Ik durf alles.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik durfde er niet om te vragen
Die andere van haar mogen ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, wij maken nooit gewone foto's van elkaar
nehquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Die andere van haar mogen ook wel hoor
Die bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, wij maken nooit gewone foto's van elkaar
Alleen maar zonde van je geld joh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde een seizoenskaart nemen volgend seizoen... kan dat niet omdat ik dan niet naast mijn pa zitIs toch belachelijk????
Of ik moet met me broer mee, op vak S is nog geen verplichte stoelnummering. Hmmm nu twijfel ik weer
Dat valt volgens mij wel meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verlegen... weet je toch
Vrouwen hebben sowieso geen humor, dat weet je tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef twi het volgende:
Marjolein heeft ook geen sarcastische humor denk ik.
Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:
Vrouwen hebben sowieso geen humor, dat weet je toch
Ze lachen je uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef Sneezeechu het volgende:
screw you guys i'm going home shopping!
Zodat jij gaat geloven dat ze hem snappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet beleefd, waarom lachen ze dan om m'n grappen?
Altijd hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht! Ik denk dat je gelijk hebt.
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo ik ga lekker geld over de balk smijten![]()
Doei schatjes!
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.
Ohja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.
Heb je gelijk in maar gewoon een rotweek gehad, en winkelen maakt me op zulke dagen gewoon weer blijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwaar die ommekeer? Ik dacht dat je nooit meer dan 300 euro per jaar aan kleding uit gaf.
Nee hoor vertel ik toch nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten vragen wat er is, hij voelt zich kut ofzo.
Dat hebben vrouwen ook altijd. En h....oh, wacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Sneezeechu het volgende:
Heb je gelijk in maar gewoon een rotweek gehad, en winkelen maakt me op zulke dagen gewoon weer blij
Dat is dus een van mijn vrouwelijke tikjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen ook altijd. En h....oh, wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |