abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109731773
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Hier kan ik inkomen, maar het gebruik van de symbolen in popcultuur vind ik gewoon vaag. Wat gebeurd er met onze hersenen als we die symbolen zien? Ooit ook maar enig onderzoek naar gedaan of het daadwerkelijk zo is?
Ik heb niet gezegd dat er iets met onze hersenen gebeurd.
""Most of the Masonic symbolism, in its original and proper meaning, refers primarily to the Solar and Phallic worship. ."
Zoals ik hierboven al postte, het is aanbidding.
pisvlek
pi_109791716
Eindelijk weer een Illuminati topic :P

Ik heb er verschillende verklaringen van gelezen. Sommigen denken dat het een onderdeel is van van hun geloof, aangezien ze geloven in de kracht van symboliek en numerologie.
Anderen zien het als een "subliminal message", die symbolen zitten verstopt, maar onbewust neem je die symbolen wel op. Dit doen ze om je (onbewust) vertrouwd te maken met "hun".

Maar tegenwoordig zie je die symbolen over en duidelijk, dus daarom denken sommigen dat ze het gewoon leuk vinden om erin te doen. Om te laten zien dat zij de macht hebben.

Wat het ook mag zijn, die symbolen zijn er echt niet zomaar. Ze zitten zelfs ook op je rijbewijs:

http://rikclay.wordpress.(...)piramide-en-het-oog/

Toeval of niet?
pi_109792160
Hier wat uitleg van de schrijver van Codex Magica.
pisvlek
  maandag 2 april 2012 @ 12:33:33 #55
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109799925
Ooit begonnen onder de CIA in samenwerking met invloedrijke figuren uit de mediawereld. Een controleprogramma, indoctrinatie en beïnvloeding van mensen (en vooral kinderen!) door onderbewuste triggers en boodschappen in muziek, televisie e.d. Vandaag de dag nog steeds een zeer actuele en voor veel mensen moeilijk te zien en accepteren kwestie
Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas?
pi_109821618
De illuminati...

Betekent 'de verlichten'.

Met gloeilampen? Zonnestralen? Nee. Met kennis. Illuminati geloven dat hun denken hoger is dan dat van andere niet-verlichte mensen. Zij geloven dat hun intellectuele capaciteiten, hun rede, een upgrade hebben gehad en dat zij daarom beter in staat zijn voor andere mensen te bepalen wat goed voor hen en de mensheid is, dan die mensen zelf. Dus elite vs kuddes.

Dit verschijnsel bestaat al sinds mensenheugenis en ging traditioneel gepaard met een fusie van religieuze en gouvermentele elite - priester en koning die samen de dienst uitmaken voor het boerenvolk.

De religie van de elite bevatte geheime kennis die niet medegedeeld werd aan het volk - om het volk in onwetendheid te houden en daardoor beter te kunnen regeren. De geheimen van die religie werd alleen doorgegeven aan hen die waardig geacht werden de geheime kennis te ontvangen. Dit was de esoterische religie, het boerenvolk ontving een exoterische leer.

De esoterische leerd werd openbaar gemaakt maar tegelijkertijd geheim gehouden door middel van symbolen. 1 symbool kon veel verschillende lagen van betekenis hebben. Uiteindelijk gaan ze allemaal over de aard van het universum en de positie van de mens daarin.

De elite geloofde dat door middel van hun verlichte rede zij gelijk werden aan goden. Zij evolueerden als het ware van een simpele mens tot goddelijke status.

De religie van de elite van Egypte, Babylon, Griekenland, Rome, Perzie, China, India enzovoorts is niet verloren gegaan, maar steeds doorgegeven via geheime genootschappen, sektes, cults. Het laatste grote instituut dat op deze manier de touwtjes in handen hield was de rooms katholieke kerk. Met de intrede van protestantisme kwam een eind aan haar grip op de wereld door middel van het dom houden van mensen en absolute macht. De esoterie is in het westen op de achtergrond verdwenen maar sinds de culture revolutie van de jaren 50/60 weer volop aanwezig. Op het moment leven we in een overgangsfase van traditionele protestants christelijke normen en waarden naar paganistische esoterische normen en waarden en wereldbeeld.

Dit is niet per toeval maar vantevoren gepland. Dit staat uitgebreid beschreven in het boek 'the externalization of the hierarchy' wat beschrijft hoe de esoterie van de elite over de gehele wereldbevolking verspreid dient te worden, waardoor ieder een 'verlichte' wordt. Populaire enterntainment helpt mee aan dit indoctrinatieproces waarin occultisme en esoterische symbolen, ideeen, praktijken enz. de orde van de dag, de nieuwe cultuur worden zoals vanouds.

Dit boek is te lezen op http://library.binarydiss(...)of-the-Hierarchy.pdf
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 21:03:05 #57
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109822240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat er iets met onze hersenen gebeurd.
""Most of the Masonic symbolism, in its original and proper meaning, refers primarily to the Solar and Phallic worship. ."
Zoals ik hierboven al postte, het is aanbidding.
Oké, maar dan vind ik het ook een rare manier van aanbidding, symbolen in clips/films doen. Als het geen 'mind control' is, wat dan? Machtsgeilheid en omdat het kan?
:')
pi_109822322
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De illuminati...

Betekent 'de verlichten'.

Met gloeilampen? Zonnestralen? Nee. Met kennis. Illuminati geloven dat hun denken hoger is dan dat van andere niet-verlichte mensen. Zij geloven dat hun intellectuele capaciteiten, hun rede, een upgrade hebben gehad en dat zij daarom beter in staat zijn voor andere mensen te bepalen wat goed voor hen en de mensheid is, dan die mensen zelf. Dus elite vs kuddes.

Dit verschijnsel bestaat al sinds mensenheugenis en ging traditioneel gepaard met een fusie van religieuze en gouvermentele elite - priester en koning die samen de dienst uitmaken voor het boerenvolk.

De religie van de elite bevatte geheime kennis die niet medegedeeld werd aan het volk - om het volk in onwetendheid te houden en daardoor beter te kunnen regeren. De geheimen van die religie werd alleen doorgegeven aan hen die waardig geacht werden de geheime kennis te ontvangen. Dit was de esoterische religie, het boerenvolk ontving een exoterische leer.

De esoterische leerd werd openbaar gemaakt maar tegelijkertijd geheim gehouden door middel van symbolen. 1 symbool kon veel verschillende lagen van betekenis hebben. Uiteindelijk gaan ze allemaal over de aard van het universum en de positie van de mens daarin.

De elite geloofde dat door middel van hun verlichte rede zij gelijk werden aan goden. Zij evolueerden als het ware van een simpele mens tot goddelijke status.

De religie van de elite van Egypte, Babylon, Griekenland, Rome, Perzie, China, India enzovoorts is niet verloren gegaan, maar steeds doorgegeven via geheime genootschappen, sektes, cults. Het laatste grote instituut dat op deze manier de touwtjes in handen hield was de rooms katholieke kerk. Met de intrede van protestantisme kwam een eind aan haar grip op de wereld door middel van het dom houden van mensen en absolute macht. De esoterie is in het westen op de achtergrond verdwenen maar sinds de culture revolutie van de jaren 50/60 weer volop aanwezig. Op het moment leven we in een overgangsfase van traditionele protestants christelijke normen en waarden naar paganistische esoterische normen en waarden en wereldbeeld.

Dit is niet per toeval maar vantevoren gepland. Dit staat uitgebreid beschreven in het boek 'the externalization of the hierarchy' wat beschrijft hoe de esoterie van de elite over de gehele wereldbevolking verspreid dient te worden, waardoor ieder een 'verlichte' wordt. Populaire enterntainment helpt mee aan dit indoctrinatieproces waarin occultisme en esoterische symbolen, ideeen, praktijken enz. de orde van de dag, de nieuwe cultuur worden zoals vanouds.

Dit boek is te lezen op http://library.binarydiss(...)of-the-Hierarchy.pdf
Copyright Lucis Trust(Lucifer Trust).

Ook komt de kennis van de 'leiders' rechtstreeks uit boeken als Il Principe van Machiavelli, en The Art of War van Sun Tzu.
pisvlek
pi_109822550
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oké, maar dan vind ik het ook een rare manier van aanbidding, symbolen in clips/films doen. Als het geen 'mind control' is, wat dan? Machtsgeilheid en omdat het kan?
Toch is het aanbidding, dit zijn zij verplicht omdat ze hun ziel hebben verkocht.
http://www.sacred-texts.com/eso/sta/sta24.htm (uittreksel uit een boek van Dr. Faust)
http://en.wikipedia.org/wiki/Johann_Georg_Faust

Op de bovenstaande site staat een ritueel uitgelegd hoe je demonen op kunt roepen en daar staat ook een deel over onderhandelen met de duivel, die altijd vraagt om het aanbidden van zijn naam. Ik denk dat het daarmee te maken heeft. Maar lees het zelf even, misschien heb jij er een andere interpretatie van die mij weer iets kan leren.
pisvlek
pi_109825416
De moeder:

Ook 'n mooie:
Brave New Music

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 02-04-2012 21:55:36 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109848298

Vond deze clip toch wel een van de ergste die ik ben tegengekomen met illuminati symbolen.
pi_109859178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef mousy31 het volgende:

Vond deze clip toch wel een van de ergste die ik ben tegengekomen met illuminati symbolen.
Die is inderdaad echt belachelijk.

Lady Gaga zou goed de nieuwe Anti-Christ kunnen zijn. Genoeg kids die haar aanbidden voor haar talentloze muziek.

En LELIJK dat ze is :r

Maar goed, that's neither here nor there.
pisvlek
pi_109982631
Ik vind die video van gaga ook walgelijk vind m eng en vies.

Was net mn huisje aan het schoonmaken en zag ondertussen deze clip op slamfm voorbij komen.
Bij deze clip moest ik gelijk aan HAARP denken
Ze zingen nl ook we can make an earthquake up in the air. edit ik zie nu dat het up in here moet zijn
HAARP schiet die radio stralen de atmosfeer in en sommige mensen denken dat het apparaat een aardbeving kan veroorzaken.
Of het waar is ben k zelf nog niet over uit, de ene dag denk ik tja waarom zouden ze niet zoiets uitvinden en de andere dag denk ik, nee dit gaat me veels te ver.

Edit: Ik heb de tekst ff opgezocht:

[Labrinth]

Labrinth come in...
Labrinth come in...
Ladies and gentleman
This is something they call A ground-breaker, (breaker...)
So let me first apologize
To the shirts and the ties
For your make up
Cause I make you ugly
As soon as it drops
We're on a rampage
Bottles poppin' off
Before you know it
There's rubble and dustCuz we be f***ing it up
Somebody say
(You better run)
Yeah!
I predict an earthquake up in here
say yeah!
Cause we throw bombs on it, throw bombs on it
Just smash something, yeah mosh for me yeah!
We can make an earthquake up in here
Ladies and gentleman
What you're about to witnessIs no illusion
And now, we got the bass banging from here to
Buckingham Palace
They're all moving
Hey Simon, we're f***ing them up
Turning them Psyhco
Everybody rock
Let's bring the house down to rubble and dust
Cuz we be f***ing it up
Somebody say
You better run
Yeah!
Say yeah!
Just smash something, yeah mosh for me yeah!
Say yeah!
Say Yeah
Say Yeah!
So Here We Go We Go,

[Tinie Tempah]

Hey yo, Labrinth,
This ones feeling like a straight 10 on the richter scale you know,
Yeah! Fire, fire,
We about to set this place on fire
Without a match or lighter
Don't do girlfriends
One nighters, make 'em (ahh)C-minor, if I want ChristianOr Kurt Gieger,
I just phone up the designer
Doing all nighters
No days off, grey hairs and a little weight loss
I Predict (Riots)
I Predict (Chaos)
I Predict (people)
I Predict (aahh)
Disturbing london, got the whole city panicking
I be nostradamus my n-n-n*ggahLabrinth
Yeah!
Say yeah!
Just smash something, yeah mosh for me
yeah!
Labrinth come in...

[ Bericht 19% gewijzigd door mousy31 op 06-04-2012 14:42:16 ]
pi_109984301
Disney is daar ook niet vies van, en dat kunnen geen teken foutjes zijn in die duidelijke taal en vormen....
Er is veel meer hiervan te vinden en dat heeft mij al jaren geleden aan het denken gezet wat ik mijn kinderen voorzet, en zelf vroeger heb gekeken....

[ Bericht 30% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 06-04-2012 15:19:28 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_109991860
Ik heb gisteren ook zulke filmpjes gezien
deel 1
deel2

http://www.myvideo.nl/watch/8144692
hier staat deel 3 , die word nl geblokkeerd door youtube omdat southpark erin staat
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:30:15 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110024930
En dit dan ?

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_110028262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Summers het volgende:
En dit dan ?

[ afbeelding ]
Is ook wel erg duidelijk...
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_110028815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:05 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Disney is daar ook niet vies van, en dat kunnen geen teken foutjes zijn in die duidelijke taal en vormen....
Er is veel meer hiervan te vinden en dat heeft mij al jaren geleden aan het denken gezet wat ik mijn kinderen voorzet, en zelf vroeger heb gekeken....

Waarom is dit dan meteen 'Illuminati' volgens jou? Walt Disney was een Vrijmetselaar, dus verwerkt hij (en zijn werknemers) mason symbolen in zijn werk. Dat is niet meteen iets duivels of iets wat met Illuminati te maken heeft. Verdiep je eerst eens verdomme in de stof voordat je van een random youtube filmpje iets aanneemt, ik heb met je te doen als je in alles zo makkelijk over te halen ben.
pi_110035833
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dit dan meteen 'Illuminati' volgens jou? Walt Disney was een Vrijmetselaar, dus verwerkt hij (en zijn werknemers) mason symbolen in zijn werk. Dat is niet meteen iets duivels of iets wat met Illuminati te maken heeft. Verdiep je eerst eens verdomme in de stof voordat je van een random youtube filmpje iets aanneemt, ik heb met je te doen als je in alles zo makkelijk over te halen ben.
Gezien je laatste zin voel ik me totaal niet geneigd om je ook maar een normale reactie te geven wat een held ben je zeg....
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_110048347
Haha Typisch is zelf ook een Vrijmetselaar, daarom reageert hij zo.

Maar op de een of andere manier doet hij altijd zo geheimzinnig dat hij een Vrijmetselaar is.
pi_110048418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Gezien je laatste zin voel ik me totaal niet geneigd om je ook maar een normale reactie te geven wat een held ben je zeg....
Geef dan antwoord op mijn vraag. Zo jezelf verdedigen getuigd ook niet van kennis/wilskracht of iets in die trant. Ik ben serieus benieuwd naar hoe je daar aan komt.

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 04:11 schreef SchoneZoon het volgende:
Haha Typisch is zelf ook een Vrijmetselaar, daarom reageert hij zo.

Maar op de een of andere manier doet hij altijd zo geheimzinnig dat hij een Vrijmetselaar is.
Stel dat dat zo is, dat veranderd nog niets aan mijn vraag.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 04:18:45 ]
pi_110145058
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh je vind het dus normaal dat peuters piemels etc zien in films?
pi_110167246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Oh je vind het dus normaal dat peuters piemels etc zien in films?
Die in het orgel? Nouja dat vond ik een beetje een zwak punt van dat filmpje eerder...dat fantasia stukje(die ik inderdaad als kind ook 100x heb gezien :P vond het interessant) was inderdaad nu ik het ook weer eens terugzag, heel weird ..

...en inderdaad, dat zag nog precies zo in mn hoofd geprent...zoals denk ik de bedoeling was....best sick eigenlijk, en dat Disney echt fanatiek vrijmetselaar was, wist ik inderdaad ook niet, wel weer eens frappant... 8-)

Oh en dan nog wat....dat "gebaar" met de pink en wijsvinger....hahaha, ik doe het onbewust ook, en nu? ben ik dan bezeten door satan? _O-

En nee ik ben geen vrijmetselaar ofzo _O-

...dat is een beetje mn issue met ditsoort onderwerpen... soms, niet altijd, ziet men ook dingen waar ze er niet zijn...is niet erg, het wordt pas dom als je dat niet op een gegeven moment doorkrijgt :)

[ Bericht 12% gewijzigd door DontGiveAFok op 11-04-2012 14:00:53 ]
pi_110167726

[ Bericht 100% gewijzigd door DontGiveAFok op 11-04-2012 01:15:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')