Er is geen regen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Gewoon even een rondje rennen buiten door de regen en kou
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:10 schreef Myraela het volgende:
En ja, het SC-ex topic zit in deze reeks.
Ja RE slaapt nog geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
Zal wel een foutje zijn hoor. Want heeft totaal geen nut, en het topic dat het eerst dicht is kan zo een nieuw topic aanmaken en die andere niet.![]()
Echt he, ik liep helemaal vrolijk naar buiten. Dus truitje, los jasje. Is het ineens kei koud.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, ik liep helemaal vrolijk naar buiten. Dus truitje, los jasje. Is het ineens kei koud.
Dat heb ik altijd met babies.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Daqufrance het volgende:
Dat plotselinge warme gevoel (ander warm gevoel) als je iets duurs laat vallen, je laptop of telefoon of zo, en nog niet weet of hij in orde is. PANIEK!
Je bent me gewoon aan het versieren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:25 schreef Daqufrance het volgende:
Vanochtend weer zitten monsteren en mannen.... Lionheart en zoJe l'aime!
Minder neuken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:03 schreef palawan het volgende:
Gisteren pas om 2 uur in bed. Vanochtend weer om half 8 eruit...
Nu ben ik moe
Maar dan slaap je eerder toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds moe vanwege het weinig slapen hoor.
Believe me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |