Gefeli! Recht en samenleving, heb je daar dat boek van Nick Huls voor? Ik had vorig jaar rechtssociologie als keuzevak en volgens mij heette dat boek ook zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo mijn 8 voor strafrecht is definitief geworden.
Gelijk weer aan de bak: 11-06 recht en samenleving, 12-06 bestuursrecht en 13-06 academische vaardigheden
Ik heb Recht en samenleving in verandering van Schwitters e.a.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gefeli! Recht en samenleving, heb je daar dat boek van Nick Huls voor? Ik had vorig jaar rechtssociologie als keuzevak en volgens mij heette dat boek ook zo.
Ah ok, da's nie dezelfdequote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb Recht en samenleving in verandering van Schwitters e.a.
Best een aardig boek moet ik zeggen.
Nog steeds lijkt Rechtssociologie mij echt afgrijselijk...heb het ook nooit gekozen. Heb toen voor Rechtsgolosofie gekozen. Was toen een onwijs interessante cursus over Recht & Literatuur met het boek van Richard Posner (Law and Literature).quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb Recht en samenleving in verandering van Schwitters e.a.
Best een aardig boek moet ik zeggen.
Zie je wel dat het meevaltquote:Op donderdag 5 april 2012 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuwe begeleidster is wel tofZe heeft wel wat opmerkingen over mijn eerste hoofdstukken maar laat het aan mij om dat te veranderen of niet, omdat ze zegt wie ben ik om een al goedgekeurd hoofdstuk te wijzigen.
Ze is niet zo thuis in het sociale-zekerheidsrecht, voordeel is hiervan dat dat de uitleg van mij dan dus goed moet overkomen (en dat doet het tot nu toe zei ze) nadeel is dat er wel wat dingen zijn die mijn oude begeleidster wel heel essentieel vond omdat het kenmerkend is voor het rechtsgebied, maar waarvan de nieuwe begeleidster ze overbodig vond.
Volgens haar was ik behoorlijk ver met mijn scriptie en het meest ver van de mensen die zij begeleidt.
Nu afspraak staan om het maandagavond in te leveren, zodat zij het dinsdagochtend kan lezen, en dan hebben we donderdag weer een afspraak staan![]()
Dus daar zit nu wel vaart achter
Succesquote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar dat staat dan weer niet erbij op dr personeelspagina..
Naja ik ga maar aan de slag, moet nog 3 paragrafen! Als ik er nu 1 per dag doe moet het helemaal goed komen en kan ik het maandag finetunen
Ohquote:Op donderdag 5 april 2012 17:56 schreef eriksd het volgende:
Dan komt de inhaalslag wel bij het eindtentamen.
Tussentoets telt voor 1/6 meequote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef eriksd het volgende:
Wat is de norm dan? Die is er niet. Ergo: de man met de hamer komt langs.
Of ze zijn in een goede bui. Voor hoeveel % telt die TT mee?
Dat hoop ik dat je een leuke begeleider krijgt dan ik nu heb.....quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Rucebo het volgende:
Tentamenweek ook weer voorbij. Nog 2 vakken en een scriptie, het einde begint in zicht te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |