Er is geen regen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Gewoon even een rondje rennen buiten door de regen en kou
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:10 schreef Myraela het volgende:
En ja, het SC-ex topic zit in deze reeks.
Ja RE slaapt nog geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
Zal wel een foutje zijn hoor. Want heeft totaal geen nut, en het topic dat het eerst dicht is kan zo een nieuw topic aanmaken en die andere niet.![]()
Echt he, ik liep helemaal vrolijk naar buiten. Dus truitje, los jasje. Is het ineens kei koud.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, ik liep helemaal vrolijk naar buiten. Dus truitje, los jasje. Is het ineens kei koud.
Dat heb ik altijd met babies.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Daqufrance het volgende:
Dat plotselinge warme gevoel (ander warm gevoel) als je iets duurs laat vallen, je laptop of telefoon of zo, en nog niet weet of hij in orde is. PANIEK!
Je bent me gewoon aan het versieren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:25 schreef Daqufrance het volgende:
Vanochtend weer zitten monsteren en mannen.... Lionheart en zoJe l'aime!
Minder neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:03 schreef palawan het volgende:
Gisteren pas om 2 uur in bed. Vanochtend weer om half 8 eruit...
Nu ben ik moe
Maar dan slaap je eerder toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds moe vanwege het weinig slapen hoor.
Believe me
Faalhaasje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb alleen maar gezoend, niet eens geneukt
Ohja, goed punt. Terecht ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, jeweettoch...
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk hoor
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Vertel eens over je vriendinnetje trouwens Roy,
Dat eerste wist ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel.
Ze heet Marjolein, 23, leuk, lief, mooi.
Ik wil pics.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel.
Ze heet Marjolein, 23, leuk, lief, mooi.
Ik durf alles.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik durfde er niet om te vragen
Die andere van haar mogen ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, wij maken nooit gewone foto's van elkaar
nehquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Die andere van haar mogen ook wel hoor
Die bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, wij maken nooit gewone foto's van elkaar
Alleen maar zonde van je geld joh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde een seizoenskaart nemen volgend seizoen... kan dat niet omdat ik dan niet naast mijn pa zitIs toch belachelijk????
Of ik moet met me broer mee, op vak S is nog geen verplichte stoelnummering. Hmmm nu twijfel ik weer
Dat valt volgens mij wel meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verlegen... weet je toch
Vrouwen hebben sowieso geen humor, dat weet je tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef twi het volgende:
Marjolein heeft ook geen sarcastische humor denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |