Hoe kom je er bij dat Blood Red Shoes en Miike Snow tegelijk spelen? Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef josb83 het volgende:
Tijdschema is bijna perfect. Wil veel zien hetgeen ook kan, alleen jammer dat de Blood Red Shoes en Miike Snow tegelijk spelen.
Maar voor de rest super
Exact dit kooktoestel heb ik ieder jaar mee en nooit problemen mee gehad...quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef Riffey4 het volgende:
Hoe zit het dit jaar met de kooktoestellen? Campinggaz is een ruim begrip.
Vorig jaar een hoop gezeik gehad met zo'n toestel: http://www.vrijbuiter.nl/(...)-1-pits-kooktoestel/
Daar zit ook een campingaz fles in, kan niet omvallen en is veiliger dan die wankele ouderwetse campingaz flesjes.
Ieder zijn eigen smaak. Ik vind het ook ietwat tegenvallen, maar ik ga toch. Voor de leuke bandjes die wel komen en voor het feest op camping B NA 23:00 uur :-) Dan ga je om 03:30 uur met een fijn gevoel je tentje weer in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:31 schreef renerulezzz het volgende:
Jezus, alles om 22.30u afgelopen. Blij dat ik Werchter heb gekozen...
En man, wat is die line-up teleurstellend...
Ik heb blijkbaar verkeerd gekeken, gelukkig! Wordt wel opschieten van Seasick Steve naar Miike Snowquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef Two het volgende:
Uit het vorige deel:
[..]
Hoe kom je er bij dat Blood Red Shoes en Miike Snow tegelijk spelen? Gelukkig niet zeg.
om 3.30 nog gezellig over de camping struinenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik vind het ook ietwat tegenvallen, maar ik ga toch. Voor de leuke bandjes die wel komen en voor het feest op camping B NA 23:00 uur :-) Dan ga je om 03:30 uur met een fijn gevoel je tentje weer in.
ik wilde net zeggen. Genoeg te doen in de nacht op camping Bquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om 3.30 nog gezellig over de camping struinen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen. Genoeg te doen in de nacht op camping B
Is Gers Pardoel nog niet bevestigd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef belsen het volgende:
Wanneer gaan ze de headliners bekend maken?
Fuckzooi. Leek mij nu juist een van de betere actsquote:Op donderdag 12 april 2012 07:58 schreef Exterminator het volgende:
Kasabian kan je al schrappen, ik lees dit zojuist op twitter:
MOSS, THE BOSSHOSS en JONATHAN JEREMIAH maken programma Pinkpop 2012 compleet, KASABAIN zegt af. http://t.co/eBVNcTGY #pp12 -- Pinkpop festival (@pinkpopfest)
Moss is de vervanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fuckzooi. Leek mij nu juist een van de betere acts![]()
Komt er nog een vervanger van vergelijkbare grootte?
Balen. Geen hos actquote:
Repeatrepeatrepeatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef tdrone het volgende:
het nieuwe liedje van kyteman is echt heel vet!
Dat. Misschien niet de grootste naam, Kasabian. Maar wel een van de smaakmakers denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
met alle respect voor Moss, leuke band maar geen Kasabian
Volgens mij zitten er nauwelijks mensen te wachten op Linkin Park hier in Nederland. Of sla ik de plank nu volledig mis ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
Lang leven RaR, tenminste 1u40m Linkin Park, en op een beetje relaxte tijd voor een headliner met (hopelijk) een mooie show 23:20 - 01:00
Slaat Jan toch wel erg de plank mis als je het mij vraagt, een headliner een show van 5 kwartier geven. Was nog te verklaren als dat gewoon het verzoek van Linkin Park was voor deze tour ofzo, maar dat lijkt dus niet zo te zijn![]()
Mwah, het is toch nog wel een flinke naam denk ik? Alhoewel het inderdaad deels wel een beetje vergane glorie aan t worden is, of tenminste hun nieuwe werk niet echt zo massaal in de smaak valt als de eerste 2 studio-albums (Hybrid Theory & Meteora).quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er nauwelijks mensen te wachten op Linkin Park hier in Nederland. Of sla ik de plank nu volledig mis ?![]()
Iemand ook enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn voor Pinkpop zaterdag + zondag ?
Dat zou mij na 10 minuten al vervelen, zeker met die zang"kwaliteiten" live...quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:05 schreef rubbereend het volgende:
mijn god, 100 minuten vullen met LPdat gaat toch enorm vervelen.
Ze waren op Werchter vorig jaar echt 3 keer niksquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zou mij na 10 minuten al vervelen, zeker met die zang"kwaliteiten" live...
Ik heb ook al zo mijn twijfels bij de huidige populariteit van die band...
Als ze alleen nummers van Hybrid Theory en Meteora spelen zijn er vast mensen die het om nostalgische redenen kunnen waarderen. Maar die kans acht ik zeer klein.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef rubbereend het volgende:
En hebben ze in Nederland wel genoeg hitjes gehad om 100 minuten te kunnen dragen
Nogmaals: Voor dat laatste kun je de organisatie van Pinkpop niet aanspreken, die zijn afhankelijk van de vergunningen van de gemeente. Ik geloof zeker dat Jan Smeets het liefste ook tot 1 uur door zou gaan, maar daar krijgt hij geen vergunning voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Loveless85 het volgende:
Och, je kan er van vinden wat je wil kwalitatief gezien, een rhcp is live qua zang ook niet geweldig bv.
Feit blijft dat het gewoon een zwaktebod is een van je grote namen en dagafsluiter maar 5 kwartier te laten spelen. sowieso is dat hele 2230 toch niet meer van deze tijd?
Maar RHCP verkoopt meer dagkaarten dan Linkin Park. Ben ik vrij zeker vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Loveless85 het volgende:
Och, je kan er van vinden wat je wil kwalitatief gezien, een rhcp is live qua zang ook niet geweldig bv.
Feit blijft dat het gewoon een zwaktebod is een van je grote namen en dagafsluiter maar 5 kwartier te laten spelen. sowieso is dat hele 2230 toch niet meer van deze tijd?
mwah, ik de headliner de ruimte van twee optredens geven kan je ook weer als de makkelijke weg kiezen benoemen. Voor die tijd kan je ook een ander leuk bandje laten spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Loveless85 het volgende:
dat zal erom spannen... er zullen nog wel plaatsen zijn maar de beste zullen waarschijnlijk al vergeven zijn. Als je met een grote groep bent kun je waarschijnlijk niet bij elkaar gaan staanquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Tante-Leen het volgende:
Wij willen naar camping b maar de eerste trein uit het hoge noorden komt pas om 11.15 aan in landgraaf![]()
Staat ie dan al vol denken jullie?
We zijn maar met z'n tweeën, dus dat is dan geen probleem. We zullen het zien.. In ieder geval bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zal erom spannen... er zullen nog wel plaatsen zijn maar de beste zullen waarschijnlijk al vergeven zijn. Als je met een grote groep bent kun je waarschijnlijk niet bij elkaar gaan staan
met 2e kun je je wel ergens tussenpersenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
We zijn maar met z'n tweeën, dus dat is dan geen probleem. We zullen het zien.. In ieder geval bedankt voor je antwoord
en vergeet niet dat je vanaf het station nog een aardig stukje moet lopen (lees sjouwen met al je rotzooi).quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Tante-Leen het volgende:
Wij willen naar camping b maar de eerste trein uit het hoge noorden komt pas om 11.15 aan in landgraaf![]()
Staat ie dan al vol denken jullie?
dat stuk lopen is echt zo kut altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef josb83 het volgende:
[..]
en vergeet niet dat je vanaf het station nog een aardig stukje moet lopen (lees sjouwen met al je rotzooi).
Het is dit jaar misschien wat minder druk dan vorig jaar, maar verleden jaar was ik om 07:45 uur bij B, op dat moment al goed druk. Misschien idee om dagje eerder af te reizen??
Zo werkt dat niet hè. Zonder bandje kom je het terrein niet op. Heb ook hetzelfde gezeik meegemaakt, doordat ik het kaartje van een vriend kosteloos overnam. Werd uiteindelijk naar huis gestuurdquote:Op zondag 6 mei 2012 13:52 schreef Ziewoarut het volgende:
Iemand die maandagochtend mijn weekend ticket wil overkopen? Ik kan die dag niet blijven en moet al vroeg naar huis. Eerste persoon die 60 bied mag hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |