Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.quote:
Teasequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Je veranderd wel van onderwerp zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Ziba het volgende:
Hahaha, ik seks niet voor het huwelijk enzovoort. Dus nee.Maar Renesite, op wat voor soort mannen val jij qua uiterlijk? Of is dat verschillend.
Oh, jij werd wakker in een vreemd huis na het spelen van drie potjes Guitar Hero op de Xbox zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, nee, maar ik neuk niet wanneer ik geen vriend heb en ik heb geen vriend en de komende 5 jaar ook niet.Dus, geen bangalijstjes voor mij.
Ja, de desinteresse in Ziba is nu natuurlijk wel oorverdovend groot geworden.quote:
Dan zou ik het goed doen bij Dreetje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:42 schreef nietzman het volgende:
Zou jij jezelf eigenlijk als powertop beschrijven Renesite?
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet neuken als je geen vaste relatie hebt.
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
BRAND.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:17 schreef ShiningStar het volgende:
Ja want dat maak jij vast en zeker ook heel vaak mee
boem-dikke snapt het! Away-games!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet neuken als je geen vaste relatie hebt.
Dat is juist mooi! Zat in bed belanden met een chick en vervolgens wakker worden en 'm snel peren.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef cerror het volgende:
Wat een onderwerp zo vroeg op de ochtend.
TETTEN!
SPOILER: En Ketten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Nou ik stond laatst bij de bakker en kwam er een man in de bakker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
Want elke kerel in dit topic heeft een e-penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef ShiningStar het volgende:
Mannen met grote praatjes, maar ondertussen maken ze nooit wat mee....
That's my pointquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Want elke kerel in dit topic heeft een penis van 30cm en maar zit elke dag op z'n donkere zolderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |