Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.quote:
Teasequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Je veranderd wel van onderwerp zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.Maar Renesite, op wat voor soort mannen val jij qua uiterlijk? Of is dat verschillend.
Oh, jij werd wakker in een vreemd huis na het spelen van drie potjes Guitar Hero op de Xbox zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Ja, de desinteresse in Ziba is nu natuurlijk wel oorverdovend groot geworden.quote:
Dan zou ik het goed doen bij Dreetje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef nietzman het volgende:
Zou jij jezelf eigenlijk als powertop beschrijven Renesite?
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet neuken als je geen vaste relatie hebt.
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
BRAND.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:17 schreef ShiningStar het volgende:
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak mee
boem-dikke snapt het! Away-games!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef cerror het volgende:
Wat een onderwerp zo vroeg op de ochtend.
TETTEN!
SPOILER: En Ketten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Nou ik stond laatst bij de bakker en kwam er een man in de bakker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
Want elke kerel in dit topic heeft een e-penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
That's my pointquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Want elke kerel in dit topic heeft een penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.
Ik begin weer pandapunten te sparenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb gisteren Brechtje nog geneukt jullie dan
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef Luco het volgende:
[..]Jij bent echt zo'n lonely zolderkamer rukker afgaande op de vunzige plaatjes die jij zo nu en dan post. Nu snap ik ook wel waarom je op korfbal zit.SPOILER: En Ketten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Omdat dat het dichtse is wat ik ooit bij een vrouw zal komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n lonely zolderkamer rukker afgaande op de vunzige plaatjes die jij zo nu en dan post. Nu snap ik ook wel waarom je op korfbal zit.
Jongen uit mijn voetbalteam was keer ladderzat met een meisje mee naar huis gegaan. Heeft die zichzelf ondergescheten 's nachts in haar bed. Gelukkig was zij nog zatter dan hij. Heeft hij al die shit aan haar afgeveegd, zich gewassen en heeft die briefje neergelegd: 'ik vond je best oke maar als je jezelf gaat onderschijten ben ik weg'. Bazenactiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jongen uit mijn voetbalteam was keer ladderzat met een meisje mee naar huis gegaan. Heeft die zichzelf ondergescheten 's nachts in haar bed. Gelukkig was zij nog zatter dan hij. Heeft hij al die shit aan haar afgeveegd, zich gewassen en heeft die briefje neergelegd: 'ik vond je best oke maar als je jezelf gaat onderschijten ben ik weg'. Bazenactie
Oh jawel hoor, het is nu wekelijks ritueel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef Luco het volgende:
Dat meisje heeft ie nooit meer gesproken zeker?
Er is nu echter wel een banga lijst van de stad uitgekomen, heeft iemand die?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe gingen de tentakels?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef TvhN het volgende:
Eindelijk weer eens genieten van het weekend.
Bedoel je dat het verwachtingspatroon zei: het is een piece of cake, of dat weer nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het viel me mee, maar het verwachtingspatroon lag ook niet al te hoog.Even afwachten..
Okee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik luister het album van Kyteman. Ik voel me vies.. Een 3fm luisterende, lowlandsbezoekende, langharig stuk werkschuw tuig...
Past wel bij je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik luister het album van Kyteman. Ik voel me vies.. Een 3fm luisterende, lowlandsbezoekende, langharig stuk werkschuw tuig...
Missie geslaagd.quote:
Heul niet! Ik haat lowlands, ik luister geen radio en ik werk fulltime... En mijn haar is kort. Niet Crane-kort, maar wel kortquote:
En toch beeld ik me je in bij een drumcircle.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Heul niet! Ik haat lowlands, ik luister geen radio en ik werk fulltime... En mijn haar is kort. Niet Crane-kort, maar wel kort
Walk of shame!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Front-end development & Interaction Designquote:
Ah, en waar dat? Die hebben we zo af en toe wel eens nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Front-end development & Interaction Design
Voldoet een heilige ook aan dat idee?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
Vroeger zat god nog in dit topic en besprak men om samen op zondag naar de kerk te gaan. Nu schelden jullie op elkaar. Waar is die liefde
Ik begrijp niet waarom bij iemand slapen en wakker worden bij iemand altijd geassocieerd wordt met seks eigenlijk. Maar natuurlijk wordt deze uitspraak weer als naïef gezien, kan haast niet anders op fok.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, jij werd wakker in een vreemd huis na het spelen van drie potjes Guitar Hero op de Xbox zeker
Jan en alleman neukenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, gaat nergens over. Dus wanneer iemand super lelijk is kan je d'r alsnog overheen gaan zeg maar omdat de persoon in kwestie een mooi innerlijk heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je veranderd wel van onderwerp zeg!
Maar verschillend. Maar ik vind cliche genoeg innerlijk wel erg belangrijk
Ferm knuffelen en vriendschappelijk met elkaar omgaan. Kaartjes sturen met kerst enzo.quote:
verhaal dat ik hoorde was dat ze na lang zeuren een shotje kreeg dat in je mond wordt aangestoken. En in plaats van doorslikken gorgelde ze ofzo. Iig eigen domme schuldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens die chick die haar mond verbrande in de chupito's een tijd terug die claimde dat ze wel even kon vuurspuwen
Reedsch woonachtig in de stad, maar moest toevallig elders zijn, hence de rit naar CS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Of je moet in de stad gaan wonen of een fiets aanschaffen?
Dit klinkt als stelletjes die al jaren bij elkaar zijn en waar geen passie meer in de relatie zit. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ferm knuffelen en vriendschappelijk met elkaar omgaan. Kaartjes sturen met kerst enzo.
Hoe is het niet waar je hartje om schreeuwt madam?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef Ziba het volgende:
Dit klinkt als stelletjes die al jaren bij elkaar zijn en waar geen passie meer in de relatie zit. Mooi hoor.
Binnen een relatie lijkt het me best wel saai. Wat jou? Jij bent uit 1983 zo te zien dus ik kan wel begrijpen dat jij van rust en regelmaat houdt en een beetje saai bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe is het niet waar je hartje om schreeuwt madam?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |