Zag gister ook weer zo'n filmpje....werkelijk elke artiest(e) die ooit zich/of haar zelf heeft laten fotograferen met haar, of wat dan ook voor haar oog, of soms zelfs dat maar half, was volgens de plaatser illuminatie...nou dan ken ik er inderdaad een heleboel....mensen, neem het onderwerp serieus, ma ga het niet verkrachten met werkelijk allemaal nietszeggende dingen ....dan wordt niks wat hierover gezegd wordt door iemand meer serieus genomen hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet alles met ogen is direct verbonden met die shit.
Ik kan het soms ook niet volgen hoor dan gaat het zo ver... Vandaag zag ik eerst 1 filmpje over dat ons leven een illusie is ik snap er nog steeds geen hol van heb verschillende filmpjes bekeken en ik snap t gewoon nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Die in het orgel? Nouja dat vond ik een beetje een zwak punt van dat filmpje eerder...dat fantasia stukje(die ik inderdaad als kind ook 100x heb gezienvond het interessant) was inderdaad nu ik het ook weer eens terugzag, heel weird ..
...en inderdaad, dat zag nog precies zo in mn hoofd geprent...zoals denk ik de bedoeling was....best sick eigenlijk, en dat Disney echt fanatiek vrijmetselaar was, wist ik inderdaad ook niet, wel weer eens frappant...
Oh en dan nog wat....dat "gebaar" met de pink en wijsvinger....hahaha, ik doe het onbewust ook, en nu? ben ik dan bezeten door satan?![]()
En nee ik ben geen vrijmetselaar ofzo![]()
...dat is een beetje mn issue met ditsoort onderwerpen... soms, niet altijd, ziet men ook dingen waar ze er niet zijn...is niet erg, het wordt pas dom als je dat niet op een gegeven moment doorkrijgt
Nou gewoon ik vind het ongepast dat er piemels in tekenfilms van disney te zien zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ik kan het soms ook niet volgen hoor dan gaat het zo ver... Vandaag zag ik eerst 1 filmpje over dat ons leven een illusie is ik snap er nog steeds geen hol van heb verschillende filmpjes bekeken en ik snap t gewoon nog steeds niet.
Die ken ik inderdaad....en ik snap wel dat je dat dan niet na 10 minuten begrijpt....hehe, weetje waar zij het over hebben,snapte ik pas na uh....23 jaar rondlopen op deze planeetno joke(ben nu 26)
Gewoon je verdiepen in filosofie en dergelijke......dan kom je denk ik, tot dezelfde conclusie als de mensen in dat clipje
Fantasia vind ik een rare film en totaal niet geschikt voor kleine kinderen.
Met wat ik nu weet zeg ik inderdaad nee, dat hoeven ze niet te zien, kan ook later wel hehe...
Maare ik vroeg het eigenlijk aan typisch van die piemels hihi
Dat had ik wel doormaar ik vroeg me dus af hoe je dat bedoelde....dus vroeg ik dat.....
heeft typisch nou al gereageerd trouwens? (sorry beetje druk)
Ok gekeken, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken uhm....kijk dat wat in dta vilmpje gebeurd kan je met alles doen...een lul, borsten, een driehoek...een rondje.....een hark...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nou gewoon ik vind het ongepast dat er piemels in tekenfilms van disney te zien zijn.
Vaak omdat er toch hele kleine kinderen naar kijken. Een soort indoctrinatie
Ik heb laatst een filmpje gezien waar ze lieten zien hoe zulke dingen getekend worden ff doorspoelen naar 2:06 minuten
Klopt....haha daarom mijn betoog ook net... ik denk dat je daardoor misschien(nadrukkelijk) inderdaad kinderen een focus op dat soort dingen te vroeg aanleert....en dat kan inderdaad kloppen gezien veranderingen in gedrag...vroeg puberen...vroeger seks etcquote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef mousy31 het volgende:
Ja ik vind t ook wel ver gaan , maar wel interessant hoe zulke tekeningen ontstaan. Ik wou je dat even laten zien.
Mijn zoon is inmiddels 15 en heeft vroeger wel Disney gekeken (Ik wist vroeger namelijk niets van illuminati of wat dan ook) hij zag toevallig laatst dat ik dat filmpje keek en heeft zich rotgelachen. Tja puber en piemels dat levert lach salvo's op he. Maar hij vond het wel raar eigenlijk dat t in kinderfilms te zien is.
Waar het in dat filmpje om gaat is dat het in het onderbewuste blijft hangen en daar verder gaat, hoe en wat weet ik verder ook niet ik ben geen psycholoog.
Inderdaad! En dan vindt men het gek dat er tegenwoordig zoveel losbandigheid en echtscheidingen zijn... Wat te denken van Mickey Mouse?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Disney is daar ook niet vies van, en dat kunnen geen teken foutjes zijn in die duidelijke taal en vormen....
Er is veel meer hiervan te vinden en dat heeft mij al jaren geleden aan het denken gezet wat ik mijn kinderen voorzet, en zelf vroeger heb gekeken....
Dit is gewoon raar, eng zelfs een beetje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef plopkweker het volgende:
weet je wat ik ook altijd raar vind, als je illuminati.com achtersevoren schrijft, word je ge- redirect naar de NSA.Gov website van de amerikaanse overheid
itanimulli.com
Het heeft allemaal 'n functie, 2 gouden ouden:quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef mousy31 het volgende:
Maar hij vond het wel raar eigenlijk dat t in kinderfilms te zien is.
Kan iedereen doen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dit is gewoon raar, eng zelfs een beetje.
nee dat is humorquote:Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef Zenato het volgende:
[..]
neem aan als gratis pdf?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog niet gelezen maar ga ik binnenkort zeker doen, die legt in detail uit wat de symboliek van de Illuminati is, en waarom ze die gebruiken etc.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002807926/index.html
Het zou wel op het onderbewuste in kunnen werken bij mensen. Sterker nog, het kan uit het onderwuste van de tekenaars komen.quote:Op maandag 23 april 2012 01:32 schreef Coen4d het volgende:
[..]
nee dat is humor
en wat betreft de piemel's, je kan ze overal in zien, en tja kan de animator's ook wel begrijpen beetje verdraaide humor dat wel.
Ik denk niet dat kinderen de piemel's zien vliegen bij disney, ik in ieder geval niet toen ik jonger was, het is ook maar net waar je naar zoekt.
Zou kunnen, mocht dat.quote:Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zou wel op het onderbewuste in kunnen werken bij mensen. Sterker nog, het kan uit het onderwuste van de tekenaars komen.
Mocht dat schadelijk zijn, dan moeten daar studies naar gedaan worden. En als die er al zijn, dan zouden die meer aandacht moeten krijgen.
Je hebt gelijk: Robert M zou idd schadelijker zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Zou kunnen, mocht dat.
Niet echt sterk he...
Ik denk dat het veel schadelijker is voor kinderen om steeds met Robbert M geconfronteerd te worden.
Tja los van de boodschap van het verhaal he, ik hebt het over de piemel's en die zien de kinderen echt niet in die teken films.
Nee hoor, de persoon die dat adres heeft aangemaakt en heeft doorverwezen deed het voor de grap, is ergens op internet een interview met die persoon te lezen. Niks aan het handje dus.quote:Op zondag 22 april 2012 01:55 schreef Zenato het volgende:
[..]
Er staat alleen maar 1776. Dat is het jaar waarop de VS zichzelf onafhankelijk verklaarde. Lijkt me vrij logisch om dat jaartal op je geld te zetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |