Ha!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Beide AH's op de Ebbinge waren trouwens open.
Mooi.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Beide AH's op de Ebbinge waren trouwens open.
Ik ben leuk. Maar niet jouw type.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ben heel onaardig en ik zeur ook heel veel. Niet zo leuk dus. Zijn jullie wel leuk?
Daarom picsquote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef ShiningStar het volgende:
Ik zou zeker voor die Renesite gaan hoor Ziba
Wat zou leuk zijn me in Hemelsnaam kunnen brengen in het leven?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Ziba het volgende:
Ik ben heel onaardig en ik zeur ook heel veel. Niet zo leuk dus. Zijn jullie wel leuk?
Je kan altijd heel comfortabel in de friendzone gaan zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat zou leuk zijn me in Hemelsnaam kunnen brengen in het leven?
Ik wil niet daten, wel neuken.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Ziba het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag officieel vrijgezel. Dat betekent dat ik heel veel ga daten, dus Groningers.
Precies, dat is waar de leuke jongens eindigen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
Je kan altijd heel comfortabel in de friendzone gaan zitten.
[ afbeelding ]
Ik zie maar 1 oplossing. Uit die schoenen en dat jurkje!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, dat is waar de leuke jongens eindigen.
Ziba, die schoenen staan je niet en je jurkje kleurt niet goed bij je ogen.
Waarom niet mijn type?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben leuk. Maar niet jouw type.
Toch pics
Gewoon, dat denk ik maar. Of maak ik je belangstellend?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom niet mijn type?
Sowieso geen pics op FOK!
Jezus manquote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing. Uit die schoenen en dat jurkje!
Ah zo. Nee, allesbehalve eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, dat denk ik maar. Of maak ik je belangstellend?
Ik weet het niet. De meeste mensen noemen mij een meisje maar ik ben ook wel een paar keer mevrouw genoemd. Weliswaar door kleine kinderen, maar toch. En wat ben jij?quote:
Een jongen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De meeste mensen noemen mij een meisje maar ik ben ook wel een paar keer mevrouw genoemd. Weliswaar door kleine kinderen, maar toch. En wat ben jij?
Heterogevoelens?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef nietzman het volgende:
Wat heeft Rene niet wat de rest ook niet heeft?
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.quote:
Lampen zijn er om uit te zetten, toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.
Heb je ook nog klompvoetjes?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik weeg negentig kilo, heb ontzettend veel puisten en ook nog eens een hazenlip. Dat is een beetje een minpunt in mijn leven maar wie zich aan mij wil wagen: fijn.
Jawel.quote:
Nu pas begrijp ik het, jij bent homo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Wat heeft René niet wat anderen ook niet hebben?
Heterogevoelens.
Die heb ik niet, anderen vast ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |