Ha!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Beide AH's op de Ebbinge waren trouwens open.
Mooi.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Beide AH's op de Ebbinge waren trouwens open.
Ik ben leuk. Maar niet jouw type.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ben heel onaardig en ik zeur ook heel veel. Niet zo leuk dus. Zijn jullie wel leuk?
Daarom picsquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef ShiningStar het volgende:
Ik zou zeker voor die Renesite gaan hoor Ziba
Wat zou leuk zijn me in Hemelsnaam kunnen brengen in het leven?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ben heel onaardig en ik zeur ook heel veel. Niet zo leuk dus. Zijn jullie wel leuk?
Je kan altijd heel comfortabel in de friendzone gaan zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat zou leuk zijn me in Hemelsnaam kunnen brengen in het leven?
Ik wil niet daten, wel neuken.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Ziba het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag officieel vrijgezel. Dat betekent dat ik heel veel ga daten, dus Groningers.
Precies, dat is waar de leuke jongens eindigen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
Je kan altijd heel comfortabel in de friendzone gaan zitten.
[ afbeelding ]
Ik zie maar 1 oplossing. Uit die schoenen en dat jurkje!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, dat is waar de leuke jongens eindigen.
Ziba, die schoenen staan je niet en je jurkje kleurt niet goed bij je ogen.
Waarom niet mijn type?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben leuk. Maar niet jouw type.
Toch pics
Gewoon, dat denk ik maar. Of maak ik je belangstellend?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom niet mijn type?
Sowieso geen pics op FOK!
Jezus manquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing. Uit die schoenen en dat jurkje!
Ah zo. Nee, allesbehalve eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, dat denk ik maar. Of maak ik je belangstellend?
Ik weet het niet. De meeste mensen noemen mij een meisje maar ik ben ook wel een paar keer mevrouw genoemd. Weliswaar door kleine kinderen, maar toch. En wat ben jij?quote:
Een jongen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De meeste mensen noemen mij een meisje maar ik ben ook wel een paar keer mevrouw genoemd. Weliswaar door kleine kinderen, maar toch. En wat ben jij?
Heterogevoelens?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef nietzman het volgende:
Wat heeft Rene niet wat de rest ook niet heeft?
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.quote:
Lampen zijn er om uit te zetten, toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.
Heb je ook nog klompvoetjes?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.
Jawel.quote:
Nu pas begrijp ik het, jij bent homo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Wat heeft René niet wat anderen ook niet hebben?
Heterogevoelens.
Die heb ik niet, anderen vast ook niet.
Lijkt me gorgeous!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, zoek je niet ook gewoon iemand om lekker mee te shoppen Ziba?
Omdat ik het nu pas door heb.quote:
Jawel maar dan wordt hij vast moe van mij. Ik shop de hele dag door.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, zoek je niet ook gewoon iemand om lekker mee te shoppen Ziba?
Ik begrijp dat je een pakezeltje zoekt. Wellicht mag je joppie_saus wel gebruiken van Shiningstar?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ik het nu pas door heb.
[..]
Jawel maar dan wordt hij vast moe van mij. Ik shop de hele dag door.
Wat is je lievelingsshopding?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef Ziba het volgende:
Jawel maar dan wordt hij vast moe van mij. Ik shop de hele dag door.
'Bij deze'?! Als ze geen 90 kilo had gewogen, geen hazenlip en puisten had gehad was je wel 'aangehaakt'?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Nah, ik haak bij deze van te voren al af.
'Bij deze' = 'op voorhand'. Ofwel: randzaken (uiterlijk etc) boeit niet, ik doe het toch niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
'Bij deze'?! Als ze geen 90 kilo had gewogen, geen hazenlip en puisten had gehad was je wel 'aangehaakt'?
Je weet je er nog weer mooi uit te reddenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
'Bij deze' = 'op voorhand'. Ofwel: randzaken (uiterlijk etc) boeit niet, ik doe het toch niet.
Tevreden?
Wees gerust. Ik ben ontzettend kieskeurig dus hij had niets kunnen beginnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
'Bij deze'?! Als ze geen 90 kilo had gewogen, geen hazenlip en puisten had gehad was je wel 'aangehaakt'?
LANGSPEELPLATEN!quote:Op maandag 26 maart 2012 08:34 schreef nietzman het volgende:
Wat zijn dat voor rare ronde dingen Luco?
Precies.quote:
I know your pain bro.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:26 schreef Catch22- het volgende:
je bent zo oud als je je voelt
en ik voel me 35 atm
Soms zegt dat ook niet veel.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:15 schreef Luco het volgende:
Die Catch zit al lang onder de plak jongens!
Over wie en wie heb je het?quote:
Mijn vriendin is iets ouder (9 maand)quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef cerror het volgende:
[..]
I know your pain bro.
En mijn vriendin is ook 4,5 jaar jonger dan ik dus.....
Ja leuk, dat is niets.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef cerror het volgende:
En mijn vriendin is ook 4,5 jaar jonger dan ik dus.....
Heeft allemaal niet veel met leeftijd te maken vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:20 schreef Catch22- het volgende:
Rustiger, verstandiger, vaardiger... Het kinderlijke is er een beetje af (als het goed is)
En dit al helemaal niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:24 schreef nietzman het volgende:
Vaardiger vooral, niets erger dan zo'n meid die je nog eens alles aan moet leren in bed.
Heeft te maken met de persoon vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef Catch22- het volgende:
Over algemeen zegt leeftijd wel wat hoor.
Maar de meeste meisjes van 18 zijn niet zo mooi, knap en volwassen als jij natuurlijk
Ja. Ik ben 23 en mijn vriendin is 67.quote:
Ja, maar is wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:27 schreef Ziba het volgende:
Heeft allemaal niet veel met leeftijd te maken vind ik.
winterjas wel mee?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef ShiningStar het volgende:
Hopsa, weer onderweg naar het koude hoge maar hopelijk zonnige noorden
Bofkont!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. Ik ben 23 en mijn vriendin is 67.
Ow?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef RickoKun het volgende:
Iemand nog naar de mediamarkt geweest? Die is gewoon nog open, naar ik mag aannemen.
(iemand vertelde mij dat hij weer van iemand anders had gehoord dat t failliet is gegaan oid)
Kan je nergens halen tegenwoordigquote:Op maandag 26 maart 2012 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil ff een mediaspeler halen jwz
De MM en Saturn (zelfde winkelketen) is met sommige dingen erg goedkoop en met andere dingen erg duur. Worth checking.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Behalve dat niet heel veel, maar ik koop iets liever voor minder geld als dat mogelijk is.
Daarnaast voeren ze ook nog eens een lokaal prijsbeleid en zo kan het zijn dat een dvd in de ene vestiging zo een euro duurder is dan in de andere vestiging.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:21 schreef Luco het volgende:
MM/Saturn lokken klanten met een paar goede aanbiedingen. De rest is overwegend duur. En nadat een verkoper mij adviseerde om een optische kabel waarvan de aansluiting met goud gecoat was en de kabel was afgeschermd voor interferentie te kopen ben ik die toko helemaal niet meer serieus gaan nemen
RaspberryPi met RaspBMC, 3 wattquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef Saisai het volgende:
Heb ook zelf een pc geknutseld en in een kastje onder de tv gebouwd. Staat xbmc op en we bedienen het met de wireless Xbox controlers en een klein bluetooth toetsenbordje. Het staat in contact met de pc en laptop en een mediaserver die we delen met vrienden. verder niets omdat dat verboden is.
Ideaal. Via Alternate een upgradekit gekocht en hiervan gemaakt. Ik denk dat ik al met al op 250 euro zat incl alles.
Ik zit op 450 watt, dus dat valt reuze mee.
Tot op zekere hoogte kan dat zeker wel!quote:
whoot!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte kan dat zeker wel!
360 is ook een prima mediaspelerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk dat mn xbox360 helemaal niet stuk is. Ik ben vergeten dat ik mijn xbox HDMI kabel niet naar mijn TV scherm heb staan
Die heb ik al gebruikt voor mijn PC en pc beeldscherm![]()
![]()
Ga ik nu zo wel ff langs de action voor een HDMI kabeltje en een netwerk kabel jwz. Scheelt me toch weer 50 eu ofzo
waarom ga je niet met de waggie dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:07 schreef Ziba het volgende:
Hallo. Gamen!![]()
Ik heb zojuist mijn bus gemist. Ik ga nu maar temple run spelen haha.
Jij was toch zo volwassen joh?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:51 schreef Ziba het volgende:
Ik allemaal volgens mij.
Omdat alle auto's bezet zijn.Mijn ouders werken en mijn broer is gierig, bang dat ik zijn auto in de prak rijd. Ik moet eigenlijk zelf een auto zien te regelen. Ga ik misschien doen.
dat heeft ze nooit gezegd volgens mijquote:
Dan impliceerde ze hetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat heeft ze nooit gezegd volgens mij
lief doen!
Zeg, gaan we katten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nooit. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt?
Ja moet ik zien natuurlijk. Minimaal de beste film sinds Transformers 3 in 3D.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:14 schreef Ziba het volgende:
Je geeft tenminste nog antwoord, nietzman!
Kijk eens deze film.![]()
quote:
Oke schatjes lief doen.quote:
Scoor gewoon zo'n goedkoop 2.1 setje, die zijn niet duur en wel prima.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Iemand verstand van speaker sets enzo? De boxjes die ik bij mijn laptop had gekocht zijn stuk, dus wil graag nieuwe. Ik weet alleen niet zo goed waar ik op moet letten. Zoek iets wat tot 50 a 60 euro mag zijn. Verder luister ik graag muziek dus moet wel enigszins kwaliteit zijn en dat je de bass goed hoort enzo. Iemand?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef joppie_saus het volgende:
Staan jullie zusjes er tussen?
[ afbeelding ]
Deze zijn wel oké volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Iemand verstand van speaker sets enzo? De boxjes die ik bij mijn laptop had gekocht zijn stuk, dus wil graag nieuwe. Ik weet alleen niet zo goed waar ik op moet letten. Zoek iets wat tot 50 a 60 euro mag zijn. Verder luister ik graag muziek dus moet wel enigszins kwaliteit zijn en dat je de bass goed hoort enzo. Iemand?
Gewoon je ipod aan die speakers hangen in de Media Markt, dan hoor je het snel genoeg. Die kabeltjes liggen er vaak los naast en anders trek je ze even uit de muur.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, het is sneu. Staan meisjes van 14/15 op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Saisai het volgende:
awh dat vind ik wel sneu voor die meisjes. zijn vaak al van die onzekere meisjes..
Hoe vaak zijn het geen stoere verhalen joh?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Luco het volgende:
Tuurlijk, het is enigszins respectloos dat die meiden op zo'n Bangalijst komen. Echter hebben ze hier zelf voor gezorgd met hun gedrag. Dat dat uiteindelijk het internet op komt, dat is triest. Zou me niks verbazen of er een vergelijkbare lijst van jongens rondgaat.
Er zelf voor zorgen met hun gedrag. Ze zijn 14/15, alsof je die iets kwalijk kunt nemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Luco het volgende:
Tuurlijk, het is enigszins respectloos dat die meiden op zo'n Bangalijst komen. Echter hebben ze hier zelf voor gezorgd met hun gedrag. Dat dat uiteindelijk het internet op komt, dat is triest. Zou me niks verbazen of er een vergelijkbare lijst van jongens rondgaat.
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn het geen stoere verhalen joh?
Zoenen/pijpen voor lipgloss is geen stoerdoenerij meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zelf voor zorgen met hun gedrag. Ze zijn 14/15, alsof je die iets kwalijk kunt nemen.
Praktisch alles wat die kinderen doen is stoerdoenerij of erbij proberen te horen.
Ik prefereer de crackhoeren zonder tandenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
Jij laat je liever pijpen door iemand met van die gebarsten lippen?
Nou, doe mij maar een hond uit Verweggistanquote:Zoekt onderkomens in Nederland voor zwerf- honden en katten uit Verweggistan. Mijn Facebook links werken bijna niet op gsm's
me ping is BangaBoii050 !quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef Catch22- het volgende:
Wie wilt er op me bangelijst voeg me toe op ping
Er is CL voetbal...quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Maffe marathon: ook ik laat me verleiden en dan niet eens door de aanbiedingen
Apoel - Real... Meehquote:
En er is forza!quote:
Forza! ?quote:
Een zomers kort vestje.quote:
jamang lekker racen bwroaaapquote:
Ik niet. Hele zondag amper van het weer genoten, omdat ik moest leren en ook Ajax - PSV wilde kijken.quote:
Heb dit seizoen genoeg goede wedstrijden van ze gezien. Erg jammer dat Cocu niet het lef had om tegen dit Ajax aanvallender te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef Luco het volgende:
Dan moet je ook niet voor PSV een wedstrijd gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef TvhN het volgende:
Maar gelukkig kon ik vrijdagavond wel van het resultaat van de FC genieten.Komende zaterdag wordt een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Jep.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef TvhN het volgende:
Maar gelukkig kon ik vrijdagavond wel van het resultaat van de FC genieten.Zaterdag is er op of er onder. Afgelopen vrijdag was scoren en vertrouwen tanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
En dat is gelukt zegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zaterdag is er op of er onder. Afgelopen vrijdag was scoren en vertrouwen tanken.
Het komt me eigenlijk nog goed uit bedenk ik me nu. Was gisteren vergeten dat we vandaag casuistiek hebben bij college en moet dat nog even voorbereidenquote:
Omdat dat schijt Heracles in de bekerfinale staat doet de nummer 9 niet meer mee als PSV kampioen wordt, maar dat zie ik niet meer gebeuren na afgelopen weekend. Verder is het allemaal heel ingewikkeld en doet de KNVB er verstandig aan als ze gewoon die play-offs schrappen. Maarja, zo erg in Belgie is het hier nog niet gelukkigquote:
Thanks, zal even kijken!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Deze zijn wel oké volgens mij.
http://www.bol.com/nl/p/c(...)007431946/index.html
En vast nog wel ergens anders goedkoper dan bij Bol.
Ik doelde meer op de zwaar filosofische OP. Ajax wordt ook nog even genoemdquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Catch22- het volgende:
wait, wut?
Ik vind FC Groningen op zich een leuke club en ze spelen soms wel leuk. Vind alleen het publiek een beetje droevig van tijd tot tijd (met name het 110% anti-ajax verhaal vond ik nogal kneuzig, aangezien Ajax bakken geld naar de FC brengt en het nu eenmaal zo werkt met spelers).
En ondertussen is de trainer een ex-Ajacied en hebben ze 3-4 ex-Ajacieden in de selectie (Burnet, Kappelhof, Suk)
Basisscholen zijn uit, al die moeders die besluiten eenmiddagje vrij te nemen met hun kind?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is gewoon woensdag toch? Hoe de fuck is het zo druk in de stad?
Oh nee kut, dat hebben we volgende week weer. De zandzakken kunnen voor de deur.quote:
Werkt dat ook als je het over je studieschuld hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef Luco het volgende:
Leren.
Als ik het investeren in mijn toekomst noem klinkt het opeens een stuk beter!
Weet iemand of daar een andere sportzaak voor in de plaats gekomen? Zo ja, welke?quote:
Oh oke toch bedankt voor je reactie!! Kusjes van mij aan jou.quote:
Pand staat leeg en is te huur.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weet iemand of daar een andere sportzaak voor in de plaats gekomen? Zo ja, welke?
Zijn er nog andere sportwinkels die vanavond tot laat open zijn (allemaal 20:00 neem ik aan)?
Thanks, ik zag zojuist inderdaad dat o.a. ActieSport tot 21u open is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Pand staat leeg en is te huur.
Sportwinkels in de stad:
ActieSport (Vismarkt, Herestraat)
Perry Sport (Herestraat)
Willy Loos (Bij de Martini Toren)
Soccer en Hockey centre (hebben Voetbal, hockey en basketbal), Damsterdiep
Runners World (Oosterstraat en Hoornsediep)
Het is toch ook gewoon koopavond? Dus het lijkt mij dat alles gewoon open is vanavond!quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thanks, ik zag zojuist inderdaad dat o.a. ActieSport tot 21u open is.
Jij ook?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon koopavond? Dus het lijkt mij dat alles gewoon open is vanavond!
Correctie: alle winkels zijn tot 21.00 open.quote:
Je vergeet Sportmaat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Pand staat leeg en is te huur.
Sportwinkels in de stad:
ActieSport (Vismarkt, Herestraat)
Perry Sport (Herestraat)
Willy Loos (Bij de Martini Toren)
Soccer en Hockey centre (hebben Voetbal, hockey en basketbal), Damsterdiep
Runners World (Oosterstraat en Hoornsediep)
Onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:04 schreef Luco het volgende:
Ik vind hun assortiment altijd beperkt. Zodra het over iets anders gaat dan instapniveau voetbal haken ze al af... Thermo's hebben ze niet, compressie hebben ze niet, hoger prijssegment schoenen (>80¤) vaak ook niet (en soweiso niks zaalsportgerelateerd). Ze hebben alleen het goedkope bulkspul van Le Coq Sportive etc.
En voor voor voetbal geldt dat niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef joppie_saus het volgende:
Dat moet je als winkelier niet eens willen verkopen.
Bovendien, wat heb je daarvoor nou nodig? Zaalschoentjes en een korte broek net iets langer dan je boxershort. Shirtje krijg je wel van de club.
Kijk jij maar even in mijn voetbaltas morgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
En voor voor voetbal geldt dat niet?
Alsof je drie weken uit logeren gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kijk jij maar even in mijn voetbaltas morgen
Dat valt ook wel mee, maar fijne onderkleding vind ik ze bij Actie Sport nooit hebben. Perry viel me ook tegen overigens, ga meestal naar de Adidas/Nike winkel zelf in Amsterdamquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Luco moet dan ook high-end korfbal spul hebben, da's redelijk uniek.
Klopt, tenue (ook sportbroek) krijg ik van de club. Ook de sporttas, inschietshirt en trainingspak overigens. Wat er standaard in mijn tas zit:quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef joppie_saus het volgende:
Dat moet je als winkelier niet eens willen verkopen.
Bovendien, wat heb je daarvoor nou nodig? Zaalschoentjes en een korte broek net iets langer dan je boxershort. Shirtje krijg je wel van de club.
Mensen op fok wil je niet kennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:53 schreef Ziba het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie elkaar allemaal kennen.
Daar ben ik ook wel achtergekomen ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mensen op fok wil je niet kennen.
Ik ken iedereen hier, we hebbe soms wel toffe meetsquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:53 schreef Ziba het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie elkaar allemaal kennen.
Jij post net zo lang mee toch?quote:
2006!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef Luco het volgende:
Groningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan? Mijn eerste Groningen Stad post
En zie op dezelfde pagina: Bijna dezelfde uitspraak als jijquote:
Die link is naar alles in 1 pagina, dus alles staat sowieso op dezelfde paginaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En zie op dezelfde pagina: Bijna dezelfde uitspraak als jijGroningen stad #10 Groningen, Beernburgje? Martini dan?
Het is vierkant dus een lijst vinden lijkt me niet al te ingewikkeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:14 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik heb gewoon een vinyl besteld! Voor het eerst in m'n leven! Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen aangezien ik geen platenspeler heb. Zijn er speciale lijsten voor die hoezen te koop?
Mij toch wel lieverd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel achtergekomen ja.
Ja, ik zag het ook laterquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Die link is naar alles in 1 pagina, dus alles staat sowieso op dezelfde pagina
Bedankt! Ik ben naar THE hunger games geweest. Was een super super toffe film is dat.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:26 schreef Luco het volgende:
Wat heb je nodig dan dat zo'n pauperzaak als de Actiesport het al heeft?
Klopt, maar ik wilde proberen om na avondcollege nog ergens snel een nieuwe sportbroek te fixen. Helaas duurde deze uiteindelijk tot 21:15, met als prettige bijkomstigheid dat lijn 11 om 21:20 vertrektquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon koopavond? Dus het lijkt mij dat alles gewoon open is vanavond!
Neuh. Twee paar schoenen, met ijzeren nop en gewoon, 3 paar handschoenen, scheendekkers, thermoshirt, slidingbroek, twee paar sokken, warmingup pak, trainingspak en je doucheshit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:53 schreef Luco het volgende:
Enige wat je als keeper meer mee zou moeten nemen zijn je scheenbeschermers en je handschoenen (2 paar?)
Koop een fiets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Afhankelijk zijn van openbaar vervoer is een prostituee.
Was hij/zij goed?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:17 schreef Ziba het volgende:
Ik heb bij iemand geslapen maar ik weet niet waar ik ben. Terwijl ik moet werken zo. Ik beland altijd in zulke situaties.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:22 schreef nietzman het volgende:
Dafuq, hoe heb je die boeien losgekregen?
Ah, weer eentje voor op de bangalijst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:17 schreef Ziba het volgende:
Ik heb bij iemand geslapen maar ik weet niet waar ik ben. Terwijl ik moet werken zo. Ik beland altijd in zulke situaties.
Of je moet in de stad gaan wonen of een fiets aanschaffen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar ik wilde proberen om na avondcollege nog ergens snel een nieuwe sportbroek te fixen. Helaas duurde deze uiteindelijk tot 21:15, met als prettige bijkomstigheid dat lijn 11 om 21:20 vertrekt
Afhankelijk zijn van openbaar vervoer is een prostituee.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:43 schreef Renesite het volgende:
Afhankelijk zijn van het openbaar vervoer is Zib..
Nee, die is te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |