Goed dat je het niet als voordeel ziet. Users herkennen je posts, maar er zijn users die een "speciale status" hebben omdat ze nou eenmaal veel posts hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die status kan zowel voor als tegen je werken. Ik zie het niet als voordeel. Het is meer dat veel users je kennen omdat je veel post, en niet de daadwerkelijke postcount.
Genoeg naar mijn mening.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want er zijn zoveel users die pochen met hun postcount?
Dat zie ik niet echt. Zou dat niet meer met een oldbie status te maken hebben, en dus de datum van registreren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goed dat je het niet als voordeel ziet. Users herkennen je posts, maar er zijn users die een "speciale status" hebben omdat ze nou eenmaal veel posts hebben.
Komt deze smiley je bekent voor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt. Zou dat niet meer met een oldbie status te maken hebben, en dus de datum van registreren?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Komt deze smiley je bekent voor?
Zachtjes.quote:
tong80 heeft (helaas) meer rechten dan andere users.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Komt deze smiley je bekent voor?
jij gaat elke zondag kei losquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
Gelukkig weet ik me nog redelijk in te houden
Tong80 is ook gewoon een computer in een studentenhuis met een rij boeken met omaspreukenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
tong80 heeft (helaas) meer rechten dan andere users.
Ik geloof van wel eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tong80 is ook gewoon een computer in een studentenhuis met een rij boeken met omaspreukenIk geloof echt niet dat het 1 persoon is.
Dat zou dan gewoon terecht zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou dat niet meer met een oldbie status te maken hebben, en dus de datum van registreren?
Tong is 1.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Tong80 is ook gewoon een computer in een studentenhuis met een rij boeken met omaspreukenIk geloof echt niet dat het 1 persoon is.
Eindbaas.quote:
quote:
Een ONZ lolbroekquote:
quote:
Als je het zo bekijkt is het helemaal veelquote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
50 personen die gewoon meer dan 5000000 posts bij elkaar hebben
Als je ze in een cafe bij elkaar zou zetten zouden ze de oren van je kop lullen....quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het helemaal veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |