eens een fiets gejat bij ons voor het huis die tegen de heg aan stond... en op slot.
Beijum is max. twintig minuten vanaf het centrum, een kwartier als je goed bent. Da's zelfs bezopen nog minder dan een uur.quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Jesse_ het volgende:
Afgezien van het feit dat er misschien een paar prima straten zijn zijn die wijken gewoon te ver weg
Ja akkoord. Maar voor een student die cheap start is sowieso Vinkhuizen prima. Je bent snel op het Zernike. Ligt net aan je budget. In die flats in Vinkhuizen kan je voor 200 euro huren.quote:
Op je racefiets misschienquote:Op maandag 2 april 2012 09:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Beijum is max. twintig minuten vanaf het centrum, een kwartier als je goed bent. Da's zelfs bezopen nog minder dan een uur.
Het ging over Groningen hèquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Renesite het volgende:
Als 20 minuten de stelregel is, dan kan je ook altijd nog in Hoogkerk gaan wonen.
Identiteitscrisis.quote:Op maandag 2 april 2012 09:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.hoogkerkgroningen.nl/
'wijksite'.
Da's anderhalf uur lopen, valt ook nog mee.quote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef Luco het volgende:
Ik heb ooit Helpman - Beijum in 18 minuten gefietst.
Wind mee, alle stoplichten mee etc
Zo blijft alleen Helpman en Oosterpoort over.quote:Op maandag 2 april 2012 08:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Hoogte, Beijum, de Hunze, Lewenborg, Vinkhuizen, de Wijert
Zoals mijn broer en schoonzus.quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo blijft alleen Helpman en Oosterpoort over.
De Wijert wonen veelal studenten maar ook veel jonge gezinnen. Hetzelfde geldt voor De Hunze. Beijum is goedkoper wonen dan midden in de stad dus daar heb je naast wat mindere delen ook gewoon veel jonge koppels wonen.
Plus Binnenstad en Binnenstad-Oost.quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo blijft alleen Helpman en Oosterpoort over.
De Wijert wonen veelal studenten maar ook veel jonge gezinnen. Hetzelfde geldt voor De Hunze. Beijum is goedkoper wonen dan midden in de stad dus daar heb je naast wat mindere delen ook gewoon veel jonge koppels wonen.
Zeeheldenbuurt, Schilderswijk, Kostverloren, ook prima wonen.quote:Op maandag 2 april 2012 09:50 schreef Renesite het volgende:
Alsof De Wijert, Hoornsemeer, Reitdiep, Gravenburg en Piccardthof niet noemenswaardig zijn.
Joah!quote:Op maandag 2 april 2012 09:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zeeheldenbuurt, Schilderswijk, Kostverloren, ook prima wonen.
Klopt, want daar woont Nietz!quote:Op maandag 2 april 2012 09:51 schreef Inkomen het volgende:
Zeeheldenbuurt, Schilderswijk, Kostverloren, ook prima wonen.
Er zijn gewoon in vrijwel alle wijken een aantal straten waar je niet wilt zitten. Voor de rest valt het meequote:Op maandag 2 april 2012 10:04 schreef Inkomen het volgende:
Er is geen plek in Groningen waar je niet goed kunt wonen.
eitje. Goed voor de conditiequote:Op maandag 2 april 2012 09:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Da's anderhalf uur lopen, valt ook nog mee.
Ik heb 's nachts stilte, kan de auto kwijt, harddrugs hoef ik niet op straat te kopen, heb zelf een schommelbank in mijn tuin en aan qua auto sleutelen, mag iemand anders doen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:13 schreef Catch22- het volgende:
dat ligt maar net aan je eisen.
Wil je 's nachts stilte?
Wil je je auto kwijt kunnen?
Wil je harddrugs in de straat kunnen kopen?
Vind je het handig als je buren een bank in de tuin hebben zodat je daar gezamelijk bier kan drinken in de zomer?
Vind je het handig als het normaal is dat je op de stoep aan je auto sleutelt?
Nice! Hoofdpodium? Met een beetje mazzel mag ik dan bardienst draaien.quote:Op maandag 2 april 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zie ik even dat Ben Howard op het bevrijdingsfestival komt! De rest van de artiesten valt erg tegen vind ik.
Zoals het nu lijkt mis je niks.quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
HAHA GARPIG!
Ik weet niet of ik wel naar bevrijdingsdag ga, hangt er een beetje vanaf of ik mijn jetlag in 1 dag weg krijg.
Verkapte "Ik kom net terug van een lange reis"-post?quote:Op maandag 2 april 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
HAHA GARPIG!
Ik weet niet of ik wel naar bevrijdingsdag ga, hangt er een beetje vanaf of ik mijn jetlag in 1 dag weg krijg.
ik heb mijn vakantie hier al vaker genoemd, dus nee.quote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verkapte "Ik kom net terug van een lange reis"-post?
Ja wel hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
dan woon je niet in de OPW of het Centrum
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/programmaquote:Op maandag 2 april 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zie ik even dat Ben Howard op het bevrijdingsfestival komt! De rest van de artiesten valt erg tegen vind ik.
Vind 17 euro veel te duur voor een technofeestje.quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef Catch22- het volgende:
Dave Clarke speelt in Simplon 5 mei, is wel erg vet.
Me dunkt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind 17 euro veel te duur voor een technofeestje.
En Blood Red Shoes en de Jeugd van Tegenwoordig,quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef Inkomen het volgende:
Vorig jaar was er nog Red Snapper, dat was tof.
Ochja, die paar centen boeien mij niet zoquote:
Owh absoluut. Maar dan moet het wel een naam zijn die me iets zegt. Ik geef gerust 80¤ uit voor een concert van Paolo Conte.quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Inkomen het volgende:
Vorige week Larry Graham in de Oosterpoort, was de ¤25 meer dan waard. Het hoeven niet alleen maar tieneuroconcertjes te zijn.
Blood Red Shoes is over 3 week in Veraquote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Luco het volgende:
[..]
En Blood Red Shoes en de Jeugd van Tegenwoordig,
Gers Pardoel zal wel de afsluiter zijn dit jaar. Kansloze Limburger.
Represent.quote:
Je hebt nu wel weer "dansen bij de bus"quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Die artiesten.
Die festivals in Groningen (tenminste) worden steeds minder interessant om te bezoeken. Nu je geen openbaar eigen drank meer mee mag is het sowieso al een stuk minder leuk. Belachelijke prijzen voor bier op dat festival.
Drie jaar geleden vol in de regen beuken op electro.quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt nu wel weer "dansen bij de bus"
Maarja, vroeger draaide noisia daar nog, nu niet meer
(bevrijdingsdag, toch?)
Deze man weetquote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Drie jaar geleden vol in de regen beuken op electro.
Hij is pas level 13quote:
Oh, maar ik heb Squirtle ook al welquote:
Ben op vakantie met mijn ma de 30e. Maar vind Koninginnedag zelf nooit echt veel aan. Nacht daarentegen wel.quote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik heb echt fucking veel zin in koninginnedag, luidt altijd lekker de zomer in
Lijkt me sterk, mensen die zo denken kunnen vrijwel bijna nooit een interessant gesprek voeren namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:16 schreef Ziba het volgende:
Ik haat mijn leeftijd.Ik word altijd aangezien voor puber en zodra ik mijn leeftijd zeg word ik haast nooit serieus genomen. Super knappe jongen in de trein, interessant gesprek totdat ik zeg dat ik 18 ben. Tot zover mijn frustratie.
En dan te bedenken dat er daar vroeger ALTIJD water was.quote:
Ja dus.quote:We werden gebeld door de heren van Slagsmålsklubben; ze hadden wel weer eens zin om in Simplon te staan, of we nog een plekje vrij hadden? Natuurlijk! Voor de derde keer halen we deze zes maffe Zweden naar Groningen, wetende dat het net zo los zal gaan als voorgaande keren!
Voorprogramma: Xyce
quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind 15 euro veel te duur voor een electrofeestje.
Helaas. 2 plekken maar zijn al bezet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:28 schreef Luco het volgende:
Kan je geen gastenlijst voor me regelen dan?
ochja, voor een avondje vette muziek in Simplon heb ik wel 15 euro over hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor feest het is.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ochja, voor een avondje vette muziek in Simplon heb ik wel 15 euro over hoor.
Zeker, ticket al weken in de pocket.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef Catch22- het volgende:
dave clarke is wel vet toch, of vind je van niet?
Ik weet zeker dat er interessante mensen zijn die op die manier denken en zichzelf te volwassen (te goed) voelen voor iemand van 'pas' 18. Of ik kom gewoon echt naïef/dom over en is dat de reden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, mensen die zo denken kunnen vrijwel bijna nooit een interessant gesprek voeren namelijk.
Hahaha, serieus, heb jij je ooit geïntimideerd gevoeld door een schoonheid?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:27 schreef Catch22- het volgende:
of ze zijn geintimideerd door je schoonheid
Euh, als je een pizzeria wilt is die aan de Brugstraat een optie. Cantina Mexicana, Four Roses, de wok etcetera.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef andre347 het volgende:
Nog een leuke tent waar je goedkoop met een groepje kunt eten? Pizzeria aan de Herenstraat zit ik aan te denken.
Eerste Kamerquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, als je een pizzeria wilt is die aan de Brugstraat een optie. Cantina Mexicana, Four Roses, de wok etcetera.
Bedankt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, als je een pizzeria wilt is die aan de Brugstraat een optie. Cantina Mexicana, Four Roses, de wok etcetera.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Boodskapjespakket gekregen bij de Jumbo omdat ik duizendste klant was
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Boodskapjespakket gekregen bij de Jumbo omdat ik duizendste klant was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |