abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109663404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie BNW als een plek waar je hierover open kan praten, natuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, maar het moet geen flamewar worden. En het onderwerp moet ook open zijn voor wel gelovers zonder dat er te veel gebasht wordt :s)_
Inderdaad, er zijn mensen voor minder geband dan een doodsverwensing naar mensen die op z'n minst op zoek zijn naar de verklaring achter bepaalde zaken.
pisvlek
pi_109663438
http://www.illumnati.com/History/history_ill_main.html

Daar staat alle info over Illuminati in het verleden

Illuminati heeft ook als slagzinnetje: backwards is know you everything
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_109663794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie BNW als een plek waar je hierover open kan praten, natuurlijk mag je het er niet mee eens zijn, maar het moet geen flamewar worden. En het onderwerp moet ook open zijn voor wel gelovers zonder dat er te veel gebasht wordt :s)_
pi_109674178
quote:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat van die geen flamewar enz. werkt natuurlijk ook de andere kant op. Dus van wel- naar niet-gelovigen. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_109681175
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef DrunkenBuddha het volgende:
En die symboliek in de media, waarom doen ze dat dan zul je je afvragen?

Dat is het aanbidden van de duivel. Niets meer, niets minder.
Volgens mij is het idee dat het zou werken als trigger voor hersenspoeling, en ook voor machtsvertoon als je de illuminati-gelovers zou geloven.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2012 @ 00:52:05 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109681256
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee dat het zou werken als trigger voor hersenspoeling, en ook voor machtsvertoon als je de illuminati-gelovers zou geloven.
Ja maar dat is gewoon niet bewezen voor zover ik weet. Klinkt in mijn oren meer als een paranoide gedachte.
:')
pi_109681785
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon niet bewezen voor zover ik weet. Klinkt in mijn oren meer als een paranoide gedachte.
Totdat het kan worden aangetoond zie ik het ook als een paranoide gedachte.

Sowieso is kennis van de betekenis van gebruikte symbolen nodig bij de ontvanger om het in juiste context te plaatsen. Henk en Ingrid weten niet wat te denken van een piramide met een oog erboven. De illuminati kunnen net zo goed chinees lullen. :P
pi_109682334
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:28 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_109682357
quote:
Bij het clipje van GaGa: een trident is het symbool voor Satan? Ohh, ik dacht dat dat het attribuut van Poseidon was!

On topic: Illuminatie of Vrijmetselarij bestaat natuurlijk wel, maar is gewoon een soort elitair Rotary-achtige club van hoge piefen en professoren die samen bijv. veel aan liefdadigheid doen. Waarschijnlijk zijn een paar leden bijv. de president van Amerika, maar ze willen echt niet de wereld overnemen of stoppen rare tekens in clips. Als je zoekt naar dit soort troep, vind je die wel in elke clip/reclame/whatever.
pi_109682562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:38 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Bij het clipje van GaGa: een trident is het symbool voor Satan? Ohh, ik dacht dat dat het attribuut van Poseidon was!

On topic: Illuminatie of Vrijmetselarij bestaat natuurlijk wel, maar is gewoon een soort elitair Rotary-achtige club van hoge piefen en professoren die samen bijv. veel aan liefdadigheid doen. Waarschijnlijk zijn een paar leden bijv. de president van Amerika, maar ze willen echt niet de wereld overnemen of stoppen rare tekens in clips. Als je zoekt naar dit soort troep, vind je die wel in elke clip/reclame/whatever.
Daarom moet het allemaal in het geheim?
Als het allemaal zo goed bedoeld was, dan werd het allemaal in het openbaar gedaan.
It's so secret we can't talk about it.
pisvlek
pi_109683953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 03:16 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Daarom moet het allemaal in het geheim?
Als het allemaal zo goed bedoeld was, dan werd het allemaal in het openbaar gedaan.
It's so secret we can't talk about it.
Zo geheim is het niet, hier in Groningen kun je gewoon bij ze binnenstappen en vragen of je lid mag worden!
pi_109706752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 08:43 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Zo geheim is het niet, hier in Groningen kun je gewoon bij ze binnenstappen en vragen of je lid mag worden!
Natuurlijk kan dat, waar zouden ze anders hun leden vandaan halen?
Maar ik heb het over wat ze(de elite van die club dan, presidenten enz) bespreken op die clubs van ze, dat is wel degelijk geheim. En je gaat me toch niet zeggen dat jij denkt dat er niets speciaals besproken wordt daar...

Net zoals op de Bilberbergconferenties, daar worden geo-politieke kwesties besproken die ons aangaan, maar we mogen niet weten wat er gezegd wordt.
Ik kan het citaat zo niet meer vinden maar heb laatst nog gelezen dat een politicus had gezegd dat er dus wel degelijk strategieën en beleid wordt bepaald, in tegenstelling tot de Bilderbergers zelfs die zeggen dat er niets aan de hand is en dat het een privé bijeenkomst is waar niets bepaald wordt.
pisvlek
pi_109719621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, waar zouden ze anders hun leden vandaan halen?
Maar ik heb het over wat ze(de elite van die club dan, presidenten enz) bespreken op die clubs van ze, dat is wel degelijk geheim. En je gaat me toch niet zeggen dat jij denkt dat er niets speciaals besproken wordt daar...

Net zoals op de Bilberbergconferenties, daar worden geo-politieke kwesties besproken die ons aangaan, maar we mogen niet weten wat er gezegd wordt.
Ik kan het citaat zo niet meer vinden maar heb laatst nog gelezen dat een politicus had gezegd dat er dus wel degelijk strategieën en beleid wordt bepaald, in tegenstelling tot de Bilderbergers zelfs die zeggen dat er niets aan de hand is en dat het een privé bijeenkomst is waar niets bepaald wordt.
Ik zeg ook niet dat de hoge elite geen invloed heeft op de wereld, maar de organisatie wordt hier echt afgespiegeld als een enge machtsbeluste sekte die rare symbooltjes in clips stopt om de mens te hypnotiseren oid.
pi_109720641
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de hoge elite geen invloed heeft op de wereld, maar de organisatie wordt hier echt afgespiegeld als een enge machtsbeluste sekte die rare symbooltjes in clips stopt om de mens te hypnotiseren oid.
:Y
pi_109721100
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Dat ze die symbolen stelselmatig gebruiken in de media is overduidelijk, ik let er al zo'n dikke 5 jaar op en weet ondertussen echt wel onderscheid te maken tussen toevalligheden en de bewuste symboliek.
Ik ga binnenkort Codex Magica lezen, daar staat waarschijnlijk meer in over de reden van dit publieke vertoon van de symbolen.

Nog meer interessant leesvoer die ik zeker ga lezen is het volgende boek;
http://www.bol.com/nl/p/e(...)001483166/index.html
Behold A Pale Horse

Gaat ook over de Illuminati en alles wat daarbij komt kijken. Geschreven door een ex-medewerker van de U.S. Office of Naval Intelligence, die later vermoord is door een politieagent.

Dat het een enge machtsbeluste sekte is, staat voor mij vast.

Edit:
Ik vond net dit;
http://www.trosch.org/for/masonic-sym.html
""Most of the Masonic symbolism, in its original and proper meaning, refers primarily to the Solar and Phallic worship. ."
Zoals ik hierboven al zei, het is aanbidding. En aangezien hun God Lucifer is, denk ik dat het ook met aanbidding van de duivel te maken heeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door DrunkenBuddha op 31-03-2012 01:59:45 ]
pisvlek
pi_109724970
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Dat ze die symbolen stelselmatig gebruiken in de media is overduidelijk, ik let er al zo'n dikke 5 jaar op en weet ondertussen echt wel onderscheid te maken tussen toevalligheden en de bewuste symboliek.
Ik ga binnenkort Codex Magica lezen, daar staat waarschijnlijk meer in over de reden van dit publieke vertoon van de symbolen.

Nog meer interessant leesvoer die ik zeker ga lezen is het volgende boek;
http://www.bol.com/nl/p/e(...)001483166/index.html
Behold A Pale Horse

Gaat ook over de Illuminati en alles wat daarbij komt kijken. Geschreven door een ex-medewerker van de U.S. Office of Naval Intelligence, die later vermoord is door een politieagent.

Dat het een enge machtsbeluste sekte is, staat voor mij vast.

Edit:
Ik vond net dit;
http://www.trosch.org/for/masonic-sym.html
""Most of the Masonic symbolism, in its original and proper meaning, refers primarily to the Solar and Phallic worship. ."
Zoals ik hierboven al zei, het is aanbidding. En aangezien hun God Lucifer is, denk ik dat het ook met aanbidding van de duivel te maken heeft.
Je moet die drive ergens anders in stoppen joh, dan kom je nog ver!
pi_109725277
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Awwwww... O+
pi_109728900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Leuke inhoudelijke reactie ook.

Ik stop mijn drive in wat ik belangrijk vind, en je moet blij zijn dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, als we allemaal zo goedgelovig waren en door een roze bril zouden kijken leefde we nu al in een totalitaire politiestaat(voor zover dat nu nog niet het geval is).

Vingerafdrukken(met centrale database opslag) is een van de meest recente stappen die ze gemaakt hebben, volgende stap is allemaal DNA inleveren. Volgende stap daarna allemaal een chip.
Je denkt toch niet dat dit uit de koker van de politici komt? Wie sowieso denkt dat dit soort plannetjes vanuit politici komen omdat ze het zo goed voor hebben met het volk is wereldvreemd.

Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk te accepteren dat er in wereld altijd mensen zijn geweest die dromen van wereldheerschappij en daar ook daadwerkelijk mee bezig zijn?
pisvlek
pi_109728940
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Ik stop mijn drive in wat ik belangrijk vind, en je moet blij zijn dat er mensen zijn die zich hiermee bezig houden, als we allemaal zo goedgelovig waren en door een roze bril zouden kijken leefde we nu al in een totalitaire politiestaat(voor zover dat nu nog niet het geval is).

Vingerafdrukken(met centrale database opslag) is een van de meest recente stappen die ze gemaakt hebben, volgende stap is allemaal DNA inleveren. Volgende stap daarna allemaal een chip.
Je denkt toch niet dat dit uit de koker van de politici komt? Wie sowieso denkt dat dit soort plannetjes vanuit politici komen omdat ze het zo goed voor hebben met het volk is wereldvreemd.

Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk te accepteren dat er in wereld altijd mensen zijn geweest die dromen van wereldheerschappij en daar ook daadwerkelijk mee bezig zijn?
Ik zal proberen wat meer inhoudelijk te zijn. Goed, hier komt ie: dat wat ik zei was een subtiele hint dat alles wat jij loopt rond te spuien het domste en zieligste is wat ik ooit heb gehoord.
pi_109729335
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ik zal proberen wat meer inhoudelijk te zijn. Goed, hier komt ie: dat wat ik zei was een subtiele hint dat alles wat jij loopt rond te spuien het domste en zieligste is wat ik ooit heb gehoord.
Dat is totaal niet inhoudelijk. :|W

Zinloos om verder op in te gaan ook. :{w
pi_109730167
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:06 schreef Gray het volgende:

[..]

:Y
pisvlek
pi_109730179
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Zinloos om in zulke sprookjes te geloven inderdaad.
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2012 @ 15:27:37 #49
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_109731546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Zinloos om in zulke sprookjes te geloven inderdaad.
Ga huilen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Hier kan ik inkomen, maar het gebruik van de symbolen in popcultuur vind ik gewoon vaag. Wat gebeurd er met onze hersenen als we die symbolen zien? Ooit ook maar enig onderzoek naar gedaan of het daadwerkelijk zo is?
:')
pi_109731657
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ga huilen :')
Ja ik vind het wel zielig inderdaad, dat er zulke paranoïde mensen zijn die blijkbaar niet lekker in hun vel zitten en overal beren op de weg zien.. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')