abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109848298

Vond deze clip toch wel een van de ergste die ik ben tegengekomen met illuminati symbolen.
pi_109859178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef mousy31 het volgende:

Vond deze clip toch wel een van de ergste die ik ben tegengekomen met illuminati symbolen.
Die is inderdaad echt belachelijk.

Lady Gaga zou goed de nieuwe Anti-Christ kunnen zijn. Genoeg kids die haar aanbidden voor haar talentloze muziek.

En LELIJK dat ze is :r

Maar goed, that's neither here nor there.
pisvlek
pi_109982631
Ik vind die video van gaga ook walgelijk vind m eng en vies.

Was net mn huisje aan het schoonmaken en zag ondertussen deze clip op slamfm voorbij komen.
Bij deze clip moest ik gelijk aan HAARP denken
Ze zingen nl ook we can make an earthquake up in the air. edit ik zie nu dat het up in here moet zijn
HAARP schiet die radio stralen de atmosfeer in en sommige mensen denken dat het apparaat een aardbeving kan veroorzaken.
Of het waar is ben k zelf nog niet over uit, de ene dag denk ik tja waarom zouden ze niet zoiets uitvinden en de andere dag denk ik, nee dit gaat me veels te ver.

Edit: Ik heb de tekst ff opgezocht:

[Labrinth]

Labrinth come in...
Labrinth come in...
Ladies and gentleman
This is something they call A ground-breaker, (breaker...)
So let me first apologize
To the shirts and the ties
For your make up
Cause I make you ugly
As soon as it drops
We're on a rampage
Bottles poppin' off
Before you know it
There's rubble and dustCuz we be f***ing it up
Somebody say
(You better run)
Yeah!
I predict an earthquake up in here
say yeah!
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
Just smash something, yeah mosh for me yeah!
We can make an earthquake up in here
Ladies and gentleman
What you're about to witnessIs no illusion
And now, we got the bass banging from here to
Buckingham Palace
They're all moving
Hey Simon, we're f***ing them up
Turning them Psyhco
Everybody rock
Let's bring the house down to rubble and dust
Cuz we be f***ing it up
Somebody say
You better run
Yeah!
Say yeah!
Just smash something, yeah mosh for me yeah!
Say yeah!
Say Yeah
Say Yeah!
So Here We Go We Go,

[Tinie Tempah]

Hey yo, Labrinth,
This ones feeling like a straight 10 on the richter scale you know,
Yeah! Fire, fire,
We about to set this place on fire
Without a match or lighter
Don't do girlfriends
One nighters, make 'em (ahh)C-minor, if I want ChristianOr Kurt Gieger,
I just phone up the designer
Doing all nighters
No days off, grey hairs and a little weight loss
I Predict (Riots)
I Predict (Chaos)
I Predict (people)
I Predict (aahh)
Disturbing london, got the whole city panicking
I be nostradamus my n-n-n*ggahLabrinth
Yeah!
Say yeah!
Just smash something, yeah mosh for me
yeah!
Labrinth come in...

[ Bericht 19% gewijzigd door mousy31 op 06-04-2012 14:42:16 ]
pi_109984301
Disney is daar ook niet vies van, en dat kunnen geen teken foutjes zijn in die duidelijke taal en vormen....
Er is veel meer hiervan te vinden en dat heeft mij al jaren geleden aan het denken gezet wat ik mijn kinderen voorzet, en zelf vroeger heb gekeken....

[ Bericht 30% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 06-04-2012 15:19:28 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_109991860
Ik heb gisteren ook zulke filmpjes gezien
deel 1
deel2

http://www.myvideo.nl/watch/8144692
hier staat deel 3 , die word nl geblokkeerd door youtube omdat southpark erin staat
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:30:15 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110024930
En dit dan ?

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_110028262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Summers het volgende:
En dit dan ?

[ afbeelding ]
Is ook wel erg duidelijk...
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_110028815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Disney is daar ook niet vies van, en dat kunnen geen teken foutjes zijn in die duidelijke taal en vormen....
Er is veel meer hiervan te vinden en dat heeft mij al jaren geleden aan het denken gezet wat ik mijn kinderen voorzet, en zelf vroeger heb gekeken....

Waarom is dit dan meteen 'Illuminati' volgens jou? Walt Disney was een Vrijmetselaar, dus verwerkt hij (en zijn werknemers) mason symbolen in zijn werk. Dat is niet meteen iets duivels of iets wat met Illuminati te maken heeft. Verdiep je eerst eens verdomme in de stof voordat je van een random youtube filmpje iets aanneemt, ik heb met je te doen als je in alles zo makkelijk over te halen ben.
pi_110035833
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dit dan meteen 'Illuminati' volgens jou? Walt Disney was een Vrijmetselaar, dus verwerkt hij (en zijn werknemers) mason symbolen in zijn werk. Dat is niet meteen iets duivels of iets wat met Illuminati te maken heeft. Verdiep je eerst eens verdomme in de stof voordat je van een random youtube filmpje iets aanneemt, ik heb met je te doen als je in alles zo makkelijk over te halen ben.
Gezien je laatste zin voel ik me totaal niet geneigd om je ook maar een normale reactie te geven wat een held ben je zeg....
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_110048347
Haha Typisch is zelf ook een Vrijmetselaar, daarom reageert hij zo.

Maar op de een of andere manier doet hij altijd zo geheimzinnig dat hij een Vrijmetselaar is.
pi_110048418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Gezien je laatste zin voel ik me totaal niet geneigd om je ook maar een normale reactie te geven wat een held ben je zeg....
Geef dan antwoord op mijn vraag. Zo jezelf verdedigen getuigd ook niet van kennis/wilskracht of iets in die trant. Ik ben serieus benieuwd naar hoe je daar aan komt.

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 04:11 schreef SchoneZoon het volgende:
Haha Typisch is zelf ook een Vrijmetselaar, daarom reageert hij zo.

Maar op de een of andere manier doet hij altijd zo geheimzinnig dat hij een Vrijmetselaar is.
Stel dat dat zo is, dat veranderd nog niets aan mijn vraag.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 04:18:45 ]
pi_110145058
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh je vind het dus normaal dat peuters piemels etc zien in films?
pi_110167246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Oh je vind het dus normaal dat peuters piemels etc zien in films?
Die in het orgel? Nouja dat vond ik een beetje een zwak punt van dat filmpje eerder...dat fantasia stukje(die ik inderdaad als kind ook 100x heb gezien :P vond het interessant) was inderdaad nu ik het ook weer eens terugzag, heel weird ..

...en inderdaad, dat zag nog precies zo in mn hoofd geprent...zoals denk ik de bedoeling was....best sick eigenlijk, en dat Disney echt fanatiek vrijmetselaar was, wist ik inderdaad ook niet, wel weer eens frappant... 8-)

Oh en dan nog wat....dat "gebaar" met de pink en wijsvinger....hahaha, ik doe het onbewust ook, en nu? ben ik dan bezeten door satan? _O-

En nee ik ben geen vrijmetselaar ofzo _O-

...dat is een beetje mn issue met ditsoort onderwerpen... soms, niet altijd, ziet men ook dingen waar ze er niet zijn...is niet erg, het wordt pas dom als je dat niet op een gegeven moment doorkrijgt :)

[ Bericht 12% gewijzigd door DontGiveAFok op 11-04-2012 14:00:53 ]
pi_110167726

[ Bericht 100% gewijzigd door DontGiveAFok op 11-04-2012 01:15:36 ]
pi_110178472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Summers het volgende:
En dit dan ?

[ afbeelding ]
Niet alles met ogen is direct verbonden met die shit. :')
pi_110180284
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Niet alles met ogen is direct verbonden met die shit. :')
Zag gister ook weer zo'n filmpje....werkelijk elke artiest(e) die ooit zich/of haar zelf heeft laten fotograferen met haar, of wat dan ook voor haar oog, of soms zelfs dat maar half, was volgens de plaatser illuminatie...nou dan ken ik er inderdaad een heleboel....mensen, neem het onderwerp serieus, ma ga het niet verkrachten met werkelijk allemaal nietszeggende dingen ....dan wordt niks wat hierover gezegd wordt door iemand meer serieus genomen haha O-)
pi_110184718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Die in het orgel? Nouja dat vond ik een beetje een zwak punt van dat filmpje eerder...dat fantasia stukje(die ik inderdaad als kind ook 100x heb gezien :P vond het interessant) was inderdaad nu ik het ook weer eens terugzag, heel weird ..

...en inderdaad, dat zag nog precies zo in mn hoofd geprent...zoals denk ik de bedoeling was....best sick eigenlijk, en dat Disney echt fanatiek vrijmetselaar was, wist ik inderdaad ook niet, wel weer eens frappant... 8-)

Oh en dan nog wat....dat "gebaar" met de pink en wijsvinger....hahaha, ik doe het onbewust ook, en nu? ben ik dan bezeten door satan? _O-

En nee ik ben geen vrijmetselaar ofzo _O-

...dat is een beetje mn issue met ditsoort onderwerpen... soms, niet altijd, ziet men ook dingen waar ze er niet zijn...is niet erg, het wordt pas dom als je dat niet op een gegeven moment doorkrijgt :)
Ik kan het soms ook niet volgen hoor dan gaat het zo ver... Vandaag zag ik eerst 1 filmpje over dat ons leven een illusie is ik snap er nog steeds geen hol van heb verschillende filmpjes bekeken en ik snap t gewoon nog steeds niet.

Fantasia vind ik een rare film en totaal niet geschikt voor kleine kinderen.

Maare ik vroeg het eigenlijk aan typisch van die piemels hihi
pi_110187095

Ik kan het soms ook niet volgen hoor dan gaat het zo ver... Vandaag zag ik eerst 1 filmpje over dat ons leven een illusie is ik snap er nog steeds geen hol van heb verschillende filmpjes bekeken en ik snap t gewoon nog steeds niet.

Die ken ik inderdaad....en ik snap wel dat je dat dan niet na 10 minuten begrijpt....hehe, weetje waar zij het over hebben,snapte ik pas na uh....23 jaar rondlopen op deze planeet :P no joke(ben nu 26)

Gewoon je verdiepen in filosofie en dergelijke......dan kom je denk ik, tot dezelfde conclusie als de mensen in dat clipje :)

Met wat ik nu weet zeg ik inderdaad nee, dat hoeven ze niet te zien, kan ook later wel hehe...

Dat had ik wel door :P maar ik vroeg me dus af hoe je dat bedoelde....dus vroeg ik dat..... :P heeft typisch nou al gereageerd trouwens? (sorry beetje druk) :X
pi_110187161

[ Bericht 49% gewijzigd door Class op 11-04-2012 16:41:31 ]
pi_110190597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef DontGiveAFok het volgende:

Die ken ik inderdaad....en ik snap wel dat je dat dan niet na 10 minuten begrijpt....hehe, weetje waar zij het over hebben,snapte ik pas na uh....23 jaar rondlopen op deze planeet :P no joke(ben nu 26)

Gewoon je verdiepen in filosofie en dergelijke......dan kom je denk ik, tot dezelfde conclusie als de mensen in dat clipje :)

Met wat ik nu weet zeg ik inderdaad nee, dat hoeven ze niet te zien, kan ook later wel hehe...

Dat had ik wel door :P maar ik vroeg me dus af hoe je dat bedoelde....dus vroeg ik dat..... :P heeft typisch nou al gereageerd trouwens? (sorry beetje druk) :X
Nou gewoon ik vind het ongepast dat er piemels in tekenfilms van disney te zien zijn.
Vaak omdat er toch hele kleine kinderen naar kijken. Een soort indoctrinatie
Ik heb laatst een filmpje gezien waar ze lieten zien hoe zulke dingen getekend worden ff doorspoelen naar 2:06 minuten
pi_110195577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Nou gewoon ik vind het ongepast dat er piemels in tekenfilms van disney te zien zijn.
Vaak omdat er toch hele kleine kinderen naar kijken. Een soort indoctrinatie
Ik heb laatst een filmpje gezien waar ze lieten zien hoe zulke dingen getekend worden ff doorspoelen naar 2:06 minuten
Ok gekeken, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken uhm....kijk dat wat in dta vilmpje gebeurd kan je met alles doen...een lul, borsten, een driehoek...een rondje.....een hark... :P je kan er(mits) je goed kan tekenen....echt wel iets mee doen, die basisvorm :)

In die zin, denk ik dat het misschien te vergezocht is om dat aspect er ook aan toe te schrijven, neemt niet weg dat er natuurlijk directe en indirecte boodschappen in de films zitten....maar daar ontkom je eigenlijk niet aan... het is wel iets om voor te waken, zeker omdat het om kids gaat...

Daarom zeg ik ook bijv, met wat ik nu weet zal ik mn kids(die nog niet bestaan btw :P) niet naar Fantasia laten kijken, gewoon om te voorkomen dat ze dat hele idee wat erin geportreteerd wordt(wat inderdaad nogal uh....bevooroordeeld is) niet in hun brein hebben gebrand :P

kunnen ze later ook wel zien, mogen ze zelf bepalen of ik gelijk had toen ik het verboden had :P
pi_110196900
Ja ik vind t ook wel ver gaan , maar wel interessant hoe zulke tekeningen ontstaan. Ik wou je dat even laten zien.
Mijn zoon is inmiddels 15 en heeft vroeger wel Disney gekeken (Ik wist vroeger namelijk niets van illuminati of wat dan ook) hij zag toevallig laatst dat ik dat filmpje keek en heeft zich rotgelachen. Tja puber en piemels dat levert lach salvo's op he. Maar hij vond het wel raar eigenlijk dat t in kinderfilms te zien is.
Waar het in dat filmpje om gaat is dat het in het onderbewuste blijft hangen en daar verder gaat, hoe en wat weet ik verder ook niet ik ben geen psycholoog.
pi_110197796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef mousy31 het volgende:
Ja ik vind t ook wel ver gaan , maar wel interessant hoe zulke tekeningen ontstaan. Ik wou je dat even laten zien.
Mijn zoon is inmiddels 15 en heeft vroeger wel Disney gekeken (Ik wist vroeger namelijk niets van illuminati of wat dan ook) hij zag toevallig laatst dat ik dat filmpje keek en heeft zich rotgelachen. Tja puber en piemels dat levert lach salvo's op he. Maar hij vond het wel raar eigenlijk dat t in kinderfilms te zien is.
Waar het in dat filmpje om gaat is dat het in het onderbewuste blijft hangen en daar verder gaat, hoe en wat weet ik verder ook niet ik ben geen psycholoog.
Klopt....haha daarom mijn betoog ook net... ik denk dat je daardoor misschien(nadrukkelijk) inderdaad kinderen een focus op dat soort dingen te vroeg aanleert....en dat kan inderdaad kloppen gezien veranderingen in gedrag...vroeg puberen...vroeger seks etc

....echter, en dat is weer een andere discussie....kan je dat nooit op 1 "probleem" vastpinnen.... om dit wat ik nu noem even als voorbeeld te nemen....misschien speelt zelfs de evolutie daarin een rol(who knows?) of...aangezien we toch in BNW zitten...misschien komt dat(snelgroei) wel door alle gemanipuleerde groeitroep die we (in)direct binnenkrijgen...via ons voedsel.....en reageert ons lichaam daar dus ook op....

ben inmiddels ver afgedwaald....om dan maar weer helemaal on topic te gaan: ja er zitten boodschappen in ons entertainment...soms positieve....soms negatieve, het is jouw eigen verantwoordelijkheid om te bepalen wat daarmee gebeurd....en ja het is ziek dat ze ons zo (proberen) te beïnvloeden....wen er maar aan hehe :X
pi_110347196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

Inderdaad! En dan vindt men het gek dat er tegenwoordig zoveel losbandigheid en echtscheidingen zijn... Wat te denken van Mickey Mouse?

Een tovenaar, inclusief staf en bedekt met pentagrammen...

Tekenfilms als The Pinky and the Brain geven ook te denken. Kent u 'm nog?
Elke avond proberen de twee muizen de wereld over te nemen, maar dit mislukt. Mensen groeien hier mee op. Als ze ouder worden doen ze samenzweringstheorieën af als onzin. Dat is alles behalve gek, als men hier mee opgroeit.
pi_110621053
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef plopkweker het volgende:
weet je wat ik ook altijd raar vind, als je illuminati.com achtersevoren schrijft, word je ge- redirect naar de NSA.Gov website van de amerikaanse overheid

itanimulli.com
Dit is gewoon raar, eng zelfs een beetje.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_110624077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef mousy31 het volgende:
Maar hij vond het wel raar eigenlijk dat t in kinderfilms te zien is.
Het heeft allemaal 'n functie, 2 gouden ouden:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=923

http://www.goedzo.com/ind(...)elden_sbs_6_gevonden
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110650355
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef Zenato het volgende:

[..]

Kan iedereen doen. ;) Ik kan ook mijn domein doorschakelen naar fok!.
pi_110661321
quote:

[..]

nee dat is humor _O-

en wat betreft de piemel's, je kan ze overal in zien, en tja kan de animator's ook wel begrijpen beetje verdraaide humor dat wel.
Ik denk niet dat kinderen de piemel's zien vliegen bij disney, ik in ieder geval niet toen ik jonger was, het is ook maar net waar je naar zoekt.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
  maandag 23 april 2012 @ 07:05:44 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110662553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ik heb het boek nog niet gelezen maar ga ik binnenkort zeker doen, die legt in detail uit wat de symboliek van de Illuminati is, en waarom ze die gebruiken etc.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002807926/index.html
neem aan als gratis pdf?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_110672194
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 01:32 schreef Coen4d het volgende:

[..]

nee dat is humor _O-

en wat betreft de piemel's, je kan ze overal in zien, en tja kan de animator's ook wel begrijpen beetje verdraaide humor dat wel.
Ik denk niet dat kinderen de piemel's zien vliegen bij disney, ik in ieder geval niet toen ik jonger was, het is ook maar net waar je naar zoekt.
Het zou wel op het onderbewuste in kunnen werken bij mensen. Sterker nog, het kan uit het onderwuste van de tekenaars komen.

Mocht dat schadelijk zijn, dan moeten daar studies naar gedaan worden. En als die er al zijn, dan zouden die meer aandacht moeten krijgen.
pi_110683157
:D

Vrij ernstig dit maar wel lachwekkend bij het deel over doornroosje
pi_110688482
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou wel op het onderbewuste in kunnen werken bij mensen. Sterker nog, het kan uit het onderwuste van de tekenaars komen.

Mocht dat schadelijk zijn, dan moeten daar studies naar gedaan worden. En als die er al zijn, dan zouden die meer aandacht moeten krijgen.
Zou kunnen, mocht dat.
Niet echt sterk he...

Ik denk dat het veel schadelijker is voor kinderen om steeds met Robbert M geconfronteerd te worden.
Tja los van de boodschap van het verhaal he, ik hebt het over de piemel's en die zien de kinderen echt niet in die teken films.
pi_110689652
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Zou kunnen, mocht dat.
Niet echt sterk he...

Ik denk dat het veel schadelijker is voor kinderen om steeds met Robbert M geconfronteerd te worden.
Tja los van de boodschap van het verhaal he, ik hebt het over de piemel's en die zien de kinderen echt niet in die teken films.
Je hebt gelijk: Robert M zou idd schadelijker zijn. :P

Maar symbolen hoeven niet bewust herkend te worden om toch invloed uit te oefenen. Ik zag wel eens zo'n filmpje van Dan Brown dat het goed illustreert:
En dat zijn volwassenen die gespecialiseerd zijn in beeldtaal. ;)
pi_110696764
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110731721
quote:

[..]

Nee hoor, de persoon die dat adres heeft aangemaakt en heeft doorverwezen deed het voor de grap, is ergens op internet een interview met die persoon te lezen. Niks aan het handje dus.
pi_110733112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

FuQ :') ?!
Er staat alleen maar 1776. Dat is het jaar waarop de VS zichzelf onafhankelijk verklaarde. Lijkt me vrij logisch om dat jaartal op je geld te zetten.
pi_110734310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef Schaffelaar het volgende:

[..]

Er staat alleen maar 1776. Dat is het jaar waarop de VS zichzelf onafhankelijk verklaarde. Lijkt me vrij logisch om dat jaartal op je geld te zetten.
Het is voor meerdere interpretaties vatbaar, zoals bij veel symboliek.
En btw er staat wel meer op dan 1776. duh.
quote:
The Illuminati (plural of Latin illuminatus, "enlightened") is a name given to several groups, both real (historical) and fictitious. Historically the name refers to the Bavarian Illuminati, an Enlightenment-era secret society founded on May 1, 1776.
http://www.jesus-is-savio(...)an_on_our_dollar.htm
Eisenhower1961.
pi_110738150
Mwa, andere symboliek op de dollarbiljetten die het met de illuminati zou verbinden vind ik zelf altijd nogal vergezocht. Het gebruik van het alziend oog is niet zo vreemd. "One nation under God" enzo, het alziend oog in binnen het christendom een teken van de goddelijke voorzienigheid.

De nieuwe regering was op zoek naar legitimiteit (het zegel dat o.a. op de dollar te vinden is is ontworpen in het voorlaatste jaar van de onafhankelijkheidsoorlog), op je geld symbolisch melden dat God het eens was met je onafhankelijkheidsverklaring helpt daarbij. "Annuit c½ptis", het motto naast het alziend oog is lastig te vertalen, maar moet in deze context zoveel betekenen dat God (het oog) zijn goedkeuring geeft. Er is ook overwogen om het motto "Deo Favente" te gebruiken, dat had duidelijker geweest.

Daarnaast wordt "Novus ordo seclorum" vaak foutief vertaald als "New World Order", terwijl het eigenlijk zoveel betekend als "Nieuwe orde van de tijden", een citaat van Vergillius. Het staat voor de overgang van een periode van 'onderdrukking' door de Engelsen, naar een periode van een democratische liberale rechtstaat.
pi_110742333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Schaffelaar het volgende:
Mwa, andere symboliek op de dollarbiljetten die het met de illuminati zou verbinden vind ik zelf altijd nogal vergezocht.
Ik niet.

quote:
13 leaves in the olive branch
13 bars and stripes in the shield
13 arrows in the right claw
13 letters in the "E Pluribus Unum" on the ribbon
13 stars in the green crest above
32 long feathers on its right wing representing the 32º in Freemasonry
13 granite stones in the Pyramid. (The 13 layers represent the 13 Illuminati bloodlines)
13 letters in Annuit Coeptis

http://www.theforbiddenkn(...)33_freemason_sig.htm

quote:
The creation of the United States and the Illuminati organization were artificial beginnings for public consumption. The United States was the device to be used to bring the Illuminati into public acceptance. Current Illuminati members believe that Adam Weishaupt was a look-alike for George Washington, and it is actually Weishaupts image that appears on the one-dollar bill.
http://www.bibliotecapley(...)tiles/reptiles08.htm
Wat meer on topic:
http://www.complex.com/st(...)-illuminat-imagery#7
Eisenhower1961.
pi_110748411
quote:
Ik wil niet te ver off-topic gaan maar vind het zonde om hier niet op te reageren: Ook daar is een veel simpelere verklaring voor. De Verenigde Staten bestond op het moment dat het zegel werd ontworpen uit 13 staten, dus dat liet men terugkomen in het ontwerp.
  woensdag 25 april 2012 @ 07:38:30 #105
52357 Lambiekje
pi_110755976
quote:
mmm deze is interessant.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_110756074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:48 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Die hebben ze er voor de makkelijkheid waarschijnlijk maar even bijverzonnen.

Hadden ze niet hoeven doen, 1776 zegt al genoeg toch? Zal niet voor niets zijn, dat is wel duidelijk.
Gast, lul niet zo dom man :')

Die 1776 verwijst overduidelijk naar de onafhankelijkheidsverklaring op 4 juli 1776.

:')_____________!
I feel kinda Locrian today
pi_110759164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef Schaffelaar het volgende:

[..]

Ik wil niet te ver off-topic gaan maar vind het zonde om hier niet op te reageren: Ook daar is een veel simpelere verklaring voor. De Verenigde Staten bestond op het moment dat het zegel werd ontworpen uit 13 staten, dus dat liet men terugkomen in het ontwerp.
Tja, en waarom waren er 13 staten ? 1 voor iedere familie ?
Eisenhower1961.
pi_110759842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee.. Zucht. Leer geschiedenis.
  woensdag 25 april 2012 @ 10:59:38 #109
52357 Lambiekje
pi_110760109
quote:
12s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Nee.. Zucht. Leer geschiedenis.
wie moet nu wat leren
pi_110762100
pi_110774875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Opnieuw: Erg ver gezocht. Er waren meer dan dertien Engelse koloniën in Noord-Amerika, en het is prima te verklaren waarom alleen deze dertien zich onafhankelijk verklaarden.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:40:45 #112
52357 Lambiekje
pi_110775711
quote:
De propaganda geschiedenis weet ik ook wel.

wat ik niet snap is alles wat met 13 te maken heeft is eng. 13e verdiepingen bestaan er niet bv.
Waarom dan wel 13 staten. Ik zou dan als je zo spastisch doet met 13. Zorg er dan voor dat er 12 of 14 staten zijn aangemeld.

De 13 staten van Amerika zeer zeker wel meer vandoen dan alleen sec aangesloten staten.
pi_110775841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat ik niet snap is alles wat met 13 te maken heeft is eng. 13e verdiepingen bestaan er niet bv.
Waarom dan wel 13 staten. Ik zou dan als je zo spastisch doet met 13. Zorg er dan voor dat er 12 of 14 staten zijn aangemeld.

De 13 staten van Amerika zeer zeker wel meer vandoen dan alleen sec aangesloten staten.
En een geschiedenis zonder bewijs neem je wel aan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gray op 25-04-2012 17:59:45 (Let op je woorden) ]
pi_110779240
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend geheel. Omdat er geen 13de verdieping is in veel hotels e.d. is het onwaarschijnlijk dat er 13 staten zijn? Lijkt me juist pleiten vóór het feit dat er 13 staten waren, anders kon je makkelijk 14 kiezen.
  donderdag 26 april 2012 @ 06:50:17 #116
52357 Lambiekje
pi_110802504
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef starla het volgende:

[..]

Wat een onsamenhangend geheel. Omdat er geen 13de verdieping is in veel hotels e.d. is het onwaarschijnlijk dat er 13 staten zijn? Lijkt me juist pleiten vóór het feit dat er 13 staten waren, anders kon je makkelijk 14 kiezen.
nee het gaat om de numerologische spasme heden ten dage met het getal 13.
pi_110802552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 06:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het gaat om de numerologische spasme heden ten dage met het getal 13.
Oh
pi_110878642
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Je hebt gelijk: Robert M zou idd schadelijker zijn. :P

Maar symbolen hoeven niet bewust herkend te worden om toch invloed uit te oefenen. Ik zag wel eens zo'n filmpje van Dan Brown dat het goed illustreert:
En dat zijn volwassenen die gespecialiseerd zijn in beeldtaal. ;)
Ik wil best ver gaan in complottheorieën maar ook daar moet je niet goed gelovig in zijn,
Dat subtiele boodschappen werken is evident, maar je gaat voorbij aan een paar dingen in mijn mening.

Je kan namelijk zo'n beetje ieder figuur opbouwen van uit een penis dus dat grapje wat ze op internet uithalen dat je ergens een piemel of vagina in ziet kun je bij bijna alle tekeningen doen. dit zeg ik als tekenaar.

Als je een beetje weet van de geschiedenis van animatie in verband met holywood, weet je dat er een conservatieve periode is geweest waarin sexy kleding en of bollingen in de broek uit den boze was. Kijk maar wat voor een transformatie betty boob heeft doorgaan in die tijden, en zelfs de kleur van tweety is geel omdat een huid kleur hem naakt zou laten lijken volgens de toen geldende commissie.

En nu is die vrijheid er weer dus word er gebruik van gemaakt, dus hebben sommige figuren een lichte bolling want ja een man heeft een piemel, en zijn sommige vrouwen sexy wand een vrouw kan sexy zijn, ik snap die animatoren wel. dat zeg ik als animator.

En tja ik zou me meer zorgen maken om de boodschap die een verhaal mee geeft.
En nee ik ben geen disney fan, beter gezegd ik hou er helemaal niet van.
pi_110880059
Eisenhower1961.
pi_110880657
quote:
dit dus.
Maar dat david icke filmpje heb je die nog in het engels, ik heb geen zin in duits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')