Hihi je zei spuitenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef twi het volgende:
Je geurtje opspuiten, langs lopen en niks zeggen Fax. Dat is beter dan 't vragen en aanprijzen in een TT op FOK!.
Ik denk dat fax nu PM's krijgt of die wilt neuken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef twi het volgende:
Je geurtje opspuiten, langs lopen en niks zeggen Fax. Dat is beter dan 't vragen en aanprijzen in een TT op FOK!.
Maar die stuur jij toch naar iedereen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat fax nu PM's krijgt of die wilt neuken.
Ja, maar jou bewaar ik voor het laatst.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Maar die stuur jij toch naar iedereen?
En wat wordt je antwoord?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb wel net een PM gehad jaMaar dat gaat over iets in V&A haha
Denk je over muziek net zoveel na als over vrouwen? Dat zou het probleem verklaren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef kree het volgende:
ok ben moe maar geen zin om te slapen.
Bleegh altijd heb ik dat hele avond muziek maken en dan zit mn hoofd nog zo vol haha
'Niks mis mee' is niet hetzelfde als 'Mmmm lekker'quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
En wat wordt je antwoord?
"Nee ik verkoop 'm toch niet, want Sinosappel vond vanille lekker ruiken"?
Sinos heeft haar op 'r tanden, bij haar is dat wel hetzelfde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
'Niks mis mee' is niet hetzelfde als 'Mmmm lekker'
Ik ook. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de nerds die mijn fotoboek gaan proberen te ontcijferen
Dat staat in die tekstquote:
Nouja ik kom er vanzelf wel achter of de dames het kunnen waarderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos heeft haar op 'r tanden, bij haar is dat wel hetzelfde.
euh nee niet echt hahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je over muziek net zoveel na als over vrouwen? Dat zou het probleem verklaren.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wacht ik maar op nerds die het meer interesseren dan dat het mij interesseert.
Soms lees jij net mijn gedachtenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Nu zitten we dus allemaal tegen onszelf te zeggen dat we moeten gaan slapen, zonder iets zinnigs te posten...
Ik hoopte dat het een eenvoudige substitutiecypher was, maar een frequentietabel van je tekst levert maar weinig opquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de nerds die mijn fotoboek gaan proberen te ontcijferen
Och gebeurt weleens vaker. Dan wil ik op iets reageren en dan geef jij dezelfde reactie.quote:
Ach, jij bent er weer om benzin bezig te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Och gebeurt weleens vaker. Dan wil ik op iets reageren en dan geef jij dezelfde reactie.
Ik ben overbodig hier
Kan hij eens laten zien hoe slim hij nou eigenlijk isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, jij bent er weer om benzin bezig te houden.
Moet je niet eigenlijk een langere tekst hebben om een frequentietabel betrouwbaar te laten zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een eenvoudige substitutiecypher was, maar een frequentietabel van je tekst levert maar weinig op![]()
Misschien moet ik na het slapen nog eens kijken
Ja, maar het zou goed genoeg moeten zijn om uit te vinden waar de E's moetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je niet eigenlijk een langere tekst hebben om een frequentietabel betrouwbaar te laten zijn?
De cypher is nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef benzin het volgende:
Daarnaast heeft Tangledup zijn tekst nu ook aangepast sinds de vorige keer dat ik keek, een aantal zinnen zijn langer geworden
Het is interessant. Moet nu echt naar bed en heb het op het moment vrij druk, maar zal kijken of ik morgen nog een vrij momentje kan vinden als niemand anders het op weet te lossenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De cypher is nog steeds hetzelfdeEn meer data maakt het alleen maar eenvoudiger
Weltrustenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is interessant. Moet nu echt naar bed en heb het op het moment vrij druk, maar zal kijken of ik morgen nog een vrij momentje kan vinden als niemand anders het op weet te lossen
Ik denk het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik ben er weer. De rest is al slapen?
Lolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten faxie(ik wou bijna "trusten slapie" zeggen
)
Gewoon even een rondje rennen buiten door de regen en kouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:40 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben kei en kei en kei niet wakker.
Wijst door naar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef twi het volgende:
Haha, wijst deze reeks nu door naar het loslaten van je ex SC gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |